Ben guzel bır menu yapıcam humans classı dıyebılırız.Ama boş menu lazım o basıt bulabılırım ama içine onceden 2 şey eklemenızı ıstıcem.
1-Servere gıren oyuncuya dırek acılsın ama her raund acılmasın oto sadece servere gırınce acılsın sonra kendısı say komutuyla açar.
2-Incısı ıse yetkılı kısıler ıcın olcak 5 dekı secenegı b yetkısıne 6 dakı secenegı ıse dokuya sahıp olan yetkılıler açabılsınler.
Bu kadar ıstegım gerısını ben kodlucam yapabılırsenız sevınırım ıyı gunler

Servere gırer gırmez olanı buldum yorumu guncellıyorum

Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#define PLUGIN "Bos Menu"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "-MawiLarq-"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
register_clcmd("say /pegasus","Menu")
register_clcmd("say_team /menu","Menu")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);
}
public runda(id){
set_task(0.1, "Menu", id)
}
public Menu(id) {
new menu = menu_create("\yCSM", "menu_handler")
menu_additem(menu, "\yCSM", "2", 0);
menu_additem(menu, "\yCSM", "3", 0);
menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"\yIleri")
menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"\yGeri")
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"\yCikis \dCikis");
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_CONTINUE
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
new key = str_to_num(data);
new adminismi[32]
get_user_name(id,adminismi,31)
switch(key)
{
case 1: {
}
case 2: {
//
}
case 3: {
//
}
case 4: {
//
}
case 5: {
//
}
case 6: {
//
}
case 7: {
//
}
case 8: {
//
}
case 9: {
//
}
case 10: {
//
}
case 11: {
//
}
case 12: {
//
}
case 13: {
//
}
case 14: {
//
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}