Bazı eklenti istekleri.
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 5
- Kayıt: Çrş Kas 09, 2016 10:08 pm
Bazı eklenti istekleri.
Bazi isteklerim var şimdiden ilgilenen herkese teşekkürler;
/redbull -> 1 Kere bastığında açılacak,tekrar basıldığında kapatılacak. (Belirli bir süre bitme muhabbeti olmasını istemiyorum)
/sapka -> Sadece belirli yetki harflerinin kullandığı 4 adet şapka istiyorum. (Şapka modellerini boş bırakırsanızda olur editleyebilirim)
CT Takımı T Takımından hasar yediği zaman eğer gömülüyse otomatik kaldırma
T Takımında'ki isyancı öldürülürse eğer öldürdüğü ct otomatik revlenmesi.
İlgilenen arkadaşlar için şimdiden teşekkürler <3
/redbull -> 1 Kere bastığında açılacak,tekrar basıldığında kapatılacak. (Belirli bir süre bitme muhabbeti olmasını istemiyorum)
/sapka -> Sadece belirli yetki harflerinin kullandığı 4 adet şapka istiyorum. (Şapka modellerini boş bırakırsanızda olur editleyebilirim)
CT Takımı T Takımından hasar yediği zaman eğer gömülüyse otomatik kaldırma
T Takımında'ki isyancı öldürülürse eğer öldürdüğü ct otomatik revlenmesi.
İlgilenen arkadaşlar için şimdiden teşekkürler <3
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Bazı eklenti istekleri.
1) Buradaki eklenti açıp kapanılan cinsten bunu kullanabilirsiniz. Ama eklenti biraz eski.
eklenti-istekleri/redbula-ufak-istek-t48046.html
2) Forumda bulunan şapka eklentisini, modelleri ve istediğiniz yetki harfine göre editleyebilirsiniz;
eklentiler-pluginler/gelismis-sapka-ekl ... 44979.html
3) Şu eklentiyi deneyip dönüş yapar mısın ? Pek emin değilim.
4) Bu eklentiyi bir arkadaşım için kodladım fakat forumda var mı bilmiyorum araştırmadım. Eklentiyi paylaşamam fakat yapabilen bir arkadaş var ise atabilir.
eklenti-istekleri/redbula-ufak-istek-t48046.html
2) Forumda bulunan şapka eklentisini, modelleri ve istediğiniz yetki harfine göre editleyebilirsiniz;
eklentiler-pluginler/gelismis-sapka-ekl ... 44979.html
3) Şu eklentiyi deneyip dönüş yapar mısın ? Pek emin değilim.
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
#include <fakemeta>
public plugin_init(){
register_plugin("Keep Standing During The Riot", "0.1", "` BesTCore;");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "RG_CBasePlayer_TakeDamage_Post", .post = true);
}
public RG_CBasePlayer_TakeDamage_Post(const this, pevInflictor, pevAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType){
if(!(is_user_connected(pevAttacker)) || get_entvar(this, var_takedamage) == false || get_member(pevAttacker, m_iTeam) != TEAM_TERRORIST || get_member(this, m_iTeam) != TEAM_CT){
return;
}
for(new i = 1; i <= MaxClients; i++){
if(Stuck(i) && get_member(i, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST){
new Float:Origin[3];
get_entvar(i, var_origin, Origin);
Origin[2] += 35;
set_entvar(i, var_origin, Origin);
client_print_color(0, 0, "^3Isyan basladigi icin butun mahkumlar kaldirildi.");
break;
}
}
}
bool:Stuck(id){
static Float:Origin[3];
get_entvar(id, var_origin, Origin);
engfunc(EngFunc_TraceHull, Origin, Origin, IGNORE_MONSTERS, get_entvar(id, var_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN, 0, 0);
return bool:get_tr2(0, TR_StartSolid);
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 5
- Kayıt: Çrş Kas 09, 2016 10:08 pm
Bazı eklenti istekleri.
@bestcore cevabın için çok teşekkürler en kısa sürede deniyeceğim.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Bazı eklenti istekleri.
Neden reapide var olan komutu kullanmıyorsun? rg_is_player_can_takedamage?bestcore yazdı: Cmt May 08, 2021 12:26 am 3) Şu eklentiyi deneyip dönüş yapar mısın ? Pek emin değilim.
Ve tek bir ife bağlamana gerek yok.
Kod: Tümünü seç
//if(!(is_user_connected(pevAttacker)) || get_entvar(this, var_takedamage) == false || get_member(pevAttacker, m_iTeam) != TEAM_TERRORIST || get_member(this, m_iTeam) != TEAM_CT){
if(!is_user_connected(pevAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(this, pevAttacker)) {
return;
}
if(get_member(pevAttacker, m_iTeam) != TEAM_TERRORIST || get_member(this, m_iTeam) != TEAM_CT) {
return;
}
Kod: Tümünü seç
for(new id = 1, Float:flOrigin[3]; id <= MaxClients; id++) {
if(is_user_alive(id) && get_member(id, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST && Stuck(id)) {
get_entvar(id, var_origin, flOrigin);
flOrigin[2] += 35.0;
set_entvar(id, var_origin, flOrigin);
}
}
client_print_color(0, 0, "^3Isyan basladigi icin butun mahkumlar kaldirildi.");
Kod: Tümünü seç
bool:Stuck(id){
//static Float:Origin[3];
new Float:Origin[3];
get_entvar(id, var_origin, Origin);
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 5
- Kayıt: Çrş Kas 09, 2016 10:08 pm
Bazı eklenti istekleri.
Tüm her şey muazzam çalışıyor. Çok teşekkürler tek eksik otomatik revlenme kaldı 

Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 298
- Kayıt: Pzr Oca 12, 2020 2:49 pm
Bazı eklenti istekleri.
deadlord1231 yazdı: Cmt May 08, 2021 4:18 am Tüm her şey muazzam çalışıyor. Çok teşekkürler tek eksik otomatik revlenme kaldı![]()
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:iG_Isyanci[33];
new OlenGRD;
new const TAG[] = "SERVERISMI";
public plugin_init()
{
register_plugin("Oto_Rev", "2.1", "suriyelikene");
register_event("HLTV", "@elbasi", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "@CBasePlayer_Killed", .post=true);
}
@CBasePlayer_Killed(olen,olduren) {
new TeamName:team1=get_member(olen, m_iTeam), TeamName:team2=get_member(olduren, m_iTeam), TeamName:team3=get_member(OlenGRD, m_iTeam);
if(olduren == olen) {
return;
}
if(team2 == TEAM_TERRORIST && team1 == TEAM_CT){
iG_Isyanci[olduren] = true;
OlenGRD = olen;
}
if(team1 == TEAM_TERRORIST && iG_Isyanci[olen] && team3 == TEAM_CT){
rg_round_respawn(OlenGRD);
iG_Isyanci[olen] = false;
client_print_color(OlenGRD,OlenGRD,"^1[^3%s^1] ^4Seni Olduren Terorist ^1Olduruldugu Icin ^3Otomatik Revlendin",TAG);
}
}
@elbasi()
{
new players[32], inum, id,i;
get_players(players, inum);
for(i=0;i<inum;i++) {
id = players[i];
iG_Isyanci[id] = false;
}
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Bazı eklenti istekleri.
Thanks.Colditz yazdı: Cmt May 08, 2021 3:54 am Neden reapide var olan komutu kullanmıyorsun? rg_is_player_can_takedamage?
Ve tek bir ife bağlamana gerek yok.Overflow üstüne overflow...Kod: Tümünü seç
//if(!(is_user_connected(pevAttacker)) || get_entvar(this, var_takedamage) == false || get_member(pevAttacker, m_iTeam) != TEAM_TERRORIST || get_member(this, m_iTeam) != TEAM_CT){ if(!is_user_connected(pevAttacker) || !rg_is_player_can_takedamage(this, pevAttacker)) { return; } if(get_member(pevAttacker, m_iTeam) != TEAM_TERRORIST || get_member(this, m_iTeam) != TEAM_CT) { return; }
Static e gerek yok, new yeterli.Kod: Tümünü seç
for(new id = 1, Float:flOrigin[3]; id <= MaxClients; id++) { if(is_user_alive(id) && get_member(id, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST && Stuck(id)) { get_entvar(id, var_origin, flOrigin); flOrigin[2] += 35.0; set_entvar(id, var_origin, flOrigin); } } client_print_color(0, 0, "^3Isyan basladigi icin butun mahkumlar kaldirildi.");
Kod: Tümünü seç
bool:Stuck(id){ //static Float:Origin[3]; new Float:Origin[3]; get_entvar(id, var_origin, Origin);
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Bazı eklenti istekleri.
Mobildeyim, eklentiye biraz baktığımda şunu fark ettim; bir mahkum 2 veya daha fazla gardiyan öldürürse sadece son öldürdüğünü revleyecektir. Bu eklentiyi ben array ile yapmıştım ve bütün öldüklerini revliyordu.vburakustunel yazdı: Cmt May 08, 2021 5:17 amKod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <reapi> new bool:iG_Isyanci[33]; new OlenGRD; new const TAG[] = "SERVERISMI"; public plugin_init() { register_plugin("Oto_Rev", "2.1", "suriyelikene"); register_event("HLTV", "@elbasi", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "@CBasePlayer_Killed", .post=true); } @CBasePlayer_Killed(olen,olduren) { new TeamName:team1=get_member(olen, m_iTeam), TeamName:team2=get_member(olduren, m_iTeam), TeamName:team3=get_member(OlenGRD, m_iTeam); if(olduren == olen) { return; } if(team2 == TEAM_TERRORIST && team1 == TEAM_CT){ iG_Isyanci[olduren] = true; OlenGRD = olen; } if(team1 == TEAM_TERRORIST && iG_Isyanci[olen] && team3 == TEAM_CT){ rg_round_respawn(OlenGRD); iG_Isyanci[olen] = false; client_print_color(OlenGRD,OlenGRD,"^1[^3%s^1] ^4Seni Olduren Terorist ^1Olduruldugu Icin ^3Otomatik Revlendin",TAG); } } @elbasi() { new players[32], inum, id,i; get_players(players, inum); for(i=0;i<inum;i++) { id = players[i]; iG_Isyanci[id] = false; } }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 5
- Kayıt: Çrş Kas 09, 2016 10:08 pm
Bazı eklenti istekleri.
Eğer bestcorenin dediği olay yaşanıyorsa bu eklentiyi ne yazık ki hala beklemedeyim test edemedim. Localde çalışıyorum şuan.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 5
- Kayıt: Çrş Kas 09, 2016 10:08 pm
Bazı eklenti istekleri.
Tüm cevaplayan ve cevaplayacak olan arkadaşlara teşekkür ediyorum. Fakat hala t Takımında'ki isyancı öldürülürse eğer öldürdüğü ct otomatik revlenmesi pluginini arıyorum.
Link: | |
Linklerini gizle |