Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Doğumda donma [Zombie Escape]

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
MaDeinAlGeRiA
Mesajlar: 2
Kayıt: Çrş Nis 07, 2021 11:48 pm

Doğumda donma [Zombie Escape]

Mesaj gönderen MaDeinAlGeRiA »

Ne yapıyorsun! Yardıma ihtiyacım var. Zombie Escape eklentisiyle (ZP 4.3) başlangıçta insanlar ve zombiler için [spawn] anında donan bir eklenti istiyorum (insanlar için "5 saniye" ve zombiler için "20" saniye)

Tıpkı klasik Zombi Kaçış modu gibi Spawn'da donun.

Freeze for [Humans and Zombies] at spawn.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

Doğumda donma [Zombie Escape]

Mesaj gönderen bestcore »

Zm eklentileri ile pek aram yok fakat istediğiniz sadece "CT" ve "TE" takımına el başında belirlediğiniz süre kadar donmasıysa birkaç saate atarım telefondayım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

Doğumda donma [Zombie Escape]

Mesaj gönderen bestcore »

MaDeinAlGeRiA yazdı: Cmt Nis 24, 2021 1:33 pm Ne yapıyorsun! Yardıma ihtiyacım var. Zombie Escape eklentisiyle (ZP 4.3) başlangıçta insanlar ve zombiler için [spawn] anında donan bir eklenti istiyorum (insanlar için "5 saniye" ve zombiler için "20" saniye)

Tıpkı klasik Zombi Kaçış modu gibi Spawn'da donun.

Freeze for [Humans and Zombies] at spawn.
"CT" ve "TE" takımı için ayrı freeze süresi belirledim, oyun başlayınca donuyorlar, "21." ve "22." satırlardan "CT" ve "TE" takımının freeze bozulma süresini ayarlayabilirsiniz. Denedim bir sorun çıkmadı sorun olursa dönüş yapabilirsiniz, buyur;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

enum (+= 1337){
	TASK_UNFREEZE
}

enum _:flenum {
	Float:flTEUnFreeze,
	Float:flCTUnFreeze
};
new Float:g_float[flenum];

public plugin_init(){
	register_plugin("Start Round With Freeze All Team", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "RG_CSGameRules_RestartRound_Post", .post = true);

	bind_pcvar_float(create_cvar("UnFreezeTime_TE", "30.0", .description = "TE freeze çözülme süresi, değer virgüllü olmalıdır."), g_float[flTEUnFreeze]);
	bind_pcvar_float(create_cvar("UnFreezeTime_CT", "10.0", .description = "CT freeze çözülme süresi, değer virgüllü olmalıdır."), g_float[flCTUnFreeze]);
}
public RG_CSGameRules_RestartRound_Post(){
	for(new i = 1; i <= MaxClients; i++){
		if(!(is_user_alive(i))){
			continue;
		}
		static iFlags;
		iFlags = get_entvar(i, var_flags);

		new iTeam = get_member(i, m_iTeam);

		if(~iFlags & FL_FROZEN){
			set_entvar(i, var_flags, iFlags | FL_FROZEN);
			switch(iTeam){
				case TEAM_TERRORIST:{
					set_task(g_float[flTEUnFreeze], "UnFreeze", i + TASK_UNFREEZE);
					//client_print_color(0, 0, "^4TE Unfreezlenme basladi.");
				}
				case TEAM_CT:{
					set_task(g_float[flCTUnFreeze], "UnFreeze", i + TASK_UNFREEZE);
					//client_print_color(0, 0, "^4CT Unfreezlenme basladi.");
				}
			}
			break;
		}
	}
}
public UnFreeze(Taskid){
	static id, 	iFlags;
	id = Taskid - TASK_UNFREEZE;
	iFlags = get_entvar(id, var_flags);

	if(iFlags & FL_FROZEN){
		set_entvar(id, var_flags, iFlags & ~FL_FROZEN);
	}
	remove_task(TASK_UNFREEZE);
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
MaDeinAlGeRiA
Mesajlar: 2
Kayıt: Çrş Nis 07, 2021 11:48 pm

Doğumda donma [Zombie Escape]

Mesaj gönderen MaDeinAlGeRiA »

bestcore yazdı: Cmt Nis 24, 2021 6:24 pm
MaDeinAlGeRiA yazdı: Cmt Nis 24, 2021 1:33 pm Ne yapıyorsun! Yardıma ihtiyacım var. Zombie Escape eklentisiyle (ZP 4.3) başlangıçta insanlar ve zombiler için [spawn] anında donan bir eklenti istiyorum (insanlar için "5 saniye" ve zombiler için "20" saniye)

Tıpkı klasik Zombi Kaçış modu gibi Spawn'da donun.

Freeze for [Humans and Zombies] at spawn.
"CT" ve "TE" takımı için ayrı freeze süresi belirledim, oyun başlayınca donuyorlar, "21." ve "22." satırlardan "CT" ve "TE" takımının freeze bozulma süresini ayarlayabilirsiniz. Denedim bir sorun çıkmadı sorun olursa dönüş yapabilirsiniz, buyur;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

enum (+= 1337){
	TASK_UNFREEZE
}

enum _:flenum {
	Float:flTEUnFreeze,
	Float:flCTUnFreeze
};
new Float:g_float[flenum];

public plugin_init(){
	register_plugin("Start Round With Freeze All Team", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "RG_CSGameRules_RestartRound_Post", .post = true);

	bind_pcvar_float(create_cvar("UnFreezeTime_TE", "30.0", .description = "TE freeze çözülme süresi, değer virgüllü olmalıdır."), g_float[flTEUnFreeze]);
	bind_pcvar_float(create_cvar("UnFreezeTime_CT", "10.0", .description = "CT freeze çözülme süresi, değer virgüllü olmalıdır."), g_float[flCTUnFreeze]);
}
public RG_CSGameRules_RestartRound_Post(){
	for(new i = 1; i <= MaxClients; i++){
		if(!(is_user_alive(i))){
			continue;
		}
		static iFlags;
		iFlags = get_entvar(i, var_flags);

		new iTeam = get_member(i, m_iTeam);

		if(~iFlags & FL_FROZEN){
			set_entvar(i, var_flags, iFlags | FL_FROZEN);
			switch(iTeam){
				case TEAM_TERRORIST:{
					set_task(g_float[flTEUnFreeze], "UnFreeze", i + TASK_UNFREEZE);
					//client_print_color(0, 0, "^4TE Unfreezlenme basladi.");
				}
				case TEAM_CT:{
					set_task(g_float[flCTUnFreeze], "UnFreeze", i + TASK_UNFREEZE);
					//client_print_color(0, 0, "^4CT Unfreezlenme basladi.");
				}
			}
			break;
		}
	}
}
public UnFreeze(Taskid){
	static id, 	iFlags;
	id = Taskid - TASK_UNFREEZE;
	iFlags = get_entvar(id, var_flags);

	if(iFlags & FL_FROZEN){
		set_entvar(id, var_flags, iFlags & ~FL_FROZEN);
	}
	remove_task(TASK_UNFREEZE);
}
Teşekkür ederim. Düzenleyeceğim. (ZP 4.3 -> ZE) kullanıyorum.

Önümüzdeki birkaç gün içinde bir cevapla geri döneceğim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla