Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Vipmenu plugin round ayarı

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
nazomirb
Mesajlar: 90
Kayıt: Cum Ağu 14, 2020 12:45 pm
Server Ip/DNS: cs6.csduragi.com
Clan İsmi: RAK! BAL!K
İletişim:

Vipmenu plugin round ayarı

Mesaj gönderen nazomirb »

Merhabalar, elimde basic bir eklenti var, açıkçası çokça araştırmadım mutlaka round cvar ayarlısı olanı vardır, bu eklenti adminlerin her el menü halinde silahları otomatik alması için geliştirilmiş eklentidir. Tek eksiği 3. roundlardan sonra aktif olmasını sağlamak ve res atıldığında gene ilk 3 rounda özel çalışmasını etkin halde tutmak :) Bunu yapabilecek arkadaşlar eminim burada mevcut kolay bir şey sanırım. Şimdiden teşekkür ediyorum :)
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

Vipmenu plugin round ayarı

Mesaj gönderen bestcore »

Eklendim fakat eklenti çok kötü olduğu için "Loose Indention" hatalarını gideremedim ama çalışır. Daha sağlıklı eklentileri kullanmanız gerekiyor sunucu için, buyur;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <reapi>

#define PLUGIN "RB GNM"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RB"

#define ADMIN_ACCESS ADMIN_BAN
new bool:imaC4[ 33 ];

new menu;

new cvar_second,
	g_iMeter;

public plugin_init()
{
register_plugin("Gun Menu", "1.0", "26-{indra}")
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1)
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "RG_CSGameRules_RestartRound_Post", .post = true);

cvar_second = register_cvar("Show_Menu_seconds", "0")

}
public RG_CSGameRules_RestartRound_Post(){
	if(g_iMeter <= 3){
		g_iMeter++;
	}
}
public fw_PlayerSpawn_Post(id)
{ 
if (!is_user_alive(id))
return;

set_task(get_pcvar_float(cvar_second), "Vip_menu", id)
}

public Vip_menu(id)
{
	if(g_iMeter <= 3){
		client_print_color(id, id, "^3Bu menuye^4 3 ^3round gectikten girebilirsin.");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	if(!is_user_alive(id)){
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new flags = get_user_flags(id)

	menu = menu_create("[VIP \r[Gun] \wMenu]", "VIP_handler")

	if(flags & ADMIN_CHAT){
		menu_additem( menu, "\w[M4A1] \y+ \wDeagle \y+ \wiTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}
	else{
		menu_additem( menu, "\d[M4A1] + Deagle + iTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}



	if(flags & ADMIN_CHAT){
		menu_additem( menu, "\w[AK47] \y+ \wDeagle \y+ \wiTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}
	else{
		menu_additem( menu, "\d[AK47] + Deagle + iTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}


	if(flags & ADMIN_CHAT){
		menu_additem( menu, "\w[AWP] \y+ \wDeagle \y+ \wiTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}
	else{
		menu_additem( menu, "\d[AWP] + Deagle + iTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}

	if(flags & ADMIN_CHAT){
		menu_additem( menu, "\w[SG552] \y+ \wP228 \y+ \wiTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}
	else{
		menu_additem( menu, "\d[SG522] + P225 + iTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}

	if(flags & ADMIN_CHAT){
		menu_additem( menu, "\w[AUG] \y+ \wUSP \y+ \wiTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}
	else{
		menu_additem( menu, "\d[AUG] + USP + iTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}

	if(flags & ADMIN_CHAT){
		menu_additem( menu, "\w[FAMAS] \y+ \wFiveSeven \y+ \wiTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}
	else{
		menu_additem( menu, "\d[FAMAS] + FiveSeven + iTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}

	if(flags & ADMIN_CHAT){
		menu_additem( menu, "\w[GALIL] \y+ \wElite \y+ \wiTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}
	else{
		menu_additem( menu, "\d[GALIL] + Elite + iTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}



	menu_display(id, menu, 0)
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public VIP_handler(id, EXIT, item)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED 

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(EXIT);
return PLUGIN_HANDLED;
}

switch(item)
{
case 0:
{
			if( !is_user_alive( id ) ) 
				return PLUGIN_CONTINUE;
			else {
				
				if( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) && get_user_team( id ) == 1 ){
					imaC4[ id ] = true;
				}
				else{
					imaC4[ id ] = false;
				}

				strip_user_weapons( id );
  			    give_item(id, "weapon_m4a1");
        		cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
    	    	give_item(id, "weapon_deagle");
        		cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
        		give_item(id,"weapon_knife");
        		give_item(id, "weapon_hegrenade");
        		give_item(id, "weapon_flashbang");
        		give_item(id, "weapon_flashbang");
        		give_item(id, "item_kevlar");
        		give_item(id, "item_assaultsuit");
				
					if( imaC4[ id ] ) {
					
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id );
			}
		}
}
case 1:
{
			if( !is_user_alive( id ) ) 
				return PLUGIN_CONTINUE;
			else {
				
				if( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) && get_user_team( id ) == 1 )
					imaC4[ id ] = true;
				else
					imaC4[ id ] = false;
					
				strip_user_weapons( id );
        give_item(id, "weapon_ak47");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
        give_item(id, "weapon_deagle");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
        give_item(id,"weapon_knife");
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "item_kevlar");
        give_item(id, "item_assaultsuit");
				
				if( imaC4[ id ] ) {
					
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id );
			}
		}
}
case 2:
{
			if( !is_user_alive( id ) ) 
				return PLUGIN_CONTINUE;
			else {
				
				if( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) && get_user_team( id ) == 1 )
					imaC4[ id ] = true;
				else
					imaC4[ id ] = false;
					
				strip_user_weapons( id );
        give_item(id, "weapon_awp");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
        give_item(id, "weapon_deagle");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
        give_item(id,"weapon_knife");
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "item_kevlar");
        give_item(id, "item_assaultsuit");
				
				if( imaC4[ id ] ) {
					
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id );
			}
		}
}
case 3:
{
			if( !is_user_alive( id ) ) 
				return PLUGIN_CONTINUE;
			else {
				
				if( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) && get_user_team( id ) == 1 )
					imaC4[ id ] = true;
				else
					imaC4[ id ] = false;
					
				strip_user_weapons( id );
        give_item(id, "weapon_sg552");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90);
        give_item(id, "weapon_p228");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52);
        give_item(id,"weapon_knife");
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "item_kevlar");
        give_item(id, "item_assaultsuit");
				
				if( imaC4[ id ] ) {
					
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id );
			}
		}
}
case 4:
{
			if( !is_user_alive( id ) ) 
				return PLUGIN_CONTINUE;
			else {
				
				if( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) && get_user_team( id ) == 1 )
					imaC4[ id ] = true;
				else
					imaC4[ id ] = false;
					
				strip_user_weapons( id );
        give_item(id, "weapon_aug");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90);
        give_item(id, "weapon_usp");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 24);
        give_item(id,"weapon_knife");
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "item_kevlar");
        give_item(id, "item_assaultsuit");
				
				if( imaC4[ id ] ) {
					
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id );
			}
		}
}
case 5:
{
			if( !is_user_alive( id ) ) 
				return PLUGIN_CONTINUE;
			else {
				
				if( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) && get_user_team( id ) == 1 )
					imaC4[ id ] = true;
				else
					imaC4[ id ] = false;
					
				strip_user_weapons( id );
        give_item(id, "weapon_famas");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90);
        give_item(id, "weapon_fiveseven");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 40);
        give_item(id,"weapon_knife");
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "item_kevlar");
        give_item(id, "item_assaultsuit");
				
				if( imaC4[ id ] ) {
					
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id );
			}
		}
}
case 6:
{
			if( !is_user_alive( id ) ) 
				return PLUGIN_CONTINUE;
			else {
				
				if( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) && get_user_team( id ) == 1 )
					imaC4[ id ] = true;
				else
					imaC4[ id ] = false;
					
				strip_user_weapons( id );
        give_item(id, "weapon_galil");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90);
        give_item(id, "weapon_elite");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 40);
        give_item(id,"weapon_knife");
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "item_kevlar");
        give_item(id, "item_assaultsuit");
				
				if( imaC4[ id ] ) {
					
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id );
			}
		}
}


}
return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ fbidis\\ ansi\\ ansicpg1256\\ deff0\\ deflang1065{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ ltrpar\\ f0\\ fs10 \n\\ par }
*/

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
nazomirb
Mesajlar: 90
Kayıt: Cum Ağu 14, 2020 12:45 pm
Server Ip/DNS: cs6.csduragi.com
Clan İsmi: RAK! BAL!K
İletişim:

Vipmenu plugin round ayarı

Mesaj gönderen nazomirb »

Çok teşekkür ediyorum ellerine sağlık, daha efektif bir eklenti varsa bu tarz önerilerinize açığım böyle basic bir şey istiyorum yardımcı olabilirseniz çok mutlu olurum :)



bestcore yazdı: Cum May 14, 2021 11:34 am Eklendim fakat eklenti çok kötü olduğu için "Loose Indention" hatalarını gideremedim ama çalışır. Daha sağlıklı eklentileri kullanmanız gerekiyor sunucu için, buyur;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <reapi>

#define PLUGIN "RB GNM"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RB"

#define ADMIN_ACCESS ADMIN_BAN
new bool:imaC4[ 33 ];

new menu;

new cvar_second,
	g_iMeter;

public plugin_init()
{
register_plugin("Gun Menu", "1.0", "26-{indra}")
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1)
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "RG_CSGameRules_RestartRound_Post", .post = true);

cvar_second = register_cvar("Show_Menu_seconds", "0")

}
public RG_CSGameRules_RestartRound_Post(){
	if(g_iMeter <= 3){
		g_iMeter++;
	}
}
public fw_PlayerSpawn_Post(id)
{ 
if (!is_user_alive(id))
return;

set_task(get_pcvar_float(cvar_second), "Vip_menu", id)
}

public Vip_menu(id)
{
	if(g_iMeter <= 3){
		client_print_color(id, id, "^3Bu menuye^4 3 ^3round gectikten girebilirsin.");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	if(!is_user_alive(id)){
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new flags = get_user_flags(id)

	menu = menu_create("[VIP \r[Gun] \wMenu]", "VIP_handler")

	if(flags & ADMIN_CHAT){
		menu_additem( menu, "\w[M4A1] \y+ \wDeagle \y+ \wiTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}
	else{
		menu_additem( menu, "\d[M4A1] + Deagle + iTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}



	if(flags & ADMIN_CHAT){
		menu_additem( menu, "\w[AK47] \y+ \wDeagle \y+ \wiTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}
	else{
		menu_additem( menu, "\d[AK47] + Deagle + iTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}


	if(flags & ADMIN_CHAT){
		menu_additem( menu, "\w[AWP] \y+ \wDeagle \y+ \wiTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}
	else{
		menu_additem( menu, "\d[AWP] + Deagle + iTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}

	if(flags & ADMIN_CHAT){
		menu_additem( menu, "\w[SG552] \y+ \wP228 \y+ \wiTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}
	else{
		menu_additem( menu, "\d[SG522] + P225 + iTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}

	if(flags & ADMIN_CHAT){
		menu_additem( menu, "\w[AUG] \y+ \wUSP \y+ \wiTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}
	else{
		menu_additem( menu, "\d[AUG] + USP + iTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}

	if(flags & ADMIN_CHAT){
		menu_additem( menu, "\w[FAMAS] \y+ \wFiveSeven \y+ \wiTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}
	else{
		menu_additem( menu, "\d[FAMAS] + FiveSeven + iTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}

	if(flags & ADMIN_CHAT){
		menu_additem( menu, "\w[GALIL] \y+ \wElite \y+ \wiTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}
	else{
		menu_additem( menu, "\d[GALIL] + Elite + iTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}



	menu_display(id, menu, 0)
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public VIP_handler(id, EXIT, item)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED 

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(EXIT);
return PLUGIN_HANDLED;
}

switch(item)
{
case 0:
{
			if( !is_user_alive( id ) ) 
				return PLUGIN_CONTINUE;
			else {
				
				if( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) && get_user_team( id ) == 1 ){
					imaC4[ id ] = true;
				}
				else{
					imaC4[ id ] = false;
				}

				strip_user_weapons( id );
  			    give_item(id, "weapon_m4a1");
        		cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
    	    	give_item(id, "weapon_deagle");
        		cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
        		give_item(id,"weapon_knife");
        		give_item(id, "weapon_hegrenade");
        		give_item(id, "weapon_flashbang");
        		give_item(id, "weapon_flashbang");
        		give_item(id, "item_kevlar");
        		give_item(id, "item_assaultsuit");
				
					if( imaC4[ id ] ) {
					
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id );
			}
		}
}
case 1:
{
			if( !is_user_alive( id ) ) 
				return PLUGIN_CONTINUE;
			else {
				
				if( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) && get_user_team( id ) == 1 )
					imaC4[ id ] = true;
				else
					imaC4[ id ] = false;
					
				strip_user_weapons( id );
        give_item(id, "weapon_ak47");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
        give_item(id, "weapon_deagle");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
        give_item(id,"weapon_knife");
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "item_kevlar");
        give_item(id, "item_assaultsuit");
				
				if( imaC4[ id ] ) {
					
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id );
			}
		}
}
case 2:
{
			if( !is_user_alive( id ) ) 
				return PLUGIN_CONTINUE;
			else {
				
				if( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) && get_user_team( id ) == 1 )
					imaC4[ id ] = true;
				else
					imaC4[ id ] = false;
					
				strip_user_weapons( id );
        give_item(id, "weapon_awp");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
        give_item(id, "weapon_deagle");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
        give_item(id,"weapon_knife");
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "item_kevlar");
        give_item(id, "item_assaultsuit");
				
				if( imaC4[ id ] ) {
					
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id );
			}
		}
}
case 3:
{
			if( !is_user_alive( id ) ) 
				return PLUGIN_CONTINUE;
			else {
				
				if( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) && get_user_team( id ) == 1 )
					imaC4[ id ] = true;
				else
					imaC4[ id ] = false;
					
				strip_user_weapons( id );
        give_item(id, "weapon_sg552");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90);
        give_item(id, "weapon_p228");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52);
        give_item(id,"weapon_knife");
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "item_kevlar");
        give_item(id, "item_assaultsuit");
				
				if( imaC4[ id ] ) {
					
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id );
			}
		}
}
case 4:
{
			if( !is_user_alive( id ) ) 
				return PLUGIN_CONTINUE;
			else {
				
				if( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) && get_user_team( id ) == 1 )
					imaC4[ id ] = true;
				else
					imaC4[ id ] = false;
					
				strip_user_weapons( id );
        give_item(id, "weapon_aug");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90);
        give_item(id, "weapon_usp");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 24);
        give_item(id,"weapon_knife");
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "item_kevlar");
        give_item(id, "item_assaultsuit");
				
				if( imaC4[ id ] ) {
					
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id );
			}
		}
}
case 5:
{
			if( !is_user_alive( id ) ) 
				return PLUGIN_CONTINUE;
			else {
				
				if( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) && get_user_team( id ) == 1 )
					imaC4[ id ] = true;
				else
					imaC4[ id ] = false;
					
				strip_user_weapons( id );
        give_item(id, "weapon_famas");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90);
        give_item(id, "weapon_fiveseven");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 40);
        give_item(id,"weapon_knife");
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "item_kevlar");
        give_item(id, "item_assaultsuit");
				
				if( imaC4[ id ] ) {
					
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id );
			}
		}
}
case 6:
{
			if( !is_user_alive( id ) ) 
				return PLUGIN_CONTINUE;
			else {
				
				if( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) && get_user_team( id ) == 1 )
					imaC4[ id ] = true;
				else
					imaC4[ id ] = false;
					
				strip_user_weapons( id );
        give_item(id, "weapon_galil");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90);
        give_item(id, "weapon_elite");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 40);
        give_item(id,"weapon_knife");
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "item_kevlar");
        give_item(id, "item_assaultsuit");
				
				if( imaC4[ id ] ) {
					
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id );
			}
		}
}


}
return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ fbidis\\ ansi\\ ansicpg1256\\ deff0\\ deflang1065{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ ltrpar\\ f0\\ fs10 \n\\ par }
*/

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
nazomirb
Mesajlar: 90
Kayıt: Cum Ağu 14, 2020 12:45 pm
Server Ip/DNS: cs6.csduragi.com
Clan İsmi: RAK! BAL!K
İletişim:

Vipmenu plugin round ayarı

Mesaj gönderen nazomirb »

Bu arada menü otomatik açılıyor, o yüzden olmamış maalesef ama önemli değil, daha düzgün bir sürüm bulmak istiyorum bir kaç tane piyasa da olacaktı bakayım ona dediğiniz gibi öneriniz olursa onuda değerlendirelim

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
nazomirb
Mesajlar: 90
Kayıt: Cum Ağu 14, 2020 12:45 pm
Server Ip/DNS: cs6.csduragi.com
Clan İsmi: RAK! BAL!K
İletişim:

Vipmenu plugin round ayarı

Mesaj gönderen nazomirb »

Eklentinin düzgününü buldum, tek problem round sayısı 3 olarak ayarlansa da 3 kez reset atınca onu round olarak algılıyor :) reslerden sonra eklenti hala silah vermeye devam ediyor bunu ayarlayabilir misiniz?



bestcore yazdı: Cum May 14, 2021 11:34 am Eklendim fakat eklenti çok kötü olduğu için "Loose Indention" hatalarını gideremedim ama çalışır. Daha sağlıklı eklentileri kullanmanız gerekiyor sunucu için, buyur;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <reapi>

#define PLUGIN "RB GNM"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RB"

#define ADMIN_ACCESS ADMIN_BAN
new bool:imaC4[ 33 ];

new menu;

new cvar_second,
	g_iMeter;

public plugin_init()
{
register_plugin("Gun Menu", "1.0", "26-{indra}")
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1)
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "RG_CSGameRules_RestartRound_Post", .post = true);

cvar_second = register_cvar("Show_Menu_seconds", "0")

}
public RG_CSGameRules_RestartRound_Post(){
	if(g_iMeter <= 3){
		g_iMeter++;
	}
}
public fw_PlayerSpawn_Post(id)
{ 
if (!is_user_alive(id))
return;

set_task(get_pcvar_float(cvar_second), "Vip_menu", id)
}

public Vip_menu(id)
{
	if(g_iMeter <= 3){
		client_print_color(id, id, "^3Bu menuye^4 3 ^3round gectikten girebilirsin.");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	if(!is_user_alive(id)){
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new flags = get_user_flags(id)

	menu = menu_create("[VIP \r[Gun] \wMenu]", "VIP_handler")

	if(flags & ADMIN_CHAT){
		menu_additem( menu, "\w[M4A1] \y+ \wDeagle \y+ \wiTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}
	else{
		menu_additem( menu, "\d[M4A1] + Deagle + iTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}



	if(flags & ADMIN_CHAT){
		menu_additem( menu, "\w[AK47] \y+ \wDeagle \y+ \wiTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}
	else{
		menu_additem( menu, "\d[AK47] + Deagle + iTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}


	if(flags & ADMIN_CHAT){
		menu_additem( menu, "\w[AWP] \y+ \wDeagle \y+ \wiTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}
	else{
		menu_additem( menu, "\d[AWP] + Deagle + iTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}

	if(flags & ADMIN_CHAT){
		menu_additem( menu, "\w[SG552] \y+ \wP228 \y+ \wiTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}
	else{
		menu_additem( menu, "\d[SG522] + P225 + iTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}

	if(flags & ADMIN_CHAT){
		menu_additem( menu, "\w[AUG] \y+ \wUSP \y+ \wiTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}
	else{
		menu_additem( menu, "\d[AUG] + USP + iTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}

	if(flags & ADMIN_CHAT){
		menu_additem( menu, "\w[FAMAS] \y+ \wFiveSeven \y+ \wiTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}
	else{
		menu_additem( menu, "\d[FAMAS] + FiveSeven + iTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}

	if(flags & ADMIN_CHAT){
		menu_additem( menu, "\w[GALIL] \y+ \wElite \y+ \wiTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}
	else{
		menu_additem( menu, "\d[GALIL] + Elite + iTem Pack \r[Only VIP]", "", ADMIN_ACCESS)
	}



	menu_display(id, menu, 0)
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public VIP_handler(id, EXIT, item)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED 

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(EXIT);
return PLUGIN_HANDLED;
}

switch(item)
{
case 0:
{
			if( !is_user_alive( id ) ) 
				return PLUGIN_CONTINUE;
			else {
				
				if( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) && get_user_team( id ) == 1 ){
					imaC4[ id ] = true;
				}
				else{
					imaC4[ id ] = false;
				}

				strip_user_weapons( id );
  			    give_item(id, "weapon_m4a1");
        		cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
    	    	give_item(id, "weapon_deagle");
        		cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
        		give_item(id,"weapon_knife");
        		give_item(id, "weapon_hegrenade");
        		give_item(id, "weapon_flashbang");
        		give_item(id, "weapon_flashbang");
        		give_item(id, "item_kevlar");
        		give_item(id, "item_assaultsuit");
				
					if( imaC4[ id ] ) {
					
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id );
			}
		}
}
case 1:
{
			if( !is_user_alive( id ) ) 
				return PLUGIN_CONTINUE;
			else {
				
				if( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) && get_user_team( id ) == 1 )
					imaC4[ id ] = true;
				else
					imaC4[ id ] = false;
					
				strip_user_weapons( id );
        give_item(id, "weapon_ak47");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
        give_item(id, "weapon_deagle");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
        give_item(id,"weapon_knife");
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "item_kevlar");
        give_item(id, "item_assaultsuit");
				
				if( imaC4[ id ] ) {
					
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id );
			}
		}
}
case 2:
{
			if( !is_user_alive( id ) ) 
				return PLUGIN_CONTINUE;
			else {
				
				if( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) && get_user_team( id ) == 1 )
					imaC4[ id ] = true;
				else
					imaC4[ id ] = false;
					
				strip_user_weapons( id );
        give_item(id, "weapon_awp");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
        give_item(id, "weapon_deagle");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
        give_item(id,"weapon_knife");
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "item_kevlar");
        give_item(id, "item_assaultsuit");
				
				if( imaC4[ id ] ) {
					
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id );
			}
		}
}
case 3:
{
			if( !is_user_alive( id ) ) 
				return PLUGIN_CONTINUE;
			else {
				
				if( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) && get_user_team( id ) == 1 )
					imaC4[ id ] = true;
				else
					imaC4[ id ] = false;
					
				strip_user_weapons( id );
        give_item(id, "weapon_sg552");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90);
        give_item(id, "weapon_p228");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52);
        give_item(id,"weapon_knife");
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "item_kevlar");
        give_item(id, "item_assaultsuit");
				
				if( imaC4[ id ] ) {
					
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id );
			}
		}
}
case 4:
{
			if( !is_user_alive( id ) ) 
				return PLUGIN_CONTINUE;
			else {
				
				if( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) && get_user_team( id ) == 1 )
					imaC4[ id ] = true;
				else
					imaC4[ id ] = false;
					
				strip_user_weapons( id );
        give_item(id, "weapon_aug");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90);
        give_item(id, "weapon_usp");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 24);
        give_item(id,"weapon_knife");
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "item_kevlar");
        give_item(id, "item_assaultsuit");
				
				if( imaC4[ id ] ) {
					
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id );
			}
		}
}
case 5:
{
			if( !is_user_alive( id ) ) 
				return PLUGIN_CONTINUE;
			else {
				
				if( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) && get_user_team( id ) == 1 )
					imaC4[ id ] = true;
				else
					imaC4[ id ] = false;
					
				strip_user_weapons( id );
        give_item(id, "weapon_famas");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90);
        give_item(id, "weapon_fiveseven");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 40);
        give_item(id,"weapon_knife");
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "item_kevlar");
        give_item(id, "item_assaultsuit");
				
				if( imaC4[ id ] ) {
					
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id );
			}
		}
}
case 6:
{
			if( !is_user_alive( id ) ) 
				return PLUGIN_CONTINUE;
			else {
				
				if( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) && get_user_team( id ) == 1 )
					imaC4[ id ] = true;
				else
					imaC4[ id ] = false;
					
				strip_user_weapons( id );
        give_item(id, "weapon_galil");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90);
        give_item(id, "weapon_elite");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 40);
        give_item(id,"weapon_knife");
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        give_item(id, "item_kevlar");
        give_item(id, "item_assaultsuit");
				
				if( imaC4[ id ] ) {
					
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id );
			}
		}
}


}
return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ fbidis\\ ansi\\ ansicpg1256\\ deff0\\ deflang1065{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ ltrpar\\ f0\\ fs10 \n\\ par }
*/
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

Vipmenu plugin round ayarı

Mesaj gönderen bestcore »

Siz, "Res atıldığında 3 rounda göre çalışsın" diyince, ben sayaç devam etsin anladım. Müsait zamanımda attığınızı düzelticem.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
nazomirb
Mesajlar: 90
Kayıt: Cum Ağu 14, 2020 12:45 pm
Server Ip/DNS: cs6.csduragi.com
Clan İsmi: RAK! BAL!K
İletişim:

Vipmenu plugin round ayarı

Mesaj gönderen nazomirb »

3 round olmadan vermesin yani onu istemiştim :) res atınca round 0 lamıyor vermeye devam ediyor son attığım düzgün sanırım

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

Vipmenu plugin round ayarı

Mesaj gönderen bestcore »

nazomirb yazdı: Cum May 14, 2021 5:07 pm 3 round olmadan vermesin yani onu istemiştim :) res atınca round 0 lamıyor vermeye devam ediyor son attığım düzgün sanırım
Sizin en son attığınızda zaten 3. roundda giriyor menüye.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
nazomirb
Mesajlar: 90
Kayıt: Cum Ağu 14, 2020 12:45 pm
Server Ip/DNS: cs6.csduragi.com
Clan İsmi: RAK! BAL!K
İletişim:

Vipmenu plugin round ayarı

Mesaj gönderen nazomirb »

Evet anlatamadığım şey şu; mesela sv_restart komutuyla 3 kez restart atın sanki 3. rounddaymışsınız gibi menüyü açıyor gene...

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

Vipmenu plugin round ayarı

Mesaj gönderen bestcore »

Bunu kullanın,

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define VIP_FLAG ADMIN_BAN
#define ARMOR 100.0
#define ROUNDS 3

new g_iMenu
new bool:g_bRound

public plugin_init()
{
	register_plugin("VIP Plugin", "1.0", "OciXCrom")

	RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "RG_CSGameRules_RestartRound_Post", .post = true);
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "OnPlayerSpawn", 1)

	g_iMenu = menu_create("\r[RB VIP MENU] \ySilah seciniz", "Menu_Handler")
	menu_additem(g_iMenu, "Ak47 + Deagle + HE,1X Flash")
	menu_additem(g_iMenu, "M4a1 + Deagle + HE,1X Flash")
	menu_additem(g_iMenu, "Awp + Deagle + HE,1X Flash")
}

public RG_CSGameRules_RestartRound_Post()
{
	static iCount;
	if(get_member_game(m_bCompleteReset)){
		iCount = 0;
	}
	
	if (++iCount == ROUNDS)
	{
		g_bRound = true
	}
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(g_bRound && is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & VIP_FLAG)
	{
		menu_display(id, g_iMenu)
		set_entvar(id, var_armorvalue, ARMOR)
	}
}


public Menu_Handler(id, iMenu, iItem)
{
	if(!is_user_connected(id))
	{
		return
	}

	switch(iItem)
	{
		case MENU_EXIT:
		{
			menu_cancel(id)
			return
		}
		case 0:
		{
			rg_give_item(id, "weapon_ak47", GT_REPLACE)
			rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_AK47, 90)
		}
		case 1:
		{
			rg_give_item(id, "weapon_m4a1", GT_REPLACE)
			rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_M4A1, 90)
		}
		case 2:
		{
			rg_give_item(id, "weapon_awp", GT_REPLACE)
			rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_AWP, 30)
		}
	}

	rg_give_item(id, "weapon_deagle", GT_REPLACE)
	rg_set_user_bpammo(id, WEAPON_DEAGLE, 35)

	rg_give_item(id, "weapon_knife");
	rg_give_item(id, "item_thighpack");
	rg_give_item(id, "weapon_hegrenade");
	rg_give_item(id, "weapon_flashbang");
	rg_give_item(id, "weapon_flashbang");
	rg_give_item(id, "item_assaultsuit");
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla