Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

[REAPI] Reload Bar

Counter-Strike 1.6 Eklenti Paylaşımı

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır

Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
heaveNN
Mesajlar: 314
Kayıt: Prş Ağu 22, 2019 11:11 pm
Clan İsmi: RedDawn

[REAPI] Reload Bar

Mesaj gönderen heaveNN »

Eklenti İsmi : Reload Bar
Yapımcısı : heaveNN
Sürüm : 1.0
Açıklama : Şarjör değiştirirken oyuncuya ve onu izleyenlere bar gösterir.

Not: Pompalı silahlarda çalışmaz.



Eklenti:
reReloadBar.sma
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Ömer TELLİ
Yönetici
Mesajlar: 5457
Kayıt: Pzr Eyl 06, 2015 6:12 pm
Server Ip/DNS: dm.csduragi.com
Clan İsmi: csd

[REAPI] Reload Bar

Mesaj gönderen Ömer TELLİ »

Eklenti onaylandı ancak test edilmedi,
Paylaşım için teşekkürler

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

[REAPI] Reload Bar

Mesaj gönderen bestcore »

Teşekkürler.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Kaybetmeyen
Mesajlar: 254
Kayıt: Prş Ağu 22, 2019 11:12 pm
Clan İsmi: RedDawn

[REAPI] Reload Bar

Mesaj gönderen Kaybetmeyen »

teşekkürler

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

prusyasiyah
Mesajlar: 190
Kayıt: Cmt May 04, 2019 11:48 am
Konum: Ankara

[REAPI] Reload Bar

Mesaj gönderen prusyasiyah »

Emeğine sağlık dostum, teşekkürler paylaşım için.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

[REAPI] Reload Bar

Mesaj gönderen Colditz »

Başarılı :gun:Ç
-------------------
Yeni bir değer (Reloading[MAX_PLAYERS + 1]) yerine m_Weapon_fInReload kullanmayı denedin mi? Çok daha güzel olur diye düşünüyorum.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
heaveNN
Mesajlar: 314
Kayıt: Prş Ağu 22, 2019 11:11 pm
Clan İsmi: RedDawn

[REAPI] Reload Bar

Mesaj gönderen heaveNN »

Colditz yazdı: Sal May 25, 2021 11:43 am Başarılı :gun:Ç
-------------------
Yeni bir değer (Reloading[MAX_PLAYERS + 1]) yerine m_Weapon_fInReload kullanmayı denedin mi? Çok daha güzel olur diye düşünüyorum.

Kod: Tümünü seç

new activeItem = get_member(id,m_pActiveItem);
client_print(id,print_center,"%i",get_member(activeItem,m_Weapon_fInReload));
Bunu şarjör değiştirken say komutuyla uyguladığımda doğru sonuç veriyor fakat "RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy" Post Pre ile uyguladığımda sanırım activeItem şarjörü değiştirilen silah olarak algılanmıyor, 0 değerini veriyor. Bu yüzden şarjör değiştirirken elindeki silahı değişirse bar kaybolmuyor. Şarjör değiştirilen silahı nasıl bulabilirim?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

[REAPI] Reload Bar

Mesaj gönderen Colditz »

ActiveItem e gerek yok, zaten entity yani varlığı otomatik olarak çekiyor. const ent değerine atamayı deneyin.

Kod: Tümünü seç

get_member(ent, m_Weapon_fInReload);

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
heaveNN
Mesajlar: 314
Kayıt: Prş Ağu 22, 2019 11:11 pm
Clan İsmi: RedDawn

[REAPI] Reload Bar

Mesaj gönderen heaveNN »

Colditz yazdı: Sal May 25, 2021 2:35 pm ActiveItem e gerek yok, zaten entity yani varlığı otomatik olarak çekiyor. const ent değerine atamayı deneyin.

Kod: Tümünü seç

get_member(ent, m_Weapon_fInReload);
Reload yaparken silah değişirsem ya da silahı yere atarsam ekrana 0 yazdırıyor ve bar dolmaya devam ediyor.

Kod: Tümünü seç

RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy,"DefaultDeployPre",.post=false);

public DefaultDeployPre(const ent, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal) {
    new id = get_member(ent,m_pPlayer);
    if(get_member(ent,m_Weapon_fInReload)) {
        rg_send_bartime(id,0);
    }
    client_print(id,print_center,"%i",get_member(ent,m_Weapon_fInReload));
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla