Kod: Tümünü seç
get_member(pevVictim,m_bitsDamageType) == DMG_SLASH
Moderatör: Moderatörler
Kod: Tümünü seç
get_member(pevVictim,m_bitsDamageType) == DMG_SLASH
Link: | |
Linklerini gizle |
Öldüren kişinin elindeki silahı çekebilirsin. Eğer elindeki silah bıçaksa ve öldürülen kişi bombayla öldürülmediyse (bomba atıp eline bıçak aldığında bıçak kill'i sayılmaması için) işlem uygulayabilirsin. Bu iki kod işine yarayabilir.ShooTeR yazdı: Pzt Tem 19, 2021 4:06 pm reapi kütüphanesinde bıçak ile öldürülünce satırı çalıştırması için if içeriğinde bunu kullandım ancak çalıştırmıyor, alternatif olarak kullanabileceğim bir kod bilen varmıdır ?Kod: Tümünü seç
get_member(pevVictim,m_bitsDamageType) == DMG_SLASH
Kod: Tümünü seç
/*
* Description: -
* Member type: class CBasePlayerItem *
* Get params: get_member(index, member);
* Set params: set_member(index, member, value);
*/
m_pActiveItem
Kod: Tümünü seç
/*
* Description: -
* Member type: bool
* Get params: get_member(index, member);
* Set params: set_member(index, member, bool:value);
*/
m_bKilledByGrenade
Link: | |
Linklerini gizle |
eywheaveNN yazdı: Pzt Tem 19, 2021 4:22 pmÖldüren kişinin elindeki silahı çekebilirsin. Eğer elindeki silah bıçaksa ve öldürülen kişi bombayla öldürülmediyse (bomba atıp eline bıçak aldığında bıçak kill'i sayılmaması için) işlem uygulayabilirsin. Bu iki kod işine yarayabilir.ShooTeR yazdı: Pzt Tem 19, 2021 4:06 pm reapi kütüphanesinde bıçak ile öldürülünce satırı çalıştırması için if içeriğinde bunu kullandım ancak çalıştırmıyor, alternatif olarak kullanabileceğim bir kod bilen varmıdır ?Kod: Tümünü seç
get_member(pevVictim,m_bitsDamageType) == DMG_SLASH
Kod: Tümünü seç
/* * Description: - * Member type: class CBasePlayerItem * * Get params: get_member(index, member); * Set params: set_member(index, member, value); */ m_pActiveItem
Kod: Tümünü seç
/* * Description: - * Member type: bool * Get params: get_member(index, member); * Set params: set_member(index, member, bool:value); */ m_bKilledByGrenade
Link: | |
Linklerini gizle |