sorun aynı hocam frag -1 oluyor afk yazınca direk 0 olarak kalması gerekiyor. pluginleri kapatıp denedik aynıbilalgecer47 yazdı: Sal Mar 01, 2022 1:07 pmKod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> new bool:g_blPlayerAFK[MAX_PLAYERS+1]; public plugin_init(){ register_plugin("Is Player AFK", "0.1", "` BesTCore;"); /*Duzenleme: By.KinG*/ RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true); register_clcmd("say /afk", "clcmd_afk"); sorun aynı kral afk yazınca direkt kill cekiyor frag -1 oluyor frag 0 olarak kalmıyor register_clcmd("say", "clcmd_say"); register_clcmd("say_team", "clcmd_say"); } public clcmd_say(const id){ if(g_blPlayerAFK[id]){ client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugunuz icin mesajlasamassiniz, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz."); return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; } public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(const id){ if(get_member(id, m_bJustConnected)){ return; } if(g_blPlayerAFK[id]){ set_task(1.0, "UserKill", id); } } public UserKill(id){ client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugun icin slaylandin, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz."); user_kill(id, 1); set_entvar(id, var_frags, 0.0); set_member(id,m_iDeaths,0); } public clcmd_afk(const id){ if(g_blPlayerAFK[id]){ client_print_color(id, id, "^3Basarili bir sekilde afk sisteminden cikis yaptiniz."); g_blPlayerAFK[id] = false; return PLUGIN_HANDLED; } else { g_blPlayerAFK[id] = true; client_print_color(id, id, "^3Afk sistemine giris yaptiniz, her el basi slaylanacak ve artik mesaj atamayacaksiniz."); if(is_user_alive(id)) { set_task(1.0, "UserKill", id); } } return PLUGIN_HANDLED; } public client_disconnected(id){ g_blPlayerAFK[id] = false; }
basit istek
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 34
- Kayıt: Prş Haz 30, 2016 4:46 pm
basit istek
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 729
- Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm
basit istek
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:g_blPlayerAFK[MAX_PLAYERS+1];
public plugin_init(){
register_plugin("Is Player AFK", "0.1", "` BesTCore;"); /*Duzenleme: By.KinG*/
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
register_clcmd("say /afk", "clcmd_afk");
register_clcmd("say", "clcmd_say");
register_clcmd("say_team", "clcmd_say");
}
public clcmd_say(const id){
if(g_blPlayerAFK[id]){
client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugunuz icin mesajlasamassiniz, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(const id){
if(get_member(id, m_bJustConnected)){
return;
}
if(g_blPlayerAFK[id]){
set_task(1.0, "UserKill", id);
}
}
public UserKill(id){
client_print_color(id, id, "^3Afk sisteminde oldugun icin slaylandin, cikis yapmak icin^4 /afk^3 yaziniz.");
user_kill(id, 1);
set_entvar(id, var_frags, 0.0);
set_member(id,m_iDeaths,0);
message_begin(MSG_ALL,85);
write_byte(id);
write_short(0);write_short(0);write_short(0);write_short(0);
message_end();
}
public clcmd_afk(const id){
if(g_blPlayerAFK[id]){
client_print_color(id, id, "^3Basarili bir sekilde afk sisteminden cikis yaptiniz.");
g_blPlayerAFK[id] = false;
return PLUGIN_HANDLED;
}
else {
g_blPlayerAFK[id] = true;
client_print_color(id, id, "^3Afk sistemine giris yaptiniz, her el basi slaylanacak ve artik mesaj atamayacaksiniz.");
if(is_user_alive(id))
{
set_task(1.0, "UserKill", id);
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_disconnected(id){
g_blPlayerAFK[id] = false;
}
Link: | |
Linklerini gizle |