bende bunun türkçe ses dosyası var adı
trses diye oyuna yüklüyor ama sesler gene ingilizce calisiyor
sorun ne?
beyler bu eklenti yüklniyor ama calismiyor neden sesler ingilizce kaliyor
Moderatör: Moderatörler
-
kubi7878
Konu Sahibi - Mesajlar: 41
- Kayıt: Sal Mar 31, 2020 12:43 pm
beyler bu eklenti yüklniyor ama calismiyor neden sesler ingilizce kaliyor
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
kubi7878
Konu Sahibi - Mesajlar: 41
- Kayıt: Sal Mar 31, 2020 12:43 pm
beyler bu eklenti yüklniyor ama calismiyor neden sesler ingilizce kaliyor
gerek kalmadi daha iyi bir plugin atıldı
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const g_Sounds[][] =
{
"sound/terwin.wav",
"sound/ctwin.wav",
"sound/berabere.wav",
"sound/bombpl.wav",
"sound/bombdef.wav"
};
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSesleri", "0.1", "LyNcH");
RegisterHookChain(RG_RoundEnd, "RoundEnd", .post = true);
RegisterHookChain(RG_PlantBomb, "PlantBomb", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CGrenade_DefuseBombEnd, "CGrenade_DefuseBombEnd", .post = true);
}
public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof(g_Sounds); i++)
{
precache_sound(g_Sounds);
}
}
public RoundEnd(WinStatus:status, ScenarioEventEndRound:event, Float:tmDelay)
{
client_cmd(0, "stopsound");
switch(status)
{
case WINSTATUS_CTS:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[0]);
}
case WINSTATUS_TERRORISTS:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[1]);
}
case WINSTATUS_DRAW:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[2]);
}
}
}
public PlantBomb(const index, Float:vecStart[3], Float:vecVelocity[3])
{
client_cmd(0, "stopsound");
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[3]);
}
public CGrenade_DefuseBombEnd(const this, const player, bool:bDefused)
{
client_cmd(0, "stopsound");
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[4]);
}
bu kod sorunsuz calisiyor
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const g_Sounds[][] =
{
"sound/terwin.wav",
"sound/ctwin.wav",
"sound/berabere.wav",
"sound/bombpl.wav",
"sound/bombdef.wav"
};
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSesleri", "0.1", "LyNcH");
RegisterHookChain(RG_RoundEnd, "RoundEnd", .post = true);
RegisterHookChain(RG_PlantBomb, "PlantBomb", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CGrenade_DefuseBombEnd, "CGrenade_DefuseBombEnd", .post = true);
}
public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof(g_Sounds); i++)
{
precache_sound(g_Sounds);
}
}
public RoundEnd(WinStatus:status, ScenarioEventEndRound:event, Float:tmDelay)
{
client_cmd(0, "stopsound");
switch(status)
{
case WINSTATUS_CTS:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[0]);
}
case WINSTATUS_TERRORISTS:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[1]);
}
case WINSTATUS_DRAW:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[2]);
}
}
}
public PlantBomb(const index, Float:vecStart[3], Float:vecVelocity[3])
{
client_cmd(0, "stopsound");
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[3]);
}
public CGrenade_DefuseBombEnd(const this, const player, bool:bDefused)
{
client_cmd(0, "stopsound");
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[4]);
}
bu kod sorunsuz calisiyor
| Link: | |
| Linklerini gizle |