Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

reapi damagetype hk.

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
ShooTeR
Mesajlar: 4496
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

reapi damagetype hk.

Mesaj gönderen ShooTeR »

reapi kütüphanesinde bıçak ile öldürülünce satırı çalıştırması için if içeriğinde bunu kullandım ancak çalıştırmıyor, alternatif olarak kullanabileceğim bir kod bilen varmıdır ?

Kod: Tümünü seç

get_member(pevVictim,m_bitsDamageType) == DMG_SLASH 

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

heaveNN
Mesajlar: 314
Kayıt: Prş Ağu 22, 2019 11:11 pm
Clan İsmi: RedDawn

reapi damagetype hk.

Mesaj gönderen heaveNN »

ShooTeR yazdı: Pzt Tem 19, 2021 4:06 pm reapi kütüphanesinde bıçak ile öldürülünce satırı çalıştırması için if içeriğinde bunu kullandım ancak çalıştırmıyor, alternatif olarak kullanabileceğim bir kod bilen varmıdır ?

Kod: Tümünü seç

get_member(pevVictim,m_bitsDamageType) == DMG_SLASH 
Öldüren kişinin elindeki silahı çekebilirsin. Eğer elindeki silah bıçaksa ve öldürülen kişi bombayla öldürülmediyse (bomba atıp eline bıçak aldığında bıçak kill'i sayılmaması için) işlem uygulayabilirsin. Bu iki kod işine yarayabilir.

Kod: Tümünü seç

/*
	* Description:      -
	* Member type:      class CBasePlayerItem *
	* Get params:       get_member(index, member);
	* Set params:       set_member(index, member, value);
	*/
	m_pActiveItem

Kod: Tümünü seç

/*
	* Description:      -
	* Member type:      bool
	* Get params:       get_member(index, member);
	* Set params:       set_member(index, member, bool:value);
	*/
	m_bKilledByGrenade

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
ShooTeR
Mesajlar: 4496
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

reapi damagetype hk.

Mesaj gönderen ShooTeR »

heaveNN yazdı: Pzt Tem 19, 2021 4:22 pm
ShooTeR yazdı: Pzt Tem 19, 2021 4:06 pm reapi kütüphanesinde bıçak ile öldürülünce satırı çalıştırması için if içeriğinde bunu kullandım ancak çalıştırmıyor, alternatif olarak kullanabileceğim bir kod bilen varmıdır ?

Kod: Tümünü seç

get_member(pevVictim,m_bitsDamageType) == DMG_SLASH 
Öldüren kişinin elindeki silahı çekebilirsin. Eğer elindeki silah bıçaksa ve öldürülen kişi bombayla öldürülmediyse (bomba atıp eline bıçak aldığında bıçak kill'i sayılmaması için) işlem uygulayabilirsin. Bu iki kod işine yarayabilir.

Kod: Tümünü seç

/*
	* Description:      -
	* Member type:      class CBasePlayerItem *
	* Get params:       get_member(index, member);
	* Set params:       set_member(index, member, value);
	*/
	m_pActiveItem

Kod: Tümünü seç

/*
	* Description:      -
	* Member type:      bool
	* Get params:       get_member(index, member);
	* Set params:       set_member(index, member, bool:value);
	*/
	m_bKilledByGrenade
eyw

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla