Oyunda karşılaştığınız hatalar , oyun hakkında genel bilgiler
Moderatör: Moderatörler
Colditz
Mesajlar: 2574 Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Mesaj
gönderen Colditz » Çrş Tem 18, 2018 3:51 pm
Buyur;
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <reapi>
public plugin_init() {
register_plugin("Remove Glock USP", "1.0", "PurposeLess");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn", .post=true);
}
public plugin_cfg()
{
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, engfunc(EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", "player_weaponstrip"));
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, engfunc(EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", "game_player_equip"));
}
public CBasePlayer_Spawn(const id)
{
if(rg_has_item_by_name(id, "weapon_usp"))
{
rg_remove_item(id, "weapon_usp");
}
else if(rg_has_item_by_name(id, "weapon_glock18"))
{
rg_remove_item(id, "weapon_glock18");
}
}
Konu Sahibi
quadfor75
Yasaklı Üye
Mesajlar: 528 Kayıt: Cum Şub 09, 2018 12:53 pm
Mesaj
gönderen quadfor75 » Prş Tem 19, 2018 4:17 pm
Colditz yazdı: Çrş Tem 18, 2018 3:51 pm
Buyur;
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <reapi>
public plugin_init() {
register_plugin("Remove Glock USP", "1.0", "PurposeLess");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn", .post=true);
}
public plugin_cfg()
{
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, engfunc(EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", "player_weaponstrip"));
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, engfunc(EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", "game_player_equip"));
}
public CBasePlayer_Spawn(const id)
{
if(rg_has_item_by_name(id, "weapon_usp"))
{
rg_remove_item(id, "weapon_usp");
}
else if(rg_has_item_by_name(id, "weapon_glock18"))
{
rg_remove_item(id, "weapon_glock18");
}
}
Kod: Tümünü seç
L 07/19/2018 - 09:11:19: [AMXX] Run time error 10 (plugin "uspsil.amxx") (native "rg_has_item_by_name")
boyle hata veriyor logs klasöründe nasıl çözebiliriz?
Colditz
Mesajlar: 2574 Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Mesaj
gönderen Colditz » Prş Tem 19, 2018 5:17 pm
Bunu dener misin?
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <reapi>
public plugin_init() {
register_plugin("Remove Glock USP", "1.0", "PurposeLess");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn", .post=true);
}
public plugin_cfg()
{
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, engfunc(EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", "player_weaponstrip"));
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, engfunc(EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", "game_player_equip"));
}
public CBasePlayer_Spawn(const id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
return;
}
if(rg_has_item_by_name(id, "weapon_usp"))
{
rg_remove_item(id, "weapon_usp");
}
else if(rg_has_item_by_name(id, "weapon_glock18"))
{
rg_remove_item(id, "weapon_glock18");
}
}
Yek'-ta
Mesajlar: 9625 Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:
Mesaj
gönderen Yek'-ta » Prş Tem 19, 2018 6:27 pm
Niye bu kadar çok kasıyorsun
@Colditz
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init() {
register_plugin("Remove Glock USP", "1.0", "PurposeLess");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn", .post=true);
}
public CBasePlayer_Spawn(const id)
{
rg_remove_item(id, "weapon_usp");
rg_remove_item(id, "weapon_glock18");
}
Colditz
Mesajlar: 2574 Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Mesaj
gönderen Colditz » Prş Tem 19, 2018 6:30 pm
Yek'-ta yazdı: Prş Tem 19, 2018 6:27 pm
Niye bu kadar çok kasıyorsun @Colditz
Olmayan şeyi nasıl silecek? Olup olmadığını kontrol etmek gerekiyor.
Ayırca plugin_cfg bölümü otomatik silah vermeyi engelliyor.Aksi takdirde doğduğu gibi kill çekenin veya drop çekenin silahı yere düşüyor.
Yek'-ta
Mesajlar: 9625 Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:
Mesaj
gönderen Yek'-ta » Prş Tem 19, 2018 6:37 pm
rg_remove_item kendi içerisinde sorgu yapıyor. Bu sebep ile komutu gönderdiğimizde var ise siliyor, yok ise zaten dediğin gibi olmayan silahı silemez.
Oyuncu her doğduğu vakit public hemen devreye gireceği için silah otomatik silinecek. Doğduğu gibi makineden hızlı kill yada drop yazana da helal olsun. Zaten arada ms olacağı için imkansız.
Colditz
Mesajlar: 2574 Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Mesaj
gönderen Colditz » Prş Tem 19, 2018 6:40 pm
Ben zamanında çok sorun yaşadım bunun yüzünden. Ben böyle bir eklenti kullanıyordum adam doğduğu gibi kill çekiyor bindlemiş bir de. Silahı yere düşüyordu. Ayrıca yine aynı şekilde g tuşuna abananlar da oluyor yani. Yine de bu şekilde de deneyeceğim.
Konu Sahibi
quadfor75
Yasaklı Üye
Mesajlar: 528 Kayıt: Cum Şub 09, 2018 12:53 pm
Mesaj
gönderen quadfor75 » Prş Tem 19, 2018 7:42 pm
Yek'-ta yazdı: Prş Tem 19, 2018 6:27 pm
Niye bu kadar çok kasıyorsun @Colditz
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init() {
register_plugin("Remove Glock USP", "1.0", "PurposeLess");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn", .post=true);
}
public CBasePlayer_Spawn(const id)
{
rg_remove_item(id, "weapon_usp");
rg_remove_item(id, "weapon_glock18");
}
L 07/19/2018 - 16:38:53: [AMXX] Run time error 10 (plugin "uspsil.amxx") (native "rg_remove_item") bu şekilde hata veriyor seninkide yekta bey.
Yek'-ta
Mesajlar: 9625 Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:
Mesaj
gönderen Yek'-ta » Prş Tem 19, 2018 7:45 pm
Eklentiyi nerede deniyorsun? CSDurağı sunucusunda sorunsuz çalışır.
Konu Sahibi
quadfor75
Yasaklı Üye
Mesajlar: 528 Kayıt: Cum Şub 09, 2018 12:53 pm
Mesaj
gönderen quadfor75 » Prş Tem 19, 2018 7:52 pm
Yek'-ta yazdı: Prş Tem 19, 2018 7:45 pm
Eklentiyi nerede deniyorsun? CSDurağı sunucusunda sorunsuz çalışır.
Sorunsuz çalışıyor fakat log dosyasına log duşuyor sorun bu yani.