Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Bir Plugini T Takimna Özel yapma

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
Revenqe
Mesajlar: 333
Kayıt: Pzt Ağu 08, 2016 2:09 am

Bir Plugini T Takimna Özel yapma

Mesaj gönderen Revenqe »

Arkadaslar Bir Plugini Sadece T Takımının Kullanması icin pluginin içine hangi komutu koyabilirim. ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

FdGod
Mesajlar: 257
Kayıt: Prş Oca 07, 2016 5:58 pm
Clan İsmi: [T]iger GMG [15

Bir Plugini T Takimna Özel yapma

Mesaj gönderen FdGod »

"get_user_team 1"

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

FdGod
Mesajlar: 257
Kayıt: Prş Oca 07, 2016 5:58 pm
Clan İsmi: [T]iger GMG [15

Bir Plugini T Takimna Özel yapma

Mesaj gönderen FdGod »

Nasıl Koyucam Dersen;

public plugin_init()
{
register_plugin("Plugin Adi","Versiyon","initadı")
register_concmd("plugin","initplugin")

İnit kapandıktan sonra initin kodları yazılması gerekicek,

public initplugin(id)
{
if(get_user_team(id) != 1)
{
Codların Devamı..

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10428
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

Bir Plugini T Takimna Özel yapma

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

Eklenti sma sini konuya atin bakalim

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

YeKTaBEYy
Mesajlar: 1877
Kayıt: Prş Şub 09, 2017 3:47 am
Konum: Makedonya/Skopje
Clan İsmi: IMPERIAL GAMING
İletişim:

Bir Plugini T Takimna Özel yapma

Mesaj gönderen YeKTaBEYy »

if(get_user_team(id) != 1) Bu Komutu Girdiğin Zaman Publicin İçine Sadece Terörist Takımına Özel Olur

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Revenqe
Mesajlar: 333
Kayıt: Pzt Ağu 08, 2016 2:09 am

Bir Plugini T Takimna Özel yapma

Mesaj gönderen Revenqe »

Eklermisiniz.

@Taha Demirbaş

Kod: Tümünü seç

/*
	Plugin generated by AMXX-Studio 
	
	Plugin: New abilitys
	Creator: Chrescoe1
	Skype: Xailer24	
	
	Changelog:
	21.01.2014 - First code
	22.01.2014 - 23.01.2014 - testing - paused...
	19.02.2014 - Final Test - Plugin Released - Happy Birthday Me :D
	
	Need make in future:
	- Hand Anim after dead
	- Ladder hands animation
	- New Swimming Physics
	- Nice puchangle in run
	- And more more more...
	
	Special to Next21.ru
	
	Model used from Cry Of Fear
*/

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "New abilitys"
#define VERSION "0.3"
#define AUTHOR "Chrescoe1"

#define v_hands "models/cof/rbpel.mdl"
#define RunSpeed 270.0
#define SpeedUpg 20.0	//MaxSpeed = 300+30*5 (5 Stade speedup) >> 450.0 is max speed

new 
//Run
bool:in_run[33],
runbutton_num[33],
Float:RunButtonTime[33][2],
Float:OriginalMaxSpeed[33],
RunStade[33],	//Player Speed = RunSpeed+SpeedUpg*RunStade[id] (MAX STADE IS 5)

//Jump
bool:in_jump[33],
Float:JumpTime[33],
bool:free_fall[33],

//Deploy weapon after jump
bool:ForceWeaponDeploy[33],
Float:ForceDeployTime[33],

//Swim
bool:in_swim[33]
public plugin_precache()precache_model(v_hands)
public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("CurWeapon", "Event_CurrentWeapon", "be", "1=1")
	// Add your code here...
}
public Event_CurrentWeapon(id)
{
	if(in_jump[id])
		in_jump[id]=false,
		ForceWeaponDeploy[id]=false,
		deploy_weapon(id)
	if(in_run[id])
		set_pev(id,pev_maxspeed,OriginalMaxSpeed[id]),
		in_run[id]=false,
		deploy_weapon(id)
	if(in_swim[id])
		in_swim[id]=false,
		deploy_weapon(id)	
}
public client_connect(id)
	OriginalMaxSpeed[id]=250.0,ForceWeaponDeploy[id]=false,
	in_jump[id]=false,in_run[id]=false,in_swim[id]=false
public client_PreThink(id)
{
	static Float:gametime
	gametime=get_gametime()
	
	if(is_user_alive(id))
	//If on ladder or movetype_fly or movetype_noclip - block func
	if(pev(id,pev_movetype)==MOVETYPE_FLY||pev(id,pev_movetype)==MOVETYPE_NOCLIP)
	{
		if(in_jump[id])
			in_jump[id]=false,
			ForceWeaponDeploy[id]=false,
			deploy_weapon(id)
		if(in_run[id])
			set_pev(id,pev_maxspeed,OriginalMaxSpeed[id]),
			in_run[id]=false,
			deploy_weapon(id)
		if(in_swim[id])
			in_swim[id]=false,
			deploy_weapon(id)
		return
	}
	else
	
	//Swimming
	if(pev(id,pev_waterlevel)>1)
	{
		if(!in_swim[id])
		{
			if(in_jump[id])
				in_jump[id]=false,
				ForceWeaponDeploy[id]=false
			if(in_run[id])
				set_pev(id,pev_maxspeed,OriginalMaxSpeed[id]),
				in_run[id]=false
			
			if(pev(id,pev_waterlevel)<2)return
			
			set_pev(id, pev_viewmodel2, v_hands)
			set_pev(id, pev_weaponmodel2, "")
			set_pdata_float(id, 83, 999.9, 5)	//Block attack
			in_swim[id]=true	
			WeaponAnim(id,3)
			return
		}
	}
	else
	//Run
	if(pev(id,pev_flags)&FL_ONGROUND)
	{	
		if(ForceWeaponDeploy[id])
		if(ForceDeployTime[id]<gametime)ForceWeaponDeploy[id]=false,deploy_weapon(id)
		if(in_jump[id])
		{
			WeaponAnim(id,7)
			in_jump[id]=false
			ForceWeaponDeploy[id]=true
			ForceDeployTime[id]=gametime+0.25
		}
		if(pev(id,pev_button)&IN_FORWARD)
		{
			if(!(pev(id,pev_oldbuttons)&IN_FORWARD))
			{
				static x
				switch(runbutton_num[id])
				{
					case 0:runbutton_num[id]=1,x=0
					case 1:runbutton_num[id]=0,x=1
				}
				RunButtonTime[id][runbutton_num[id]]=gametime
				
				if(gametime-RunButtonTime[id][x]<0.35)
				{
					in_run[id]=true
					RunStade[id]=1
					
					//Knife return max speed 1.0 o_O
					if(get_user_weapon(id)==CSW_KNIFE)OriginalMaxSpeed[id]=250.0
					else OriginalMaxSpeed[id]=fm_get_user_maxspeed(id)
					
					set_pev(id, pev_viewmodel2, v_hands)
					set_pev(id, pev_weaponmodel2, "")
					set_pdata_float(id, 83,999.9, 5)	//Block attack
					set_pev(id,pev_maxspeed,RunSpeed+SpeedUpg*RunStade[id])
					WeaponAnim(id,4)
				}
			}
			if(in_run[id])
			{
				static Float:Velocity[3]
				pev(id,pev_velocity,Velocity);
				if(gametime-RunButtonTime[id][runbutton_num[id]]>1.0)
				if(vector_length(Velocity)<200.0)
					set_pev(id,pev_maxspeed,OriginalMaxSpeed[id]),
					in_run[id]=false,
					deploy_weapon(id)
				else
				if(RunStade[id]<5)
				{
					static Float:RunTime
					RunTime=RunButtonTime[id][runbutton_num[id]]
					if(gametime-RunTime>=3.4&&RunStade[id]<5)RunStade[id]=5,set_pev(id,pev_maxspeed,RunSpeed+SpeedUpg*RunStade[id]);else
					if(gametime-RunTime>=2.6&&RunStade[id]<4)RunStade[id]=4,set_pev(id,pev_maxspeed,RunSpeed+SpeedUpg*RunStade[id]);else
					if(gametime-RunTime>=1.8&&RunStade[id]<3)RunStade[id]=3,set_pev(id,pev_maxspeed,RunSpeed+SpeedUpg*RunStade[id]);else
					if(gametime-RunTime>=1.2&&RunStade[id]<2)RunStade[id]=2,set_pev(id,pev_maxspeed,RunSpeed+SpeedUpg*RunStade[id]);else
					if(gametime-RunTime>=0.6&&RunStade[id]<1)RunStade[id]=1,set_pev(id,pev_maxspeed,RunSpeed+SpeedUpg*RunStade[id])
				}
			}
		}
		else
		if(in_run[id])
		{
			set_pev(id,pev_maxspeed,OriginalMaxSpeed[id])
			in_run[id]=false
			deploy_weapon(id)
		}
	}
	else
	
	//Jump
	if(!(pev(id,pev_flags)&FL_ONGROUND))
	{	
		if(!in_jump[id])
		{	
			static Float:Velocity[3]
			pev(id,pev_velocity,Velocity);
			if((Velocity[2]>300.0)||(Velocity[2]<-350.0)||in_run[id]&&(Velocity[2]>200.0)||(Velocity[2]<-400.0))
			{
				static Float:JumpPower
				switch(RunStade[id])
				{
					case 1:JumpPower=1.0
					case 2:JumpPower=1.09
					case 3:JumpPower=1.18
					case 4:JumpPower=1.27
					case 5:JumpPower=1.36
				}
				set_pev(id,pev_maxspeed,OriginalMaxSpeed[id])
				in_run[id]=false
				RunStade[id]=1
				
				Velocity[0]=Velocity[0]*JumpPower
				Velocity[1]=Velocity[1]*JumpPower
				Velocity[2]=Velocity[2]*JumpPower
				set_pev(id,pev_velocity,Velocity)
				

				set_pev(id, pev_viewmodel2, v_hands)
				set_pev(id, pev_weaponmodel2, "")	
				set_pdata_float(id, 83, 999.9, 5)
				WeaponAnim(id,5)
				in_jump[id]=true
				free_fall[id]=false
				JumpTime[id]=gametime
			}
		}
		else 
		if(!free_fall[id])
			if(gametime-JumpTime[id]>0.35)
				free_fall[id]=false,WeaponAnim(id,6)
	}
	else
	if(in_swim[id])
		in_swim[id]=false,
		deploy_weapon(id)
}
stock deploy_weapon(id)
{
	static Temp_String[28]
	get_weaponname(get_user_weapon(id), Temp_String, 27)
	static weapon_ent; weapon_ent = fm_find_ent_by_owner(-1, Temp_String, id)
	if(pev_valid(weapon_ent))ExecuteHam(Ham_Item_Deploy, weapon_ent)	
}
stock WeaponAnim(const Player, const Sequence)
{
	set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
	write_byte(Sequence)
	write_byte(0)
	message_end()
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Taha Demirbaş
Mesajlar: 10428
Kayıt: Cum Tem 08, 2016 10:05 pm
Konum: Türkiye
İletişim:

Bir Plugini T Takimna Özel yapma

Mesaj gönderen Taha Demirbaş »

buyur dene bir.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Revenqe
Mesajlar: 333
Kayıt: Pzt Ağu 08, 2016 2:09 am

Bir Plugini T Takimna Özel yapma

Mesaj gönderen Revenqe »

işe yaramadı
@Taha Demirbaş

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

emirakpinar
Mesajlar: 1958
Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
Server Ip/DNS: -
Clan İsmi: -
İletişim:

Bir Plugini T Takimna Özel yapma

Mesaj gönderen emirakpinar »

Çünkü Taha plugini t dışında herkes için yapmış. Sanırım dalgınlığına falan geldi.

-------------

Benim hatam.
En son emirakpinar tarafından Prş Eyl 28, 2017 8:58 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Revenqe
Mesajlar: 333
Kayıt: Pzt Ağu 08, 2016 2:09 am

Bir Plugini T Takimna Özel yapma

Mesaj gönderen Revenqe »

yanlz emirin tepkisine cok güldüm :D :D fakat hala ct de calısmakda plugin cift w yani hizli kosma gibi birsey bu arada
En son Revenqe tarafından Prş Eyl 28, 2017 8:46 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla