takım arkadaşına zarar veren bomba
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 66
- Kayıt: Prş Haz 25, 2020 11:06 pm
takım arkadaşına zarar veren bomba
Selamlar serverimde ff kapalı fakat sadece hg lerin yani patlayan bombaların takım arkadaşlarına ve rakiplere zarar vermesini istiyorum bombayla kendi arkadaşımızı öldüre bilelim böyle birşey acaba derlene bilinirmi
Link: | |
Linklerini gizle |
takım arkadaşına zarar veren bomba
Eskiden birisi istemişti, buyur ;
Not: Pluginin çalışması için mp_friendlyfire'ın açık olması gerekir.
Not: Pluginin çalışması için mp_friendlyfire'ın açık olması gerekir.
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:freezed[MAX_CLIENTS+1];
new const tag[] = "CSD";
public plugin_init()
{
register_plugin("BombaKillFreeze", "0.1", "KayraLynch");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false);
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "CSGameRules_RestartRound_Pre", .post = false);
}
public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib)
{
if(!is_user_connected(pAttacker) || pVictim == pAttacker)
{
return;
}
if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && get_member(pVictim, m_bKilledByGrenade))
{
client_print_color(0,0,"^1[^3%s^1] ^1%n ^4Adli Oyuncu ^1%n ^4Adli Takim Arkadasini Bombayla Oldurdugu Icin Donduruldu ^1!",tag,pAttacker,pVictim);
new flags = get_entvar(pAttacker, var_flags);
if(~flags & FL_FROZEN)
{
set_entvar(pAttacker, var_flags, flags | FL_FROZEN);
freezed[pAttacker] = true;
}
}
}
public CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const pVictim, pInflictor, pAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType)
{
if(!is_user_connected(pAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(pVictim, pAttacker) || pVictim == pAttacker)
{
return;
}
if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && bitsDamageType != DMG_GRENADE)
{
SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, 0.0);
}
}
public CSGameRules_RestartRound_Pre()
{
for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
{
new flags = get_entvar(i, var_flags);
if(flags & FL_FROZEN)
{
set_entvar(i, var_flags, flags & ~FL_FROZEN);
freezed[i] = false;
}
}
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 66
- Kayıt: Prş Haz 25, 2020 11:06 pm
takım arkadaşına zarar veren bomba
teşekkür ederim peki ffi açınca takım arkadaşları her türlü diğer silahlardan ahsar görmüyecekmiorucoglukayra yazdı: Pzt Kas 01, 2021 5:50 pm Eskiden birisi istemişti, buyur ;
Not: Pluginin çalışması için mp_friendlyfire'ın açık olması gerekir.
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> new bool:freezed[MAX_CLIENTS+1]; new const tag[] = "CSD"; public plugin_init() { register_plugin("BombaKillFreeze", "0.1", "KayraLynch"); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false); RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "CSGameRules_RestartRound_Pre", .post = false); } public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib) { if(!is_user_connected(pAttacker) || pVictim == pAttacker) { return; } if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && get_member(pVictim, m_bKilledByGrenade)) { client_print_color(0,0,"^1[^3%s^1] ^1%n ^4Adli Oyuncu ^1%n ^4Adli Takim Arkadasini Bombayla Oldurdugu Icin Donduruldu ^1!",tag,pAttacker,pVictim); new flags = get_entvar(pAttacker, var_flags); if(~flags & FL_FROZEN) { set_entvar(pAttacker, var_flags, flags | FL_FROZEN); freezed[pAttacker] = true; } } } public CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const pVictim, pInflictor, pAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType) { if(!is_user_connected(pAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(pVictim, pAttacker) || pVictim == pAttacker) { return; } if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && bitsDamageType != DMG_GRENADE) { SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, 0.0); } } public CSGameRules_RestartRound_Pre() { for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { new flags = get_entvar(i, var_flags); if(flags & FL_FROZEN) { set_entvar(i, var_flags, flags & ~FL_FROZEN); freezed[i] = false; } } }
Link: | |
Linklerini gizle |
takım arkadaşına zarar veren bomba
Hasar almasını plugin içinde engelledim.Ff açıkken sadece bomba hasar vericektir.ERRA yazdı: Pzt Kas 01, 2021 6:06 pmteşekkür ederim peki ffi açınca takım arkadaşları her türlü diğer silahlardan ahsar görmüyecekmiorucoglukayra yazdı: Pzt Kas 01, 2021 5:50 pm Eskiden birisi istemişti, buyur ;
Not: Pluginin çalışması için mp_friendlyfire'ın açık olması gerekir.
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> new bool:freezed[MAX_CLIENTS+1]; new const tag[] = "CSD"; public plugin_init() { register_plugin("BombaKillFreeze", "0.1", "KayraLynch"); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false); RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "CSGameRules_RestartRound_Pre", .post = false); } public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib) { if(!is_user_connected(pAttacker) || pVictim == pAttacker) { return; } if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && get_member(pVictim, m_bKilledByGrenade)) { client_print_color(0,0,"^1[^3%s^1] ^1%n ^4Adli Oyuncu ^1%n ^4Adli Takim Arkadasini Bombayla Oldurdugu Icin Donduruldu ^1!",tag,pAttacker,pVictim); new flags = get_entvar(pAttacker, var_flags); if(~flags & FL_FROZEN) { set_entvar(pAttacker, var_flags, flags | FL_FROZEN); freezed[pAttacker] = true; } } } public CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const pVictim, pInflictor, pAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType) { if(!is_user_connected(pAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(pVictim, pAttacker) || pVictim == pAttacker) { return; } if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && bitsDamageType != DMG_GRENADE) { SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, 0.0); } } public CSGameRules_RestartRound_Pre() { for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { new flags = get_entvar(i, var_flags); if(flags & FL_FROZEN) { set_entvar(i, var_flags, flags & ~FL_FROZEN); freezed[i] = false; } } }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 66
- Kayıt: Prş Haz 25, 2020 11:06 pm
takım arkadaşına zarar veren bomba
Teşekürler çalışıyor herşey harika sadece 0 hasar ve sayda saldırı bildirsi estetik olarak hoş durmuyor onları kaldıra bilme şansımız varmıdır tekrardan teşekkürler.orucoglukayra yazdı: Pzt Kas 01, 2021 6:13 pmHasar almasını plugin içinde engelledim.Ff açıkken sadece bomba hasar vericektir.ERRA yazdı: Pzt Kas 01, 2021 6:06 pmteşekkür ederim peki ffi açınca takım arkadaşları her türlü diğer silahlardan ahsar görmüyecekmiorucoglukayra yazdı: Pzt Kas 01, 2021 5:50 pm Eskiden birisi istemişti, buyur ;
Not: Pluginin çalışması için mp_friendlyfire'ın açık olması gerekir.
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> new bool:freezed[MAX_CLIENTS+1]; new const tag[] = "CSD"; public plugin_init() { register_plugin("BombaKillFreeze", "0.1", "KayraLynch"); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false); RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "CSGameRules_RestartRound_Pre", .post = false); } public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib) { if(!is_user_connected(pAttacker) || pVictim == pAttacker) { return; } if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && get_member(pVictim, m_bKilledByGrenade)) { client_print_color(0,0,"^1[^3%s^1] ^1%n ^4Adli Oyuncu ^1%n ^4Adli Takim Arkadasini Bombayla Oldurdugu Icin Donduruldu ^1!",tag,pAttacker,pVictim); new flags = get_entvar(pAttacker, var_flags); if(~flags & FL_FROZEN) { set_entvar(pAttacker, var_flags, flags | FL_FROZEN); freezed[pAttacker] = true; } } } public CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const pVictim, pInflictor, pAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType) { if(!is_user_connected(pAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(pVictim, pAttacker) || pVictim == pAttacker) { return; } if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && bitsDamageType != DMG_GRENADE) { SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, 0.0); } } public CSGameRules_RestartRound_Pre() { for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { new flags = get_entvar(i, var_flags); if(flags & FL_FROZEN) { set_entvar(i, var_flags, flags & ~FL_FROZEN); freezed[i] = false; } } }
Link: | |
Linklerini gizle |
takım arkadaşına zarar veren bomba
Dene bakalım ;
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:freezed[MAX_CLIENTS+1];
new const tag[] = "CSD";
public plugin_init()
{
register_plugin("BombaKillFreeze", "0.1", "KayraLynch");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false);
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "CSGameRules_RestartRound_Pre", .post = false);
}
public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib)
{
if(!is_user_connected(pAttacker) || pVictim == pAttacker)
{
return;
}
if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && get_member(pVictim, m_bKilledByGrenade))
{
new flags = get_entvar(pAttacker, var_flags);
if(~flags & FL_FROZEN)
{
set_entvar(pAttacker, var_flags, flags | FL_FROZEN);
freezed[pAttacker] = true;
}
}
}
public CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const pVictim, pInflictor, pAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType)
{
if(!is_user_connected(pAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(pVictim, pAttacker) || pVictim == pAttacker)
{
return;
}
if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && bitsDamageType != DMG_GRENADE)
{
return;
}
}
public CSGameRules_RestartRound_Pre()
{
for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
{
new flags = get_entvar(i, var_flags);
if(flags & FL_FROZEN)
{
set_entvar(i, var_flags, flags & ~FL_FROZEN);
freezed[i] = false;
}
}
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 66
- Kayıt: Prş Haz 25, 2020 11:06 pm
takım arkadaşına zarar veren bomba
üzgünüm artık takım oyuncuları her şekilde hasar yiyororucoglukayra yazdı: Pzt Kas 01, 2021 6:48 pm Dene bakalım ;
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> new bool:freezed[MAX_CLIENTS+1]; new const tag[] = "CSD"; public plugin_init() { register_plugin("BombaKillFreeze", "0.1", "KayraLynch"); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false); RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "CSGameRules_RestartRound_Pre", .post = false); } public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib) { if(!is_user_connected(pAttacker) || pVictim == pAttacker) { return; } if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && get_member(pVictim, m_bKilledByGrenade)) { new flags = get_entvar(pAttacker, var_flags); if(~flags & FL_FROZEN) { set_entvar(pAttacker, var_flags, flags | FL_FROZEN); freezed[pAttacker] = true; } } } public CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const pVictim, pInflictor, pAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType) { if(!is_user_connected(pAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(pVictim, pAttacker) || pVictim == pAttacker) { return; } if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && bitsDamageType != DMG_GRENADE) { return; } } public CSGameRules_RestartRound_Pre() { for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { new flags = get_entvar(i, var_flags); if(flags & FL_FROZEN) { set_entvar(i, var_flags, flags & ~FL_FROZEN); freezed[i] = false; } } }
Link: | |
Linklerini gizle |
takım arkadaşına zarar veren bomba
Daha sonra test edip bakacağım.İlk attığımdaki mesajı kendiniz silip şimdilik onu kullanabilirsiniz.ERRA yazdı: Pzt Kas 01, 2021 7:07 pmüzgünüm artık takım oyuncuları her şekilde hasar yiyororucoglukayra yazdı: Pzt Kas 01, 2021 6:48 pm Dene bakalım ;
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> new bool:freezed[MAX_CLIENTS+1]; new const tag[] = "CSD"; public plugin_init() { register_plugin("BombaKillFreeze", "0.1", "KayraLynch"); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false); RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "CSGameRules_RestartRound_Pre", .post = false); } public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib) { if(!is_user_connected(pAttacker) || pVictim == pAttacker) { return; } if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && get_member(pVictim, m_bKilledByGrenade)) { new flags = get_entvar(pAttacker, var_flags); if(~flags & FL_FROZEN) { set_entvar(pAttacker, var_flags, flags | FL_FROZEN); freezed[pAttacker] = true; } } } public CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const pVictim, pInflictor, pAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType) { if(!is_user_connected(pAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(pVictim, pAttacker) || pVictim == pAttacker) { return; } if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && bitsDamageType != DMG_GRENADE) { return; } } public CSGameRules_RestartRound_Pre() { for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { new flags = get_entvar(i, var_flags); if(flags & FL_FROZEN) { set_entvar(i, var_flags, flags & ~FL_FROZEN); freezed[i] = false; } } }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 314
- Kayıt: Prş Ağu 22, 2019 11:11 pm
- Clan İsmi: RedDawn
takım arkadaşına zarar veren bomba
Sunucum olmadığı için deneyemedim fakat çalışacağını düşünüyorum.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init() {
register_plugin("FF Grenade","1.0","heaveNN");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"PlayerTakeDamage_Pre",0);
}
public PlayerTakeDamage_Pre(const this, pevInflictor, pevAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType) {
if(bitsDamageType != DMG_GRENADE) {
return HC_CONTINUE;
}
if(!rg_is_player_can_takedamage(this,pevAttacker)) {
new Float:Health = get_entvar(this,var_health);
if(Health <= flDamage) {
make_deathmsg(pevAttacker,this,0,"weapon_hegrenade");
user_silentkill(this);
set_member(this,m_iDeaths,get_member(this,m_iDeaths) + 1);
set_member(pevAttacker,var_frags,Float:get_entvar(pevAttacker,var_frags) - 1.0);
client_print_color(0,0,"^4%n, ^1Takim Arkadasi ^4%n^1'i ^3Bombayla ^1Oldurdu.",pevAttacker,this);
}
else {
set_entvar(this,var_health,Health - flDamage);
client_print_color(0,0,"^4%n, ^1Takim Arkadasi ^4%n^1'e ^3Bombayla ^1Hasar Verdi.",pevAttacker,this);
}
return HC_SUPERCEDE;
}
return HC_CONTINUE;
}
Link: | |
Linklerini gizle |