YA BEYLER SİZDEN 2 PLGUİN İSTİYCEM 
1. PLGIN MEASLA BEN T DE ARKADAŞLARA FF YAPIYORUZ ADAMA VURUYORUM YA KAÇ HASAR VURDUGU VE ADAMIN KAÇ HP Sİ KALDIGNI ALT TARAFTA SAY OLARAK GEÇİYORDU O PLGIN ELİNDE OLAN VARMI HASAR PLUGINI
2. KİLL ÇEKİNCE AŞAGIDA SAY OLARAK 1 KERE KİLL ÇEKME HAKKINZ KALMIŞTIR YAZMASINI İSTİOM KİLL SINIRI
			
			
									
									
			HASAR PLUGİNİ VE KİLL ÇEKME SINIRI
Moderatör: Moderatörler
- 
				shooterbey
 Konu Sahibi
- Mesajlar: 7
- Kayıt: Pzt Ağu 08, 2016 2:54 pm
- 
				
emirakpinar
 
- Mesajlar: 1958
- Kayıt: Sal Tem 05, 2016 2:27 pm
- Server Ip/DNS: -
- Clan İsmi: -
- İletişim:
HASAR PLUGİNİ VE KİLL ÇEKME SINIRI
1. İşine yarar mı bilmiyorum fakat altta değil ortada gösteriyor bu plugin.
Pluginin yapımcısı: RoNoa' dir
Resim:

Plugin:
2. Plugin ise forumda mevcut. 
Link
			
			
									
									
			Pluginin yapımcısı: RoNoa' dir
Resim:

Plugin:
Kod: Tümünü seç
// Comment out this define to show only damage done, otherwise this will show damage recieved also.
#define DAMAGE_RECIEVED
#include <amxmodx>
new g_MsgSync
#if defined DAMAGE_RECIEVED
	new g_MsgSync2
#endif
public plugin_init()
{
	register_plugin("Remaining Health", "v1.0", "RoNoa")
	register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
	g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
#if defined DAMAGE_RECIEVED
	g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif
}
public on_damage(id)
{
	new attacker = get_user_attacker(id)
#if defined DAMAGE_RECIEVED
	// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
	if ( is_user_connected(attacker) )
	{
		new damage = read_data(2)
#endif
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.45, 0.45, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
		ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "[HP: %i]",get_user_health(id))
	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Link
| Link: | |
| Linklerini gizle | 
