Bir Plugini T Takimna Özel yapma
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 333
- Kayıt: Pzt Ağu 08, 2016 2:09 am
Bir Plugini T Takimna Özel yapma
Arkadaslar Bir Plugini Sadece T Takımının Kullanması icin pluginin içine hangi komutu koyabilirim. ?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 257
- Kayıt: Prş Oca 07, 2016 5:58 pm
- Clan İsmi: [T]iger GMG [15
-
- Mesajlar: 257
- Kayıt: Prş Oca 07, 2016 5:58 pm
- Clan İsmi: [T]iger GMG [15
Bir Plugini T Takimna Özel yapma
Nasıl Koyucam Dersen;
public plugin_init()
{
register_plugin("Plugin Adi","Versiyon","initadı")
register_concmd("plugin","initplugin")
İnit kapandıktan sonra initin kodları yazılması gerekicek,
public initplugin(id)
{
if(get_user_team(id) != 1)
{
Codların Devamı..
public plugin_init()
{
register_plugin("Plugin Adi","Versiyon","initadı")
register_concmd("plugin","initplugin")
İnit kapandıktan sonra initin kodları yazılması gerekicek,
public initplugin(id)
{
if(get_user_team(id) != 1)
{
Codların Devamı..
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1877
- Kayıt: Prş Şub 09, 2017 3:47 am
- Konum: Makedonya/Skopje
- Clan İsmi: IMPERIAL GAMING
- İletişim:
Bir Plugini T Takimna Özel yapma
if(get_user_team(id) != 1) Bu Komutu Girdiğin Zaman Publicin İçine Sadece Terörist Takımına Özel Olur
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 333
- Kayıt: Pzt Ağu 08, 2016 2:09 am
Bir Plugini T Takimna Özel yapma
Eklermisiniz.
@Taha Demirbaş
@Taha Demirbaş
Kod: Tümünü seç
/*
Plugin generated by AMXX-Studio
Plugin: New abilitys
Creator: Chrescoe1
Skype: Xailer24
Changelog:
21.01.2014 - First code
22.01.2014 - 23.01.2014 - testing - paused...
19.02.2014 - Final Test - Plugin Released - Happy Birthday Me :D
Need make in future:
- Hand Anim after dead
- Ladder hands animation
- New Swimming Physics
- Nice puchangle in run
- And more more more...
Special to Next21.ru
Model used from Cry Of Fear
*/
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "New abilitys"
#define VERSION "0.3"
#define AUTHOR "Chrescoe1"
#define v_hands "models/cof/rbpel.mdl"
#define RunSpeed 270.0
#define SpeedUpg 20.0 //MaxSpeed = 300+30*5 (5 Stade speedup) >> 450.0 is max speed
new
//Run
bool:in_run[33],
runbutton_num[33],
Float:RunButtonTime[33][2],
Float:OriginalMaxSpeed[33],
RunStade[33], //Player Speed = RunSpeed+SpeedUpg*RunStade[id] (MAX STADE IS 5)
//Jump
bool:in_jump[33],
Float:JumpTime[33],
bool:free_fall[33],
//Deploy weapon after jump
bool:ForceWeaponDeploy[33],
Float:ForceDeployTime[33],
//Swim
bool:in_swim[33]
public plugin_precache()precache_model(v_hands)
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon", "Event_CurrentWeapon", "be", "1=1")
// Add your code here...
}
public Event_CurrentWeapon(id)
{
if(in_jump[id])
in_jump[id]=false,
ForceWeaponDeploy[id]=false,
deploy_weapon(id)
if(in_run[id])
set_pev(id,pev_maxspeed,OriginalMaxSpeed[id]),
in_run[id]=false,
deploy_weapon(id)
if(in_swim[id])
in_swim[id]=false,
deploy_weapon(id)
}
public client_connect(id)
OriginalMaxSpeed[id]=250.0,ForceWeaponDeploy[id]=false,
in_jump[id]=false,in_run[id]=false,in_swim[id]=false
public client_PreThink(id)
{
static Float:gametime
gametime=get_gametime()
if(is_user_alive(id))
//If on ladder or movetype_fly or movetype_noclip - block func
if(pev(id,pev_movetype)==MOVETYPE_FLY||pev(id,pev_movetype)==MOVETYPE_NOCLIP)
{
if(in_jump[id])
in_jump[id]=false,
ForceWeaponDeploy[id]=false,
deploy_weapon(id)
if(in_run[id])
set_pev(id,pev_maxspeed,OriginalMaxSpeed[id]),
in_run[id]=false,
deploy_weapon(id)
if(in_swim[id])
in_swim[id]=false,
deploy_weapon(id)
return
}
else
//Swimming
if(pev(id,pev_waterlevel)>1)
{
if(!in_swim[id])
{
if(in_jump[id])
in_jump[id]=false,
ForceWeaponDeploy[id]=false
if(in_run[id])
set_pev(id,pev_maxspeed,OriginalMaxSpeed[id]),
in_run[id]=false
if(pev(id,pev_waterlevel)<2)return
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_hands)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "")
set_pdata_float(id, 83, 999.9, 5) //Block attack
in_swim[id]=true
WeaponAnim(id,3)
return
}
}
else
//Run
if(pev(id,pev_flags)&FL_ONGROUND)
{
if(ForceWeaponDeploy[id])
if(ForceDeployTime[id]<gametime)ForceWeaponDeploy[id]=false,deploy_weapon(id)
if(in_jump[id])
{
WeaponAnim(id,7)
in_jump[id]=false
ForceWeaponDeploy[id]=true
ForceDeployTime[id]=gametime+0.25
}
if(pev(id,pev_button)&IN_FORWARD)
{
if(!(pev(id,pev_oldbuttons)&IN_FORWARD))
{
static x
switch(runbutton_num[id])
{
case 0:runbutton_num[id]=1,x=0
case 1:runbutton_num[id]=0,x=1
}
RunButtonTime[id][runbutton_num[id]]=gametime
if(gametime-RunButtonTime[id][x]<0.35)
{
in_run[id]=true
RunStade[id]=1
//Knife return max speed 1.0 o_O
if(get_user_weapon(id)==CSW_KNIFE)OriginalMaxSpeed[id]=250.0
else OriginalMaxSpeed[id]=fm_get_user_maxspeed(id)
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_hands)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "")
set_pdata_float(id, 83,999.9, 5) //Block attack
set_pev(id,pev_maxspeed,RunSpeed+SpeedUpg*RunStade[id])
WeaponAnim(id,4)
}
}
if(in_run[id])
{
static Float:Velocity[3]
pev(id,pev_velocity,Velocity);
if(gametime-RunButtonTime[id][runbutton_num[id]]>1.0)
if(vector_length(Velocity)<200.0)
set_pev(id,pev_maxspeed,OriginalMaxSpeed[id]),
in_run[id]=false,
deploy_weapon(id)
else
if(RunStade[id]<5)
{
static Float:RunTime
RunTime=RunButtonTime[id][runbutton_num[id]]
if(gametime-RunTime>=3.4&&RunStade[id]<5)RunStade[id]=5,set_pev(id,pev_maxspeed,RunSpeed+SpeedUpg*RunStade[id]);else
if(gametime-RunTime>=2.6&&RunStade[id]<4)RunStade[id]=4,set_pev(id,pev_maxspeed,RunSpeed+SpeedUpg*RunStade[id]);else
if(gametime-RunTime>=1.8&&RunStade[id]<3)RunStade[id]=3,set_pev(id,pev_maxspeed,RunSpeed+SpeedUpg*RunStade[id]);else
if(gametime-RunTime>=1.2&&RunStade[id]<2)RunStade[id]=2,set_pev(id,pev_maxspeed,RunSpeed+SpeedUpg*RunStade[id]);else
if(gametime-RunTime>=0.6&&RunStade[id]<1)RunStade[id]=1,set_pev(id,pev_maxspeed,RunSpeed+SpeedUpg*RunStade[id])
}
}
}
else
if(in_run[id])
{
set_pev(id,pev_maxspeed,OriginalMaxSpeed[id])
in_run[id]=false
deploy_weapon(id)
}
}
else
//Jump
if(!(pev(id,pev_flags)&FL_ONGROUND))
{
if(!in_jump[id])
{
static Float:Velocity[3]
pev(id,pev_velocity,Velocity);
if((Velocity[2]>300.0)||(Velocity[2]<-350.0)||in_run[id]&&(Velocity[2]>200.0)||(Velocity[2]<-400.0))
{
static Float:JumpPower
switch(RunStade[id])
{
case 1:JumpPower=1.0
case 2:JumpPower=1.09
case 3:JumpPower=1.18
case 4:JumpPower=1.27
case 5:JumpPower=1.36
}
set_pev(id,pev_maxspeed,OriginalMaxSpeed[id])
in_run[id]=false
RunStade[id]=1
Velocity[0]=Velocity[0]*JumpPower
Velocity[1]=Velocity[1]*JumpPower
Velocity[2]=Velocity[2]*JumpPower
set_pev(id,pev_velocity,Velocity)
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_hands)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "")
set_pdata_float(id, 83, 999.9, 5)
WeaponAnim(id,5)
in_jump[id]=true
free_fall[id]=false
JumpTime[id]=gametime
}
}
else
if(!free_fall[id])
if(gametime-JumpTime[id]>0.35)
free_fall[id]=false,WeaponAnim(id,6)
}
else
if(in_swim[id])
in_swim[id]=false,
deploy_weapon(id)
}
stock deploy_weapon(id)
{
static Temp_String[28]
get_weaponname(get_user_weapon(id), Temp_String, 27)
static weapon_ent; weapon_ent = fm_find_ent_by_owner(-1, Temp_String, id)
if(pev_valid(weapon_ent))ExecuteHam(Ham_Item_Deploy, weapon_ent)
}
stock WeaponAnim(const Player, const Sequence)
{
set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
write_byte(Sequence)
write_byte(0)
message_end()
}
Link: | |
Linklerini gizle |
Bir Plugini T Takimna Özel yapma
buyur dene bir.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 333
- Kayıt: Pzt Ağu 08, 2016 2:09 am
-
- Mesajlar: 1958
- Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
- İletişim:
Bir Plugini T Takimna Özel yapma
Çünkü Taha plugini t dışında herkes için yapmış. Sanırım dalgınlığına falan geldi.
-------------
Benim hatam.
-------------
Benim hatam.
En son emirakpinar tarafından Prş Eyl 28, 2017 8:58 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 333
- Kayıt: Pzt Ağu 08, 2016 2:09 am
Bir Plugini T Takimna Özel yapma
yanlz emirin tepkisine cok güldüm
fakat hala ct de calısmakda plugin cift w yani hizli kosma gibi birsey bu arada


En son Revenqe tarafından Prş Eyl 28, 2017 8:46 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Link: | |
Linklerini gizle |