Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Reapi kalkan glow

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
1000DAYS
Mesajlar: 325
Kayıt: Pzt Ara 14, 2020 8:34 pm

Reapi kalkan glow

Mesaj gönderen 1000DAYS »

Arkadaşlar kalkan glow eklentisi var herkes bilir zaten, bu kalkan glow eklentisi bazı buglar mevcut örnek veriyorum t den ctye geçerken glowun renk değişmemesi, fps düşürmesi ve en önemlisi model hatası veriyor mesela terror.mdl bu hatayı verip sunucuya girişi kapatıyor. Benim düşüncem bu eklentiyi daha optimize ve reapi halde yazılmış bir sekilde yapabilmek eğer yapabilen olursa güzel olabilir

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Aconyonn
Mesajlar: 393
Kayıt: Cum Eyl 15, 2017 3:52 pm
İletişim:

Reapi kalkan glow

Mesaj gönderen Aconyonn »

kalkandan kastınız nedir? eklentin bulunuyorsa dosya eki olarak foruma yükler misin?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
1000DAYS
Mesajlar: 325
Kayıt: Pzt Ara 14, 2020 8:34 pm

Reapi kalkan glow

Mesaj gönderen 1000DAYS »

Kalkandan kasıtm adminlerin arkasında pelerin var ya onun aynısı sadece kalkan şeklinde, dosyam burada :
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Aconyonn
Mesajlar: 393
Kayıt: Cum Eyl 15, 2017 3:52 pm
İletişim:

Reapi kalkan glow

Mesaj gönderen Aconyonn »

dener misin?

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new sevmek[33]
new const MODEL_MARK[]     = "models/exxjail/exx-kalkanjail.mdl" //Pelerinin yuklu oldugu yol ve modelin adini yaz
new P_Glow,modelindex;

static const PLUGIN_NAME[]     = "Kalkan_Glow"
static const PLUGIN_AUTHOR[]     = "Munzur"
static const PLUGIN_VERSION[]    = "1.2"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn,"@rSpawn",.post=true);
	bind_pcvar_num(create_cvar("hat_glow","1",_,"0=None | 1=GlowWithPlayer | 2=TeamColor",true,0.0,true,2.0),P_Glow);
}

public plugin_precache()
{
	modelindex=precache_model(MODEL_MARK);
	
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gign/gign.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gsg9/gsg9.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/sas/sas.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/urban/urban.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/vip/vip.mdl")
	
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/arctic/arctic.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/guerilla/guerilla.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/leet/leet.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/terror/terror.mdl")    
}

public client_connect(id)
{
	if(sevmek[id] > 0)
		rg_remove_entity(sevmek[id]);
	sevmek[id] = 0
}

public client_disconnected(id)
{
	remove_task(id);
	if(sevmek[id] > 0)
		rg_remove_entity(sevmek[id]);
	sevmek[id] = 0
}
@rSpawn(const this){
	set_task(2.0,"@glowprethink",this,.flags="b");
	glowhat(this);
}
@glowprethink(const id){
	if(!is_user_alive(id) && sevmek[id]>0 || ~get_user_flags(id)&ADMIN_BAN){
		remove_task(id);
		rg_remove_entity(sevmek[id]);
		sevmek[id] = 0;
		return;
	}
	if(sevmek[id] < 1)
	{
		sevmek[id] = rg_create_entity("info_target");
		if(sevmek[id] > 0)
		{
			set_entvar(sevmek[id],var_movetype,MOVETYPE_FOLLOW);
			set_entvar(sevmek[id],var_aiment,id);
			set_entvar(sevmek[id],var_model,MODEL_MARK);
			set_entvar(sevmek[id],var_modelindex,modelindex);
			glowhat(id)
			new modelID = get_model_id(id)
			set_entvar(sevmek[id],var_body,modelID);
		}
	}
}
new modelname[9][] ={
	"gign",
	"gsg9",
	"sas",
	"urban",
	"vip",
	"arctic",
	"guerilla",
	"leet",
	"terror"
}

public get_model_id(id)
{
	new modelStr[32], modelID
	get_user_info(id,"model",modelStr,32)
	
	for(new i = 0; i < 9; i++)
	{
		if (equali (modelStr, modelname[i]) )
		{
			modelID = i
		}
	}    
	return modelID
}

glowhat(id) {
	if (!is_entity(sevmek[id])){
		return;
	}
	set_entvar(sevmek[id],var_renderfx,kRenderFxGlowShell);
	switch(P_Glow){
		case 1 : {
			new TeamName:teams=get_member(id,m_iTeam);
			switch(teams){
				case TEAM_TERRORIST : {
					set_entvar(sevmek[id],var_rendercolor,{255.0, 0.0, 0.0});
				}
				case TEAM_CT : {
					set_entvar(sevmek[id],var_rendercolor,{0.0, 0.0, 255.0});
				}
			}
			set_entvar(sevmek[id],var_renderamt,50.0);
		}
		case 2 : {
			new Float:curcolors[3],Float:curamt;
			get_entvar(id,var_rendercolor,curcolors);
			get_entvar(id,var_renderamt,curamt);
			set_entvar(sevmek[id],var_rendercolor,curcolors);
			set_entvar(sevmek[id],var_renderamt,curamt);
		}
		default : {
			set_entvar(sevmek[id],var_renderfx,kRenderFxNone);
			set_entvar(sevmek[id],var_renderamt,0.0);
		}
	}
	set_entvar(sevmek[id],var_effects,get_entvar(sevmek[id],var_effects)&~EF_NODRAW);
	return;
}
rg_remove_entity(const ent){
	if(is_entity(ent)){
		set_entvar(ent,var_flags,FL_KILLME);
		set_entvar(ent,var_nextthink,get_gametime());
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
1000DAYS
Mesajlar: 325
Kayıt: Pzt Ara 14, 2020 8:34 pm

Reapi kalkan glow

Mesaj gönderen 1000DAYS »

Denemeye herhangi bir serverim yok, şuanda eklentileri toplamaktayım. Sen yaptıysan olmuştur herhalde teşekkürler

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Aconyonn
Mesajlar: 393
Kayıt: Cum Eyl 15, 2017 3:52 pm
İletişim:

Reapi kalkan glow

Mesaj gönderen Aconyonn »

1000DAYS yazdı: Pzt Ara 28, 2020 8:27 pm Denemeye herhangi bir serverim yok, şuanda eklentileri toplamaktayım. Sen yaptıysan olmuştur herhalde teşekkürler
test etmeye vaktim yok. test edilse daha sağlıklı olabilir.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
1000DAYS
Mesajlar: 325
Kayıt: Pzt Ara 14, 2020 8:34 pm

Reapi kalkan glow

Mesaj gönderen 1000DAYS »

Bir arkadaşdan ödünç server aldım, ct den tye veya tden ctye geçiş yaparken server çöküyor log basmıyor.(debug açık csdcore.ini içerisindeki değer de 1 'e eşit)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Aconyonn
Mesajlar: 393
Kayıt: Cum Eyl 15, 2017 3:52 pm
İletişim:

Reapi kalkan glow

Mesaj gönderen Aconyonn »

1000DAYS yazdı: Pzt Ara 28, 2020 10:34 pm Bir arkadaşdan ödünç server aldım, ct den tye veya tden ctye geçiş yaparken server çöküyor log basmıyor.(debug açık csdcore.ini içerisindeki değer de 1 'e eşit)
68. satırı silip tekrar dener misin?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
1000DAYS
Mesajlar: 325
Kayıt: Pzt Ara 14, 2020 8:34 pm

Reapi kalkan glow

Mesaj gönderen 1000DAYS »

Maalesef düzelmedi :(

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Aconyonn
Mesajlar: 393
Kayıt: Cum Eyl 15, 2017 3:52 pm
İletişim:

Reapi kalkan glow

Mesaj gönderen Aconyonn »

muhtemelen var_model yada var_modelindex kısmından hata basıyor. olmaz ise daha detaylı inceleyeceğim.
dener misin?

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new sevmek[33]
new const MODEL_MARK[]     = "models/exxjail/exx-kalkanjail.mdl" //Pelerinin yuklu oldugu yol ve modelin adini yaz
new P_Glow,modelindex;

static const PLUGIN_NAME[]     = "Kalkan_Glow"
static const PLUGIN_AUTHOR[]     = "Munzur"
static const PLUGIN_VERSION[]    = "1.2"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn,"@rSpawn",.post=true);
	bind_pcvar_num(create_cvar("hat_glow","1",_,"0=None | 1=GlowWithPlayer | 2=TeamColor",true,0.0,true,2.0),P_Glow);
}

public plugin_precache()
{
	modelindex=precache_model(MODEL_MARK);
	
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gign/gign.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gsg9/gsg9.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/sas/sas.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/urban/urban.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/vip/vip.mdl")
	
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/arctic/arctic.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/guerilla/guerilla.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/leet/leet.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/terror/terror.mdl")    
}

public client_connect(id)
{
	if(sevmek[id] > 0)
		rg_remove_entity(sevmek[id]);
	sevmek[id] = 0
}

public client_disconnected(id)
{
	remove_task(id);
	if(sevmek[id] > 0)
		rg_remove_entity(sevmek[id]);
	sevmek[id] = 0
}
@rSpawn(const this){
	set_task(2.0,"@glowprethink",this,.flags="b");
	glowhat(this);
}
@glowprethink(const id){
	if(!is_user_alive(id) && sevmek[id]>0 || ~get_user_flags(id)&ADMIN_BAN){
		remove_task(id);
		rg_remove_entity(sevmek[id]);
		sevmek[id] = 0;
		return;
	}
	if(sevmek[id] < 1)
	{
		sevmek[id] = rg_create_entity("info_target");
		if(sevmek[id] > 0)
		{
			set_entvar(sevmek[id],var_movetype,MOVETYPE_FOLLOW);
			set_entvar(sevmek[id],var_model,MODEL_MARK);
			set_entvar(sevmek[id],var_modelindex,modelindex);
			glowhat(id)
			new modelID = get_model_id(id)
			set_entvar(sevmek[id],var_body,modelID);
		}
	}
}
new modelname[9][] ={
	"gign",
	"gsg9",
	"sas",
	"urban",
	"vip",
	"arctic",
	"guerilla",
	"leet",
	"terror"
}

public get_model_id(id)
{
	new modelStr[32], modelID
	get_user_info(id,"model",modelStr,32)
	
	for(new i = 0; i < 9; i++)
	{
		if (equali (modelStr, modelname[i]) )
		{
			modelID = i
		}
	}    
	return modelID
}

glowhat(id) {
	if (!is_entity(sevmek[id])){
		return;
	}
	set_entvar(sevmek[id],var_renderfx,kRenderFxGlowShell);
	switch(P_Glow){
		case 1 : {
			new TeamName:teams=get_member(id,m_iTeam);
			switch(teams){
				case TEAM_TERRORIST : {
					set_entvar(sevmek[id],var_rendercolor,{255.0, 0.0, 0.0});
				}
				case TEAM_CT : {
					set_entvar(sevmek[id],var_rendercolor,{0.0, 0.0, 255.0});
				}
			}
			set_entvar(sevmek[id],var_renderamt,50.0);
		}
		case 2 : {
			new Float:curcolors[3],Float:curamt;
			get_entvar(id,var_rendercolor,curcolors);
			get_entvar(id,var_renderamt,curamt);
			set_entvar(sevmek[id],var_rendercolor,curcolors);
			set_entvar(sevmek[id],var_renderamt,curamt);
		}
		default : {
			set_entvar(sevmek[id],var_renderfx,kRenderFxNone);
			set_entvar(sevmek[id],var_renderamt,0.0);
		}
	}
	set_entvar(sevmek[id],var_effects,get_entvar(sevmek[id],var_effects)&~EF_NODRAW);
	return;
}
rg_remove_entity(const ent){
	if(is_entity(ent)){
		set_entvar(ent,var_flags,FL_KILLME);
		set_entvar(ent,var_nextthink,get_gametime());
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla