Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

takım arkadaşına zarar veren bomba

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
ERRA
Mesajlar: 66
Kayıt: Prş Haz 25, 2020 11:06 pm

takım arkadaşına zarar veren bomba

Mesaj gönderen ERRA »

Selamlar serverimde ff kapalı fakat sadece hg lerin yani patlayan bombaların takım arkadaşlarına ve rakiplere zarar vermesini istiyorum bombayla kendi arkadaşımızı öldüre bilelim böyle birşey acaba derlene bilinirmi

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

orucoglukayra
Mesajlar: 209
Kayıt: Pzr Haz 09, 2019 2:48 pm
İletişim:

takım arkadaşına zarar veren bomba

Mesaj gönderen orucoglukayra »

Eskiden birisi istemişti, buyur ;

Not: Pluginin çalışması için mp_friendlyfire'ın açık olması gerekir.

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:freezed[MAX_CLIENTS+1];

new const tag[] = "CSD";

public plugin_init() 
{
    register_plugin("BombaKillFreeze", "0.1", "KayraLynch");
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false);
    RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "CSGameRules_RestartRound_Pre", .post = false);
}

public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib) 
{
	if(!is_user_connected(pAttacker) || pVictim == pAttacker) 
    {
		return;
	}
	if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && get_member(pVictim, m_bKilledByGrenade)) 
    {
        client_print_color(0,0,"^1[^3%s^1] ^1%n ^4Adli Oyuncu ^1%n ^4Adli Takim Arkadasini Bombayla Oldurdugu Icin Donduruldu ^1!",tag,pAttacker,pVictim);
        new flags = get_entvar(pAttacker, var_flags);
        if(~flags & FL_FROZEN)
        {
            set_entvar(pAttacker, var_flags, flags | FL_FROZEN);
            freezed[pAttacker] = true;
        }
	}
}

public CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const pVictim, pInflictor, pAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType) 
{
    if(!is_user_connected(pAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(pVictim, pAttacker) || pVictim == pAttacker) 
    {
        return;
    }
    if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && bitsDamageType != DMG_GRENADE)
    {
        SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, 0.0);
    }
}

public CSGameRules_RestartRound_Pre() 
{
	for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) 
    {
        new flags = get_entvar(i, var_flags);
        if(flags & FL_FROZEN)
        {
            set_entvar(i, var_flags, flags & ~FL_FROZEN);
            freezed[i] = false;
        }
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
ERRA
Mesajlar: 66
Kayıt: Prş Haz 25, 2020 11:06 pm

takım arkadaşına zarar veren bomba

Mesaj gönderen ERRA »

orucoglukayra yazdı: Pzt Kas 01, 2021 5:50 pm Eskiden birisi istemişti, buyur ;

Not: Pluginin çalışması için mp_friendlyfire'ın açık olması gerekir.

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:freezed[MAX_CLIENTS+1];

new const tag[] = "CSD";

public plugin_init() 
{
    register_plugin("BombaKillFreeze", "0.1", "KayraLynch");
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false);
    RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "CSGameRules_RestartRound_Pre", .post = false);
}

public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib) 
{
	if(!is_user_connected(pAttacker) || pVictim == pAttacker) 
    {
		return;
	}
	if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && get_member(pVictim, m_bKilledByGrenade)) 
    {
        client_print_color(0,0,"^1[^3%s^1] ^1%n ^4Adli Oyuncu ^1%n ^4Adli Takim Arkadasini Bombayla Oldurdugu Icin Donduruldu ^1!",tag,pAttacker,pVictim);
        new flags = get_entvar(pAttacker, var_flags);
        if(~flags & FL_FROZEN)
        {
            set_entvar(pAttacker, var_flags, flags | FL_FROZEN);
            freezed[pAttacker] = true;
        }
	}
}

public CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const pVictim, pInflictor, pAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType) 
{
    if(!is_user_connected(pAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(pVictim, pAttacker) || pVictim == pAttacker) 
    {
        return;
    }
    if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && bitsDamageType != DMG_GRENADE)
    {
        SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, 0.0);
    }
}

public CSGameRules_RestartRound_Pre() 
{
	for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) 
    {
        new flags = get_entvar(i, var_flags);
        if(flags & FL_FROZEN)
        {
            set_entvar(i, var_flags, flags & ~FL_FROZEN);
            freezed[i] = false;
        }
	}
}
teşekkür ederim peki ffi açınca takım arkadaşları her türlü diğer silahlardan ahsar görmüyecekmi

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

orucoglukayra
Mesajlar: 209
Kayıt: Pzr Haz 09, 2019 2:48 pm
İletişim:

takım arkadaşına zarar veren bomba

Mesaj gönderen orucoglukayra »

ERRA yazdı: Pzt Kas 01, 2021 6:06 pm
orucoglukayra yazdı: Pzt Kas 01, 2021 5:50 pm Eskiden birisi istemişti, buyur ;

Not: Pluginin çalışması için mp_friendlyfire'ın açık olması gerekir.

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:freezed[MAX_CLIENTS+1];

new const tag[] = "CSD";

public plugin_init() 
{
    register_plugin("BombaKillFreeze", "0.1", "KayraLynch");
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false);
    RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "CSGameRules_RestartRound_Pre", .post = false);
}

public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib) 
{
	if(!is_user_connected(pAttacker) || pVictim == pAttacker) 
    {
		return;
	}
	if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && get_member(pVictim, m_bKilledByGrenade)) 
    {
        client_print_color(0,0,"^1[^3%s^1] ^1%n ^4Adli Oyuncu ^1%n ^4Adli Takim Arkadasini Bombayla Oldurdugu Icin Donduruldu ^1!",tag,pAttacker,pVictim);
        new flags = get_entvar(pAttacker, var_flags);
        if(~flags & FL_FROZEN)
        {
            set_entvar(pAttacker, var_flags, flags | FL_FROZEN);
            freezed[pAttacker] = true;
        }
	}
}

public CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const pVictim, pInflictor, pAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType) 
{
    if(!is_user_connected(pAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(pVictim, pAttacker) || pVictim == pAttacker) 
    {
        return;
    }
    if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && bitsDamageType != DMG_GRENADE)
    {
        SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, 0.0);
    }
}

public CSGameRules_RestartRound_Pre() 
{
	for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) 
    {
        new flags = get_entvar(i, var_flags);
        if(flags & FL_FROZEN)
        {
            set_entvar(i, var_flags, flags & ~FL_FROZEN);
            freezed[i] = false;
        }
	}
}
teşekkür ederim peki ffi açınca takım arkadaşları her türlü diğer silahlardan ahsar görmüyecekmi
Hasar almasını plugin içinde engelledim.Ff açıkken sadece bomba hasar vericektir.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
ERRA
Mesajlar: 66
Kayıt: Prş Haz 25, 2020 11:06 pm

takım arkadaşına zarar veren bomba

Mesaj gönderen ERRA »

orucoglukayra yazdı: Pzt Kas 01, 2021 6:13 pm
ERRA yazdı: Pzt Kas 01, 2021 6:06 pm
orucoglukayra yazdı: Pzt Kas 01, 2021 5:50 pm Eskiden birisi istemişti, buyur ;

Not: Pluginin çalışması için mp_friendlyfire'ın açık olması gerekir.

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:freezed[MAX_CLIENTS+1];

new const tag[] = "CSD";

public plugin_init() 
{
    register_plugin("BombaKillFreeze", "0.1", "KayraLynch");
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false);
    RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "CSGameRules_RestartRound_Pre", .post = false);
}

public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib) 
{
	if(!is_user_connected(pAttacker) || pVictim == pAttacker) 
    {
		return;
	}
	if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && get_member(pVictim, m_bKilledByGrenade)) 
    {
        client_print_color(0,0,"^1[^3%s^1] ^1%n ^4Adli Oyuncu ^1%n ^4Adli Takim Arkadasini Bombayla Oldurdugu Icin Donduruldu ^1!",tag,pAttacker,pVictim);
        new flags = get_entvar(pAttacker, var_flags);
        if(~flags & FL_FROZEN)
        {
            set_entvar(pAttacker, var_flags, flags | FL_FROZEN);
            freezed[pAttacker] = true;
        }
	}
}

public CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const pVictim, pInflictor, pAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType) 
{
    if(!is_user_connected(pAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(pVictim, pAttacker) || pVictim == pAttacker) 
    {
        return;
    }
    if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && bitsDamageType != DMG_GRENADE)
    {
        SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, 0.0);
    }
}

public CSGameRules_RestartRound_Pre() 
{
	for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) 
    {
        new flags = get_entvar(i, var_flags);
        if(flags & FL_FROZEN)
        {
            set_entvar(i, var_flags, flags & ~FL_FROZEN);
            freezed[i] = false;
        }
	}
}
teşekkür ederim peki ffi açınca takım arkadaşları her türlü diğer silahlardan ahsar görmüyecekmi
Hasar almasını plugin içinde engelledim.Ff açıkken sadece bomba hasar vericektir.
Teşekürler çalışıyor herşey harika sadece 0 hasar ve sayda saldırı bildirsi estetik olarak hoş durmuyor onları kaldıra bilme şansımız varmıdır tekrardan teşekkürler.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

orucoglukayra
Mesajlar: 209
Kayıt: Pzr Haz 09, 2019 2:48 pm
İletişim:

takım arkadaşına zarar veren bomba

Mesaj gönderen orucoglukayra »

Dene bakalım ;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:freezed[MAX_CLIENTS+1];

new const tag[] = "CSD";

public plugin_init() 
{
    register_plugin("BombaKillFreeze", "0.1", "KayraLynch");
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false);
    RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "CSGameRules_RestartRound_Pre", .post = false);
}

public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib) 
{
	if(!is_user_connected(pAttacker) || pVictim == pAttacker) 
    {
		return;
	}
	if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && get_member(pVictim, m_bKilledByGrenade)) 
    {
        new flags = get_entvar(pAttacker, var_flags);
        if(~flags & FL_FROZEN)
        {
            set_entvar(pAttacker, var_flags, flags | FL_FROZEN);
            freezed[pAttacker] = true;
        }
	}
}

public CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const pVictim, pInflictor, pAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType) 
{
    if(!is_user_connected(pAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(pVictim, pAttacker) || pVictim == pAttacker) 
    {
        return;
    }
    if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && bitsDamageType != DMG_GRENADE)
    {
        return;
    }
}

public CSGameRules_RestartRound_Pre() 
{
	for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) 
    {
        new flags = get_entvar(i, var_flags);
        if(flags & FL_FROZEN)
        {
            set_entvar(i, var_flags, flags & ~FL_FROZEN);
            freezed[i] = false;
        }
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
ERRA
Mesajlar: 66
Kayıt: Prş Haz 25, 2020 11:06 pm

takım arkadaşına zarar veren bomba

Mesaj gönderen ERRA »

orucoglukayra yazdı: Pzt Kas 01, 2021 6:48 pm Dene bakalım ;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:freezed[MAX_CLIENTS+1];

new const tag[] = "CSD";

public plugin_init() 
{
    register_plugin("BombaKillFreeze", "0.1", "KayraLynch");
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false);
    RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "CSGameRules_RestartRound_Pre", .post = false);
}

public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib) 
{
	if(!is_user_connected(pAttacker) || pVictim == pAttacker) 
    {
		return;
	}
	if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && get_member(pVictim, m_bKilledByGrenade)) 
    {
        new flags = get_entvar(pAttacker, var_flags);
        if(~flags & FL_FROZEN)
        {
            set_entvar(pAttacker, var_flags, flags | FL_FROZEN);
            freezed[pAttacker] = true;
        }
	}
}

public CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const pVictim, pInflictor, pAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType) 
{
    if(!is_user_connected(pAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(pVictim, pAttacker) || pVictim == pAttacker) 
    {
        return;
    }
    if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && bitsDamageType != DMG_GRENADE)
    {
        return;
    }
}

public CSGameRules_RestartRound_Pre() 
{
	for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) 
    {
        new flags = get_entvar(i, var_flags);
        if(flags & FL_FROZEN)
        {
            set_entvar(i, var_flags, flags & ~FL_FROZEN);
            freezed[i] = false;
        }
	}
}
üzgünüm artık takım oyuncuları her şekilde hasar yiyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

orucoglukayra
Mesajlar: 209
Kayıt: Pzr Haz 09, 2019 2:48 pm
İletişim:

takım arkadaşına zarar veren bomba

Mesaj gönderen orucoglukayra »

ERRA yazdı: Pzt Kas 01, 2021 7:07 pm
orucoglukayra yazdı: Pzt Kas 01, 2021 6:48 pm Dene bakalım ;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:freezed[MAX_CLIENTS+1];

new const tag[] = "CSD";

public plugin_init() 
{
    register_plugin("BombaKillFreeze", "0.1", "KayraLynch");
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false);
    RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "CSGameRules_RestartRound_Pre", .post = false);
}

public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib) 
{
	if(!is_user_connected(pAttacker) || pVictim == pAttacker) 
    {
		return;
	}
	if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && get_member(pVictim, m_bKilledByGrenade)) 
    {
        new flags = get_entvar(pAttacker, var_flags);
        if(~flags & FL_FROZEN)
        {
            set_entvar(pAttacker, var_flags, flags | FL_FROZEN);
            freezed[pAttacker] = true;
        }
	}
}

public CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const pVictim, pInflictor, pAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType) 
{
    if(!is_user_connected(pAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(pVictim, pAttacker) || pVictim == pAttacker) 
    {
        return;
    }
    if(get_member(pAttacker, m_iTeam) == get_member(pVictim, m_iTeam) && bitsDamageType != DMG_GRENADE)
    {
        return;
    }
}

public CSGameRules_RestartRound_Pre() 
{
	for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) 
    {
        new flags = get_entvar(i, var_flags);
        if(flags & FL_FROZEN)
        {
            set_entvar(i, var_flags, flags & ~FL_FROZEN);
            freezed[i] = false;
        }
	}
}
üzgünüm artık takım oyuncuları her şekilde hasar yiyor
Daha sonra test edip bakacağım.İlk attığımdaki mesajı kendiniz silip şimdilik onu kullanabilirsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

heaveNN
Mesajlar: 314
Kayıt: Prş Ağu 22, 2019 11:11 pm
Clan İsmi: RedDawn

takım arkadaşına zarar veren bomba

Mesaj gönderen heaveNN »

Sunucum olmadığı için deneyemedim fakat çalışacağını düşünüyorum.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() {
    register_plugin("FF Grenade","1.0","heaveNN");

    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"PlayerTakeDamage_Pre",0);
}

public PlayerTakeDamage_Pre(const this, pevInflictor, pevAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType) {
    if(bitsDamageType != DMG_GRENADE) {
        return HC_CONTINUE;
    }
    if(!rg_is_player_can_takedamage(this,pevAttacker)) {
        new Float:Health = get_entvar(this,var_health);
        if(Health <= flDamage) {
            make_deathmsg(pevAttacker,this,0,"weapon_hegrenade");
            user_silentkill(this);
            set_member(this,m_iDeaths,get_member(this,m_iDeaths) + 1);
            set_member(pevAttacker,var_frags,Float:get_entvar(pevAttacker,var_frags) - 1.0);
            client_print_color(0,0,"^4%n, ^1Takim Arkadasi ^4%n^1'i ^3Bombayla ^1Oldurdu.",pevAttacker,this);
        }
        else {
            set_entvar(this,var_health,Health - flDamage);
            client_print_color(0,0,"^4%n, ^1Takim Arkadasi ^4%n^1'e ^3Bombayla ^1Hasar Verdi.",pevAttacker,this);
        }
        return HC_SUPERCEDE;
    }
    return HC_CONTINUE;
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla