Slaymenu isteği
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 75
- Kayıt: Pzr Haz 17, 2018 4:09 am
Slaymenu isteği
Merhabalar. Slaymenu rica ediyorum. amx_slaymenu yazdığımız zaman tek tek player isimleri çıkacak. Oradan işte 3. sırada a kişisi var. 3 e bastığımızda her el o kişi slaylanacak. Ama fragında bir "-" olmayacak. /kurtul yazdığında da bir sonra ki elde ölü doğmayacak. Normal bir şekilde devam edecek. Yapabilir misiniz ?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Slaymenu isteği
Kurtul'u oyuncu yazınca sistemden çıkacak mı ? Doğru anladıysam, buyur;
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:blPlayerToSlay[MAX_PLAYERS+1];
public plugin_init()
{
register_plugin("Slay Menu", "0.1", "` BesTCore;");
register_clcmd("say /slaymenu", "clcmd_slaymenu");
register_clcmd("say /kurtul", "clcmd_getoff");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
}
public clcmd_slaymenu(const id)
{
new bestm = menu_create("\rSlay Menu", "clcmd_slaymenu_handler");
for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
{
if(!(is_user_connected(i)) || get_user_flags(i) & ADMIN_IMMUNITY || blPlayerToSlay[i])
{
continue;
}
menu_additem(bestm, fmt("%n", i), fmt("%i", i));
}
menu_setprop(bestm, MPROP_EXITNAME, "\rCikis");
menu_display(id, bestm);
}
public clcmd_slaymenu_handler(const id, const menu, const item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], key;
menu_item_getinfo(menu, item, _, data, charsmax(data));
key = str_to_num(data);
blPlayerToSlay[key] = true;
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public RG_CBasePlayer_Spawn_Post(const this)
{
if(get_member(this, m_bJustConnected))
{
return;
}
if(blPlayerToSlay[this])
{
set_task(1.0, "ToSlay", this);
}
}
public ToSlay(const this)
{
user_kill(this);
set_entvar(this, var_frags, get_entvar(this, var_frags) + 1);
client_print_color(this, this, "^4Admin tarafindan her el slaylaniyorsunuz.");
}
public clcmd_getoff(const id)
{
blPlayerToSlay[id] = false;
client_print_color(id, id, "^4Kurtuldugunuz icin artik slaylanmayacaksiniz.");
}
public client_disconnected(id)
{
blPlayerToSlay[id] = false;
}
Link: | |
Linklerini gizle |