Model değiştirme
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 44
- Kayıt: Cmt Ağu 15, 2020 6:19 am
Model değiştirme
CT bıçak modelini değiştirmek istiyorum eklentisi olan varmı elinde ?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Model değiştirme
Buyur;
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const g_szKnifeSkin[] = "models/knifeskin.mdl";
public plugin_init()
{
register_plugin("Change Knife Skin", "0.1", "` BesTCore;");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre", .post = false);
}
public RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const iWeapon, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal)
{
if(get_member(iWeapon, m_iId) != WEAPON_KNIFE)
{
return;
}
SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, g_szKnifeSkin);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(g_szKnifeSkin);
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 44
- Kayıt: Cmt Ağu 15, 2020 6:19 am
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 44
- Kayıt: Cmt Ağu 15, 2020 6:19 am
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Model değiştirme
İsteklerinizi ayrı konularda açarsanız, temiz bir konu olur. Buyur,SahiNN* QQ yazdı: Pzr Tem 04, 2021 6:47 pm @bestcore yere düşünce hp gitmeme eklentısı var mı elinde?
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init()
{
register_plugin("Block Falldamage", "0.1", "` BesTCore;");
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage, "RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage_Pre", .post = false);
}
public RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage_Pre(const id)
{
SetHookChainReturn(ATYPE_FLOAT, 0.0);
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 167
- Kayıt: Cum Eyl 11, 2015 12:47 pm
Model değiştirme
selam, sen mi paylaşmıştın model içindeki skinleri aktif etmeyi? ya bende model içine gömülmüş skinli model var (player) sadece 1 tanesi gözüküyor onu el başı random olarak nasıl dağıttırabiliriz ?bestcore yazdı: Pzr Tem 04, 2021 7:43 pmİsteklerinizi ayrı konularda açarsanız, temiz bir konu olur. Buyur,SahiNN* QQ yazdı: Pzr Tem 04, 2021 6:47 pm @bestcore yere düşünce hp gitmeme eklentısı var mı elinde?Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> public plugin_init() { register_plugin("Block Falldamage", "0.1", "` BesTCore;"); RegisterHookChain(RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage, "RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage_Pre", .post = false); } public RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage_Pre(const id) { SetHookChainReturn(ATYPE_FLOAT, 0.0); }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Model değiştirme
Yeni konu açıp, modeli gönderirseniz yardımcı olabilirim.hairless34 yazdı: Pzt Tem 05, 2021 3:52 pm selam, sen mi paylaşmıştın model içindeki skinleri aktif etmeyi? ya bende model içine gömülmüş skinli model var (player) sadece 1 tanesi gözüküyor onu el başı random olarak nasıl dağıttırabiliriz ?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1635
- Kayıt: Pzt Tem 22, 2019 3:13 am
- Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
- Clan İsmi: *YouKnowMyName*
Model değiştirme
Eklenti için teşekkürler. Pre olunca ne oluyor açıklama şansın varmı? Normalde orası publice yönlendirdiği kısım değil mi. Pre yazmasam ne farkı oluyor.bestcore yazdı: Pzr Tem 04, 2021 7:43 pmİsteklerinizi ayrı konularda açarsanız, temiz bir konu olur. Buyur,SahiNN* QQ yazdı: Pzr Tem 04, 2021 6:47 pm @bestcore yere düşünce hp gitmeme eklentısı var mı elinde?Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> public plugin_init() { register_plugin("Block Falldamage", "0.1", "` BesTCore;"); RegisterHookChain(RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage, "RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage_Pre", .post = false); } public RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage_Pre(const id) { SetHookChainReturn(ATYPE_FLOAT, 0.0); }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Model değiştirme
Zamanında @Colditz bana açıklamıştı, bende kısaca bahsedeyim. Bu eklenti üzerinden anlatırsam daha kolay anlayabilirsin; pre yani false yapmamın sebebi, oyuncu falldamage almadan önce alacağı hasarı engellemek. Burayı post yani true yapsam işe yaramayacaktı çünkü oyuncu düştükten sonra hasarı engellemenin bir anlamı yok, zaten o hasarı almış durumda.OPC Line yazdı: Pzt Tem 05, 2021 10:31 pm Eklenti için teşekkürler. Pre olunca ne oluyor açıklama şansın varmı? Normalde orası publice yönlendirdiği kısım değil mi. Pre yazmasam ne farkı oluyor.
Ben kendime göre anlattım, birde şunlara bakabilirsin. Anlaması ilk başlarda biraz güç ama çok zor birşey değil;
https://dev-cs.ru/threads/12022/post-89917
* Fonksiyona yönlendirdiğim yere _Pre, _Post şeklinde yazmanın bir önemi yok, ben düzenli oluyor diye yapıyorum ama post = true, post = false yazman gerek.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1635
- Kayıt: Pzt Tem 22, 2019 3:13 am
- Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
- Clan İsmi: *YouKnowMyName*
Model değiştirme
Anladım teşekkür ederimbestcore yazdı: Pzt Tem 05, 2021 10:57 pmZamanında @Colditz bana açıklamıştı, bende kısaca bahsedeyim. Bu eklenti üzerinden anlatırsam daha kolay anlayabilirsin; pre yani false yapmamın sebebi, oyuncu falldamage almadan önce alacağı hasarı engellemek. Burayı post yani true yapsam işe yaramayacaktı çünkü oyuncu düştükten sonra hasarı engellemenin bir anlamı yok, zaten o hasarı almış durumda.OPC Line yazdı: Pzt Tem 05, 2021 10:31 pm Eklenti için teşekkürler. Pre olunca ne oluyor açıklama şansın varmı? Normalde orası publice yönlendirdiği kısım değil mi. Pre yazmasam ne farkı oluyor.
Ben kendime göre anlattım, birde şunlara bakabilirsin. Anlaması ilk başlarda biraz güç ama çok zor birşey değil;
https://dev-cs.ru/threads/12022/post-89917
* Fonksiyona yönlendirdiğim yere _Pre, _Post şeklinde yazmanın bir önemi yok, ben düzenli oluyor diye yapıyorum ama post = true, post = false yazman gerek.
Link: | |
Linklerini gizle |