Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Silah Modeli Değiştirme

Oyunda karşılaştığınız hatalar , oyun hakkında genel bilgiler

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
habip_dayan
Mesajlar: 38
Kayıt: Cmt Tem 17, 2021 3:06 pm
Konum: Türkiye

Silah Modeli Değiştirme

Mesaj gönderen habip_dayan »

Merhaba
Ayrıntılı olarak silah, bıçak vs. modelleri ayrıntılı olarak değiştimeyi biri bana öğretebilir mi ya da bir kaynak önerir misiniz?
(Hiç bir şey bilmiyorum.)

:D :D :D

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Silah Modeli Değiştirme

Mesaj gönderen Colditz »


Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
habip_dayan
Mesajlar: 38
Kayıt: Cmt Tem 17, 2021 3:06 pm
Konum: Türkiye

Silah Modeli Değiştirme

Mesaj gönderen habip_dayan »

Ama ben acamiyim yani nasıl yapacağımı liste liste anlatsanız
:roll:

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

Silah Modeli Değiştirme

Mesaj gönderen bilalgecer47 »

habip_dayan yazdı: Çrş Eyl 08, 2021 9:59 pm
Ama ben acamiyim yani nasıl yapacağımı liste liste anlatsanız
:roll:
Silah için attığı linke bakabilirsin.Biçak için bu eklenti işini görür

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const tag[]="Csduragi";  //Tagı editleyin

new gorunum[MAX_CLIENTS+1];

new const bicakmodel[][][]={
	{"Default","models/v_knife.mdl"},
	{"Ursus Knife","models/bilalgecer47/v_ursus_crimson.mdl"},
	{"M9 Bayonet","models/bilalgecer47/v_m9_doppler.mdl"},
	{"Karambit","models/bilalgecer47/v_karambit_auto.mdl"},
	{"Kelebek","models/bilalgecer47/v_butterfly_marble.mdl"},
	{"Flip Knife","models/bilalgecer47/v_flip_lore.mdl"}
};
public plugin_init() {
	register_plugin( "Bicak Menu", "0.1", "bilalgecer47");
	
	new const menuclcmd[][]={
		"say /bicak","say /knife"
	};
	for(new i;i<sizeof(menuclcmd);i++){
		register_clcmd(menuclcmd[i],"@anamenu");
	}
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "@CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre", .post = false);
	
}

public plugin_precache() {
	for(new i = 0; i < sizeof(bicakmodel); i++) {
		precache_model(bicakmodel[i][1]);
	}
}
@CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const pEntity, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal) {
	
	if(get_member(pEntity, m_iId) != WEAPON_KNIFE) {
		return;
	}
	new pPlayer = get_member(pEntity, m_pPlayer);
	
	SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, bicakmodel[gorunum[pPlayer]][1]);
	
}
@anamenu(const id){
	new menu = menu_create(fmt("\d%s \w| \yBicak Menu", tag), "@anamenu_devam");
	
	for(new i = 0; i < sizeof(bicakmodel); i++) {
		menu_additem(menu, fmt("\d%s \w| \y%s", tag, bicakmodel[i][0]), fmt("%d", i));
	}
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, fmt("\d%s \w| \yCikis", tag));
	menu_display(id, menu);
}
@anamenu_devam(const id, const menu, const item) {
	if(item == MENU_EXIT) {
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[6];menu_item_getinfo(menu,item,_,data,charsmax(data));
	new key = str_to_num(data);  
	gorunum[id] = key;
	rg_remove_item(id,"weapon_knife");rg_give_item(id,"weapon_knife");
	menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED;
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

Silah Modeli Değiştirme

Mesaj gönderen bestcore »

Menü halinde mi olacak yoksa direk belirlediğiniz model mi uygulanacak?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
habip_dayan
Mesajlar: 38
Kayıt: Cmt Tem 17, 2021 3:06 pm
Konum: Türkiye

Silah Modeli Değiştirme

Mesaj gönderen habip_dayan »

bestcore yazdı: Prş Eyl 09, 2021 12:30 am Menü halinde mi olacak yoksa direk belirlediğiniz model mi uygulanacak?
Direkt olarak silah değişecek menu halinde değil

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

FatihBey21512
Mesajlar: 871
Kayıt: Cmt Tem 29, 2017 1:21 pm
Konum: AngaroS
Server Ip/DNS: CSX.CSDuragi.COM
Clan İsmi: ARMY

Silah Modeli Değiştirme

Mesaj gönderen FatihBey21512 »

habip_dayan yazdı: Prş Eyl 09, 2021 7:46 pm
bestcore yazdı: Prş Eyl 09, 2021 12:30 am Menü halinde mi olacak yoksa direk belirlediğiniz model mi uygulanacak?
Direkt olarak silah değişecek menu halinde değil
Bu konu sana yardımcı olur: harita-modelleme/silah-modeli-degistirm ... -t217.html

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
habip_dayan
Mesajlar: 38
Kayıt: Cmt Tem 17, 2021 3:06 pm
Konum: Türkiye

Silah Modeli Değiştirme

Mesaj gönderen habip_dayan »

FatihBey21512 yazdı: Prş Eyl 09, 2021 7:50 pm
habip_dayan yazdı: Prş Eyl 09, 2021 7:46 pm
bestcore yazdı: Prş Eyl 09, 2021 12:30 am Menü halinde mi olacak yoksa direk belirlediğiniz model mi uygulanacak?
Direkt olarak silah değişecek menu halinde değil
Bu konu sana yardımcı olur: harita-modelleme/silah-modeli-degistirm ... -t217.html
Tamam sağolun

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

Silah Modeli Değiştirme

Mesaj gönderen bestcore »

habip_dayan yazdı: Prş Eyl 09, 2021 7:46 pm Direkt olarak silah değişecek menu halinde değil
Dosyanın içerisinde, nasıl model ekleyeceğin hakkında detaylı bilgiyi yazdım. Kafana takılan bir yer olursa geri dönüş yapabilirsin.
reChangeTheModelForWeapons.sma
SilahModelleri.ini
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Nejat Doğan
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 235
Kayıt: Prş Mar 07, 2019 9:53 pm
Clan İsmi: Jesus Christ

Silah Modeli Değiştirme

Mesaj gönderen Nejat Doğan »

Yekta menusu vardi sma onu yukluyorsun addons dosyalarina girip model ismini m4a1 icin farkli yapip kaydetip model klasorune atip yukluyorsun.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla