Bıçak Menüsü
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 108
- Kayıt: Cmt Kas 18, 2017 5:35 pm
Bıçak Menüsü
Merhaba Bıçak Menüsü Arıyorum Ama Şu Bıçağı Eline Alıp G Ye Basınca Açılan Menü Olanını Arıyorum Elinde Olan Varsa Atabilir mi Yada Aşağı da ki Eklentiye Dahil Edebilir miyiz ? Yada Başka Bir Seçenek Olarak Say Komutunu Gizleyebilir miyiz /knife yazısı say'a Düşmese Çok Fazla Model Var Herkes /knife Yazınca Say da ki Diğer Mesajları Okuyamıyoruz
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 897
- Kayıt: Cmt Tem 29, 2017 1:21 pm
- Konum: AngaroS
Bıçak Menüsü
N tuşuna atadım istersen dene.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const tag[]="\w[BROTHER`S]";
new gorunum[MAX_CLIENTS+1];
new bicakmodel[][][]={
{"\rDefault","models/brothers/knife/v_brothers_classic_knife.mdl"},
{"\rBayonet","models/brothers/knife/v_brothers_bayonet.mdl"},
{"\rBowie","models/brothers/knife/v_brothers_bowie.mdl"},
{"\rButterFly","models/brothers/knife/v_brothers_butterfly.mdl"},
{"\rFalchion","models/brothers/knife/v_brothers_falcihion.mdl"},
{"\rFlip","models/brothers/knife/v_brothers_flip.mdl"},
{"\rGut","models/brothers/knife/v_brothers_gut.mdl"},
{"\rHunstman","models/brothers/knife/v_brothers_hunstmann.mdl"},
{"\rKarambit","models/brothers/knife/v_brothers_karambit.mdl"},
{"\rM9-Bayonet","models/brothers/knife/v_brothers_m9bayonets.mdl"},
{"\rNavaja","models/brothers/knife/v_brothers_navaja.mdl"},
{"\rNomad","models/brothers/knife/v_brothers_nomadd.mdl"},
{"\rParacord","models/brothers/knife/v_brothers_paracord.mdl"},
{"\rShadow-Daggers","models/brothers/knife/v_brothers_shadowdaggers.mdl"},
{"\rSkeleton","models/brothers/knife/v_brothers_skeleton.mdl"},
{"\rStiletto","models/brothers/knife/v_brothers_stiletto.mdl"},
{"\rSurvival","models/brothers/knife/v_brothers_survival.mdl"},
{"\rTalon","models/brothers/knife/v_brothers_talon.mdl"},
{"\rUrsus","models/brothers/knife/v_brothers_ursus.mdl"}
};
public plugin_init() {
register_plugin( "Bicak Menu", "0.1", "bilalgecer47");
new const menuclcmd[][]={
"say !knife","say /knife","say .knife","say !bicak","say /bicak","say /bicak"
};
for(new i;i<sizeof(menuclcmd);i++){
register_clcmd("nightvision","@anamenu");
register_clcmd(menuclcmd[i],"@anamenu");
}
RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "@CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre", .post = false);
}
public plugin_precache() {
for(new i = 0; i < sizeof(bicakmodel); i++) {
precache_model(bicakmodel[i][1]);
}
}
@CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const pEntity, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal) {
if(get_member(pEntity, m_iId) != WEAPON_KNIFE) {
return;
}
new pPlayer = get_member(pEntity, m_pPlayer);
SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, bicakmodel[gorunum[pPlayer]][1]);
}
@anamenu(const id){
new menu = menu_create(fmt("\d%s \w| \yBicak Menu", tag), "@anamenu_devam");
for(new i = 0; i < sizeof(bicakmodel); i++) {
menu_additem(menu, fmt("\d%s \w| \y%s", tag, bicakmodel[i][0]), fmt("%d", i));
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, fmt("\d%s \w| \yCikis"));
menu_display(id, menu);
}
@anamenu_devam(const id, const menu, const item) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6];menu_item_getinfo(menu,item,_,data,charsmax(data));
new key = str_to_num(data);
gorunum[id] = key;
rg_remove_item(id,"weapon_knife");rg_give_item(id,"weapon_knife");
menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED;
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 108
- Kayıt: Cmt Kas 18, 2017 5:35 pm
Bıçak Menüsü
Teşekkür ederim sorunsuz çalışıyor ya sizden bisey rica etsem şu konu ya bi açıklık getiremedim bakma şansınız var mıFatihBey21512 yazdı: Cum Eki 08, 2021 5:44 pm N tuşuna atadım istersen dene.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <reapi> new const tag[]="\w[BROTHER`S]"; new gorunum[MAX_CLIENTS+1]; new bicakmodel[][][]={ {"\rDefault","models/brothers/knife/v_brothers_classic_knife.mdl"}, {"\rBayonet","models/brothers/knife/v_brothers_bayonet.mdl"}, {"\rBowie","models/brothers/knife/v_brothers_bowie.mdl"}, {"\rButterFly","models/brothers/knife/v_brothers_butterfly.mdl"}, {"\rFalchion","models/brothers/knife/v_brothers_falcihion.mdl"}, {"\rFlip","models/brothers/knife/v_brothers_flip.mdl"}, {"\rGut","models/brothers/knife/v_brothers_gut.mdl"}, {"\rHunstman","models/brothers/knife/v_brothers_hunstmann.mdl"}, {"\rKarambit","models/brothers/knife/v_brothers_karambit.mdl"}, {"\rM9-Bayonet","models/brothers/knife/v_brothers_m9bayonets.mdl"}, {"\rNavaja","models/brothers/knife/v_brothers_navaja.mdl"}, {"\rNomad","models/brothers/knife/v_brothers_nomadd.mdl"}, {"\rParacord","models/brothers/knife/v_brothers_paracord.mdl"}, {"\rShadow-Daggers","models/brothers/knife/v_brothers_shadowdaggers.mdl"}, {"\rSkeleton","models/brothers/knife/v_brothers_skeleton.mdl"}, {"\rStiletto","models/brothers/knife/v_brothers_stiletto.mdl"}, {"\rSurvival","models/brothers/knife/v_brothers_survival.mdl"}, {"\rTalon","models/brothers/knife/v_brothers_talon.mdl"}, {"\rUrsus","models/brothers/knife/v_brothers_ursus.mdl"} }; public plugin_init() { register_plugin( "Bicak Menu", "0.1", "bilalgecer47"); new const menuclcmd[][]={ "say !knife","say /knife","say .knife","say !bicak","say /bicak","say /bicak" }; for(new i;i<sizeof(menuclcmd);i++){ register_clcmd("nightvision","@anamenu"); register_clcmd(menuclcmd[i],"@anamenu"); } RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "@CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre", .post = false); } public plugin_precache() { for(new i = 0; i < sizeof(bicakmodel); i++) { precache_model(bicakmodel[i][1]); } } @CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const pEntity, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal) { if(get_member(pEntity, m_iId) != WEAPON_KNIFE) { return; } new pPlayer = get_member(pEntity, m_pPlayer); SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, bicakmodel[gorunum[pPlayer]][1]); } @anamenu(const id){ new menu = menu_create(fmt("\d%s \w| \yBicak Menu", tag), "@anamenu_devam"); for(new i = 0; i < sizeof(bicakmodel); i++) { menu_additem(menu, fmt("\d%s \w| \y%s", tag, bicakmodel[i][0]), fmt("%d", i)); } menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, fmt("\d%s \w| \yCikis")); menu_display(id, menu); } @anamenu_devam(const id, const menu, const item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6];menu_item_getinfo(menu,item,_,data,charsmax(data)); new key = str_to_num(data); gorunum[id] = key; rg_remove_item(id,"weapon_knife");rg_give_item(id,"weapon_knife"); menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
eklenti-istekleri/reapi-death-pistol-t48842.html
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 108
- Kayıt: Cmt Kas 18, 2017 5:35 pm
Bıçak Menüsü
Attığım konu da default olan W modellerini precache olarak indirme yaparak kullanmasını saglayamadim bana bayağı bir sorun oldu lütfen çözme şansınız var mı acaba ? 

Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 897
- Kayıt: Cmt Tem 29, 2017 1:21 pm
- Konum: AngaroS
Bıçak Menüsü
O konuda ki menü tam olarak ne işe yarıyor ?seating yazdı: Cum Eki 08, 2021 9:52 pm Attığım konu da default olan W modellerini precache olarak indirme yaparak kullanmasını saglayamadim bana bayağı bir sorun oldu lütfen çözme şansınız var mı acaba ?![]()
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 108
- Kayıt: Cmt Kas 18, 2017 5:35 pm
Bıçak Menüsü
Bu Oyuncuların Ölünce Üzerinde ki 2. Silah Yani Pistollerin Düşmesini Sağlıyor Ancak Orjinal Modele Verilmiş Model/w_ Diye Bunu Ben Kendi W Modelime Uyarlayamadım Birine Sordum Precache Olmadığı İçin İndirmiyor Dosyayı Bu Yüzden de O Satırı Değiştirince Herkesi Oyundan Atıyor 30 Adet Silahın da W Modeli Var Sunucu da Ama Ölen Adamların Üzerinden Default Düşünce Tuhaf Duruyor Sadece W Modelini Kendimize Uyarlamak İstiyoruz O Kadar :)FatihBey21512 yazdı: Cmt Eki 09, 2021 3:41 pmO konuda ki menü tam olarak ne işe yarıyor ?seating yazdı: Cum Eki 08, 2021 9:52 pm Attığım konu da default olan W modellerini precache olarak indirme yaparak kullanmasını saglayamadim bana bayağı bir sorun oldu lütfen çözme şansınız var mı acaba ? :)
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 897
- Kayıt: Cmt Tem 29, 2017 1:21 pm
- Konum: AngaroS
Bıçak Menüsü
2 tarafın kullandığı pistol modeli aynımı?seating yazdı: Cmt Eki 09, 2021 4:08 pmBu Oyuncuların Ölünce Üzerinde ki 2. Silah Yani Pistollerin Düşmesini Sağlıyor Ancak Orjinal Modele Verilmiş Model/w_ Diye Bunu Ben Kendi W Modelime Uyarlayamadım Birine Sordum Precache Olmadığı İçin İndirmiyor Dosyayı Bu Yüzden de O Satırı Değiştirince Herkesi Oyundan Atıyor 30 Adet Silahın da W Modeli Var Sunucu da Ama Ölen Adamların Üzerinden Default Düşünce Tuhaf Duruyor Sadece W Modelini Kendimize Uyarlamak İstiyoruz O KadarFatihBey21512 yazdı: Cmt Eki 09, 2021 3:41 pmO konuda ki menü tam olarak ne işe yarıyor ?seating yazdı: Cum Eki 08, 2021 9:52 pm Attığım konu da default olan W modellerini precache olarak indirme yaparak kullanmasını saglayamadim bana bayağı bir sorun oldu lütfen çözme şansınız var mı acaba ?![]()
![]()
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 108
- Kayıt: Cmt Kas 18, 2017 5:35 pm
Bıçak Menüsü
Şimdi Şöyle Silah Değiştirme Eklentisi İle Tüm W leri Değiştirdik Ancak Bu Pluginde Default Olarak Çekiyor Onu da Silah Değiştirme Eklentisinin İndirdiği MDL Dosyasına Bağlayınca Herkesi Oyundan Atıyor :S Mecburen Default Şekilde Düşmesini Sağlıyor
Link: | |
Linklerini gizle |