Bomba Hasarı Yükseltme
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 24
- Kayıt: Prş Ağu 23, 2018 3:38 pm
Bomba Hasarı Yükseltme
Arkadaşlar bomba hasarını nasıl yükselteceğim veya bunun bir pluginleri varmıdır??
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 939
- Kayıt: Pzt Tem 09, 2018 9:01 pm
- Konum: Türkiye
- Server Ip/DNS: CSDuraği
- Clan İsmi: CSDuraği
Bomba Hasarı Yükseltme
omereis2662 yazdı: Pzr Eyl 09, 2018 1:28 am Arkadaşlar bomba hasarını nasıl yükselteceğim veya bunun bir pluginleri varmıdır??
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new P_Cvars[31],Max_Players,Float:DmgValue
public plugin_init()
{
register_plugin("Damage Control", "1.22", "Fxfighter")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hook_TakeDamage")
P_Cvars[4] = register_cvar("amx_dmg_grenade","200+")
Max_Players = get_maxplayers()
}
public hook_TakeDamage(Victim, Useless, Attacker, Float:damage, damagebits)
{
static cvar
cvar = get_pcvar_num(P_Cvars[4])
if(!cvar)return HAM_IGNORED
static Gun
if(Useless <= Max_Players && Useless != 0)Gun = get_user_weapon(Attacker)
else
{
static classname[32]
pev(Useless,pev_classname,classname,31)
if(equal(classname,"grenade"))Gun = 4
else if(!Useless)Gun = 2
}
if(!Gun)return HAM_IGNORED
static Dmg[5]
Useless = 0
get_pcvar_string(P_Cvars[Gun],Dmg,4)
if(Dmg[0] == '#')
{
get_pcvar_string(P_Cvars[4],Dmg,4)
if(Dmg[0] == '#')return HAM_IGNORED
Useless = 1
}
if(contain(Dmg,"*") != -1)
{
replace(Dmg,4,"*","")
DmgValue = str_to_float(Dmg)
if(DmgValue == 1.0)return HAM_IGNORED
damage*=DmgValue
}
else if(contain(Dmg,"-") != -1)
{
replace(Dmg,4,"-","")
DmgValue = str_to_float(Dmg)
if(!DmgValue)return HAM_IGNORED
damage-=DmgValue
if(damage < 0.0)damage = 0.0
}
else if(contain(Dmg,"+") != -1)
{
replace(Dmg,4,"+","")
DmgValue = str_to_float(Dmg)
if(!DmgValue)return HAM_IGNORED
damage+=str_to_float(Dmg)
}
else damage=str_to_float(Dmg)
if(cvar == 2 && !Useless)
{
get_pcvar_string(P_Cvars[4],Dmg,4)
if(Dmg[0] == '#')
{
SetHamParamFloat(4, damage)
return HAM_IGNORED
}
if(contain(Dmg,"*") != -1)
{
replace(Dmg,4,"*","")
DmgValue = str_to_float(Dmg)
if(DmgValue == 1.0)return HAM_IGNORED
damage*=DmgValue
}
else if(contain(Dmg,"-") != -1)
{
replace(Dmg,4,"-","")
DmgValue = str_to_float(Dmg)
if(!DmgValue)return HAM_IGNORED
damage-=DmgValue
if(damage < 0.0)damage = 0.0
}
else if(contain(Dmg,"+") != -1)
{
replace(Dmg,4,"+","")
DmgValue = str_to_float(Dmg)
if(!DmgValue)return HAM_IGNORED
damage+=str_to_float(Dmg)
}
else damage=str_to_float(Dmg)
}
SetHamParamFloat(4, damage)
return HAM_HANDLED
}
new Debug
public client_putinserver(id)
{
if(Debug == 1)return
new classname[32]
pev(id,pev_classname,classname,31)
if(!equal(classname,"player"))
{
Debug=1
set_task(10.0,"_Debug",id)
}
}
public _Debug(id)
{
RegisterHamFromEntity(Ham_TakeDamage,id,"hook_TakeDamage")
client_print(0,print_console,"[Damage Control]bots debuged")
}
Buyur
Bomba yiyene vermek istedigin hasari
amx_dmg_grenade bunun sonuna yazabilirsin.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 24
- Kayıt: Prş Ağu 23, 2018 3:38 pm
Bomba Hasarı Yükseltme
Eklenti olduda oyunda hasarını düzenleyemiyorımbyfurkan4242 yazdı: Pzr Eyl 09, 2018 1:47 amomereis2662 yazdı: Pzr Eyl 09, 2018 1:28 am Arkadaşlar bomba hasarını nasıl yükselteceğim veya bunun bir pluginleri varmıdır??Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new P_Cvars[31],Max_Players,Float:DmgValue public plugin_init() { register_plugin("Damage Control", "1.22", "Fxfighter") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hook_TakeDamage") P_Cvars[4] = register_cvar("amx_dmg_grenade","200+") Max_Players = get_maxplayers() } public hook_TakeDamage(Victim, Useless, Attacker, Float:damage, damagebits) { static cvar cvar = get_pcvar_num(P_Cvars[4]) if(!cvar)return HAM_IGNORED static Gun if(Useless <= Max_Players && Useless != 0)Gun = get_user_weapon(Attacker) else { static classname[32] pev(Useless,pev_classname,classname,31) if(equal(classname,"grenade"))Gun = 4 else if(!Useless)Gun = 2 } if(!Gun)return HAM_IGNORED static Dmg[5] Useless = 0 get_pcvar_string(P_Cvars[Gun],Dmg,4) if(Dmg[0] == '#') { get_pcvar_string(P_Cvars[4],Dmg,4) if(Dmg[0] == '#')return HAM_IGNORED Useless = 1 } if(contain(Dmg,"*") != -1) { replace(Dmg,4,"*","") DmgValue = str_to_float(Dmg) if(DmgValue == 1.0)return HAM_IGNORED damage*=DmgValue } else if(contain(Dmg,"-") != -1) { replace(Dmg,4,"-","") DmgValue = str_to_float(Dmg) if(!DmgValue)return HAM_IGNORED damage-=DmgValue if(damage < 0.0)damage = 0.0 } else if(contain(Dmg,"+") != -1) { replace(Dmg,4,"+","") DmgValue = str_to_float(Dmg) if(!DmgValue)return HAM_IGNORED damage+=str_to_float(Dmg) } else damage=str_to_float(Dmg) if(cvar == 2 && !Useless) { get_pcvar_string(P_Cvars[4],Dmg,4) if(Dmg[0] == '#') { SetHamParamFloat(4, damage) return HAM_IGNORED } if(contain(Dmg,"*") != -1) { replace(Dmg,4,"*","") DmgValue = str_to_float(Dmg) if(DmgValue == 1.0)return HAM_IGNORED damage*=DmgValue } else if(contain(Dmg,"-") != -1) { replace(Dmg,4,"-","") DmgValue = str_to_float(Dmg) if(!DmgValue)return HAM_IGNORED damage-=DmgValue if(damage < 0.0)damage = 0.0 } else if(contain(Dmg,"+") != -1) { replace(Dmg,4,"+","") DmgValue = str_to_float(Dmg) if(!DmgValue)return HAM_IGNORED damage+=str_to_float(Dmg) } else damage=str_to_float(Dmg) } SetHamParamFloat(4, damage) return HAM_HANDLED } new Debug public client_putinserver(id) { if(Debug == 1)return new classname[32] pev(id,pev_classname,classname,31) if(!equal(classname,"player")) { Debug=1 set_task(10.0,"_Debug",id) } } public _Debug(id) { RegisterHamFromEntity(Ham_TakeDamage,id,"hook_TakeDamage") client_print(0,print_console,"[Damage Control]bots debuged") }
Buyur
Bomba yiyene vermek istedigin hasari
amx_dmg_grenade bunun sonuna yazabilirsin.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 939
- Kayıt: Pzt Tem 09, 2018 9:01 pm
- Konum: Türkiye
- Server Ip/DNS: CSDuraği
- Clan İsmi: CSDuraği
Bomba Hasarı Yükseltme
amx_dmg_grenade nin sonuna eklermisin ne kadar hasar vermesini istiyorsanomereis2662 yazdı: Pzr Eyl 09, 2018 11:22 amEklenti olduda oyunda hasarını düzenleyemiyorımbyfurkan4242 yazdı: Pzr Eyl 09, 2018 1:47 amomereis2662 yazdı: Pzr Eyl 09, 2018 1:28 am Arkadaşlar bomba hasarını nasıl yükselteceğim veya bunun bir pluginleri varmıdır??Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new P_Cvars[31],Max_Players,Float:DmgValue public plugin_init() { register_plugin("Damage Control", "1.22", "Fxfighter") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hook_TakeDamage") P_Cvars[4] = register_cvar("amx_dmg_grenade","200+") Max_Players = get_maxplayers() } public hook_TakeDamage(Victim, Useless, Attacker, Float:damage, damagebits) { static cvar cvar = get_pcvar_num(P_Cvars[4]) if(!cvar)return HAM_IGNORED static Gun if(Useless <= Max_Players && Useless != 0)Gun = get_user_weapon(Attacker) else { static classname[32] pev(Useless,pev_classname,classname,31) if(equal(classname,"grenade"))Gun = 4 else if(!Useless)Gun = 2 } if(!Gun)return HAM_IGNORED static Dmg[5] Useless = 0 get_pcvar_string(P_Cvars[Gun],Dmg,4) if(Dmg[0] == '#') { get_pcvar_string(P_Cvars[4],Dmg,4) if(Dmg[0] == '#')return HAM_IGNORED Useless = 1 } if(contain(Dmg,"*") != -1) { replace(Dmg,4,"*","") DmgValue = str_to_float(Dmg) if(DmgValue == 1.0)return HAM_IGNORED damage*=DmgValue } else if(contain(Dmg,"-") != -1) { replace(Dmg,4,"-","") DmgValue = str_to_float(Dmg) if(!DmgValue)return HAM_IGNORED damage-=DmgValue if(damage < 0.0)damage = 0.0 } else if(contain(Dmg,"+") != -1) { replace(Dmg,4,"+","") DmgValue = str_to_float(Dmg) if(!DmgValue)return HAM_IGNORED damage+=str_to_float(Dmg) } else damage=str_to_float(Dmg) if(cvar == 2 && !Useless) { get_pcvar_string(P_Cvars[4],Dmg,4) if(Dmg[0] == '#') { SetHamParamFloat(4, damage) return HAM_IGNORED } if(contain(Dmg,"*") != -1) { replace(Dmg,4,"*","") DmgValue = str_to_float(Dmg) if(DmgValue == 1.0)return HAM_IGNORED damage*=DmgValue } else if(contain(Dmg,"-") != -1) { replace(Dmg,4,"-","") DmgValue = str_to_float(Dmg) if(!DmgValue)return HAM_IGNORED damage-=DmgValue if(damage < 0.0)damage = 0.0 } else if(contain(Dmg,"+") != -1) { replace(Dmg,4,"+","") DmgValue = str_to_float(Dmg) if(!DmgValue)return HAM_IGNORED damage+=str_to_float(Dmg) } else damage=str_to_float(Dmg) } SetHamParamFloat(4, damage) return HAM_HANDLED } new Debug public client_putinserver(id) { if(Debug == 1)return new classname[32] pev(id,pev_classname,classname,31) if(!equal(classname,"player")) { Debug=1 set_task(10.0,"_Debug",id) } } public _Debug(id) { RegisterHamFromEntity(Ham_TakeDamage,id,"hook_TakeDamage") client_print(0,print_console,"[Damage Control]bots debuged") }
Buyur
Bomba yiyene vermek istedigin hasari
amx_dmg_grenade bunun sonuna yazabilirsin.
Link: | |
Linklerini gizle |