Hud sayac
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 37
- Kayıt: Cmt May 29, 2021 12:52 pm
Hud sayac
Yazi Yaziyor 2 side saymıyor deathrun time hareket ettikce rastgele artıyor dusuyor ötekide saymıyor
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Hud sayac
Eklentileri ayrı ayrı dener misiniz? Aynı anda birden fazla task çalıştığından çakışma yapıyor olabilir. Eğer sorun öyleyse 2 eklentiyi birleştirebilirim.Soccerjam_TR yazdı: Pzt Haz 07, 2021 10:38 pm Yazi Yaziyor 2 side saymıyor deathrun time hareket ettikce rastgele artıyor dusuyor ötekide saymıyor
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 37
- Kayıt: Cmt May 29, 2021 12:52 pm
Hud sayac
Evet Calısıyor Respawn Bitmesine Denedim Ama 59 57 55 53 2 2 sayıyor
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 37
- Kayıt: Cmt May 29, 2021 12:52 pm
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 37
- Kayıt: Cmt May 29, 2021 12:52 pm
Hud sayac
Buna Dedigimiz gibi deathrun timer ekleyebilirmisiniz Olunce Sıfırlancak ama o
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 37
- Kayıt: Cmt May 29, 2021 12:52 pm
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 37
- Kayıt: Cmt May 29, 2021 12:52 pm
Hud sayac
Kardeşim 2 side Bozuk Güncel Varmı Yardımcı Olabilecek Zamanı Hızlı Sayıyor Rastgele Sayıyor Attıgın
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Hud sayac
Bildiğim kadarıyla ekranda aynı anda 2 tane sayıyı arttıramıyoruz, buga giriyor galiba. Bu eklentide olmazsa, respawn süresini gösteren eklentiyi ilk başta çalıştırıp, saniye bitince diğerini çalıştırmak gerekiyor. İstersen öyle yapabilirim.Soccerjam_TR yazdı: Sal Haz 08, 2021 12:51 am Kardeşim 2 side Bozuk Güncel Varmı Yardımcı Olabilecek Zamanı Hızlı Sayıyor Rastgele Sayıyor Attıgın
Buyur,
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new g_syncobj[2],
g_iTimer[MAX_PLAYERS+1],
g_iNumber;
public plugin_init()
{
register_plugin("Deathrun Timer", "0.1", "` BesTCore;");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "RG_CSGameRules_RestartRound_Post", .post = true);
g_syncobj[0] = CreateHudSyncObj();
g_syncobj[1] = CreateHudSyncObj();
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(const id)
{
if(get_member(id, m_bJustConnected))
{
return;
}
g_iTimer[id] = 0;
set_task(1.0, "StartTime", id, .flags = "b");
}
public StartTime(id)
{
g_iTimer[id]++;
set_hudmessage(255, 255, 42, 0.15, 0.77, 0, _, 1.0, 0.1, 0.1);
ShowSyncHudMsg(0, g_syncobj[0], "Deathrun Timer^n %i", g_iTimer[id]);
if(!(is_user_alive(id)))
{
remove_task(id);
}
}
public RG_CSGameRules_RestartRound_Post()
{
g_iNumber = 60;
set_task(1.0, "StartCountDown", .flags = "b");
}
public StartCountDown()
{
g_iNumber--;
set_hudmessage(255, 255, 42, 0.80, 0.77, 0, _, 1.0, 0.1, 0.1);
if(g_iNumber >= 0)
{
ShowSyncHudMsg(0, g_syncobj[1], "Respawn Bitmesine - %i", g_iNumber);
}
else
{
ShowSyncHudMsg(0, g_syncobj[1], "Respawn Bitti.");
remove_task();
}
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 37
- Kayıt: Cmt May 29, 2021 12:52 pm
Hud sayac
Eyvallah reis deniyecegim aksam hic olmazsa sadece reapawn yazisi yeterli olur emegin icin tskbestcore yazdı: Sal Haz 08, 2021 10:21 amBildiğim kadarıyla ekranda aynı anda 2 tane sayıyı arttıramıyoruz, buga giriyor galiba. Bu eklentide olmazsa, respawn süresini gösteren eklentiyi ilk başta çalıştırıp, saniye bitince diğerini çalıştırmak gerekiyor. İstersen öyle yapabilirim.Soccerjam_TR yazdı: Sal Haz 08, 2021 12:51 am Kardeşim 2 side Bozuk Güncel Varmı Yardımcı Olabilecek Zamanı Hızlı Sayıyor Rastgele Sayıyor Attıgın
Buyur,Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> new g_syncobj[2], g_iTimer[MAX_PLAYERS+1], g_iNumber; public plugin_init() { register_plugin("Deathrun Timer", "0.1", "` BesTCore;"); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true); RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "RG_CSGameRules_RestartRound_Post", .post = true); g_syncobj[0] = CreateHudSyncObj(); g_syncobj[1] = CreateHudSyncObj(); } public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(const id) { if(get_member(id, m_bJustConnected)) { return; } g_iTimer[id] = 0; set_task(1.0, "StartTime", id, .flags = "b"); } public StartTime(id) { g_iTimer[id]++; set_hudmessage(255, 255, 42, 0.15, 0.77, 0, _, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(0, g_syncobj[0], "Deathrun Timer^n %i", g_iTimer[id]); if(!(is_user_alive(id))) { remove_task(id); } } public RG_CSGameRules_RestartRound_Post() { g_iNumber = 60; set_task(1.0, "StartCountDown", .flags = "b"); } public StartCountDown() { g_iNumber--; set_hudmessage(255, 255, 42, 0.80, 0.77, 0, _, 1.0, 0.1, 0.1); if(g_iNumber >= 0) { ShowSyncHudMsg(0, g_syncobj[1], "Respawn Bitmesine - %i", g_iNumber); } else { ShowSyncHudMsg(0, g_syncobj[1], "Respawn Bitti."); remove_task(); } }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 37
- Kayıt: Cmt May 29, 2021 12:52 pm