Pluginde yaptığım karaktere model ekleme
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1604
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
Pluginde yaptığım karaktere model ekleme
Başlıkta belirttiğim gibi bir kahraman yaptım ve hulk modeli eklemek istiyorum sadece bunun nasıl kodlanacağı hakkında bilgi istiyorum şimdiden teşekkür ederim.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Yasaklı Üye - Mesajlar: 4297
- Kayıt: Cmt Şub 24, 2018 6:05 pm
- Konum: İstanbul
- İletişim:
Pluginde yaptığım karaktere model ekleme
Mesela adama modeli mi verditeceksin ne yaptıracan ?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1604
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
Pluginde yaptığım karaktere model ekleme
Mesela şimdi şöyle düşün bi karakter yaptım pluginde özellikleri felan bitti yani o karakteri aldığında modeli değişecek
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Yasaklı Üye - Mesajlar: 4297
- Kayıt: Cmt Şub 24, 2018 6:05 pm
- Konum: İstanbul
- İletişim:
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1604
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
Pluginde yaptığım karaktere model ekleme
Evet. aynı şey gibi mesela jbde kelebek bıçağı felan varya markette öyle
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Yasaklı Üye - Mesajlar: 4297
- Kayıt: Cmt Şub 24, 2018 6:05 pm
- Konum: İstanbul
- İletişim:
Pluginde yaptığım karaktere model ekleme
Sanırsam şu şekilde diyorsun bir menu olacak ve menuden seçtiğinde karakter modeli ayarladığın model olacak
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1604
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
-
Yasaklı Üye - Mesajlar: 4297
- Kayıt: Cmt Şub 24, 2018 6:05 pm
- Konum: İstanbul
- İletişim:
Pluginde yaptığım karaktere model ekleme
İlk önce bi modelleri tanıtacaksın
Ondan sonra menude seçtiği zaman public e yönlendireceksin ve public id olacak
Ve o public de şöyle olacak
Ayrıca modelleri precache etmeyi unutma ve menude başka modellerde varsa bunları başka bir değişkene bağlıyacaksın ve false true işlemini yaptıracaksın
Kod: Tümünü seç
new strong_v_model[] = "models/zp_knife_menu/v_strong_knife.mdl"
new strong_p_model[] = "models/zp_knife_menu/p_strong_knife.mdl"
Kod: Tümünü seç
case 3
{
public modelver(id)
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED
}
Kod: Tümünü seç
public modelver(id)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, strong_v_model)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, strong_p_model)
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1604
- Kayıt: Prş Oca 26, 2017 3:23 pm
Pluginde yaptığım karaktere model ekleme
modelleri precache etmeyi derken onu bilmiyorum 

Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 4521
- Kayıt: Cum Ara 16, 2016 2:14 pm
- Konum: İzmir
Pluginde yaptığım karaktere model ekleme
Değişkenleri tanıt.new zmonster[64] = "zmonster"
Precache ettir.precache_model("models/player/zmonster/zmonster.mdl")
Sonra kod ile aktifleşmesini sağla, ayriyetten dış görünüşten görmesi için.cs_set_user_model(id, zmonster)
3pers eklentisini aç, 3d görüş sağlasın.console_cmd(id,"say /3pers")
Link: | |
Linklerini gizle |