Arkadaşlar Biohazard Mod kurdum fakat BIOMENU kurulumunda sorun yaşıyorum. BIOMENU Kod Halinde Aşağıda Paylaşıcam...
- Örn: Biomenüdeki GOLDENAK47 veya Herhangi Bir Extra Silahı "ZOMBİLER" de satın alabiliyo ben bunu sadece İNSANLARIN açabileceği bir menü haline dönüştürmek istiyorum.
- Ek olarakda bu menuyu "M" Tuşuna Basınca Açsın İstiyorum...
- Yapabilen arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim.
Kod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio
Plugin Author By GeNeRaL.
*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <biohazard>
#define PLUGIN "Biomenu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "TunnS[C]"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say !biomenu","menuyuduzenle")
register_clcmd("say /biomenu","menuyuduzenle")
register_clcmd("say .biomenu","menuyuduzenle")
register_clcmd("amx_konsolkomutu","menuyuduzenle")
register_clcmd("admin_konsolkomutu","menuyuduzenle")
register_clcmd("rcon_konsolkomutu","menuyuduzenle")
}
public menuyuduzenle(id)
{
new generBiomenu = menu_create("~~> xL | GAMING Techizat Menusu <~~", "Case")
menu_additem(generBiomenu , "\r[Extra Item] \wGolden Ak47 \r[TUTAR=>16000]", "1", 0)
menu_additem(generBiomenu , "\r[Extra Item] \wGolden M4A1 \r[TUTAR=>16000]", "2", 0)
menu_additem(generBiomenu , "\r[Extra Item] \wGolden Xm1014 \r[TUTAR=>16000]", "3", 0)
menu_additem(generBiomenu , "\r[Extra Item] \wSalamandeR \r[TUTAR=>16000]", "4", 0)
menu_additem(generBiomenu , "\r[Extra Item] \wElemenTaL \r[TUTAR=>16000]", "5", 0)
menu_additem(generBiomenu , "\r[Extra Item] \wWinchester \r[TUTAR=>16000]", "6", 0)
menu_additem(generBiomenu , "Cikis", "0", 0)
menu_setprop(generBiomenu,MPROP_EXIT,MEXIT_NEVER);
menu_setprop(generBiomenu,MPROP_PERPAGE,0);
menu_display(id, generBiomenu, 0)
}
public Case(id, generBiomenu , item){
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(generBiomenu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new klavyeberks = str_to_num(data)
switch(klavyeberks)
{
case 1 :{
client_cmd(id, "say /goldenak")
}
case 2 :{
client_cmd(id, "say /goldenm4")
}
case 3 :{
client_cmd(id, "say /pompali")
}
case 4 :{
client_cmd(id, "say /salamander")
}
case 5 :{
client_cmd(id, "say /elemental")
}
case 6 :{
client_cmd(id, "say /m1887")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}