Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

JB'de mac sahasındaki topu degıstırme

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
tilki andrei
Mesajlar: 33
Kayıt: Prş Oca 07, 2021 4:35 pm

JB'de mac sahasındaki topu degıstırme

Mesaj gönderen tilki andrei »

merhabalar.

Jail maplarındakı mevcut topun kaldırılıp, soccerjamdakı topun olmasını ıstıyorum plugını vb olan varmı paylasırsa sevınırım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

orucoglukayra
Mesajlar: 209
Kayıt: Pzr Haz 09, 2019 2:48 pm
İletişim:

JB'de mac sahasındaki topu degıstırme

Mesaj gönderen orucoglukayra »

eklenti-istekleri/herhangi-bir-nesneyi- ... 47106.html

En son atılan yoruma bakabilirsin.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
tilki andrei
Mesajlar: 33
Kayıt: Prş Oca 07, 2021 4:35 pm

JB'de mac sahasındaki topu degıstırme

Mesaj gönderen tilki andrei »

@orucoglukayra hocam dıyelım bu lınk attıgınızın son yorumdakı sma ve ını yukledık daha sonra top plugını yukledıgımızde olacak mı kendılıgınden orda? Bırde baska maplardada olmasını ıstorum sadece darkta degıl

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

orucoglukayra
Mesajlar: 209
Kayıt: Pzr Haz 09, 2019 2:48 pm
İletişim:

JB'de mac sahasındaki topu degıstırme

Mesaj gönderen orucoglukayra »

tilki andrei yazdı: Cum Ara 03, 2021 5:35 pm @orucoglukayra hocam dıyelım bu lınk attıgınızın son yorumdakı sma ve ını yukledık daha sonra top plugını yukledıgımızde olacak mı kendılıgınden orda? Bırde baska maplardada olmasını ıstorum sadece darkta degıl
Bu plugin ordaki topu kaldırmanıza yarayacak.Top pluginini görmeden bir şey söyleyemem.Eklenti içinden koordinatları ayarlamanız gerekir.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
tilki andrei
Mesajlar: 33
Kayıt: Prş Oca 07, 2021 4:35 pm

JB'de mac sahasındaki topu degıstırme

Mesaj gönderen tilki andrei »

hocam jb top plugini bu bı goz atarsanız sevınırım bız menu fılan acmadan jaıl mapında mac sahasının ortasında kendılıgınden olmasını ıstıyoruz theorderdekı gıbı
En son tilki andrei tarafından Cum Ara 03, 2021 6:50 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

orucoglukayra
Mesajlar: 209
Kayıt: Pzr Haz 09, 2019 2:48 pm
İletişim:

JB'de mac sahasındaki topu degıstırme

Mesaj gönderen orucoglukayra »

tilki andrei yazdı: Cum Ara 03, 2021 6:42 pm hocam jb top plugini bu bı goz atarsanız sevınırım bız menu fılan acmadan jaıl mapında mac sahasının ortasında kendılıgınden olmasını ıstıyoruz theorderdekı gıbı
/ball yaz ardından istediğin konuma topu yerleştir.Sonra save yap otomatik map değiştiğinde oraya yerleşecek top.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
tilki andrei
Mesajlar: 33
Kayıt: Prş Oca 07, 2021 4:35 pm

JB'de mac sahasındaki topu degıstırme

Mesaj gönderen tilki andrei »

hmm denıcem hocam oldugumda yazarım sıze

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

vburakustunel
Mesajlar: 298
Kayıt: Pzr Oca 12, 2020 2:49 pm

JB'de mac sahasındaki topu degıstırme

Mesaj gönderen vburakustunel »

orucoglukayra yazdı: Cum Ara 03, 2021 6:47 pm
tilki andrei yazdı: Cum Ara 03, 2021 6:42 pm hocam jb top plugini bu bı goz atarsanız sevınırım bız menu fılan acmadan jaıl mapında mac sahasının ortasında kendılıgınden olmasını ıstıyoruz theorderdekı gıbı
/ball yaz ardından istediğin konuma topu yerleştir.Sonra save yap otomatik map değiştiğinde oraya yerleşecek top.
Ball eklentisini buraya atar mısın? Arkadaş nedense silmiş veya bende gözükmüyor bende bakmak istiyorum.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

orucoglukayra
Mesajlar: 209
Kayıt: Pzr Haz 09, 2019 2:48 pm
İletişim:

JB'de mac sahasındaki topu degıstırme

Mesaj gönderen orucoglukayra »

vburakustunel yazdı: Cum Ara 03, 2021 8:07 pm
orucoglukayra yazdı: Cum Ara 03, 2021 6:47 pm
tilki andrei yazdı: Cum Ara 03, 2021 6:42 pm hocam jb top plugini bu bı goz atarsanız sevınırım bız menu fılan acmadan jaıl mapında mac sahasının ortasında kendılıgınden olmasını ıstıyoruz theorderdekı gıbı
/ball yaz ardından istediğin konuma topu yerleştir.Sonra save yap otomatik map değiştiğinde oraya yerleşecek top.
Ball eklentisini buraya atar mısın? Arkadaş nedense silmiş veya bende gözükmüyor bende bakmak istiyorum.

Kod: Tümünü seç

// Version 1.0 : Menu + Orginal Bounc / kicking
// Version 2.0 : Added Real soccerjamsounds / Got ball msg / Freezetimebug
// Version 3.0 : Fixed Ball spawns every round

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

static const BALL_BOUNCE_GROUND[ ] = "kickball/bounce.wav";
static const g_szBallModel[ ]     = "models/kickball/ball.mdl";
static const g_szBallName[ ]      = "ball";

new g_iBall, g_szFile[ 128 ], g_szMapname[ 32 ], g_iButtonsMenu;
new bool:g_bNeedBall
new Float:g_vOrigin[ 3 ];
new beamspr

new ballcolor[3] = { 255,200,100 }
new ballbeam[3] = { 20,50,255 }
new kicked[] = "kickball/kicked.wav"
new gotball[] = "kickball/gotball.wav"

public plugin_init( ) {
    register_plugin( "JailMod-Ball", "3.0", "ButterZ`" );
    
    
    /* Register Forward */
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink", 0)
    
    /* Current Weapon */
    register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be");
    
    RegisterHam( Ham_ObjectCaps, "player", "FwdHamObjectCaps", 1 );
    register_logevent( "EventRoundStart", 2, "1=Round_Start" );
    
    register_think( g_szBallName, "FwdThinkBall" );
    register_touch( g_szBallName, "player", "FwdTouchPlayer" );
    
    new const szEntity[ ][ ] = {
        "worldspawn", "func_wall", "func_door",  "func_door_rotating",
        "func_wall_toggle", "func_breakable", "func_pushable", "func_train",
        "func_illusionary", "func_button", "func_rot_button", "func_rotating"
    }
    
    for( new i; i < sizeof szEntity; i++ )
        register_touch( g_szBallName, szEntity[ i ], "FwdTouchWorld" );
    
    g_iButtonsMenu = menu_create( "BallMaker Menu", "HandleButtonsMenu" );
    
    menu_additem( g_iButtonsMenu, "Create Ball", "1" );
    menu_additem( g_iButtonsMenu, "Load Ball", "2" );
    menu_additem( g_iButtonsMenu, "Delete all Ball", "3" );
    menu_additem( g_iButtonsMenu, "Save", "4" );
    
    register_clcmd( "say /ball", "CmdButtonsMenu", ADMIN_KICK );
    register_clcmd( "say /reset", "UpdateBall" );
}    
public PlayerPreThink(id) {
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
        
    if( is_valid_ent( g_iBall  ) ) {
        static iOwner; iOwner = pev( g_iBall , pev_iuser1 );
        if( iOwner != id && get_user_maxspeed(id) != 1.0 ) 
            set_user_maxspeed(id, 230.0)
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
}
public CurWeapon(id) {
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    if( is_valid_ent(g_iBall ) ) {
        static iOwner; iOwner = pev( g_iBall , pev_iuser1 );
        if( iOwner == id )
            set_user_maxspeed(id, 230.0)
    }    
    return PLUGIN_HANDLED;
}
public UpdateBall( id ) {
    if( !id || get_user_flags( id ) & ADMIN_KICK ) {
        if( is_valid_ent( g_iBall ) ) {
            entity_set_vector(g_iBall , EV_VEC_velocity, Float:{ 0.0, 0.0, 0.0 } ); // To be sure ?
            entity_set_origin( g_iBall , g_vOrigin );
            
            entity_set_int( g_iBall , EV_INT_movetype, MOVETYPE_BOUNCE );
            entity_set_size( g_iBall , Float:{ -15.0, -15.0, 0.0 }, Float:{ 15.0, 15.0, 12.0 } );
            entity_set_int( g_iBall , EV_INT_iuser1, 0 );
        }
    }
    
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public plugin_precache( ) {
    precache_model( g_szBallModel );
    precache_sound( BALL_BOUNCE_GROUND );
    
    beamspr = precache_model( "sprites/laserbeam.spr" );
    precache_sound(kicked)
    precache_sound(gotball)
    
    get_mapname( g_szMapname, 31 );
    strtolower( g_szMapname );
    
    // File
    new szDatadir[ 64 ];
    get_localinfo( "amxx_datadir", szDatadir, charsmax( szDatadir ) );
    
    formatex( szDatadir, charsmax( szDatadir ), "%s", szDatadir );
    
    if( !dir_exists( szDatadir ) )
        mkdir( szDatadir );
    
    formatex( g_szFile, charsmax( g_szFile ), "%s/ball.ini", szDatadir );
    
    if( !file_exists( g_szFile ) ) {
        write_file( g_szFile, "// Ball Spawn Editor", -1 );
        write_file( g_szFile, " ", -1 );
        
        return; // We dont need to load file
    }
    
    new szData[ 256 ], szMap[ 32 ], szOrigin[ 3 ][ 16 ];
    new iFile = fopen( g_szFile, "rt" );
    
    while( !feof( iFile ) ) {
        fgets( iFile, szData, charsmax( szData ) );
        
        if( !szData[ 0 ] || szData[ 0 ] == ';' || szData[ 0 ] == ' ' || ( szData[ 0 ] == '/' && szData[ 1 ] == '/' ) )
            continue;
        
        parse( szData, szMap, 31, szOrigin[ 0 ], 15, szOrigin[ 1 ], 15, szOrigin[ 2 ], 15 );
        
        if( equal( szMap, g_szMapname ) ) {
            new Float:vOrigin[ 3 ];
            
            vOrigin[ 0 ] = str_to_float( szOrigin[ 0 ] );
            vOrigin[ 1 ] = str_to_float( szOrigin[ 1 ] );
            vOrigin[ 2 ] = str_to_float( szOrigin[ 2 ] );
            
            CreateBall( 0, vOrigin );
            
            g_vOrigin = vOrigin;
            
            break;
        }
    }
    
    fclose( iFile );
}

public CmdButtonsMenu( id ) {
    if( get_user_flags( id ) & ADMIN_RCON )
        menu_display( id, g_iButtonsMenu, 0 );
    
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public HandleButtonsMenu( id, iMenu, iItem ) {
    if( iItem == MENU_EXIT )
        return PLUGIN_HANDLED;
    
    new szKey[ 2 ], _Access, _Callback;
    menu_item_getinfo( iMenu, iItem, _Access, szKey, 1, "", 0, _Callback );
    
    new iKey = str_to_num( szKey );
    
    switch( iKey ) {
        case 1:    {
            if( pev_valid( g_iBall  ) )
                return PLUGIN_CONTINUE;
                
            CreateBall( id );
        }
        case 2: {
            if( is_valid_ent( g_iBall  ) ) {
                entity_set_vector( g_iBall , EV_VEC_velocity, Float:{ 0.0, 0.0, 0.0 } ); // To be sure ?
                entity_set_origin( g_iBall , g_vOrigin );
                
                entity_set_int( g_iBall , EV_INT_movetype, MOVETYPE_BOUNCE );
                entity_set_size( g_iBall , Float:{ -15.0, -15.0, 0.0 }, Float:{ 15.0, 15.0, 12.0 } );
                entity_set_int( g_iBall , EV_INT_iuser1, 0 );
                client_print( id, print_chat, "*** Loading Ball ***" );
            }
        }
        case 3: {
            new iEntity;
            
            while( ( iEntity = find_ent_by_class( iEntity, g_szBallName ) ) > 0 )
                remove_entity( iEntity );
            client_print( id, print_chat, "*** Ball Deleted ! ***" );
        }
        case 4: {
            new iBall, iEntity, Float:vOrigin[ 3 ];
            
            while( ( iEntity = find_ent_by_class( iEntity, g_szBallName ) ) > 0 )
                iBall = iEntity;
            
            if( iBall > 0 )
                entity_get_vector( iBall, EV_VEC_origin, vOrigin );
            else
                return PLUGIN_HANDLED;
            
            new bool:bFound, iPos, szData[ 32 ], iFile = fopen( g_szFile, "r+" );
            
            if( !iFile )
                return PLUGIN_HANDLED;
            
            while( !feof( iFile ) ) {
                fgets( iFile, szData, 31 );
                parse( szData, szData, 31 );
                
                iPos++;
                
                if( equal( szData, g_szMapname ) ) {
                    bFound = true;
                    
                    new szString[ 256 ];
                    formatex( szString, 255, "%s %f %f %f", g_szMapname, vOrigin[ 0 ], vOrigin[ 1 ], vOrigin[ 2 ] );
                    
                    write_file( g_szFile, szString, iPos - 1 );
                    
                    break;
                }
            }
            
            if( !bFound )
                fprintf( iFile, "%s %f %f %f^n", g_szMapname, vOrigin[ 0 ], vOrigin[ 1 ], vOrigin[ 2 ] );
            
            fclose( iFile );
            
            client_print( id, print_chat, "*** Ball Saved ! ***" );
        }
        default: return PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    menu_display( id, g_iButtonsMenu, 0 );
    
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public EventRoundStart(id) {
    if( !g_bNeedBall )
        return;
    
    if( !is_valid_ent( g_iBall  ) )
        CreateBall( 0, g_vOrigin );
    else {
        entity_set_vector( g_iBall , EV_VEC_velocity, Float:{ 0.0, 0.0, 0.0 } ); // To be sure ?
        entity_set_origin( g_iBall , g_vOrigin );
        
        entity_set_int( g_iBall , EV_INT_solid, SOLID_BBOX );
        entity_set_int( g_iBall , EV_INT_movetype, MOVETYPE_BOUNCE );
        entity_set_size( g_iBall , Float:{ -15.0, -15.0, 0.0 }, Float:{ 15.0, 15.0, 12.0 } );
        entity_set_int( g_iBall , EV_INT_iuser1, 0 );
    }
}

public FwdHamObjectCaps( id ) {
    if( pev_valid( g_iBall  ) && is_user_alive( id ) ) {
        static iOwner; iOwner = pev( g_iBall , pev_iuser1 );
        
        if( iOwner == id )
            KickBall( id );
    }
}

// BALL BRAIN :)
////////////////////////////////////////////////////////////
public FwdThinkBall( iEntity ) {
    if( !is_valid_ent( g_iBall   ) )
        return PLUGIN_HANDLED;
    
    entity_set_float( iEntity, EV_FL_nextthink, halflife_time( ) + 0.05 );
    
