eklenti düzenleme
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 188
- Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm
eklenti düzenleme
şu eklenti t ve ctnin skorlarını server isminde gösteriyor
fakat map değiştiğinde 0-0 yerine önceki mapın skorunu gösteriyor onu düzeltebilir miyiz?
her map değişince başta 0-0 yazsın
fakat map değiştiğinde 0-0 yerine önceki mapın skorunu gösteriyor onu düzeltebilir miyiz?
her map değişince başta 0-0 yazsın
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
eklenti düzenleme
dener misin?
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new cvar_hostname, Msg_ServerName;
new cvars[2];
public plugin_init() {
register_plugin("ServerName", "1.0", "PurposeLess");
register_event("TextMsg","@GameCommencing","a","2&#Game_C");
RegisterHookChain(RG_RoundEnd, "@RoundEnd", .post = true);
cvars[0]=get_cvar_pointer("score_ct");
cvars[1]=get_cvar_pointer("score_t");
cvar_hostname = get_cvar_pointer("hostname");
Msg_ServerName = get_user_msgid("ServerName");
}
@GameCommencing(){
set_cvar_num(cvars[0],0);
set_cvar_num(cvars[1],0);
}
@RoundEnd(WinStatus:status, ScenarioEventEndRound:event, Float:tmDelay) {
new text[30];
formatex(text, charsmax(text), "WTF SOCCERJAM AREA [T:%i-%i:CT]",get_pcvar_num(cvars[0]),get_pcvar_num(cvars[1]));
set_pcvar_string(cvar_hostname, text);
message_begin(MSG_BROADCAST, Msg_ServerName); {
write_string(text);
}
message_end();
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 188
- Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm
eklenti düzenleme
Denedim fakat malesef sorun şu bu soccerjam modunda ct ve t nin attığı gol skor oluyor bu skoru server isminde gösteriyor. Fakat map değiştiğinde skor sıfırlanıyor ama bu eklenti 0-0 yerine map değişmeden önceki skoru gösteriyor. Ama mesela gidip işte 2 el ct 3 el t kazansa yine 2-3 gösteriyor sadece map değşiminde 0-0 yerine önceki mapın skoru kalıyorAconyonn yazdı: Cmt Ara 26, 2020 3:43 am dener misin?Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> new cvar_hostname, Msg_ServerName; new cvars[2]; public plugin_init() { register_plugin("ServerName", "1.0", "PurposeLess"); register_event("TextMsg","@GameCommencing","a","2&#Game_C"); RegisterHookChain(RG_RoundEnd, "@RoundEnd", .post = true); cvars[0]=get_cvar_pointer("score_ct"); cvars[1]=get_cvar_pointer("score_t"); cvar_hostname = get_cvar_pointer("hostname"); Msg_ServerName = get_user_msgid("ServerName"); } @GameCommencing(){ set_cvar_num(cvars[0],0); set_cvar_num(cvars[1],0); } @RoundEnd(WinStatus:status, ScenarioEventEndRound:event, Float:tmDelay) { new text[30]; formatex(text, charsmax(text), "WTF SOCCERJAM AREA [T:%i-%i:CT]",get_pcvar_num(cvars[0]),get_pcvar_num(cvars[1])); set_pcvar_string(cvar_hostname, text); message_begin(MSG_BROADCAST, Msg_ServerName); { write_string(text); } message_end(); }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
eklenti düzenleme
Dener misin?
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new cvar_hostname, Msg_ServerName;
new cvars[2];
public plugin_init() {
register_plugin("ServerName", "1.0", "PurposeLess");
RegisterHookChain(RG_RoundEnd, "@RoundEnd", .post = true);
cvars[0]=get_cvar_pointer("score_ct");
cvars[1]=get_cvar_pointer("score_t");
cvar_hostname = get_cvar_pointer("hostname");
Msg_ServerName = get_user_msgid("ServerName");
@RoundEnd();
}
@RoundEnd() {
new text[30];
formatex(text, charsmax(text), "WTF SOCCERJAM AREA [T:%i-%i:CT]",get_pcvar_num(cvars[0]),get_pcvar_num(cvars[1]));
set_pcvar_string(cvar_hostname, text);
message_begin(MSG_BROADCAST, Msg_ServerName); {
write_string(text);
}
message_end();
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 188
- Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm
eklenti düzenleme
malesef yine aynı map değişse bile skor değişmiyor önceki mapın skoruColditz yazdı: Cmt Ara 26, 2020 2:31 pm Dener misin?
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> new cvar_hostname, Msg_ServerName; new cvars[2]; public plugin_init() { register_plugin("ServerName", "1.0", "PurposeLess"); RegisterHookChain(RG_RoundEnd, "@RoundEnd", .post = true); cvars[0]=get_cvar_pointer("score_ct"); cvars[1]=get_cvar_pointer("score_t"); cvar_hostname = get_cvar_pointer("hostname"); Msg_ServerName = get_user_msgid("ServerName"); @RoundEnd(); } @RoundEnd() { new text[30]; formatex(text, charsmax(text), "WTF SOCCERJAM AREA [T:%i-%i:CT]",get_pcvar_num(cvars[0]),get_pcvar_num(cvars[1])); set_pcvar_string(cvar_hostname, text); message_begin(MSG_BROADCAST, Msg_ServerName); { write_string(text); } message_end(); }
Link: | |
Linklerini gizle |
eklenti düzenleme
farklı bir eklenti içinde bunu engelleyecek herhangi bir komutun olmadığına emin misin?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
eklenti düzenleme
Harita ilk değiştiğinde amx_cvar score_ct ile cvar değerini kontrol edin. Eğer 0 değilse sunucu cfgsine bu cvarları 0 olacak şekilde yazın.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 188
- Kayıt: Çrş May 27, 2020 8:58 pm
eklenti düzenleme
Score_ct ve score_t cvar ile kontrol edilmiyor sanırsam. Bu ctnin kazandığı el sayısı ile t nin kazandığı el sayısı gibi birşey. Neyse olsa iyi olurdu çok çok önemli değil teşekkürler farklı bir isteğim var o bir tık daha zor onun için bir konu açacağım uğraştığınız için teşekkürler 

Link: | |
Linklerini gizle |