Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Model değiştirme

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
SahiNN* QQ
Mesajlar: 44
Kayıt: Cmt Ağu 15, 2020 6:19 am

Model değiştirme

Mesaj gönderen SahiNN* QQ »

CT bıçak modelini değiştirmek istiyorum eklentisi olan varmı elinde ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

Model değiştirme

Mesaj gönderen bestcore »

Buyur;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const g_szKnifeSkin[] = "models/knifeskin.mdl";

public plugin_init()
{
	register_plugin("Change Knife Skin", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre", .post = false);
}
public RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const iWeapon, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal)
{
	if(get_member(iWeapon, m_iId) != WEAPON_KNIFE)
	{
		return;
	}

	SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, g_szKnifeSkin);
}
public plugin_precache()
{
	precache_model(g_szKnifeSkin);
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
SahiNN* QQ
Mesajlar: 44
Kayıt: Cmt Ağu 15, 2020 6:19 am

Model değiştirme

Mesaj gönderen SahiNN* QQ »

Teşekkür ederim

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
SahiNN* QQ
Mesajlar: 44
Kayıt: Cmt Ağu 15, 2020 6:19 am

Model değiştirme

Mesaj gönderen SahiNN* QQ »

@bestcore yere düşünce hp gitmeme eklentısı var mı elinde?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

Model değiştirme

Mesaj gönderen bestcore »

SahiNN* QQ yazdı: Pzr Tem 04, 2021 6:47 pm @bestcore yere düşünce hp gitmeme eklentısı var mı elinde?
İsteklerinizi ayrı konularda açarsanız, temiz bir konu olur. Buyur,

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Block Falldamage", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage, "RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage_Pre", .post = false);	
}
public RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage_Pre(const id)
{
	SetHookChainReturn(ATYPE_FLOAT, 0.0);
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

hairless34
Mesajlar: 167
Kayıt: Cum Eyl 11, 2015 12:47 pm

Model değiştirme

Mesaj gönderen hairless34 »

bestcore yazdı: Pzr Tem 04, 2021 7:43 pm
SahiNN* QQ yazdı: Pzr Tem 04, 2021 6:47 pm @bestcore yere düşünce hp gitmeme eklentısı var mı elinde?
İsteklerinizi ayrı konularda açarsanız, temiz bir konu olur. Buyur,

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Block Falldamage", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage, "RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage_Pre", .post = false);	
}
public RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage_Pre(const id)
{
	SetHookChainReturn(ATYPE_FLOAT, 0.0);
}
selam, sen mi paylaşmıştın model içindeki skinleri aktif etmeyi? ya bende model içine gömülmüş skinli model var (player) sadece 1 tanesi gözüküyor onu el başı random olarak nasıl dağıttırabiliriz ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

Model değiştirme

Mesaj gönderen bestcore »

hairless34 yazdı: Pzt Tem 05, 2021 3:52 pm selam, sen mi paylaşmıştın model içindeki skinleri aktif etmeyi? ya bende model içine gömülmüş skinli model var (player) sadece 1 tanesi gözüküyor onu el başı random olarak nasıl dağıttırabiliriz ?
Yeni konu açıp, modeli gönderirseniz yardımcı olabilirim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

OPC Line
Mesajlar: 1635
Kayıt: Pzt Tem 22, 2019 3:13 am
Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
Clan İsmi: *YouKnowMyName*

Model değiştirme

Mesaj gönderen OPC Line »

bestcore yazdı: Pzr Tem 04, 2021 7:43 pm
SahiNN* QQ yazdı: Pzr Tem 04, 2021 6:47 pm @bestcore yere düşünce hp gitmeme eklentısı var mı elinde?
İsteklerinizi ayrı konularda açarsanız, temiz bir konu olur. Buyur,

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Block Falldamage", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage, "RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage_Pre", .post = false);	
}
public RG_CSGameRules_FlPlayerFallDamage_Pre(const id)
{
	SetHookChainReturn(ATYPE_FLOAT, 0.0);
}
Eklenti için teşekkürler. Pre olunca ne oluyor açıklama şansın varmı? Normalde orası publice yönlendirdiği kısım değil mi. Pre yazmasam ne farkı oluyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

Model değiştirme

Mesaj gönderen bestcore »

OPC Line yazdı: Pzt Tem 05, 2021 10:31 pm Eklenti için teşekkürler. Pre olunca ne oluyor açıklama şansın varmı? Normalde orası publice yönlendirdiği kısım değil mi. Pre yazmasam ne farkı oluyor.
Zamanında @Colditz bana açıklamıştı, bende kısaca bahsedeyim. Bu eklenti üzerinden anlatırsam daha kolay anlayabilirsin; pre yani false yapmamın sebebi, oyuncu falldamage almadan önce alacağı hasarı engellemek. Burayı post yani true yapsam işe yaramayacaktı çünkü oyuncu düştükten sonra hasarı engellemenin bir anlamı yok, zaten o hasarı almış durumda.

Ben kendime göre anlattım, birde şunlara bakabilirsin. Anlaması ilk başlarda biraz güç ama çok zor birşey değil;
https://dev-cs.ru/threads/12022/post-89917

* Fonksiyona yönlendirdiğim yere _Pre, _Post şeklinde yazmanın bir önemi yok, ben düzenli oluyor diye yapıyorum ama post = true, post = false yazman gerek.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

OPC Line
Mesajlar: 1635
Kayıt: Pzt Tem 22, 2019 3:13 am
Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
Clan İsmi: *YouKnowMyName*

Model değiştirme

Mesaj gönderen OPC Line »

bestcore yazdı: Pzt Tem 05, 2021 10:57 pm
OPC Line yazdı: Pzt Tem 05, 2021 10:31 pm Eklenti için teşekkürler. Pre olunca ne oluyor açıklama şansın varmı? Normalde orası publice yönlendirdiği kısım değil mi. Pre yazmasam ne farkı oluyor.
Zamanında @Colditz bana açıklamıştı, bende kısaca bahsedeyim. Bu eklenti üzerinden anlatırsam daha kolay anlayabilirsin; pre yani false yapmamın sebebi, oyuncu falldamage almadan önce alacağı hasarı engellemek. Burayı post yani true yapsam işe yaramayacaktı çünkü oyuncu düştükten sonra hasarı engellemenin bir anlamı yok, zaten o hasarı almış durumda.

Ben kendime göre anlattım, birde şunlara bakabilirsin. Anlaması ilk başlarda biraz güç ama çok zor birşey değil;
https://dev-cs.ru/threads/12022/post-89917

* Fonksiyona yönlendirdiğim yere _Pre, _Post şeklinde yazmanın bir önemi yok, ben düzenli oluyor diye yapıyorum ama post = true, post = false yazman gerek.
Anladım teşekkür ederim

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla