Yerdeki silahlari silme
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 32
- Kayıt: Cum Ara 24, 2021 10:04 pm
Yerdeki silahlari silme
saya /silme yazinca yerdeki silahlari silecek bir plugin yapabilirmiyiz
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 314
- Kayıt: Prş Ağu 22, 2019 11:11 pm
- Clan İsmi: RedDawn
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 32
- Kayıt: Cum Ara 24, 2021 10:04 pm
-
- Mesajlar: 314
- Kayıt: Prş Ağu 22, 2019 11:11 pm
- Clan İsmi: RedDawn
Yerdeki silahlari silme
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init() {
register_plugin("Komutla Yerdeki Silahlari Kaldirma","1.0","heaveNN");
register_clcmd("say /silme","clcmd_silme");
}
public clcmd_silme(id) {
new SilinenSilahSayisi,ent = NULLENT;
while((rg_find_ent_by_class(ent,"armoury_entity"))) {
if(!is_nullent(ent)) {
set_entvar(ent,var_flags,FL_KILLME);
SilinenSilahSayisi++;
}
}
client_print_color(id,id,"^4%i ^1Adet ^3Silah ^1Yerden Kaldirildi.",SilinenSilahSayisi);
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 32
- Kayıt: Cum Ara 24, 2021 10:04 pm
Yerdeki silahlari silme
Teşekkürler fakat maalesef çalışmamakta.heaveNN yazdı: Cum Ara 31, 2021 4:57 pmKod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <reapi> public plugin_init() { register_plugin("Komutla Yerdeki Silahlari Kaldirma","1.0","heaveNN"); register_clcmd("say /silme","clcmd_silme"); } public clcmd_silme(id) { new SilinenSilahSayisi,ent = NULLENT; while((rg_find_ent_by_class(ent,"armoury_entity"))) { if(!is_nullent(ent)) { set_entvar(ent,var_flags,FL_KILLME); SilinenSilahSayisi++; } } client_print_color(id,id,"^4%i ^1Adet ^3Silah ^1Yerden Kaldirildi.",SilinenSilahSayisi); }
Link: | |
Linklerini gizle |
Yerdeki silahlari silme
laviva yazdı: Prş Ara 30, 2021 9:01 pm saya /silme yazinca yerdeki silahlari silecek bir plugin yapabilirmiyiz
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init() {
register_plugin("Remove Weapon","1.0","soldier.arda");
register_clcmd("say /removeweapon","clcmd_removewp");
}
public clcmd_removewp(id) {
new iEntity = -1;
while((iEntity = rg_find_ent_by_class(iEntity, "weaponbox")) != 0)
set_entvar(iEntity, var_nextthink, get_gametime());
}
Link: | |
Linklerini gizle |