Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Admin Özel Mermi Sekmeme

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
By.King ►EmrullaH◄
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 4297
Kayıt: Cmt Şub 24, 2018 6:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Admin Özel Mermi Sekmeme

Mesaj gönderen By.King ►EmrullaH◄ »

AdminSekmeme.sma
Bu plugin admine özel mermi sekmeme ama fixli değil ayarlarmısınız
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Necati Doğan
Mesajlar: 822
Kayıt: Prş Haz 07, 2018 6:18 pm
Konum: İstanbul
Clan İsmi: Ke$`h Gaming
İletişim:

Admin Özel Mermi Sekmeme

Mesaj gönderen Necati Doğan »

Buyur dene.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
By.King ►EmrullaH◄
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 4297
Kayıt: Cmt Şub 24, 2018 6:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Admin Özel Mermi Sekmeme

Mesaj gönderen By.King ►EmrullaH◄ »

Teşekkür Ederim
@necati_dgn
Konu Çözülmüştür

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

delyy
Mesajlar: 1233
Kayıt: Cmt Tem 09, 2016 10:21 am
Konum: Türkiye ~ İstanbul ~ Sinop
Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
Clan İsmi: тαĸıηтı`
İletişim:

Admin Özel Mermi Sekmeme

Mesaj gönderen delyy »

bunu steam id ye özel yaparmısınız 2 tane steam id li olsun

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

amad
Mesajlar: 1809
Kayıt: Cmt Nis 30, 2016 2:46 pm
Konum: Batman
Clan İsmi: Ke$`h | Gaming
İletişim:

Admin Özel Mermi Sekmeme

Mesaj gönderen amad »

delyy yazdı: Cum Kas 16, 2018 7:07 pm bunu steam id ye özel yaparmısınız 2 tane steam id li olsun

Kod: Tümünü seç

#define PLUGIN_NAME "Fix Recoil" 
#define PLUGIN_VERSION "0.1" 
#define PLUGIN_AUTHOR "VEN" 

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc>
#include <fakemeta> 
#include <xs> 

#define MAX_CLIENTS 32 
new g_normal_trace[MAX_CLIENTS + 1] 
new bool:g_fix_punchangle[MAX_CLIENTS + 1] 

new g_fwid 
new g_max_clients 

new const g_guns_events[][] = { 
    "events/awp.sc", 
    "events/g3sg1.sc", 
    "events/ak47.sc", 
    "events/scout.sc", 
    "events/m249.sc", 
    "events/m4a1.sc", 
    "events/sg552.sc", 
    "events/aug.sc", 
    "events/sg550.sc", 
    "events/m3.sc", 
    "events/xm1014.sc", 
    "events/usp.sc", 
    "events/mac10.sc", 
    "events/ump45.sc", 
    "events/fiveseven.sc", 
    "events/p90.sc", 
    "events/deagle.sc", 
    "events/p228.sc", 
    "events/glock18.sc", 
    "events/mp5n.sc", 
    "events/tmp.sc", 
    "events/elite_left.sc", 
    "events/elite_right.sc", 
    "events/galil.sc", 
    "events/famas.sc" 
} 

new g_guns_eventids_bitsum 

public plugin_precache() { 
    g_fwid = register_forward(FM_PrecacheEvent, "fwPrecacheEvent", 1) 
} 

public fwPrecacheEvent(type, const name[]) { 
    for (new i = 0; i < sizeof g_guns_events; ++i) { 
        if (equal(g_guns_events[i], name)) { 
            g_guns_eventids_bitsum |= (1<<get_orig_retval()) 
            return FMRES_HANDLED 
        } 
    } 

    return FMRES_IGNORED 
} 

public plugin_init() { 
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR) 

    unregister_forward(FM_PrecacheEvent, g_fwid, 1) 

    register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent") 
    register_forward(FM_PlayerPostThink, "fwPlayerPostThink", 1) 
    register_forward(FM_TraceLine, "fwTraceLine") 

    g_max_clients = global_get(glb_maxClients) 
} 

public fwPlaybackEvent(flags, invoker, eventid) { 
    if (!(g_guns_eventids_bitsum & (1<<eventid)) || !(1 <= invoker <= g_max_clients)) 
        return FMRES_IGNORED 

    g_fix_punchangle[invoker] = true 

    return FMRES_HANDLED 
} 

public fwPlayerPostThink(id) { 
    new sid[32]; 
    get_user_authid( id, sid, 31 ); 
     
    if (g_fix_punchangle[id] && (equal(sid, "steam id1") || equal(sid, "steam id2"))) { 
        g_fix_punchangle[id] = false 
        set_pev(id, pev_punchangle, Float:{0.0, 0.0, 0.0}) 
        return FMRES_HANDLED 
    } 

    return FMRES_IGNORED 
} 

public fwTraceLine(const Float:start[3], const Float:dest[3], ignore_monsters, id, ptr) { 
    if (!(1 <= id <= g_max_clients)) 
        return FMRES_IGNORED 

    if (!g_normal_trace[id]) { 
        g_normal_trace[id] = ptr 
        return FMRES_HANDLED 
    } 
    new silah = get_user_weapon(id);
    if (ptr == g_normal_trace[id] || ignore_monsters != DONT_IGNORE_MONSTERS || !is_user_alive(id) || silah == CSW_KNIFE) 
        return FMRES_IGNORED 

    fix_recoil_trace(id, start, ptr) 

    return FMRES_SUPERCEDE 
} 

public client_connect(id) { 
    g_normal_trace[id] = 0 
} 

fix_recoil_trace(id, const Float:start[], ptr) { 
    static Float:dest[3] 
    pev(id, pev_v_angle, dest) 
    engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest) 
    global_get(glb_v_forward, dest) 
    xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest) 
    xs_vec_add(start, dest, dest) 
    engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, DONT_IGNORE_MONSTERS, id, ptr) 
}  

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

delyy
Mesajlar: 1233
Kayıt: Cmt Tem 09, 2016 10:21 am
Konum: Türkiye ~ İstanbul ~ Sinop
Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
Clan İsmi: тαĸıηтı`
İletişim:

Admin Özel Mermi Sekmeme

Mesaj gönderen delyy »

eyvallah hocam

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

delyy
Mesajlar: 1233
Kayıt: Cmt Tem 09, 2016 10:21 am
Konum: Türkiye ~ İstanbul ~ Sinop
Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
Clan İsmi: тαĸıηтı`
İletişim:

Admin Özel Mermi Sekmeme

Mesaj gönderen delyy »

By.Dehset yazdı: Cum Kas 16, 2018 7:22 pm
delyy yazdı: Cum Kas 16, 2018 7:07 pm bunu steam id ye özel yaparmısınız 2 tane steam id li olsun

Kod: Tümünü seç

#define PLUGIN_NAME "Fix Recoil" 
#define PLUGIN_VERSION "0.1" 
#define PLUGIN_AUTHOR "VEN" 

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc>
#include <fakemeta> 
#include <xs> 

#define MAX_CLIENTS 32 
new g_normal_trace[MAX_CLIENTS + 1] 
new bool:g_fix_punchangle[MAX_CLIENTS + 1] 

new g_fwid 
new g_max_clients 

new const g_guns_events[][] = { 
    "events/awp.sc", 
    "events/g3sg1.sc", 
    "events/ak47.sc", 
    "events/scout.sc", 
    "events/m249.sc", 
    "events/m4a1.sc", 
    "events/sg552.sc", 
    "events/aug.sc", 
    "events/sg550.sc", 
    "events/m3.sc", 
    "events/xm1014.sc", 
    "events/usp.sc", 
    "events/mac10.sc", 
    "events/ump45.sc", 
    "events/fiveseven.sc", 
    "events/p90.sc", 
    "events/deagle.sc", 
    "events/p228.sc", 
    "events/glock18.sc", 
    "events/mp5n.sc", 
    "events/tmp.sc", 
    "events/elite_left.sc", 
    "events/elite_right.sc", 
    "events/galil.sc", 
    "events/famas.sc" 
} 

new g_guns_eventids_bitsum 

public plugin_precache() { 
    g_fwid = register_forward(FM_PrecacheEvent, "fwPrecacheEvent", 1) 
} 

public fwPrecacheEvent(type, const name[]) { 
    for (new i = 0; i < sizeof g_guns_events; ++i) { 
        if (equal(g_guns_events[i], name)) { 
            g_guns_eventids_bitsum |= (1<<get_orig_retval()) 
            return FMRES_HANDLED 
        } 
    } 

    return FMRES_IGNORED 
} 

public plugin_init() { 
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR) 

    unregister_forward(FM_PrecacheEvent, g_fwid, 1) 

    register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent") 
    register_forward(FM_PlayerPostThink, "fwPlayerPostThink", 1) 
    register_forward(FM_TraceLine, "fwTraceLine") 

    g_max_clients = global_get(glb_maxClients) 
} 

public fwPlaybackEvent(flags, invoker, eventid) { 
    if (!(g_guns_eventids_bitsum & (1<<eventid)) || !(1 <= invoker <= g_max_clients)) 
        return FMRES_IGNORED 

    g_fix_punchangle[invoker] = true 

    return FMRES_HANDLED 
} 

public fwPlayerPostThink(id) { 
    new sid[32]; 
    get_user_authid( id, sid, 31 ); 
     
    if (g_fix_punchangle[id] && (equal(sid, "steam id1") || equal(sid, "steam id2"))) { 
        g_fix_punchangle[id] = false 
        set_pev(id, pev_punchangle, Float:{0.0, 0.0, 0.0}) 
        return FMRES_HANDLED 
    } 

    return FMRES_IGNORED 
} 

public fwTraceLine(const Float:start[3], const Float:dest[3], ignore_monsters, id, ptr) { 
    if (!(1 <= id <= g_max_clients)) 
        return FMRES_IGNORED 

    if (!g_normal_trace[id]) { 
        g_normal_trace[id] = ptr 
        return FMRES_HANDLED 
    } 
    new silah = get_user_weapon(id);
    if (ptr == g_normal_trace[id] || ignore_monsters != DONT_IGNORE_MONSTERS || !is_user_alive(id) || silah == CSW_KNIFE) 
        return FMRES_IGNORED 

    fix_recoil_trace(id, start, ptr) 

    return FMRES_SUPERCEDE 
} 

public client_connect(id) { 
    g_normal_trace[id] = 0 
} 

fix_recoil_trace(id, const Float:start[], ptr) { 
    static Float:dest[3] 
    pev(id, pev_v_angle, dest) 
    engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest) 
    global_get(glb_v_forward, dest) 
    xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest) 
    xs_vec_add(start, dest, dest) 
    engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, DONT_IGNORE_MONSTERS, id, ptr) 
}  
hocam çok az seksin ya yapabilirmisin yada nasıl yparım söylermisin

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Necati Doğan
Mesajlar: 822
Kayıt: Prş Haz 07, 2018 6:18 pm
Konum: İstanbul
Clan İsmi: Ke$`h Gaming
İletişim:

Admin Özel Mermi Sekmeme

Mesaj gönderen Necati Doğan »

delyy yazdı: Pzt Kas 19, 2018 7:53 pm hocam çok az seksin ya yapabilirmisin yada nasıl yparım söylermisin

Kod: Tümünü seç

set_pev(id, pev_punchangle, Float:{-1.5, 0.0, 0.0}) 
Bu ayarı böyle değiştirin. Kendinize göre ilk değerle oynayabilirsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

delyy
Mesajlar: 1233
Kayıt: Cmt Tem 09, 2016 10:21 am
Konum: Türkiye ~ İstanbul ~ Sinop
Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
Clan İsmi: тαĸıηтı`
İletişim:

Admin Özel Mermi Sekmeme

Mesaj gönderen delyy »

HANGİ SEKTİRİOR HANGİSİ SEKTİRMİYOR ONA GÖRE SAYILARI AYARLIM

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

TeflonTava
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 8
Kayıt: Pzt Kas 19, 2018 5:08 pm

Admin Özel Mermi Sekmeme

Mesaj gönderen TeflonTava »

Bu Eklentide Nasıl Yetki Bölümünü Ayarlıcaz Ben Rconda Olsun İstiyorum? Nasıl Yaparız @necati_dgn

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla