compile hatası
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 222
- Kayıt: Pzt Kas 09, 2015 12:27 pm
compile hatası
//cstrike/addons/amxmodx/scripting/plasmaa.sma(14) : error 020: invalid symbol name ""
Arkadaşlar düzeltebilir misiniz ?
Arkadaşlar düzeltebilir misiniz ?
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1604
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
compile hatası
Escape Sunucularındaki Olan Plasma Gun Buyur Hatasız.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 222
- Kayıt: Pzt Kas 09, 2015 12:27 pm
compile hatası
teşekkür ederim elimde bu var ama bullet damage çalışmıyor,bir çözümü varmı yani kaç vurduğu gözükmüyor bu silahta
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1604
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
compile hatası
Buyur Buda Zombie Escape Sunucularının Geriye Kalan Can Plugini 

Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 222
- Kayıt: Pzt Kas 09, 2015 12:27 pm
compile hatası
//cstrike/addons/amxmodx/scripting/ze_kalanhp.sma(43) : warning 233: symbol "client_disconnect" is marked as deprecated: Use client_disconnected() instead.
//cstrike/addons/amxmodx/scripting/ze_kalanhp.sma(53) : warning 217: loose indentation
//cstrike/addons/amxmodx/scripting/ze_kalanhp.sma(56) : warning 217: loose indentation
Header size: 620 bytes
Code size: 1516 bytes
Data size: 784 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes
Total requirements: 19304 bytes
3 Warnings.
Done.
NORMAL Mİ ?
//cstrike/addons/amxmodx/scripting/ze_kalanhp.sma(53) : warning 217: loose indentation
//cstrike/addons/amxmodx/scripting/ze_kalanhp.sma(56) : warning 217: loose indentation
Header size: 620 bytes
Code size: 1516 bytes
Data size: 784 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes
Total requirements: 19304 bytes
3 Warnings.
Done.
NORMAL Mİ ?

Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1604
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
-
- Mesajlar: 66
- Kayıt: Pzr Eyl 09, 2018 6:51 pm
compile hatası
Buyur.
1.8.3 de client_disconnected olucak düzelttim warningleri ve onu buyur.
1.8.3 de client_disconnected olucak düzelttim warningleri ve onu buyur.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
#define MAX_PLAYERS 32
// Integers
new g_iMaxPlayers
new g_iPlayerPos[MAX_PLAYERS+1]
// Bools
new bool:g_bIsConnected[33]
new const Float:g_flCoords[][] =
{
{0.15, -1.0},
{0.20, -1.0},
{0.25, -1.0},
{0.30, -1.0},
{0.35, -1.0},
{0.40, -1.0},
{0.35, -1.0},
{0.30, -1.0},
{0.25, -1.0},
{0.20, -1.0}
}
// Macros
#define IsConnected(%1) (1 <= %1 <= g_iMaxPlayers && g_bIsConnected[%1])
#define PLUGIN_VERSION "0.1"
#define PLUGIN_AUTHOR "meTaLiCroSS"
public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] Addon: Zombie HP Displayer", PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_Player_TakeDamage_Post", 1)
g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
}
public client_putinserver(iId) g_bIsConnected[iId] = true
public client_disconnected(iId) g_bIsConnected[iId] = false
public fw_Player_TakeDamage_Post(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageType)
{
if(!IsConnected(iAttacker) || iVictim == iAttacker)
return HAM_IGNORED
if(zp_get_user_zombie(iVictim))
{
new iVictimHealth = get_user_health(iVictim)
if(1 <= iAttacker <= g_iMaxPlayers)
{
new iPos = ++g_iPlayerPos[iAttacker]
if( iPos == sizeof(g_flCoords) )
{
iPos = g_iPlayerPos[iAttacker] = 0
}
set_hudmessage(0, 40, 80, Float:g_flCoords[iPos][0], Float:g_flCoords[iPos][1], 0, 0.1, 2.5, 0.02, 0.02, -1)
show_hudmessage(iAttacker, "%d", iVictimHealth)
}
}
return HAM_IGNORED
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 222
- Kayıt: Pzt Kas 09, 2015 12:27 pm
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 222
- Kayıt: Pzt Kas 09, 2015 12:27 pm
compile hatası
@omertas14544 birde el başlayınca müzik çalıyor zombi escape ambiance diye de geçiyor o plugin de varmı elinde 

Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1604
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm