Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Çalışan kalkan glow

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


MaviRuh*/
Mesajlar: 107
Kayıt: Çrş Haz 21, 2017 12:25 am

Çalışan kalkan glow

Mesaj gönderen MaviRuh*/ »

@bobmarleyxx3 aga burdan yap sma sını at ts gelınce ne oluyor otomatık mı oluyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

MaviRuh*/
Mesajlar: 107
Kayıt: Çrş Haz 21, 2017 12:25 am

Çalışan kalkan glow

Mesaj gönderen MaviRuh*/ »

@emirakpinar hacı bunu ct de yesıl yapar mısın

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

MaviRuh*/
Mesajlar: 107
Kayıt: Çrş Haz 21, 2017 12:25 am

Çalışan kalkan glow

Mesaj gönderen MaviRuh*/ »

@emirakpinar 0 100 0

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

MaviRuh*/
Mesajlar: 107
Kayıt: Çrş Haz 21, 2017 12:25 am

Çalışan kalkan glow

Mesaj gönderen MaviRuh*/ »

@YeKTaBEYy nereyı edıtlıyecez
@emirakpinar yazdı ama bırsey anlamadım . falan var o ıkı yer yazmıs benım kodum 3 yer li 0 100 0
anlatırmsıın ne yapıcaz

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

MaviRuh*/
Mesajlar: 107
Kayıt: Çrş Haz 21, 2017 12:25 am

Çalışan kalkan glow

Mesaj gönderen MaviRuh*/ »

@YeKTaBEYy nasıl edıtleyecıgımız anlatrmısın lazım

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

MaviRuh*/
Mesajlar: 107
Kayıt: Çrş Haz 21, 2017 12:25 am

Çalışan kalkan glow

Mesaj gönderen MaviRuh*/ »

@YeKTaBEYy ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bobmarleyxx3
Mesajlar: 292
Kayıt: Pzt Haz 05, 2017 10:51 am
Konum: CANADA/Montreal
Clan İsmi: MAJESTIC GAMING

Çalışan kalkan glow

Mesaj gönderen bobmarleyxx3 »

Bu Kodu Kullanırsan İşe Yaracaktır T Kırmızı Ct Mavi Olan Bir sma dır

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

stock fm_set_entity_visibility(index, visible = 1) set_pev(index,  pev_effects, visible == 1 ? pev(index, pev_effects) & ~EF_NODRAW :  pev(index, pev_effects) | EF_NODRAW)

new sevmek[33]
new cvar_enable
new MODEL_MARK[]     = "models/kalkanmodel.mdl" //Pelerinin yuklu oldugu yol ve modelin adini yaz
new P_Glow

static const PLUGIN_NAME[]     = "Munzur"
static const PLUGIN_AUTHOR[]     = "k4davra"
static const PLUGIN_VERSION[]    = "1.2"

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
   register_cvar(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)    
   cvar_enable = register_cvar("Munzur_Pelerin", "1")
   P_Glow            = register_cvar("hat_glow",            "1")    //0=None,1=GlowWithPlayer,2=TeamColor
}

public plugin_precache()
{
   precache_model(MODEL_MARK)    
   
   force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gign/gign.mdl")
   force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gsg9/gsg9.mdl")
   force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/sas/sas.mdl")
   force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/urban/urban.mdl")
   force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/vip/vip.mdl")
   
   force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/arctic/arctic.mdl")
   force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/guerilla/guerilla.mdl")
   force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/leet/leet.mdl")
   force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/terror/terror.mdl")    
}

public client_connect(id)
{
   if(sevmek[id] > 0)
      remove_entity(sevmek[id])
   sevmek[id] = 0
}

public client_disconnect(id)
{
   if(sevmek[id] > 0)
      remove_entity(sevmek[id])
   sevmek[id] = 0
}

public client_PreThink(id)
{
   if(!is_user_connected(id))
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   if(!is_user_alive(id) && sevmek[id] > 0)
   {
      remove_entity(sevmek[id])
      sevmek[id] = 0
      
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   
   if (!(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION))
   {
      remove_entity(sevmek[id])
      sevmek[id] = 0
      
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   
   if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   if(!is_user_alive(id))
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   if(sevmek[id] < 1)
   {
      sevmek[id] = create_entity("info_target")
      if(sevmek[id] > 0)
      {
         entity_set_int(sevmek[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
         entity_set_edict(sevmek[id], EV_ENT_aiment, id)
         entity_set_model(sevmek[id], MODEL_MARK)
         glowhat(id)
      }
   }
   
   if (sevmek[id] > 0)
   {
      new modelID = get_model_id(id)
      entity_set_int(sevmek[id], EV_INT_body, modelID)
   }
   
   if(sevmek[id] < 1)
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   return PLUGIN_CONTINUE
}

new modelname[9][] ={
   "gign",
   "gsg9",
   "sas",
   "urban",
   "vip",
   "arctic",
   "guerilla",
   "leet",
   "terror"
}

public get_model_id(id)
{
   new modelStr[32], iNum=32, modelID
   get_user_info(id,"model",modelStr,iNum)
   
   for(new i = 0; i < 9; i++)
   {
      if (equali (modelStr, modelname[i]) )
      {
         modelID = i
      }
   }    
   return modelID
}

glowhat(id) {
   if (!pev_valid(sevmek[id])) return
   if (get_pcvar_num(P_Glow) != 0) {    //If Glowing Hats Are Enabled
      set_pev(sevmek[id], pev_renderfx,    kRenderFxGlowShell)
      if (get_pcvar_num(P_Glow) == 2) {    //If Not Team Specific, Use Player Glow On Hat
         new Float:curcolors[3], Float:curamt
         pev(id, pev_rendercolor, curcolors)
         pev(id, pev_renderamt, curamt)
         set_pev(sevmek[id], pev_rendercolor, curcolors)
         set_pev(sevmek[id], pev_renderamt, curamt)
         } else {                                //If Team Specific, Red=T, Blue=CT
         if (get_user_team(id) == 1) {
            set_pev(sevmek[id], pev_rendercolor, {255.0, 0.0, 0.0})
            } else if (get_user_team(id) == 2) {
            set_pev(sevmek[id], pev_rendercolor, {0.0, 0.0, 255.0})
         }
         set_pev(sevmek[id], pev_renderamt,    50.0)
      }
      } else {
      set_pev(sevmek[id], pev_renderfx,    kRenderFxNone)
      set_pev(sevmek[id], pev_renderamt,    0.0)
   }
   fm_set_entity_visibility(sevmek[id], 1)
   return
} 

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

MaviRuh*/
Mesajlar: 107
Kayıt: Çrş Haz 21, 2017 12:25 am

Çalışan kalkan glow

Mesaj gönderen MaviRuh*/ »

@bobmarleyxx3 t 0 100 0
ct de ise 47 79 79
yaparmısın

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bobmarleyxx3
Mesajlar: 292
Kayıt: Pzt Haz 05, 2017 10:51 am
Konum: CANADA/Montreal
Clan İsmi: MAJESTIC GAMING

Çalışan kalkan glow

Mesaj gönderen bobmarleyxx3 »

Kırmızı ve Mavi İstemiyor Muydun ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

MaviRuh*/
Mesajlar: 107
Kayıt: Çrş Haz 21, 2017 12:25 am

Çalışan kalkan glow

Mesaj gönderen MaviRuh*/ »

@bobmarleyxx3 ıstıyordum buldum sımdı onu degıstırmek ıstıyorum
@redarmygaming

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla