Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

destek menu

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
ranya
Mesajlar: 14
Kayıt: Çrş Tem 27, 2022 4:03 pm

destek menu

Mesaj gönderen ranya »

merhaba arkadaşlar serverime şöyle birdestek menü koymak istiyorum
diyelimki L tusuna bastıgımda bir menü çıkması icinde,market,aim croshair,extra bonus,kife,bugdan kurtul vesaire
böyle bir menü icin yardımcı olumusunuz rica etsem teşekürler

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

2Adam
Mesajlar: 229
Kayıt: Cmt Tem 09, 2022 4:33 pm

destek menu

Mesaj gönderen 2Adam »

Menuyu nasıl yapayım hocam tam anlayamadım

şu şekil mi olsun

1. Market Menu
2. Crosshair Menu
3. Extra Bonus Menu ( Bu Ne işte Yarıyor )
3. Bicak Menu ( Toplam kaç model olucak yetkiye özel gibi birşeyde olucak mı ? )

4. Bugdan Kurtul

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

2Adam
Mesajlar: 229
Kayıt: Cmt Tem 09, 2022 4:33 pm

destek menu

Mesaj gönderen 2Adam »

Hocam sprites ve 2 eklenti mevcut sıfırdan yaptım yapabildigim kadar cünkü detaylı anlatmadınız için işlevleri boş bicak menu falan hazır modellerini girin isimleri ben temeli attım gerisi sizde TAG ları unutmayınız
Eklenti.rar
Menun Tüm Hali İşlevleri falan belirttim siz biraz göz atın görürsünüz o kısımları;

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <reapi>

new const TAG[] = "CSD";
new const KISA_TAG[] = "CSD";

new bicak1[MAX_CLIENTS+1],bicak2[MAX_CLIENTS+1],bicak3[MAX_CLIENTS+1];

/*Dia Modelleri */
new const bicakst1[] = "models/dosya/v_bicak.mdl";
new const bicakst2[] = "models/dosya/v_bicak.mdl";
new const bicakst3[] = "models/dosya/v_bicak.mdl";

new CrossHair_ID[33], Fov_ID[33];

enum _:Messages
{
	Message_WeaponList,
	Message_ScreenFade,
	Message_CurWeapon,
	Message_ForceCam,
	Message_SetFov,
	Message_HideWeapon
}

new Message_New[Messages];

new Messages_Names[Messages][] =
{
	"WeaponList",
	"ScreenFade",
	"CurWeapon",
	"ForceCam",
	"SetFOV",
	"HideWeapon"
}
public plugin_init() {
	register_plugin("DestekMenu", "0.1", "QuryWesT")
	register_clcmd("say /Destekmenu","AnaMenu"),register_clcmd("say !Destekmenu","AnaMenu"),register_clcmd("say .Destekmenu","AnaMenu");
	for(new i; i < sizeof(Message_New); i++)
	{
		Message_New[i] = get_user_msgid(Messages_Names[i]);
	}

	register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
	register_forward(FM_CmdStart, "Forward_CmdStart", 0);
	
	register_event("CurWeapon", "bicakmodels", "be", "1=1")
}
public bicakmodels(id) {
    new silahID = read_data(2);
    if(silahID == CSW_KNIFE) {
        if(bicak1[id] == 1)
            set_pev(id,pev_viewmodel2,bicakst1)
        if(bicak2[id] == 2)
            set_pev(id,pev_viewmodel2,bicakst2)
        if(bicak3[id] == 3)
            set_pev(id,pev_viewmodel2,bicakst3)
    }
}
// Market Menu

public marketmenu(IP_IDs) {

	static amenu[525]
	
	formatex(amenu,charsmax(amenu),"\w[%s] \rMarketMenu",TAG)
	new menuz = menu_create(amenu,"marketmenu_devam")
	
	formatex(amenu,charsmax(amenu),"\w[%s] \yISLEVI YAPILMADI",KISA_TAG)
	menu_additem(menuz,amenu,"1")
	
	formatex(amenu,charsmax(amenu),"\w[%s] \yISLEVI YAPILMADI", KISA_TAG)
	menu_additem(menuz,amenu,"2")
	
	formatex(amenu,charsmax(amenu),"\w[%s] \yISLEVI YAPILMADI",KISA_TAG)
	menu_additem(menuz,amenu,"3")
	
	formatex(amenu,charsmax(amenu),"\w[%s] \yISLEVI YAPILMADI",KISA_TAG)
	menu_additem(menuz,amenu,"4")
	
	formatex(amenu,charsmax(amenu),"\w[%s] \yISLEVI YAPILMADI",KISA_TAG)
	menu_additem(menuz,amenu,"5")
	
	menu_setprop(menuz, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	menu_display(IP_IDs, menuz, 0);
}

public marketmenu_devam(IP_IDs, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	new data[6], iName[64];
	new access, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback);

	new key = str_to_num(data);

	switch(key)
	{
		case 1:
		{
		}
		case 2:
		{
		}
		case 3:
		{
		}
		case 4:
		{
		}
		case 5:
		{
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

// Extra Bonus Menu

public extrabonusmenu(IP_IDs) {

	static amenu[525]
	
	formatex(amenu,charsmax(amenu),"\w[%s] \rExtra Bonus Menu",TAG)
	new menuz = menu_create(amenu,"extrabnsmenu_devam")
	
	formatex(amenu,charsmax(amenu),"\w[%s] \yISLEVI YAPILMADI",KISA_TAG)
	menu_additem(menuz,amenu,"1")
	
	formatex(amenu,charsmax(amenu),"\w[%s] \yISLEVI YAPILMADI", KISA_TAG)
	menu_additem(menuz,amenu,"2")
	
	formatex(amenu,charsmax(amenu),"\w[%s] \yISLEVI YAPILMADI",KISA_TAG)
	menu_additem(menuz,amenu,"3")
	
	formatex(amenu,charsmax(amenu),"\w[%s] \yISLEVI YAPILMADI",KISA_TAG)
	menu_additem(menuz,amenu,"4")
	
	formatex(amenu,charsmax(amenu),"\w[%s] \yISLEVI YAPILMADI",KISA_TAG)
	menu_additem(menuz,amenu,"5")
	
	menu_setprop(menuz, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	menu_display(IP_IDs, menuz, 0);
}

public extrabnsmenu_devam(IP_IDs, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	new data[6], iName[64];
	new access, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback);

	new key = str_to_num(data);

	switch(key)
	{
		case 1:
		{
		}
		case 2:
		{
		}
		case 3:
		{
		}
		case 4:
		{
		}
		case 5:
		{
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

// Bicak Menu

public bicakmenu(IP_IDs) {

	static amenu[525]
	
	formatex(amenu,charsmax(amenu),"\w[%s] \rBicak Menu",TAG)
	new menuz = menu_create(amenu,"bicakmenu_devam")
	
	formatex(amenu,charsmax(amenu),"\w[%s] \yISLEVI YAPILMADI",KISA_TAG)
	menu_additem(menuz,amenu,"1")
	
	formatex(amenu,charsmax(amenu),"\w[%s] \yISLEVI YAPILMADI",KISA_TAG)
	menu_additem(menuz,amenu,"2")
	
	formatex(amenu,charsmax(amenu),"\w[%s] \yISLEVI YAPILMADI",KISA_TAG)
	menu_additem(menuz,amenu,"3")
	
	menu_setprop(menuz, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	menu_display(IP_IDs, menuz, 0);
}

public bicakmenu_devam(IP_IDs, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	new data[6], iName[64];
	new access, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback);

	new key = str_to_num(data);

	switch(key)
	{
		case 1:
		{
			bicak1[IP_IDs] = 1;
			qury_yazi(IP_IDs, "!gBicak Aktif Oldu...!")     
		}
		case 2:
		{
			bicak1[IP_IDs] = 1;
			qury_yazi(IP_IDs, "!gBicak Aktif Oldu...!")     
		}
		case 3:
		{
			bicak1[IP_IDs] = 1;
			qury_yazi(IP_IDs, "!gBicak Aktif Oldu...!")     
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

// Ana Menu

public AnaMenu(IP_IDs) {

	static amenu[525]
	
	formatex(amenu,charsmax(amenu),"\w[%s] \rDestek Menu",TAG)
	new menuz = menu_create(amenu,"anamenu_devam")
	
	formatex(amenu,charsmax(amenu),"\w[%s] \yMarket Menu",KISA_TAG)
	menu_additem(menuz,amenu,"1")
	
	formatex(amenu,charsmax(amenu),"\r[%s] \wCrossHair Menu", KISA_TAG)
	menu_additem(menuz,amenu,"2")
	
	formatex(amenu,charsmax(amenu),"\r[%s] \wExtra Bonus Menu",KISA_TAG)
	menu_additem(menuz,amenu,"3")
	
	formatex(amenu,charsmax(amenu),"\r[%s] \wBicak Menu^n",KISA_TAG)
	menu_additem(menuz,amenu,"4")
	
	formatex(amenu,charsmax(amenu),"\r[%s] \wBugdan Kurtul",KISA_TAG)
	menu_additem(menuz,amenu,"5")
	
	menu_setprop(menuz, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	menu_display(IP_IDs, menuz, 0);
}

public anamenu_devam(IP_IDs, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	new data[6], iName[64];
	new access, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback);

	new key = str_to_num(data);

	switch(key)
	{
		case 1:
		{
			marketmenu(IP_IDs);
		}
		case 2:
		{
			CrossHair_Menu(IP_IDs);
		}
		case 3:
		{
			extrabonusmenu(IP_IDs);
		}
		case 4:
		{
			bicakmenu(IP_IDs);
		}
		case 5:
		{
			client_cmd(IP_IDs,"say /kurtul")
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}



// Crosshair

new const CrossHair_Infos[][][64] =
{
	{ "CrossHair_Name", "CrossHair_Sprite", "CrossHair_TxT_Name", "CrossHair_TxT" },
	{ "CS:GO Buyuk", "sprites/CSGO_Crosshair_Buyuk.spr", "CSGO_Crosshair_Buyuk_TxT", "sprites/CSGO_Crosshair_Buyuk_TxT.txt" },
	{ "CS:GO Buyuk 2", "sprites/CSGO_Crosshair_Buyuk_2.spr", "CSGO_Crosshair_Buyuk_2_TxT", "sprites/CSGO_Crosshair_Buyuk_2_TxT.txt" },
	{ "CS:GO Kucuk", "sprites/CSGO_Crosshair.spr", "CSGO_Crosshair_TxT", "sprites/CSGO_Crosshair_TxT.txt" },
	{ "CS:GO Yeni", "sprites/CSGO_Crosshair_New.spr", "CSGO_Crosshair_New_TxT", "sprites/CSGO_Crosshair_New_TxT.txt" },
	{ "CS:GO Baslangic", "sprites/CSGO_Started.spr", "CSGO_Started_TxT", "sprites/CSGO_Started_TxT.txt" },
	{ "CS:GO Baslangic 2", "sprites/CSGO_CrossHair_Pack.spr", "CSGO_CrossHair_Pack_1", "sprites/CSGO_CrossHair_Pack_1.txt" },
	{ "CS:GO Yeni Mavi", "sprites/CSGO_CrossHair_Pack.spr", "CSGO_CrossHair_Pack_2", "sprites/CSGO_CrossHair_Pack_2.txt" },
	{ "CS:GO Yeni Yesil", "sprites/CSGO_CrossHair_Pack.spr", "CSGO_CrossHair_Pack_3", "sprites/CSGO_CrossHair_Pack_3.txt" },
	{ "CS:GO Yeni Yesil 2", "sprites/CSGO_CrossHair_Pack.spr", "CSGO_CrossHair_Pack_4", "sprites/CSGO_CrossHair_Pack_4.txt" },
	{ "CS:GO Yeni Mavi", "sprites/CSGO_CrossHair_Pack.spr", "CSGO_CrossHair_Pack_5", "sprites/CSGO_CrossHair_Pack_5.txt" },
	{ "CS:GO Yeni Mavi 2", "sprites/CSGO_CrossHair_Pack.spr", "CSGO_CrossHair_Pack_6", "sprites/CSGO_CrossHair_Pack_6.txt" },
	{ "CS:GO Yesil", "sprites/CSGO_CrossHair_Pack.spr", "CSGO_CrossHair_Pack_7", "sprites/CSGO_CrossHair_Pack_7.txt" },
	{ "CS:GO Kirmizi", "sprites/CSGO_CrossHair_Pack.spr", "CSGO_CrossHair_Pack_8", "sprites/CSGO_CrossHair_Pack_8.txt" },
	{ "CS:GO Sari Kucuk", "sprites/CSGO_CrossHair_Pack.spr", "CSGO_CrossHair_Pack_9", "sprites/CSGO_CrossHair_Pack_9.txt" },
	{ "CS:GO Mavi Kucuk", "sprites/CSGO_CrossHair_Pack.spr", "CSGO_CrossHair_Pack_10", "sprites/CSGO_CrossHair_Pack_10.txt" }
};

public plugin_precache()
{
	for(new i = 1; i < sizeof(CrossHair_Infos); i++)
	{
		precache_generic(CrossHair_Infos[i][1]);
		precache_generic(CrossHair_Infos[i][3]);
	}
	precache_model("bicakst1"),precache_model("bicakst2"),precache_model("bicakst3");
}

public client_putinserver(ID)
{
	Fov_ID[ID] = 1;
	CrossHair_ID[ID] = 1;
}

public CrossHair_Menu(ID)
{
	new Str[6];
	static Item[128];
	
	formatex(Item, charsmax(Item), "\w[%s] \rCrossHair Menu",TAG);
	new Menu = menu_create(Item, "CrossHair_Menu_Handler");
	
	for(new i = 1; i <= 5; i++)
	{
		num_to_str(i, Str, 5);
		
		if(CrossHair_ID[ID] == i)
		{
			formatex(Item, charsmax(Item), "\r%s", CrossHair_Infos[i][0]);
		}
		else
		{
			formatex(Item, charsmax(Item), "\w%s", CrossHair_Infos[i][0]);
		}
		
		menu_additem(Menu, Item, Str);
	}
	
	formatex(Item, charsmax(Item), "\dNormal CrossHair^n");
	menu_additem(Menu, Item, "16");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\rGorus Acisi Menu");
	menu_additem(Menu, Item, "17");
	
	for(new i = 6; i <= 10; i++)
	{
		num_to_str(i, Str, 5);
		
		if(CrossHair_ID[ID] == i)
		{
			formatex(Item, charsmax(Item), "\r%s", CrossHair_Infos[i][0]);
		}
		else
		{
			formatex(Item, charsmax(Item), "\w%s", CrossHair_Infos[i][0]);
		}
		
		menu_additem(Menu, Item, Str);
	}
	
	formatex(Item, charsmax(Item), "\dNormal CrossHair^n");
	menu_additem(Menu, Item, "16");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\rGorus Acisi Menu");
	menu_additem(Menu, Item, "17");
	
	for(new i = 11; i <= 15; i++)
	{
		num_to_str(i, Str, 5);
		
		if(CrossHair_ID[ID] == i)
		{
			formatex(Item, charsmax(Item), "\r%s", CrossHair_Infos[i][0]);
		}
		else
		{
			formatex(Item, charsmax(Item), "\w%s", CrossHair_Infos[i][0]);
		}
		
		menu_additem(Menu, Item, Str);
	}
	
	formatex(Item, charsmax(Item), "\dNormal CrossHair^n");
	menu_additem(Menu, Item, "16");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\rGorus Acisi Menu");
	menu_additem(Menu, Item, "17");
	
	menu_setprop(Menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yGeri", KISA_TAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_BACKNAME, Item);
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yIleri", KISA_TAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_NEXTNAME, Item);
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yCikis", KISA_TAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_EXITNAME, Item);
	menu_display(ID, Menu, 0);

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public CrossHair_Menu_Handler(ID, Menu, Item)
{
	if(Item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(Menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new Access, Data[6], Menu_Name[64], Call_Back;
	menu_item_getinfo(Menu, Item, Access, Data, 5, Menu_Name, 63, Call_Back);
	new Key = str_to_num(Data);
	
	switch(Key)
	{
		case 17 :
		{
			Gorus_Acisi_Menu(ID);
		}
		default :
		{
			if(get_user_weapon(ID) == CSW_KNIFE)
			{
				client_print_color(ID, ID, "^3[%s] ^4Elinizde ^3Bicak ^4Varken ^3CrossHair ^4Degistiremezsiniz", TAG);
				CrossHair_Menu(ID);
			}
			else
			{
				if(CrossHair_ID[ID] == Key)
				{
					client_print_color(ID, ID, "^3[%s] ^4Sectiginiz CrossHair Zaten ^3Aktif", TAG);
					CrossHair_Menu(ID);
				}
				else
				{
					CrossHair_ID[ID] = Key;
					client_cmd(ID, "lastinv; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; lastinv");
					
					if(Key == 16)
					{
						client_print_color(ID, ID, "^3[%s] ^4Basarili Bir Sekilde ^3Normal ^4CrossHair'i Aktif Ettin", TAG);
					}
					else
					{
						client_print_color(ID, ID, "^3[%s] ^4Basarili Bir Sekilde ^3%s ^4CrossHair'ini Aktif Ettin", TAG, CrossHair_Infos[Key][0]);
					}
					
					CrossHair_Menu(ID);
				}
			}
		}
	}

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Gorus_Acisi_Menu(ID)
{
	static Item[128];
	
	formatex(Item, charsmax(Item), "\w[%s] \rGorus Acisi Menu",TAG);
	new Menu = menu_create(Item, "Gorus_Acisi_Menu_Handler");
	
	formatex(Item, charsmax(Item), "\wNormal");
	menu_additem(Menu, Item, "1");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\wUzak");
	menu_additem(Menu, Item, "2");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\wUzak 2^n");
	menu_additem(Menu, Item, "3");
	
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[ \w- \rCrossHair Menu\yye Don \w- \d]");
	menu_additem(Menu, Item, "4");
	
	menu_setprop(Menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yGeri", KISA_TAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_BACKNAME, Item);
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yIleri", KISA_TAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_NEXTNAME, Item);
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yCikis", KISA_TAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_EXITNAME, Item);
	menu_display(ID, Menu, 0);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Gorus_Acisi_Menu_Handler(ID, Menu, Item)
{
	if(Item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(Menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	new Access, Data[6], Menu_Name[64], Call_Back;
	menu_item_getinfo(Menu, Item, Access, Data, 5, Menu_Name, 63, Call_Back);
	new Key = str_to_num(Data);
	
	switch(Key)
	{
		case 1 :
		{
			Fov_ID[ID] = 1;
			Gorus_Acisi_Menu(ID);
		}
		case 2 :
		{
			Fov_ID[ID] = 2;
			Gorus_Acisi_Menu(ID);
		}
		case 3 :
		{
			Fov_ID[ID] = 3;
			Gorus_Acisi_Menu(ID);
		}
		case 4 :
		{
			CrossHair_Menu(ID);
		}
	}

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Event_CurWeapon(ID)
{
	if(!is_user_connected(ID))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	Control_CrossHair(ID);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Forward_CmdStart(ID, Handle)
{
	if(!is_user_connected(ID))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	Control_CrossHair(ID);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Control_CrossHair(ID)
{	
	static Weapon_ID, Primary, Sprite_TxT[52];
	Weapon_ID = get_user_weapon(ID, Primary);
	
	if(get_member(ID, m_iFOV) != 90)
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	if(Weapon_ID == CSW_SCOUT || Weapon_ID == CSW_AWP || Weapon_ID== CSW_G3SG1 || Weapon_ID == CSW_SG550)
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else if(CrossHair_ID[ID] == 16)
	{
		switch(Fov_ID[ID])
		{
			case 1 :
			{
				Message_Set_FOV(ID, 90);
			}
			case 2 :
			{
				Message_Set_FOV(ID, 100);
			}
			case 3 :
			{
				Message_Set_FOV(ID, 110);
			}
		}
		
		Hide_CrossHair(ID, 2);

		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else
	{
		set_pdata_int(ID, 361, get_pdata_int(ID, 361) | (1<<6));
		formatex(Sprite_TxT, charsmax(Sprite_TxT), "%s", CrossHair_Infos[CrossHair_ID[ID]][2]);
		
		switch(Weapon_ID)
		{
			case CSW_P228 :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 9, 52, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
			case CSW_HEGRENADE :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 12, 1, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
			case CSW_XM1014 :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 5, 32, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
			case CSW_C4 :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 14, 1, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
			case CSW_MAC10 :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 6, 100, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
			case CSW_AUG :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 4, 90, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
			case CSW_SMOKEGRENADE :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 13, 1, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
			case CSW_ELITE :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 10, 120, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
			case CSW_FIVESEVEN :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 7, 100, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
			case CSW_UMP45 :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 6, 100, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
			case CSW_GALIL :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 4, 90, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
			case CSW_FAMAS :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 4, 90, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
			case CSW_USP :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 6, 100, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
			case CSW_GLOCK18 :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 10, 120, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
			case CSW_MP5NAVY :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 10, 120, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
			case CSW_M249 :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 3, 200, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
			case CSW_M3 :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 5, 32, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
			case CSW_M4A1 :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 4, 90, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
			case CSW_TMP :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 10, 120, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
			case CSW_FLASHBANG :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 11, 2, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
			case CSW_DEAGLE :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 8, 35, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
			case CSW_SG552 :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 4, 90, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
			case CSW_AK47 :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 2, 90, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
			case CSW_KNIFE :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, -1, -1, -1,-1,0,11, 2, 0);
			}
			case CSW_P90 :
			{
				Message_Weapon_List(ID, Sprite_TxT, 7, 100, -1, -1, 0, 11, 2, 0);
			}
		}
		
		switch(Fov_ID[ID])
		{
			case 1 :
			{
				Message_Set_FOV(ID, 89);
				Message_Cur_Weapon(ID, 1, 2, Primary);
				Message_Set_FOV(ID, 90);
			}
			case 2 :
			{
				Message_Set_FOV(ID, 89);
				Message_Cur_Weapon(ID, 1, 2, Primary);
				Message_Set_FOV(ID, 100);
			}
			case 3 :
			{
				Message_Set_FOV(ID, 89);
				Message_Cur_Weapon(ID, 1, 2, Primary);
				Message_Set_FOV(ID, 110);
			}
		}
		
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
}

stock Hide_CrossHair(ID, Num)
{
	switch(Num)
	{
		case 1 :
		{
			set_pdata_int(ID, 361, get_pdata_int(ID, 361) | (1<<6));
		}
		case 2 :
		{
			set_pdata_int(ID, 361, get_pdata_int(ID, 361) & ~(1<<6));
		}
	}
}

stock Message_Cur_Weapon(ID, Active, Weapon_ID, Clip_Ammo)
{
	message_begin(MSG_ONE, Message_New[Message_CurWeapon], {0, 0, 0}, ID);
	write_byte(Active);
	write_byte(Weapon_ID);
	write_byte(Clip_Ammo);
	message_end();
}

stock Message_Weapon_List(ID, const Weapon_Name[], Primary_Ammo_ID, Primary_Ammo_Max_Amount, Secondary_Ammo_ID, Secondary_Ammo_Max_Amount, Slot_ID, Number_In_Slot, Weapon_ID, Flags)
{
	message_begin(MSG_ONE, Message_New[Message_WeaponList], _, ID);
	{
		write_string(Weapon_Name);
		write_byte(Primary_Ammo_ID);
		write_byte(Primary_Ammo_Max_Amount);
		write_byte(Secondary_Ammo_ID);
		write_byte(Secondary_Ammo_Max_Amount);
		write_byte(Slot_ID);
		write_byte(Number_In_Slot);
		write_byte(Weapon_ID);
		write_byte(Flags);
	}

	message_end();
}

stock Message_Set_FOV(ID, Degrees)
{
	message_begin(MSG_ONE, Message_New[Message_SetFov], {0, 0, 0}, ID);
	write_byte(Degrees);
	message_end();
}
// STOCK
stock qury_yazi(const id, const input[], any:...)
{
	new count = 1, players[32]
	static msg[191]
	vformat(msg, sizeof(msg) - 1, input, 3)
	
	replace_all(msg, 190, "!n", "^x01")
	replace_all(msg, 190, "!g", "^x04")
	replace_all(msg, 190, "!t", "^x03")
	
	if(id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
	for(new i = 0; i < count; i++)
	{
		if(is_user_connected(players[i]))
		{
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
			write_byte(players[i])
			write_string(msg)
			message_end()
		}
	}
}

Modellerin editlencegi kısım 13 Satır ;

Kod: Tümünü seç

/*Bicak Modelleri */
new const bicakst1[] = "models/dosya/v_bicak.mdl";
new const bicakst2[] = "models/dosya/v_bicak.mdl";
new const bicakst3[] = "models/dosya/v_bicak.mdl";
Taglar 8,9 satır;

Kod: Tümünü seç

new const TAG[] = "CSD";
new const KISA_TAG[] = "CSD";
Menuye Giriş 43 Satır;

Kod: Tümünü seç

register_clcmd("say /Destekmenu","AnaMenu"),register_clcmd("say !Destekmenu","AnaMenu"),register_clcmd("say .Destekmenu","AnaMenu");
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
ranya
Mesajlar: 14
Kayıt: Çrş Tem 27, 2022 4:03 pm

destek menu

Mesaj gönderen ranya »

soyle bırsey demıstım N tusuna bastıgımda bir menü cıkması bu menun icinde
1.market menu
2.bicak menu
3.aim crohair menu
4.extra bonus
5.adminlik bilgisi
6.discord
diyelimki bu menudekı 1 tuna bastıgımda market menu cıkması 2. bastıgımda bicak menu cıkması 3 bastıgımda croshair menu
böyle bir destek menü.. yardımınız için cok tesekur ederim, desteginizi bekliyorum teşekürler

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

2Adam
Mesajlar: 229
Kayıt: Cmt Tem 09, 2022 4:33 pm

destek menu

Mesaj gönderen 2Adam »

Şimdi efendim 1 2 basınca acılcak ayarladım size şunu anlatamadım heralde bicak menude kaç tane bicsk olsun vip yetkiliye ozel olucak mı extra bonus menude ne olucak adminlik bilgisinde ise ne olucak bunların detaylarını anlatın yardımcı olalım ben pvde degilim şuanda temeli ben yaptım arkadaşlar iilevleri atsın atan olmasa yapar ben atarım yarın boş zamanımda

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
ranya
Mesajlar: 14
Kayıt: Çrş Tem 27, 2022 4:03 pm

destek menu

Mesaj gönderen ranya »

tesekur ederim yardımlarınızı bekliyorum

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
ranya
Mesajlar: 14
Kayıt: Çrş Tem 27, 2022 4:03 pm

destek menu

Mesaj gönderen ranya »

su an serverde menülerin hangi tuşda olduklari yazıyorum
1.market menu N tusunda
2.bicak menu G tusunda
3.aim crohair menu C tusunda
4.extra bonus j tusunda
5.adminlik bilgisi L tusunda
6.discord P tusunda
Bu menuye N tusuna bastıgımda giriş yapıp cıkan lısteden gırıs yapmak teşekürler

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

ZIPZINK
Mesajlar: 208
Kayıt: Pzr Eki 10, 2021 10:38 pm

destek menu

Mesaj gönderen ZIPZINK »

Dostum söylenene şeyleri anlamıyorsun market menü istiyorsun içeriğinide neler olacak bastığın zaman oyuncular neler seçecek ne alacak bıçak menüde kaç bıçak olacak açıkla

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla