Silinmiş konu içerikleri hiçbir şekilde kontrol edlimemektedir. İndirdiğiniz dosyaların sorumluluğu tamamiyle size aittir.
Mutlaka indirdiğiniz dosyaları antivirüs ile taratınız.
TeamSpeak3 IP adresimize bağlanan herkese fotoğraftaki uyarıyı veriyor. Kısaca geçersiz lisans kullanıldığını ve eğer sahibiysek host sağlayıcımıza danışmamız gerektiğini yazıyor. Lütfen yardımcı olabilir misiniz? @Yek'-ta, @Taha Demirbaş, @PaZee
Ben aynı fikirde değilim. Ayrıca konu neden silinmiş? Bir fikriniz var mı? Soruna çözüm güncel bir çözüm getirilmesi taraftarıyım.
.com'dan .pro'ya geçiş sebebi buna benzer bir durumdandı fakat onda ts3 sunucularına hiç giriş yapılamıyordu. Bir ara daha aynı sorunla karşılaşmıştık çözüme kavuşmuştu, bakalım
tekvatan yazdı: Çrş May 02, 2018 8:53 pm.com'dan .pro'ya geçiş sebebi buna benzer bir durumdandı fakat onda ts3 sunucularına hiç giriş yapılamıyordu. Bir ara daha aynı sorunla karşılaşmıştık çözüme kavuşmuştu, bakalım
Sorun devam ediyor. Ayrıca bilgisayarımın işletim sistemi dolayısıyla uyarı ekrana gelmiyor, gelmediği içinde TeamSpeak 3 de herhangi bir işlem yapılmasına izin vermiyor. Örnek olarak tıklama, sağ tıklama, farklı bir kanala katılma ve hatta sunucu karşılama mesajına bile tamam deyip geçiş yapamıyorum. Tüm bunları engelleyen de belirttiğim uyarı.
Kasma problemi için CSD'nin yapacağı bir durum söz konusu değildir. Chati açıp "sağ tık + clear" yaparsan kasma problemi yeni bir sunucuya giriş yapıncaya dek gelmiyor. Bende yaşadım win10 atıp kurtuldum bu sorundan. SSte ki hata host doğrulanmamış bunun hakkında CSD ekibi çözüme ulaşacağını düşünüyorum.
AKYILDIZFATIH yazdı: Çrş May 02, 2018 8:08 pm
TeamSpeak3 IP adresimize bağlanan herkese fotoğraftaki uyarıyı veriyor. Kısaca geçersiz lisans kullanıldığını ve eğer sahibiysek host sağlayıcımıza danışmamız gerektiğini yazıyor. Lütfen yardımcı olabilir misiniz? @Yek'-ta, @Taha Demirbaş, @PaZee
bu black list değil grey list problemidir.. gray list problemini de ancak ömer beyler halledebilir
ENESIZM yazdı: Çrş May 02, 2018 9:32 pm
Kasma problemi için CSD'nin yapacağı bir durum söz konusu değildir. Chati açıp "sağ tık + clear" yaparsan kasma problemi yeni bir sunucuya giriş yapıncaya dek gelmiyor. Bende yaşadım win10 atıp kurtuldum bu sorundan. SSte ki hata host doğrulanmamış bunun hakkında CSD ekibi çözüme ulaşacağını düşünüyorum.
Bu kasma ile ilgili bir sorun değildir. Konuda uyarıyı kısaca Türkçeleştirdim. Çözüm sadece CS Durağı tarafından sağlanabilir.