Silah kıvılcım rengi değiştirme hk.
Moderatör: Moderatörler
-
emrahbaba
Konu Sahibi - Mesajlar: 458
- Kayıt: Prş Eki 04, 2018 9:39 pm
- Server Ip/DNS: 213.238.173.92
- Clan İsmi: MaviBere ~ CsDm
Silah kıvılcım rengi değiştirme hk.
Oncelikle hayırlı günler beyler araştırma yaptım ama hiç ama hiçbir şey bulamadım neyse şimdi beyler silah ateş ederken turuncu kıvılcım atıyor o kıvılcımı mavi renk yapmak istiyorum tunns abimin serverinde görmüştüm rica etsem atarmisiniz elinde olan var ise şimdiden yardimci olana olmayana teşekür ederim : ))
@Fatih ~ EjderYa
@omertas14544
@By.King ►EmrullaH◄
@Necati Doğan
@Fatih ~ EjderYa
@omertas14544
@By.King ►EmrullaH◄
@Necati Doğan
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
By.King ►EmrullaH◄
Yasaklı Üye
- Mesajlar: 4297
- Kayıt: Cmt Şub 24, 2018 6:05 pm
- Konum: İstanbul
- İletişim:
-
ahmetsencanx2
- Mesajlar: 888
- Kayıt: Çrş Haz 29, 2016 6:04 pm
- Konum: İzmir/Buca
Silah kıvılcım rengi değiştirme hk.
Kullanacağın silah modellerini decompile edip ateş efektleri - değerler vererek aşağı alacaksın, daha sonrada bazı extra itemlerde olan ateş efektini tek eklenti haline getirip her silah için kordinat belirleyeceksin. Bknz: server-tanitimi-clan-tanitimi/dark-prof ... 37246.html
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
emrahbaba
Konu Sahibi - Mesajlar: 458
- Kayıt: Prş Eki 04, 2018 9:39 pm
- Server Ip/DNS: 213.238.173.92
- Clan İsmi: MaviBere ~ CsDm
Silah kıvılcım rengi değiştirme hk.
nasıl yapıcam anlamadım vallaha yaahmetsencanx2 yazdı: Pzt Haz 24, 2019 12:18 am Kullanacağın silah modellerini decompile edip ateş efektleri - değerler vererek aşağı alacaksın, daha sonrada bazı extra itemlerde olan ateş efektini tek eklenti haline getirip her silah için kordinat belirleyeceksin. Bknz: server-tanitimi-clan-tanitimi/dark-prof ... 37246.html
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
emrahbaba
Konu Sahibi - Mesajlar: 458
- Kayıt: Prş Eki 04, 2018 9:39 pm
- Server Ip/DNS: 213.238.173.92
- Clan İsmi: MaviBere ~ CsDm
-
Erdem//Hayalet//
Yasaklı Üye
- Mesajlar: 113
- Kayıt: Pzt Oca 14, 2019 4:32 pm
Silah kıvılcım rengi değiştirme hk.
Karışık renkte kıvılcım olsun diyorsan renkli mermi plugin diye arat bulursunemrahbaba yazdı: Pzr Haz 23, 2019 11:34 pm Oncelikle hayırlı günler beyler araştırma yaptım ama hiç ama hiçbir şey bulamadım neyse şimdi beyler silah ateş ederken turuncu kıvılcım atıyor o kıvılcımı mavi renk yapmak istiyorum tunns abimin serverinde görmüştüm rica etsem atarmisiniz elinde olan var ise şimdiden yardimci olana olmayana teşekür ederim : ))
@Fatih ~ EjderYa
@omertas14544
@By.King ►EmrullaH◄
@Necati Doğan
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
emrahbaba
Konu Sahibi - Mesajlar: 458
- Kayıt: Prş Eki 04, 2018 9:39 pm
- Server Ip/DNS: 213.238.173.92
- Clan İsmi: MaviBere ~ CsDm
Silah kıvılcım rengi değiştirme hk.
Ya bende biliyorum çizgi istemiyorum abi dikkatli okursan ne istediğimi anlarsın yaErdem//Hayalet// yazdı: Pzt Haz 24, 2019 12:52 amKarışık renkte kıvılcım olsun diyorsan renkli mermi plugin diye arat bulursunemrahbaba yazdı: Pzr Haz 23, 2019 11:34 pm Oncelikle hayırlı günler beyler araştırma yaptım ama hiç ama hiçbir şey bulamadım neyse şimdi beyler silah ateş ederken turuncu kıvılcım atıyor o kıvılcımı mavi renk yapmak istiyorum tunns abimin serverinde görmüştüm rica etsem atarmisiniz elinde olan var ise şimdiden yardimci olana olmayana teşekür ederim : ))
@Fatih ~ EjderYa
@omertas14544
@By.King ►EmrullaH◄
@Necati Doğan
| Link: | |
| Linklerini gizle |
-
ahmetsencanx2
- Mesajlar: 888
- Kayıt: Çrş Haz 29, 2016 6:04 pm
- Konum: İzmir/Buca
Silah kıvılcım rengi değiştirme hk.
Biraz zor ve emek isteyen bir işlem. 10dklık iş değil belki 1 günün buna gidebilir biraz daha araştır.
| Link: | |
| Linklerini gizle |
Silah kıvılcım rengi değiştirme hk.
@ahmetsencanx2
@@ahmetsencanx1
soyle bırsey denedım fakat olmadı
@@ahmetsencanx1
soyle bırsey denedım fakat olmadı
Kod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <xs>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Ahmet"
#define get_bit(%1,%2) (%1 & (1 << (%2 & 31)))
#define set_bit(%1,%2) %1 |= (1 << (%2 & 31))
#define reset_bit(%1,%2) %1 &= ~(1 << (%2 & 31))
new g_clip_ammo[33]
new g_bitsMuzzleFlash;
new g_iEntity;
new g_IsInPrimaryAttack
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_ak47", "ak47_PrimaryAttack_Post", 1)
register_forward(FM_AddToFullPack, "CPlayer__AddToFullPack_post", 1);
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_ak47", "ak47_PrimaryAttack")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("sprites/muzzleflashed.spr")
g_iEntity = create_entity("info_target")
entity_set_model(g_iEntity, "sprites/muzzleflashed.spr")
}
public ak47_PrimaryAttack(Weapon)
{
new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4)
g_IsInPrimaryAttack = 1
g_clip_ammo[Player] = cs_get_weapon_ammo(Weapon)
}
public ak47_PrimaryAttack_Post(Weapon)
{
new iPlayerID = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4);
g_IsInPrimaryAttack = 0
new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4)
new szClip, szAmmo
get_user_weapon(Player, szClip, szAmmo)
if(!is_user_alive(Player))
return
if (!g_clip_ammo[Player])
return
set_bit(g_bitsMuzzleFlash, iPlayerID);
}
public CPlayer__AddToFullPack_post(esState, iE, iEnt, iHost, iHostFlags, iPlayer, pSet)
{
if (iEnt != g_iEntity)
return;
if (get_bit(g_bitsMuzzleFlash, iHost))
{
set_es(esState, ES_Frame, float(random_num(0, 2)));
set_es(esState, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
set_es(esState, ES_RenderAmt, 255.0);
reset_bit(g_bitsMuzzleFlash, iHost);
}
set_es(esState, ES_Skin, iHost);
set_es(esState, ES_Body, 1);
set_es(esState, ES_AimEnt, iHost);
set_es(esState, ES_MoveType, MOVETYPE_FOLLOW);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
| Link: | |
| Linklerini gizle |
Silah kıvılcım rengi değiştirme hk.
Oo bitsnumla çalışmayı biliyorsun demek :pxdferlesh1 yazdı: Sal Kas 26, 2019 12:33 am @ahmetsencanx2
@@ahmetsencanx1
soyle bırsey denedım fakat olmadı
Kod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <engine> #include <fakemeta> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <xs> #include <cstrike> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Ahmet" #define get_bit(%1,%2) (%1 & (1 << (%2 & 31))) #define set_bit(%1,%2) %1 |= (1 << (%2 & 31)) #define reset_bit(%1,%2) %1 &= ~(1 << (%2 & 31)) new g_clip_ammo[33] new g_bitsMuzzleFlash; new g_iEntity; new g_IsInPrimaryAttack public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_ak47", "ak47_PrimaryAttack_Post", 1) register_forward(FM_AddToFullPack, "CPlayer__AddToFullPack_post", 1); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_ak47", "ak47_PrimaryAttack") } public plugin_precache() { precache_model("sprites/muzzleflashed.spr") g_iEntity = create_entity("info_target") entity_set_model(g_iEntity, "sprites/muzzleflashed.spr") } public ak47_PrimaryAttack(Weapon) { new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4) g_IsInPrimaryAttack = 1 g_clip_ammo[Player] = cs_get_weapon_ammo(Weapon) } public ak47_PrimaryAttack_Post(Weapon) { new iPlayerID = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4); g_IsInPrimaryAttack = 0 new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4) new szClip, szAmmo get_user_weapon(Player, szClip, szAmmo) if(!is_user_alive(Player)) return if (!g_clip_ammo[Player]) return set_bit(g_bitsMuzzleFlash, iPlayerID); } public CPlayer__AddToFullPack_post(esState, iE, iEnt, iHost, iHostFlags, iPlayer, pSet) { if (iEnt != g_iEntity) return; if (get_bit(g_bitsMuzzleFlash, iHost)) { set_es(esState, ES_Frame, float(random_num(0, 2))); set_es(esState, ES_RenderMode, kRenderTransAdd); set_es(esState, ES_RenderAmt, 255.0); reset_bit(g_bitsMuzzleFlash, iHost); } set_es(esState, ES_Skin, iHost); set_es(esState, ES_Body, 1); set_es(esState, ES_AimEnt, iHost); set_es(esState, ES_MoveType, MOVETYPE_FOLLOW); } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
| Link: | |
| Linklerini gizle |