    static Float:vOrigin[ 3 ], Float:vBallVelocity[ 3 ];
    entity_get_vector( iEntity, EV_VEC_origin, vOrigin );
    entity_get_vector( iEntity, EV_VEC_velocity, vBallVelocity );
    
    static iOwner; iOwner = pev( iEntity, pev_iuser1 );
    static iSolid; iSolid = pev( iEntity, pev_solid );
    
    
    if( iOwner > 0 ) {
        static Float:vOwnerOrigin[ 3 ];
        entity_get_vector( iOwner, EV_VEC_origin, vOwnerOrigin );
        
        static const Float:vVelocity[ 3 ] = { 1.0, 1.0, 0.0 };
        
        if( !is_user_alive( iOwner ) ) {
            entity_set_int( iEntity, EV_INT_iuser1, 0 );
            
            vOwnerOrigin[ 2 ] += 5.0;
            
            entity_set_origin( iEntity, vOwnerOrigin );
            entity_set_vector( iEntity, EV_VEC_velocity, vVelocity );
            
            return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        if( iSolid != SOLID_NOT )
            set_pev( iEntity, pev_solid, SOLID_NOT );
        
        static Float:vAngles[ 3 ], Float:vReturn[ 3 ];
        entity_get_vector( iOwner, EV_VEC_v_angle, vAngles );
        
        vReturn[ 0 ] = ( floatcos( vAngles[ 1 ], degrees ) * 55.0 ) + vOwnerOrigin[ 0 ];
        vReturn[ 1 ] = ( floatsin( vAngles[ 1 ], degrees ) * 55.0 ) + vOwnerOrigin[ 1 ];
        vReturn[ 2 ] = vOwnerOrigin[ 2 ];
        vReturn[ 2 ] -= ( entity_get_int( iOwner, EV_INT_flags ) & FL_DUCKING ) ? 10 : 30;
        
        entity_set_vector( iEntity, EV_VEC_velocity, vVelocity );
        entity_set_origin( iEntity, vReturn );
    } else {
        if( iSolid != SOLID_BBOX )
            set_pev( iEntity, pev_solid, SOLID_BBOX );
        
        static Float:flLastVerticalOrigin;
        
        if( vBallVelocity[ 2 ] == 0.0 ) {
            static iCounts;
            
            if( flLastVerticalOrigin > vOrigin[ 2 ] ) {
                iCounts++;
                
                if( iCounts > 10 ) {
                    iCounts = 0;
                    
                    UpdateBall( 0 );
                }
            } else {
                iCounts = 0;
                
                if( PointContents( vOrigin ) != CONTENTS_EMPTY )
                    UpdateBall( 0 );
            }
            
            flLastVerticalOrigin = vOrigin[ 2 ];
        }
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

KickBall( id ) {
    set_user_maxspeed(id, 230.0)
    static Float:vOrigin[ 3 ];
    entity_get_vector( g_iBall , EV_VEC_origin, vOrigin );
    
    vOrigin[2] += 35;
    
    if( PointContents( vOrigin ) != CONTENTS_EMPTY )
        return PLUGIN_HANDLED;

    new Float:vVelocity[ 3 ];
    velocity_by_aim( id, 650, vVelocity );
    
    beam(10)
    emit_sound(g_iBall, CHAN_ITEM, kicked, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
    
    set_pev( g_iBall , pev_solid, SOLID_BBOX );
    entity_set_size( g_iBall , Float:{ -15.0, -15.0, 0.0 }, Float:{ 15.0, 15.0, 12.0 } );
    entity_set_int( g_iBall , EV_INT_iuser1, 0 );
    entity_set_origin(g_iBall,vOrigin)
    entity_set_vector( g_iBall , EV_VEC_velocity, vVelocity );
        
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

// BALL TOUCHES
////////////////////////////////////////////////////////////
public FwdTouchPlayer( Ball, id ) {
    if( is_user_bot( id ) )
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    static iOwner; iOwner = pev( Ball, pev_iuser1 );
    
    if( iOwner == 0 ) {
        entity_set_int( Ball, EV_INT_iuser1, id );
        beam(10)
        emit_sound(Ball, CHAN_ITEM, gotball, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
        set_hudmessage(255, 20, 20, -1.0, 0.4, 1, 1.0, 1.5, 0.1, 0.1, 2)
        show_hudmessage(id,"*** YOU HAVE THE BALL! ***")
        set_user_maxspeed(id, 230.0)
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public FwdTouchWorld( Ball, World ) {
    static Float:vVelocity[ 3 ];
    entity_get_vector( Ball, EV_VEC_velocity, vVelocity );
    
    if( floatround( vector_length( vVelocity ) ) > 10 ) {
        vVelocity[ 0 ] *= 0.85;
        vVelocity[ 1 ] *= 0.85;
        vVelocity[ 2 ] *= 0.85;
        
        entity_set_vector( Ball, EV_VEC_velocity, vVelocity );
        
        emit_sound( Ball, CHAN_ITEM, BALL_BOUNCE_GROUND, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
    }

    return PLUGIN_CONTINUE;
}


// ENTITIES CREATING
////////////////////////////////////////////////////////////
CreateBall( id, Float:vOrigin[ 3 ] = { 0.0, 0.0, 0.0 } ) {
    if( !id && vOrigin[ 0 ] == 0.0 && vOrigin[ 1 ] == 0.0 && vOrigin[ 2 ] == 0.0 )
        return 0;
	
    g_bNeedBall = true;
    
    g_iBall = create_entity( "info_target" );
    
    if( is_valid_ent( g_iBall ) ) {
        entity_set_string( g_iBall , EV_SZ_classname, g_szBallName );
        entity_set_int( g_iBall , EV_INT_solid, SOLID_BBOX );
        entity_set_int( g_iBall , EV_INT_movetype, MOVETYPE_BOUNCE );
        entity_set_model( g_iBall , g_szBallModel );
        entity_set_size( g_iBall , Float:{ -15.0, -15.0, 0.0 }, Float:{ 15.0, 15.0, 12.0 } );
        
        entity_set_float( g_iBall , EV_FL_framerate, 0.0 );
        entity_set_int( g_iBall , EV_INT_sequence, 0 );
        
        entity_set_float(g_iBall , EV_FL_nextthink, get_gametime( ) + 0.05 );
    
        glow(g_iBall,ballcolor[0],ballcolor[1],ballcolor[2],10)
        
        client_print( id, print_chat, "*** Ball Spawned! ***" );
        
        if( id > 0 ) {
            new iOrigin[ 3 ];
            get_user_origin( id, iOrigin, 3 );
            IVecFVec( iOrigin, vOrigin );
            
            vOrigin[ 2 ] += 5.0;
            
            entity_set_origin( g_iBall , vOrigin );
        } else
            entity_set_origin( g_iBall , vOrigin );
        
        g_vOrigin = vOrigin;
        
        return g_iBall ;
    }
    
    return -1;
}

beam(life) {
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
    write_byte(22); // TE_BEAMFOLLOW
    write_short(g_iBall); // ball
    write_short(beamspr); // laserbeam
    write_byte(life); // life
    write_byte(5); // width
    write_byte(ballbeam[0]); // R
    write_byte(ballbeam[1]); // G
    write_byte(ballbeam[2]); // B
    write_byte(175); // brightness
    message_end();    
}
glow(id, r, g, b, on) {
    if(on == 1) {
        set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, r, g, b, kRenderNormal, 255)
        entity_set_float(id, EV_FL_renderamt, 1.0)
    }
    else if(!on) {
        set_rendering(id, kRenderFxNone, r, g, b,  kRenderNormal, 255)
        entity_set_float(id, EV_FL_renderamt, 1.0)
    }
    else if(on == 10) {
        set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, r, g, b, kRenderNormal, 255)
        entity_set_float(id, EV_FL_renderamt, 1.0)
    }
}  
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla