Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

ini dosyasından silah modeli değiştirme

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
1000DAYS
Mesajlar: 325
Kayıt: Pzt Ara 14, 2020 8:34 pm

ini dosyasından silah modeli değiştirme

Mesaj gönderen 1000DAYS »

Alttaki ini dosyasından model değiştirme eklentisinde sanırım w_ modeli değiştirmiyor. Bunu ekleme şansınız var mıdır ?
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

orucoglukayra
Mesajlar: 209
Kayıt: Pzr Haz 09, 2019 2:48 pm
İletişim:

ini dosyasından silah modeli değiştirme

Mesaj gönderen orucoglukayra »

Dener misin ;
Inı'de en sona w_modelini yaz.

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const g_szFile[] = "addons/amxmodx/configs/SilahModelleri.ini";   // Modeli değiştirilecek silahların bulunduğu dosya.

enum any:ModelsData
{
	aWeaponCode[32],
	aWeaponViewModel[MAX_FMT_LENGTH],
	aWeaponPlayerModel[MAX_FMT_LENGTH],
	aWeaponWModel[MAX_FMT_LENGTH]
};
new Array:g_aModels;

public plugin_init()
{
	register_plugin("Change the Model for Weapons", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre", .post = false);

	RegisterHookChain(RG_CWeaponBox_SetModel, "CWeaponBox_SetModel_Pre", .post = false);
}
public plugin_precache()
{
	g_aModels = ArrayCreate(ModelsData);

	new iFile = fopen(g_szFile, "rt");

	if(iFile)
	{
		enum _:Models
		{
			szWeaponCode[32],
			szWeaponViewModel[MAX_FMT_LENGTH],
			szWeaponPlayerModel[MAX_FMT_LENGTH],
			szWeaponWModel[MAX_FMT_LENGTH]
		};

		new szBuffer[MAX_FMT_LENGTH],
			szModels[Models],
			aData[ModelsData];
		
		while(fgets(iFile, szBuffer, charsmax(szBuffer)))
		{
			trim(szBuffer);

			if(szBuffer[0] == EOS || szBuffer[0] == ';')
			{
				continue;
			}

			parse(szBuffer, szModels[szWeaponCode], charsmax(szModels), szModels[szWeaponViewModel], charsmax(szModels), szModels[szWeaponPlayerModel], charsmax(szModels), szModels[szWeaponWModel], charsmax(szModels));

			copy(aData[aWeaponCode], charsmax(aData), szModels[szWeaponCode]);
			copy(aData[aWeaponViewModel], charsmax(aData), szModels[szWeaponViewModel]);
			copy(aData[aWeaponPlayerModel], charsmax(aData), szModels[szWeaponPlayerModel]);
			copy(aData[aWeaponWModel], charsmax(aData), szModels[szWeaponWModel]);

			ArrayPushArray(g_aModels, aData);

			new iFirstLen = strlen(aData[aWeaponViewModel]), iSecondLen = strlen(aData[aWeaponPlayerModel]), iThirdLen = strlen(aData[aWeaponWModel]);

			if(iFirstLen > 0)
			{
				precache_model(aData[aWeaponViewModel]);
			}
			if(iSecondLen > 0)
			{
				precache_model(aData[aWeaponPlayerModel]);
			}
			if(iThirdLen > 0)
			{
				precache_model(aData[aWeaponWModel]);
			}
		}

		fclose(iFile);
	}
}
public plugin_end()
{
	ArrayDestroy(g_aModels);
}
public RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const iWeapon, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal)
{
	new iWeaponIdType = get_member(iWeapon, m_iId), iSize = ArraySize(g_aModels);

	for(new i = 0, aData[ModelsData]; i < iSize; i++)
	{
		ArrayGetArray(g_aModels, i, aData);

		if(iWeaponIdType != get_weaponid(aData[aWeaponCode]))
		{
			continue;
		}

		SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, aData[aWeaponViewModel]);
		SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, aData[aWeaponPlayerModel]);
		break;
	}
}
public CWeaponBox_SetModel_Pre(const iWeaponBox, const szModelName[]) {
	new iSize = ArraySize(g_aModels),iWeapon = GetWeaponBoxWeapon(iWeaponBox);

	if(iWeapon == NULLENT) {
		return;
	}

	for(new i = 0, aData[ModelsData]; i < iSize; i++)
	{
		ArrayGetArray(g_aModels, i, aData);

		if(iWeapon != get_weaponid(aData[aWeaponCode]))
		{
			continue;
		}

		SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, aData[aWeaponWModel]);
		break;
	}
}
GetWeaponBoxWeapon(const iWeaponBox) {
	for(new i = 0, iWeapon; i < MAX_ITEM_TYPES; i++) {
	
		iWeapon = get_member(iWeaponBox, m_WeaponBox_rgpPlayerItems, i);

		if(!is_nullent(iWeapon)) {
			return iWeapon;
		}
	}
	return NULLENT;
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
1000DAYS
Mesajlar: 325
Kayıt: Pzt Ara 14, 2020 8:34 pm

ini dosyasından silah modeli değiştirme

Mesaj gönderen 1000DAYS »

Maalesef olmadı sunuc çöktü yanlıs birşey mi yaptım acaba

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla