Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

round and draw sesi türkçe yapma

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
kubi7878
Mesajlar: 41
Kayıt: Sal Mar 31, 2020 12:43 pm

round and draw sesi türkçe yapma

Mesaj gönderen kubi7878 »

nasil yapilir

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

orucoglukayra
Mesajlar: 209
Kayıt: Pzr Haz 09, 2019 2:48 pm
İletişim:

round and draw sesi türkçe yapma

Mesaj gönderen orucoglukayra »

eklenti-istekleri/beyler-turkce-sesler- ... 48881.html

Bu konudaki eklentiye bakabilirsin.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
kubi7878
Mesajlar: 41
Kayıt: Sal Mar 31, 2020 12:43 pm

round and draw sesi türkçe yapma

Mesaj gönderen kubi7878 »

new const g_Sounds[][] =
{
"sound/roundand.wav"
}
direk buraya ekleyince calismazki
case WINSTATUS_DRAW:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[2]);
}
bide calismasi için case kodu yazmam gerekli deilmi case winstatus_draw yerine ne yazcam onu soruyorum

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

orucoglukayra
Mesajlar: 209
Kayıt: Pzr Haz 09, 2019 2:48 pm
İletişim:

round and draw sesi türkçe yapma

Mesaj gönderen orucoglukayra »

Şuanda mobildeyim.Yapamadiysaniz başka birinin yardımcı olmasını bekleyin.Biri bakmazsa geldiğimde yapabilirim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
kubi7878
Mesajlar: 41
Kayıt: Sal Mar 31, 2020 12:43 pm

round and draw sesi türkçe yapma

Mesaj gönderen kubi7878 »

tm

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
kubi7878
Mesajlar: 41
Kayıt: Sal Mar 31, 2020 12:43 pm

round and draw sesi türkçe yapma

Mesaj gönderen kubi7878 »

go go go yapma kodunuda atarsaniz güzel olur
okey lets go da var onuda ayarlarsınız aklıma geldikçe yazcam
yaptıktan sonra bunları nasıl yapıyorsunuz soylerseniz oburkuleri ben yaparım
case winstatus kodlarını nerden ayarlicam onu

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

orucoglukayra
Mesajlar: 209
Kayıt: Pzr Haz 09, 2019 2:48 pm
İletişim:

round and draw sesi türkçe yapma

Mesaj gönderen orucoglukayra »

Kod: Tümünü seç

enum WinStatus
{
    WINSTATUS_NONE = 0,
    WINSTATUS_CTS,
    WINSTATUS_TERRORISTS,
    WINSTATUS_DRAW,
};
Go go go gibi sesler için radio plugini diye araştır.

Başka istediğin ses varsa bu kullanımdaki gibi yapabilirsin.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const Sound[] = "sound/berabere.wav";

public plugin_init() 
{
	register_plugin("RoundSesleri", "0.1", "LyNcH");
	RegisterHookChain(RG_RoundEnd, "RoundEnd", .post = true);
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound(Sound);
}

public RoundEnd(WinStatus:status, ScenarioEventEndRound:event, Float:tmDelay)
{
	if(status == WINSTATUS_DRAW) {
		client_cmd(0, "stopsound");
		client_cmd(0, "spk %s", Sound);
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
kubi7878
Mesajlar: 41
Kayıt: Sal Mar 31, 2020 12:43 pm

round and draw sesi türkçe yapma

Mesaj gönderen kubi7878 »

aga berabere yazısınaki sesi demiyorum
round and draw hazır olun demek onu nası deiscem
internette araştırdım ama bulamadım radio sesleri deil benim dedigim
oyun eli başlarken go go go diyor bazen round and draw diyor bazen okey lets go diyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

orucoglukayra
Mesajlar: 209
Kayıt: Pzr Haz 09, 2019 2:48 pm
İletişim:

round and draw sesi türkçe yapma

Mesaj gönderen orucoglukayra »

Kusura bakma, yanlış anlamışım.Bu şekilde dene ;

Freezetime bittikten sonra 3 sesten birini çalacak.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const g_Sounds[] = {
	"sound/gogogo.wav",
	"sound/ses2.wav",
	"sound/letsgo.wav"
}

public plugin_init() 
{
	register_plugin("RoundSesleri", "0.1", "LyNcH");
	RegisterHookChain(RG_CSGameRules_OnRoundFreezeEnd, "CSGameRules_OnRoundFreezeEnd", .post = true);
}

public plugin_precache()
{
	for(new i = 0; i < sizeof(g_Sounds); i++)
	{
		precache_sound(g_Sounds[i]);
	}
}

public CSGameRules_OnRoundFreezeEnd()
{
	client_cmd(0, "stopsound");

	new random = random_num(0,3);
	switch(random)
	{
		case 0:
		{
			client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[0]);
		}
		case 1:
		{
			client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[1]);
		}
		case 2:
		{
			client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[2]);
		}
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
kubi7878
Mesajlar: 41
Kayıt: Sal Mar 31, 2020 12:43 pm

round and draw sesi türkçe yapma

Mesaj gönderen kubi7878 »

obur eklenti ile birleştirebilirmiyim peki bunu
#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const g_Sounds[][] =
{
"radio/trses/ctwin.wav",
"radio/trses/terwin.wav",
"radio/trses/berabere.wav",
"radio/trses/bombpl.wav",
"radio/trses/bombdef.wav",
"radio/trses/locknload.wav"
};

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSesleri", "0.1", "LyNcH");
RegisterHookChain(RG_RoundEnd, "RoundEnd", .post = true);
RegisterHookChain(RG_PlantBomb, "PlantBomb", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CGrenade_DefuseBombEnd, "CGrenade_DefuseBombEnd", .post = true);
}

public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof(g_Sounds); i++)
{
precache_sound(g_Sounds);
}
}

public RoundEnd(WinStatus:status, ScenarioEventEndRound:event, Float:tmDelay)
{
client_cmd(0, "stopsound");

switch(status)
{
case WINSTATUS_CTS:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[0]);
}
case WINSTATUS_TERRORISTS:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[1]);
}
case WINSTATUS_DRAW:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[2]);
}
}
}

public PlantBomb(const index, Float:vecStart[3], Float:vecVelocity[3])
{
client_cmd(0, "stopsound");
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[3]);
}

public CGrenade_DefuseBombEnd(const this, const player, bool:bDefused)
{
client_cmd(0, "stopsound");
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[4]);
}
yani bunla

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla