Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Basit istek

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
[font size=20] DİKKAT [/font]

Silinmiş konu içerikleri hiçbir şekilde kontrol edlimemektedir. İndirdiğiniz dosyaların sorumluluğu tamamiyle size aittir.
Mutlaka indirdiğiniz dosyaları antivirüs ile taratınız.
Kullanıcı avatarı

orucoglukayra
Mesajlar: 209
Kayıt: Pzr Haz 09, 2019 2:48 pm
İletişim:

Basit istek

Mesaj gönderen orucoglukayra »

ERRA yazdı: Pzr Eki 17, 2021 6:43 pm
orucoglukayra yazdı: Pzr Eki 17, 2021 3:17 pm Örnek bu şekilde ;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

native crxranks_get_user_level(index);

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const g_szModel[][] =
{
	"models/awesome.mdl",     // Terrorist Hat.
	"models/barrel.mdl"      // Counter-Terrorst Hat.
};

new g_iEnt[MAX_PLAYERS+1],
	g_iModelIndex[sizeof(g_szModel)];

public plugin_init()
{
	register_plugin("Hat for Authorization", "0.1", "` BesTCore;");
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(id)
{
	if(get_member(id, m_bJustConnected))
	{
		return;
	}
	
	if(crxranks_get_user_level(id) >= 5)
	{
		CreateModel(id);
	}
}
public CreateHat(const id)
{
	g_iEnt[id] = rg_create_entity("info_target");

	CreateModel(id);
}
public CreateModel(id)
{
	new TeamName:iTeam = get_member(id, m_iTeam);

	switch(iTeam)
	{
		case TEAM_TERRORIST:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[0]);
		}
		case TEAM_CT:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[1]);
		}
	}
	set_entvar(g_iEnt[id], var_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
	set_entvar(g_iEnt[id], var_aiment, id);
}
RemoveTheHat(const id)
{
	if(!is_nullent(g_iEnt[id]))
	{
		set_entvar(g_iEnt[id], var_flags, FL_KILLME);
		g_iEnt[id] = 0;
	}
}
public client_putinserver(id)
{
	if(crxranks_get_user_level(id) >= 5)
	{
		CreateHat(id);
	}
}
public client_disconnected(id)
{
	RemoveTheHat(id);
}
public plugin_precache()
{
	for(new i = 0; i < sizeof(g_szModel); i++)
	{
		g_iModelIndex[i] = precache_model(fmt("%s", g_szModel[i]));
	}
}
uğraşın için çok sağol ama malesef o seviyede biri oyuna girince sw d2 atıyor çalışmıyor :/
Eklentiyi debuglayın, server çöktüğünde hata basacaktır.Hatayı buraya atmanız gerek.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
ERRA
Mesajlar: 66
Kayıt: Prş Haz 25, 2020 11:06 pm

Basit istek

Mesaj gönderen ERRA »

orucoglukayra yazdı: Pzr Eki 17, 2021 6:53 pm
ERRA yazdı: Pzr Eki 17, 2021 6:43 pm
orucoglukayra yazdı: Pzr Eki 17, 2021 3:17 pm Örnek bu şekilde ;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

native crxranks_get_user_level(index);

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const g_szModel[][] =
{
	"models/awesome.mdl",     // Terrorist Hat.
	"models/barrel.mdl"      // Counter-Terrorst Hat.
};

new g_iEnt[MAX_PLAYERS+1],
	g_iModelIndex[sizeof(g_szModel)];

public plugin_init()
{
	register_plugin("Hat for Authorization", "0.1", "` BesTCore;");
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(id)
{
	if(get_member(id, m_bJustConnected))
	{
		return;
	}
	
	if(crxranks_get_user_level(id) >= 5)
	{
		CreateModel(id);
	}
}
public CreateHat(const id)
{
	g_iEnt[id] = rg_create_entity("info_target");

	CreateModel(id);
}
public CreateModel(id)
{
	new TeamName:iTeam = get_member(id, m_iTeam);

	switch(iTeam)
	{
		case TEAM_TERRORIST:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[0]);
		}
		case TEAM_CT:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[1]);
		}
	}
	set_entvar(g_iEnt[id], var_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
	set_entvar(g_iEnt[id], var_aiment, id);
}
RemoveTheHat(const id)
{
	if(!is_nullent(g_iEnt[id]))
	{
		set_entvar(g_iEnt[id], var_flags, FL_KILLME);
		g_iEnt[id] = 0;
	}
}
public client_putinserver(id)
{
	if(crxranks_get_user_level(id) >= 5)
	{
		CreateHat(id);
	}
}
public client_disconnected(id)
{
	RemoveTheHat(id);
}
public plugin_precache()
{
	for(new i = 0; i < sizeof(g_szModel); i++)
	{
		g_iModelIndex[i] = precache_model(fmt("%s", g_szModel[i]));
	}
}
uğraşın için çok sağol ama malesef o seviyede biri oyuna girince sw d2 atıyor çalışmıyor :/
Eklentiyi debuglayın, server çöktüğünde hata basacaktır.Hatayı buraya atmanız gerek.
çok pardon ama debuglamayı nasıl yapabilrim. server çökme loglarına baktığımda hiçbir şey çıkmıyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

orucoglukayra
Mesajlar: 209
Kayıt: Pzr Haz 09, 2019 2:48 pm
İletişim:

Basit istek

Mesaj gönderen orucoglukayra »

ERRA yazdı: Pzr Eki 17, 2021 6:59 pm
orucoglukayra yazdı: Pzr Eki 17, 2021 6:53 pm
ERRA yazdı: Pzr Eki 17, 2021 6:43 pm

uğraşın için çok sağol ama malesef o seviyede biri oyuna girince sw d2 atıyor çalışmıyor :/
Eklentiyi debuglayın, server çöktüğünde hata basacaktır.Hatayı buraya atmanız gerek.
çok pardon ama debuglamayı nasıl yapabilrim. server çökme loglarına baktığımda hiçbir şey çıkmıyor
Plugins.ini içerisinde eklentinin sonuna debug yazın.
Örn eklenti1.amxx debug

Ayrıca model dosyasını yanlış yüklediğiniz düşünüyorum, debugladıktan sonra map değiştirmeyi unutmayın.Hatayı görürüz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
ERRA
Mesajlar: 66
Kayıt: Prş Haz 25, 2020 11:06 pm

Basit istek

Mesaj gönderen ERRA »

orucoglukayra yazdı: Pzr Eki 17, 2021 7:03 pm
ERRA yazdı: Pzr Eki 17, 2021 6:59 pm
orucoglukayra yazdı: Pzr Eki 17, 2021 6:53 pm

Eklentiyi debuglayın, server çöktüğünde hata basacaktır.Hatayı buraya atmanız gerek.
çok pardon ama debuglamayı nasıl yapabilrim. server çökme loglarına baktığımda hiçbir şey çıkmıyor
Plugins.ini içerisinde eklentinin sonuna debug yazın.
Örn eklenti1.amxx debug

Ayrıca model dosyasını yanlış yüklediğiniz düşünüyorum, debugladıktan sonra map değiştirmeyi unutmayın.Hatayı görürüz.
özür dilerim siz haklıymışsınız eklenti çalışıyor sadece tek bir sorum var öncelıkle elinize kolunuza sağlık çok teşekür ederim sorum şu ki misal ben 30 lvl a sabitledim 31 lvlardamı şapka modelini kullana bilecek acaba hocam

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

orucoglukayra
Mesajlar: 209
Kayıt: Pzr Haz 09, 2019 2:48 pm
İletişim:

Basit istek

Mesaj gönderen orucoglukayra »

ERRA yazdı: Pzr Eki 17, 2021 7:16 pm
orucoglukayra yazdı: Pzr Eki 17, 2021 7:03 pm
ERRA yazdı: Pzr Eki 17, 2021 6:59 pm

çok pardon ama debuglamayı nasıl yapabilrim. server çökme loglarına baktığımda hiçbir şey çıkmıyor
Plugins.ini içerisinde eklentinin sonuna debug yazın.
Örn eklenti1.amxx debug

Ayrıca model dosyasını yanlış yüklediğiniz düşünüyorum, debugladıktan sonra map değiştirmeyi unutmayın.Hatayı görürüz.
özür dilerim siz haklıymışsınız eklenti çalışıyor sadece tek bir sorum var öncelıkle elinize kolunuza sağlık çok teşekür ederim sorum şu ki misal ben 30 lvl a sabitledim 31 lvlardamı şapka modelini kullana bilecek acaba hocam
Sorgu kısmında kullanım şekillerini yazıyorum.Nasıl istersen öyle kullanabilirsin.

Kod: Tümünü seç

crxranks_get_user_level(id) >= 5 // Level 5 ve üzeri kullanabilir.

crxranks_get_user_level(id) == 5 // Level 5 kullanabilir.
Bu mantıkta yapabilirsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
ERRA
Mesajlar: 66
Kayıt: Prş Haz 25, 2020 11:06 pm

Basit istek

Mesaj gönderen ERRA »

orucoglukayra yazdı: Pzr Eki 17, 2021 7:24 pm
ERRA yazdı: Pzr Eki 17, 2021 7:16 pm
orucoglukayra yazdı: Pzr Eki 17, 2021 7:03 pm

Plugins.ini içerisinde eklentinin sonuna debug yazın.
Örn eklenti1.amxx debug

Ayrıca model dosyasını yanlış yüklediğiniz düşünüyorum, debugladıktan sonra map değiştirmeyi unutmayın.Hatayı görürüz.
özür dilerim siz haklıymışsınız eklenti çalışıyor sadece tek bir sorum var öncelıkle elinize kolunuza sağlık çok teşekür ederim sorum şu ki misal ben 30 lvl a sabitledim 31 lvlardamı şapka modelini kullana bilecek acaba hocam
Sorgu kısmında kullanım şekillerini yazıyorum.Nasıl istersen öyle kullanabilirsin.

Kod: Tümünü seç

crxranks_get_user_level(id) >= 5 // Level 5 ve üzeri kullanabilir.

crxranks_get_user_level(id) == 5 // Level 5 kullanabilir.
Bu mantıkta yapabilirsiniz.
gerçekten sonsuz kez teşekürller çok çok sağolun sadece son bir isteğim şu acaba bu modollere özellik ekliye bilirmiyiz hem t takımı hemde ct takımı için +50 hız yada +10 hasar verme özeliği olablirmi rica etsem tekrar tekrar teşekürler

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

orucoglukayra
Mesajlar: 209
Kayıt: Pzr Haz 09, 2019 2:48 pm
İletişim:

Basit istek

Mesaj gönderen orucoglukayra »

Kod: Tümünü seç

bind_pcvar_num(create_cvar("rank_hiz", "500"), hiz);
Oyuncu doğduğunda, 5 levelden fazla ise cvara bağlı hız verecek.Bu şekilde başka eklentileri inceleyerek özellikler ekleyebilirsiniz.

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

native crxranks_get_user_level(index);

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const g_szModel[][] =
{
	"models/awesome.mdl",     // Terrorist Hat.
	"models/barrel.mdl"      // Counter-Terrorst Hat.
};

new g_iEnt[MAX_PLAYERS+1],g_iModelIndex[sizeof(g_szModel)],hiz,bool:g_HasSpeed[MAX_CLIENTS+1];

public plugin_init()
{
	register_plugin("Hat for Authorization", "0.1", "` BesTCore;");
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_ResetMaxSpeed,"RG_CBasePlayer_ResetMaxSpeed_Post",.post = false);

	bind_pcvar_num(create_cvar("rank_hiz", "500"), hiz);
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(id)
{
	if(get_member(id, m_bJustConnected))
	{
		return;
	}
	
	if(crxranks_get_user_level(id) >= 5)
	{
		CreateModel(id);
		set_entvar(id, var_maxspeed, float(hiz));
		g_HasSpeed[id] = true;
	}
}
public RG_CBasePlayer_ResetMaxSpeed_Post(const id) 
{
	if(g_HasSpeed[id]) 
	{
		set_entvar(id, var_maxspeed, float(hiz));
		return HC_SUPERCEDE;
	}
	return HC_CONTINUE;
}
public CreateHat(const id)
{
	g_iEnt[id] = rg_create_entity("info_target");

	CreateModel(id);
}
public CreateModel(id)
{
	new TeamName:iTeam = get_member(id, m_iTeam);

	switch(iTeam)
	{
		case TEAM_TERRORIST:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[0]);
		}
		case TEAM_CT:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[1]);
		}
	}
	set_entvar(g_iEnt[id], var_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
	set_entvar(g_iEnt[id], var_aiment, id);
}
RemoveTheHat(const id)
{
	if(!is_nullent(g_iEnt[id]))
	{
		set_entvar(g_iEnt[id], var_flags, FL_KILLME);
		g_iEnt[id] = 0;
	}
}
public client_putinserver(id)
{
	if(crxranks_get_user_level(id) >= 5)
	{
		CreateHat(id);
	}
}
public client_disconnected(id)
{
	RemoveTheHat(id);
	g_HasSpeed[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
	for(new i = 0; i < sizeof(g_szModel); i++)
	{
		g_iModelIndex[i] = precache_model(fmt("%s", g_szModel[i]));
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
ERRA
Mesajlar: 66
Kayıt: Prş Haz 25, 2020 11:06 pm

Basit istek

Mesaj gönderen ERRA »

orucoglukayra yazdı: Pzr Eki 17, 2021 7:56 pm

Kod: Tümünü seç

bind_pcvar_num(create_cvar("rank_hiz", "500"), hiz);
Oyuncu doğduğunda, 5 levelden fazla ise cvara bağlı hız verecek.Bu şekilde başka eklentileri inceleyerek özellikler ekleyebilirsiniz.

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

native crxranks_get_user_level(index);

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const g_szModel[][] =
{
	"models/awesome.mdl",     // Terrorist Hat.
	"models/barrel.mdl"      // Counter-Terrorst Hat.
};

new g_iEnt[MAX_PLAYERS+1],g_iModelIndex[sizeof(g_szModel)],hiz,bool:g_HasSpeed[MAX_CLIENTS+1];

public plugin_init()
{
	register_plugin("Hat for Authorization", "0.1", "` BesTCore;");
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_ResetMaxSpeed,"RG_CBasePlayer_ResetMaxSpeed_Post",.post = false);

	bind_pcvar_num(create_cvar("rank_hiz", "500"), hiz);
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(id)
{
	if(get_member(id, m_bJustConnected))
	{
		return;
	}
	
	if(crxranks_get_user_level(id) >= 5)
	{
		CreateModel(id);
		set_entvar(id, var_maxspeed, float(hiz));
		g_HasSpeed[id] = true;
	}
}
public RG_CBasePlayer_ResetMaxSpeed_Post(const id) 
{
	if(g_HasSpeed[id]) 
	{
		set_entvar(id, var_maxspeed, float(hiz));
		return HC_SUPERCEDE;
	}
	return HC_CONTINUE;
}
public CreateHat(const id)
{
	g_iEnt[id] = rg_create_entity("info_target");

	CreateModel(id);
}
public CreateModel(id)
{
	new TeamName:iTeam = get_member(id, m_iTeam);

	switch(iTeam)
	{
		case TEAM_TERRORIST:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[0]);
		}
		case TEAM_CT:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[1]);
		}
	}
	set_entvar(g_iEnt[id], var_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
	set_entvar(g_iEnt[id], var_aiment, id);
}
RemoveTheHat(const id)
{
	if(!is_nullent(g_iEnt[id]))
	{
		set_entvar(g_iEnt[id], var_flags, FL_KILLME);
		g_iEnt[id] = 0;
	}
}
public client_putinserver(id)
{
	if(crxranks_get_user_level(id) >= 5)
	{
		CreateHat(id);
	}
}
public client_disconnected(id)
{
	RemoveTheHat(id);
	g_HasSpeed[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
	for(new i = 0; i < sizeof(g_szModel); i++)
	{
		g_iModelIndex[i] = precache_model(fmt("%s", g_szModel[i]));
	}
}
ne kadar teşekür etsem azdır harikasın eline koluna sağlık tek sorun sadece bıcakların kendi hızı kanatın hızını blokluyor onuda bıçak hızlarını def yaparak hal etim harikasın sonsuz teşekkürler.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
ERRA
Mesajlar: 66
Kayıt: Prş Haz 25, 2020 11:06 pm

Basit istek

Mesaj gönderen ERRA »

orucoglukayra yazdı: Pzr Eki 17, 2021 7:56 pm

Kod: Tümünü seç

bind_pcvar_num(create_cvar("rank_hiz", "500"), hiz);
Oyuncu doğduğunda, 5 levelden fazla ise cvara bağlı hız verecek.Bu şekilde başka eklentileri inceleyerek özellikler ekleyebilirsiniz.

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

native crxranks_get_user_level(index);

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const g_szModel[][] =
{
	"models/awesome.mdl",     // Terrorist Hat.
	"models/barrel.mdl"      // Counter-Terrorst Hat.
};

new g_iEnt[MAX_PLAYERS+1],g_iModelIndex[sizeof(g_szModel)],hiz,bool:g_HasSpeed[MAX_CLIENTS+1];

public plugin_init()
{
	register_plugin("Hat for Authorization", "0.1", "` BesTCore;");
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_ResetMaxSpeed,"RG_CBasePlayer_ResetMaxSpeed_Post",.post = false);

	bind_pcvar_num(create_cvar("rank_hiz", "500"), hiz);
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(id)
{
	if(get_member(id, m_bJustConnected))
	{
		return;
	}
	
	if(crxranks_get_user_level(id) >= 5)
	{
		CreateModel(id);
		set_entvar(id, var_maxspeed, float(hiz));
		g_HasSpeed[id] = true;
	}
}
public RG_CBasePlayer_ResetMaxSpeed_Post(const id) 
{
	if(g_HasSpeed[id]) 
	{
		set_entvar(id, var_maxspeed, float(hiz));
		return HC_SUPERCEDE;
	}
	return HC_CONTINUE;
}
public CreateHat(const id)
{
	g_iEnt[id] = rg_create_entity("info_target");

	CreateModel(id);
}
public CreateModel(id)
{
	new TeamName:iTeam = get_member(id, m_iTeam);

	switch(iTeam)
	{
		case TEAM_TERRORIST:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[0]);
		}
		case TEAM_CT:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[1]);
		}
	}
	set_entvar(g_iEnt[id], var_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
	set_entvar(g_iEnt[id], var_aiment, id);
}
RemoveTheHat(const id)
{
	if(!is_nullent(g_iEnt[id]))
	{
		set_entvar(g_iEnt[id], var_flags, FL_KILLME);
		g_iEnt[id] = 0;
	}
}
public client_putinserver(id)
{
	if(crxranks_get_user_level(id) >= 5)
	{
		CreateHat(id);
	}
}
public client_disconnected(id)
{
	RemoveTheHat(id);
	g_HasSpeed[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
	for(new i = 0; i < sizeof(g_szModel); i++)
	{
		g_iModelIndex[i] = precache_model(fmt("%s", g_szModel[i]));
	}
}
artık utanıyorum size yazarakken ama birde bunun hasarlısını yaparmısınız acaba rica etsem çok mahcubum size karşı ama gerçekten kod bilgim çok yetersiz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

orucoglukayra
Mesajlar: 209
Kayıt: Pzr Haz 09, 2019 2:48 pm
İletişim:

Basit istek

Mesaj gönderen orucoglukayra »

Estağfurullah, buyur ;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

native crxranks_get_user_level(index);

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const g_szModel[][] =
{
	"models/awesome.mdl",     // Terrorist Hat.
	"models/barrel.mdl"      // Counter-Terrorst Hat.
};

new g_iEnt[MAX_PLAYERS+1],g_iModelIndex[sizeof(g_szModel)],hiz,bool:g_HasSpeed[MAX_CLIENTS+1];

public plugin_init()
{
	register_plugin("Hat for Authorization", "0.1", "` BesTCore;");
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_ResetMaxSpeed,"RG_CBasePlayer_ResetMaxSpeed_Post",.post = false);
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "RG_CBasePlayer_TakeDamage_Post", .post = false);

	bind_pcvar_num(create_cvar("rank_hiz", "500"), hiz);
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(id)
{
	if(get_member(id, m_bJustConnected))
	{
		return;
	}
	
	if(crxranks_get_user_level(id) >= 5)
	{
		CreateModel(id);
		set_entvar(id, var_maxspeed, float(hiz));
		g_HasSpeed[id] = true;
	}
}
public RG_CBasePlayer_ResetMaxSpeed_Post(const id) 
{
	if(g_HasSpeed[id]) 
	{
		set_entvar(id, var_maxspeed, float(hiz));
		return HC_SUPERCEDE;
	}
	return HC_CONTINUE;
}
public RG_CBasePlayer_TakeDamage_Post(const this, pevInflictor, pevAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType)
{
	if(!is_user_connected(pevAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(this, pevAttacker) || this == pevAttacker) 
	{
		return;
	}

	if(crxranks_get_user_level(pevAttacker) >= 5)
	{
		SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, flDamage*1.5);
	}
}
public CreateHat(const id)
{
	g_iEnt[id] = rg_create_entity("info_target");

	CreateModel(id);
}
public CreateModel(id)
{
	new TeamName:iTeam = get_member(id, m_iTeam);

	switch(iTeam)
	{
		case TEAM_TERRORIST:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[0]);
		}
		case TEAM_CT:
		{
			set_entvar(g_iEnt[id], var_modelindex, g_iModelIndex[1]);
		}
	}
	set_entvar(g_iEnt[id], var_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
	set_entvar(g_iEnt[id], var_aiment, id);
}
RemoveTheHat(const id)
{
	if(!is_nullent(g_iEnt[id]))
	{
		set_entvar(g_iEnt[id], var_flags, FL_KILLME);
		g_iEnt[id] = 0;
	}
}
public client_putinserver(id)
{
	if(crxranks_get_user_level(id) >= 5)
	{
		CreateHat(id);
	}
}
public client_disconnected(id)
{
	RemoveTheHat(id);
	g_HasSpeed[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
	for(new i = 0; i < sizeof(g_szModel); i++)
	{
		g_iModelIndex[i] = precache_model(fmt("%s", g_szModel[i]));
	}
}
:hl: Damage 1.5 kat artıcak şeklinde ayarladım.Kendinize göre editleyebilirsiniz.Değer ondalıklı olsun.

Kod: Tümünü seç

SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, flDamage*1.5);

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kilitli