Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Restmenu ve silah Menüsü

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Özcan Örs
Mesajlar: 2204
Kayıt: Prş May 31, 2018 3:32 pm
Konum: Türkiye
Server Ip/DNS: cs3.csduragi.net
Clan İsmi: TIMGaming
İletişim:

Restmenu ve silah Menüsü

Mesaj gönderen Özcan Örs »

Selamlar arkadaşlar,

2 konu açmak istemedim şimdi restmenu de şöyle bir sorunumuz var yasakladığımız silahlar harita değiştikten sonra geri pasif hale geliyor kendi kendine silahlar aktif oluyor değişiyor nedeni nedir?

Ekte bıraktığım sma ise direk girişte silah menüsü karşımıza çıkmıyor ancak diğer el /guns yazar isek karşımıza çıkıyor oda bazılarında ise /guns yazmasak bile karşısına çıkıyor böyle bir dağınıklık var yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

Restmenu ve silah Menüsü

Mesaj gönderen bestcore »

1. konuyu zaten belirtmiştim bir fikrim yok.
2. konuda ise eklentide oyuncu çıkış yaptığında değişken sıfırlanmamış bu nedenle çıkan oyuncuyla yeni giren oyuncunun verileri karışıyor olabilir. Eklentide "Hep aynı silahları al" seçeneğine basarsanız oyuncu doğduğunda menü karşısına gelmez birdaha seçim yapmak için "/guns" yazmanız gerekir. buyur;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <reapi>

new const PLUGIN[] = "Gun_Menu";
new const VERSION[] = "1.0";
new const AUTHOR[] = "akcaliberkk, By.KinG";

new const TAG[] = "T-IM GaminG";
new const KISATAG[] = "T-IM";

new Last_Primary[33][32], Last_Secondary[33][32];
new bool: Auto_ID[33];

new const Weapons_Name[] =
{
	CSW_P228,
	CSW_SCOUT,
	CSW_XM1014,
	CSW_MAC10,
	CSW_AUG,
	CSW_ELITE,
	CSW_FIVESEVEN,
	CSW_UMP45,
	CSW_SG550,
	CSW_GALIL,
	CSW_FAMAS,
	CSW_USP,
	CSW_GLOCK18,
	CSW_AWP,
	CSW_MP5NAVY,
	CSW_M249,
	CSW_M3,
	CSW_M4A1,
	CSW_TMP,
	CSW_G3SG1,
	CSW_DEAGLE,
	CSW_SG552,
	CSW_AK47,
	CSW_P90
}

new const Weapons_Max_Bp_Ammo[] =
{
	52,
	90,
	32,
	100,
	90,
	120,
	100,
	100,
	90,
	90,
	90,
	100,
	120,
	30,
	120,
	200,
	32,
	90,
	120,
	90,
	35,
	90,
	90,
	100
}

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_clcmd("say /guns", "Activate_Menu");
	register_clcmd("say /silah", "Activate_Menu");
	register_clcmd("say /silahlar", "Activate_Menu");
	register_clcmd("say /gun", "Activate_Menu");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn", 1);
}
public client_disconnected(id){
	Auto_ID[id] = false;
	Last_Primary[id][0] = EOS;
	Last_Secondary[id][0] = EOS;
}

public Activate_Menu(ID)
{
	Auto_ID[ID] = false;
	client_print_color(ID, ID, "^3[BILGI] ^4Silah Menusu Aktif Edildi");
}

public CBasePlayer_Spawn(ID)
{
	if(!is_user_alive(ID))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	rg_remove_all_items(ID);
	rg_give_item(ID, "weapon_knife");
	
	if(Auto_ID[ID])
	{
		rg_give_item(ID, Last_Primary[ID]);
		rg_give_item(ID, Last_Secondary[ID]);
		rg_give_item(ID, "weapon_hegrenade");
	}
	else
	{
		Gun_Menu(ID);
	}
	
	Refill_Weapons(ID);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Gun_Menu(ID)
{
	static Item[128];
	
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \ySilah Menu", TAG);
	new Menu = menu_create(Item, "Gun_Menu_Handler");
	
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yYeni Silahlar Al", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "1");
	
	if(Last_Primary[ID][0] == 0 && Last_Secondary[ID][0] == 0)
	{
		formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yOnceki Elde Alinan Silahlari Al", KISATAG);
		menu_additem(Menu, Item, "9");
		formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yHep Ayni Silahlari Al", KISATAG);
		menu_additem(Menu, Item, "9");
	}
	else
	{
		formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yOnceki Elde Alinan Silahlari Al", KISATAG);
		menu_additem(Menu, Item, "2");
		formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yHep Ayni Silahlari Al", KISATAG);
		menu_additem(Menu, Item, "3");
	}
	
	menu_setprop(Menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yGeri", KISATAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_BACKNAME, Item);
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yIleri", KISATAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_NEXTNAME, Item);
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yCikis", KISATAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_EXITNAME, Item);
	menu_display(ID, Menu, 0);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Gun_Menu_Handler(ID, Menu, Item)
{
	if(Item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(Menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new Access, Data[6], Menu_Name[64], Call_Back;
	menu_item_getinfo(Menu, Item, Access, Data, 5, Menu_Name, 63, Call_Back);
	new Key = str_to_num(Data);
	
	switch(Key)
	{
		case 1 :
		{
			Show_Primary_Menu(ID);
		}
		case 2 :
		{
			rg_give_item(ID, Last_Primary[ID]);
			rg_give_item(ID, Last_Secondary[ID]);
			rg_give_item(ID, "weapon_hegrenade");
			
			Refill_Weapons(ID);
		}
		case 3 :
		{
			rg_give_item(ID, Last_Primary[ID]);
			rg_give_item(ID, Last_Secondary[ID]);
			rg_give_item(ID, "weapon_hegrenade");
			
			Refill_Weapons(ID);
			
			Auto_ID[ID] = true;
			client_print_color(ID, ID, "^3[BILGI] ^4Silah Menusu Tekrar Gosterilmeyecek^1.^4Silah Menusunu Acmak Icin ^1: ^3/Guns ^1& ^3/Silah");
		}
		case 9 :
		{
			Gun_Menu(ID);
		}
	}

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Show_Primary_Menu(ID)
{
	static Item[128];
	
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yPrimary Weapon Menu", TAG);
	new Menu = menu_create(Item, "Show_Primary_Menu_Handler");
	
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yM4A1", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "1");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yAK47", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "2");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yAWP", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "3");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yAUG", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "4");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \ySG552", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "5");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yFAMAS", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "6");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yGALIL", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "7");
	
	menu_setprop(Menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yGeri", KISATAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_BACKNAME, Item);
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yIleri", KISATAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_NEXTNAME, Item);
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yCikis", KISATAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_EXITNAME, Item);
	menu_display(ID, Menu, 0);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Show_Primary_Menu_Handler(ID, Menu, Item)
{
	if(Item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(Menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new Access, Data[6], Menu_Name[64], Call_Back;
	menu_item_getinfo(Menu, Item, Access, Data, 5, Menu_Name, 63, Call_Back);
	new Key = str_to_num(Data);
	
	switch(Key)
	{
		case 1 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_m4a1");
			formatex(Last_Primary[ID], 31, "weapon_m4a1");
			
			Show_Secondary_Menu(ID);
		}
		case 2 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_ak47");
			formatex(Last_Primary[ID], 31, "weapon_ak47");
			
			Show_Secondary_Menu(ID);
		}
		case 3 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_awp");
			formatex(Last_Primary[ID], 31, "weapon_awp");
			
			Show_Secondary_Menu(ID);
		}
		case 4 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_aug");
			formatex(Last_Primary[ID], 31, "weapon_aug");
			
			Show_Secondary_Menu(ID);
		}
		case 5 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_sg552");
			formatex(Last_Primary[ID], 31, "weapon_sg552");
			
			Show_Secondary_Menu(ID);
		}
		case 6 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_famas");
			formatex(Last_Primary[ID], 31, "weapon_famas");
			
			Show_Secondary_Menu(ID);
		}
		case 7 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_galil");
			formatex(Last_Primary[ID], 31, "weapon_galil");
			
			Show_Secondary_Menu(ID);
		}
	}
	
	menu_destroy(Menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Show_Secondary_Menu(ID)
{
	static Item[128];
	
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \ySecondary Weapon Menu", TAG);
	new Menu = menu_create(Item, "Show_Secondary_Menu_Handler");
	
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yDEAGLE", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "1");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yUSP", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "2");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yFIVESEVEN", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "3");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yELITE", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "4");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yP228", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "5");
	
	menu_setprop(Menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yGeri", KISATAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_BACKNAME, Item);
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yIleri", KISATAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_NEXTNAME, Item);
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yCikis", KISATAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_EXITNAME, Item);
	menu_display(ID, Menu, 0);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Show_Secondary_Menu_Handler(ID, Menu, Item)
{
	if(Item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(Menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new Access, Data[32], Menu_Name[64], Call_Back;
	menu_item_getinfo(Menu, Item, Access, Data, 5, Menu_Name, 63, Call_Back);
	new Key = str_to_num(Data);
	
	switch(Key)
	{
		case 1 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_deagle");
			formatex(Last_Secondary[ID], 31, "weapon_deagle");
			
			Refill_Weapons(ID);
		}
		case 2 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_usp");
			formatex(Last_Secondary[ID], 31, "weapon_usp");
			
			Refill_Weapons(ID);
		}
		case 3 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_fiveseven");
			formatex(Last_Secondary[ID], 31, "weapon_fiveseven");
			
			Refill_Weapons(ID);
		}
		case 4 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_elite");
			formatex(Last_Secondary[ID], 31, "weapon_elite");
			
			Refill_Weapons(ID);
		}
		case 5 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_p228");
			formatex(Last_Secondary[ID], 31, "weapon_p228");
			
			Refill_Weapons(ID);
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

stock Refill_Weapons(ID)
{
	new Weapons[32], Num;
	get_user_weapons(ID, Weapons, Num);
	
	for(new i; i < Num; i++)
	{
		for(new a; a < sizeof(Weapons_Name); a++)
		{
			if(Weapons[i] == Weapons_Name[a])
			{
				cs_set_user_bpammo(ID, Weapons[i], Weapons_Max_Bp_Ammo[a]);
			}
		}
	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Özcan Örs
Mesajlar: 2204
Kayıt: Prş May 31, 2018 3:32 pm
Konum: Türkiye
Server Ip/DNS: cs3.csduragi.net
Clan İsmi: TIMGaming
İletişim:

Restmenu ve silah Menüsü

Mesaj gönderen Özcan Örs »

bestcore yazdı: Çrş Nis 21, 2021 6:58 pm 1. konuyu zaten belirtmiştim bir fikrim yok.
2. konuda ise eklentide oyuncu çıkış yaptığında değişken sıfırlanmamış bu nedenle çıkan oyuncuyla yeni giren oyuncunun verileri karışıyor olabilir. Eklentide "Hep aynı silahları al" seçeneğine basarsanız oyuncu doğduğunda menü karşısına gelmez birdaha seçim yapmak için "/guns" yazmanız gerekir. buyur;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <reapi>

new const PLUGIN[] = "Gun_Menu";
new const VERSION[] = "1.0";
new const AUTHOR[] = "akcaliberkk, By.KinG";

new const TAG[] = "T-IM GaminG";
new const KISATAG[] = "T-IM";

new Last_Primary[33][32], Last_Secondary[33][32];
new bool: Auto_ID[33];

new const Weapons_Name[] =
{
	CSW_P228,
	CSW_SCOUT,
	CSW_XM1014,
	CSW_MAC10,
	CSW_AUG,
	CSW_ELITE,
	CSW_FIVESEVEN,
	CSW_UMP45,
	CSW_SG550,
	CSW_GALIL,
	CSW_FAMAS,
	CSW_USP,
	CSW_GLOCK18,
	CSW_AWP,
	CSW_MP5NAVY,
	CSW_M249,
	CSW_M3,
	CSW_M4A1,
	CSW_TMP,
	CSW_G3SG1,
	CSW_DEAGLE,
	CSW_SG552,
	CSW_AK47,
	CSW_P90
}

new const Weapons_Max_Bp_Ammo[] =
{
	52,
	90,
	32,
	100,
	90,
	120,
	100,
	100,
	90,
	90,
	90,
	100,
	120,
	30,
	120,
	200,
	32,
	90,
	120,
	90,
	35,
	90,
	90,
	100
}

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_clcmd("say /guns", "Activate_Menu");
	register_clcmd("say /silah", "Activate_Menu");
	register_clcmd("say /silahlar", "Activate_Menu");
	register_clcmd("say /gun", "Activate_Menu");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn", 1);
}
public client_disconnected(id){
	Auto_ID[id] = false;
	Last_Primary[id][0] = EOS;
	Last_Secondary[id][0] = EOS;
}

public Activate_Menu(ID)
{
	Auto_ID[ID] = false;
	client_print_color(ID, ID, "^3[BILGI] ^4Silah Menusu Aktif Edildi");
}

public CBasePlayer_Spawn(ID)
{
	if(!is_user_alive(ID))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	rg_remove_all_items(ID);
	rg_give_item(ID, "weapon_knife");
	
	if(Auto_ID[ID])
	{
		rg_give_item(ID, Last_Primary[ID]);
		rg_give_item(ID, Last_Secondary[ID]);
		rg_give_item(ID, "weapon_hegrenade");
	}
	else
	{
		Gun_Menu(ID);
	}
	
	Refill_Weapons(ID);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Gun_Menu(ID)
{
	static Item[128];
	
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \ySilah Menu", TAG);
	new Menu = menu_create(Item, "Gun_Menu_Handler");
	
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yYeni Silahlar Al", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "1");
	
	if(Last_Primary[ID][0] == 0 && Last_Secondary[ID][0] == 0)
	{
		formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yOnceki Elde Alinan Silahlari Al", KISATAG);
		menu_additem(Menu, Item, "9");
		formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yHep Ayni Silahlari Al", KISATAG);
		menu_additem(Menu, Item, "9");
	}
	else
	{
		formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yOnceki Elde Alinan Silahlari Al", KISATAG);
		menu_additem(Menu, Item, "2");
		formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yHep Ayni Silahlari Al", KISATAG);
		menu_additem(Menu, Item, "3");
	}
	
	menu_setprop(Menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yGeri", KISATAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_BACKNAME, Item);
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yIleri", KISATAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_NEXTNAME, Item);
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yCikis", KISATAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_EXITNAME, Item);
	menu_display(ID, Menu, 0);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Gun_Menu_Handler(ID, Menu, Item)
{
	if(Item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(Menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new Access, Data[6], Menu_Name[64], Call_Back;
	menu_item_getinfo(Menu, Item, Access, Data, 5, Menu_Name, 63, Call_Back);
	new Key = str_to_num(Data);
	
	switch(Key)
	{
		case 1 :
		{
			Show_Primary_Menu(ID);
		}
		case 2 :
		{
			rg_give_item(ID, Last_Primary[ID]);
			rg_give_item(ID, Last_Secondary[ID]);
			rg_give_item(ID, "weapon_hegrenade");
			
			Refill_Weapons(ID);
		}
		case 3 :
		{
			rg_give_item(ID, Last_Primary[ID]);
			rg_give_item(ID, Last_Secondary[ID]);
			rg_give_item(ID, "weapon_hegrenade");
			
			Refill_Weapons(ID);
			
			Auto_ID[ID] = true;
			client_print_color(ID, ID, "^3[BILGI] ^4Silah Menusu Tekrar Gosterilmeyecek^1.^4Silah Menusunu Acmak Icin ^1: ^3/Guns ^1& ^3/Silah");
		}
		case 9 :
		{
			Gun_Menu(ID);
		}
	}

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Show_Primary_Menu(ID)
{
	static Item[128];
	
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yPrimary Weapon Menu", TAG);
	new Menu = menu_create(Item, "Show_Primary_Menu_Handler");
	
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yM4A1", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "1");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yAK47", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "2");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yAWP", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "3");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yAUG", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "4");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \ySG552", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "5");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yFAMAS", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "6");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yGALIL", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "7");
	
	menu_setprop(Menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yGeri", KISATAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_BACKNAME, Item);
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yIleri", KISATAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_NEXTNAME, Item);
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yCikis", KISATAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_EXITNAME, Item);
	menu_display(ID, Menu, 0);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Show_Primary_Menu_Handler(ID, Menu, Item)
{
	if(Item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(Menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new Access, Data[6], Menu_Name[64], Call_Back;
	menu_item_getinfo(Menu, Item, Access, Data, 5, Menu_Name, 63, Call_Back);
	new Key = str_to_num(Data);
	
	switch(Key)
	{
		case 1 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_m4a1");
			formatex(Last_Primary[ID], 31, "weapon_m4a1");
			
			Show_Secondary_Menu(ID);
		}
		case 2 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_ak47");
			formatex(Last_Primary[ID], 31, "weapon_ak47");
			
			Show_Secondary_Menu(ID);
		}
		case 3 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_awp");
			formatex(Last_Primary[ID], 31, "weapon_awp");
			
			Show_Secondary_Menu(ID);
		}
		case 4 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_aug");
			formatex(Last_Primary[ID], 31, "weapon_aug");
			
			Show_Secondary_Menu(ID);
		}
		case 5 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_sg552");
			formatex(Last_Primary[ID], 31, "weapon_sg552");
			
			Show_Secondary_Menu(ID);
		}
		case 6 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_famas");
			formatex(Last_Primary[ID], 31, "weapon_famas");
			
			Show_Secondary_Menu(ID);
		}
		case 7 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_galil");
			formatex(Last_Primary[ID], 31, "weapon_galil");
			
			Show_Secondary_Menu(ID);
		}
	}
	
	menu_destroy(Menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Show_Secondary_Menu(ID)
{
	static Item[128];
	
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \ySecondary Weapon Menu", TAG);
	new Menu = menu_create(Item, "Show_Secondary_Menu_Handler");
	
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yDEAGLE", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "1");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yUSP", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "2");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yFIVESEVEN", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "3");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yELITE", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "4");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yP228", KISATAG);
	menu_additem(Menu, Item, "5");
	
	menu_setprop(Menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r");
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yGeri", KISATAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_BACKNAME, Item);
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yIleri", KISATAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_NEXTNAME, Item);
	formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yCikis", KISATAG);
	menu_setprop(Menu, MPROP_EXITNAME, Item);
	menu_display(ID, Menu, 0);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public Show_Secondary_Menu_Handler(ID, Menu, Item)
{
	if(Item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(Menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new Access, Data[32], Menu_Name[64], Call_Back;
	menu_item_getinfo(Menu, Item, Access, Data, 5, Menu_Name, 63, Call_Back);
	new Key = str_to_num(Data);
	
	switch(Key)
	{
		case 1 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_deagle");
			formatex(Last_Secondary[ID], 31, "weapon_deagle");
			
			Refill_Weapons(ID);
		}
		case 2 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_usp");
			formatex(Last_Secondary[ID], 31, "weapon_usp");
			
			Refill_Weapons(ID);
		}
		case 3 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_fiveseven");
			formatex(Last_Secondary[ID], 31, "weapon_fiveseven");
			
			Refill_Weapons(ID);
		}
		case 4 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_elite");
			formatex(Last_Secondary[ID], 31, "weapon_elite");
			
			Refill_Weapons(ID);
		}
		case 5 :
		{
			rg_give_item(ID, "weapon_p228");
			formatex(Last_Secondary[ID], 31, "weapon_p228");
			
			Refill_Weapons(ID);
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

stock Refill_Weapons(ID)
{
	new Weapons[32], Num;
	get_user_weapons(ID, Weapons, Num);
	
	for(new i; i < Num; i++)
	{
		for(new a; a < sizeof(Weapons_Name); a++)
		{
			if(Weapons[i] == Weapons_Name[a])
			{
				cs_set_user_bpammo(ID, Weapons[i], Weapons_Max_Bp_Ammo[a]);
			}
		}
	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Teşekkürler kanka :)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Özcan Örs
Mesajlar: 2204
Kayıt: Prş May 31, 2018 3:32 pm
Konum: Türkiye
Server Ip/DNS: cs3.csduragi.net
Clan İsmi: TIMGaming
İletişim:

Restmenu ve silah Menüsü

Mesaj gönderen Özcan Örs »

Arkadaşlar restmenu hakkında fikri olan var mı? Yaptığımız ayarlar kendi kendine bozuluyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

Restmenu ve silah Menüsü

Mesaj gönderen bilalgecer47 »

Özcan Örs yazdı: Prş Nis 22, 2021 5:08 pm Arkadaşlar restmenu hakkında fikri olan var mı? Yaptığımız ayarlar kendi kendine bozuluyor
Restmenude oynama yapılmadıgı surece rasgele degısmez.Admin loglarını kontrol ediniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ENESIZM
Mesajlar: 2191
Kayıt: Prş Tem 06, 2017 10:44 pm
Konum: Mersin
Server Ip/DNS: MoonDeveloperTeam
İletişim:

Restmenu ve silah Menüsü

Mesaj gönderen ENESIZM »

restmenuyu pluginsinide en üste yazıp kaydedin, mapi baştan açın

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Özcan Örs
Mesajlar: 2204
Kayıt: Prş May 31, 2018 3:32 pm
Konum: Türkiye
Server Ip/DNS: cs3.csduragi.net
Clan İsmi: TIMGaming
İletişim:

Restmenu ve silah Menüsü

Mesaj gönderen Özcan Örs »

bilalgecer47 yazdı: Prş Nis 22, 2021 7:14 pm
Özcan Örs yazdı: Prş Nis 22, 2021 5:08 pm Arkadaşlar restmenu hakkında fikri olan var mı? Yaptığımız ayarlar kendi kendine bozuluyor
Restmenude oynama yapılmadıgı surece rasgele degısmez.Admin loglarını kontrol ediniz.
Baktım kardeşim herhangi bir şey yok dediğin şeyi bizde biliyoruz normalde olmuyor böyle şeyler ama artık oluyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Özcan Örs
Mesajlar: 2204
Kayıt: Prş May 31, 2018 3:32 pm
Konum: Türkiye
Server Ip/DNS: cs3.csduragi.net
Clan İsmi: TIMGaming
İletişim:

Restmenu ve silah Menüsü

Mesaj gönderen Özcan Örs »

ENESIZM yazdı: Prş Nis 22, 2021 8:00 pm restmenuyu pluginsinide en üste yazıp kaydedin, mapi baştan açın
Tamamdır enes deneyeceğim sağolasın

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Özcan Örs
Mesajlar: 2204
Kayıt: Prş May 31, 2018 3:32 pm
Konum: Türkiye
Server Ip/DNS: cs3.csduragi.net
Clan İsmi: TIMGaming
İletişim:

Restmenu ve silah Menüsü

Mesaj gönderen Özcan Örs »

Ömer bey restmenu harf yetkisin a yetkisine aldım kalkan veya pompalı gibi silahlar kendi kendine hala açılıyor ve kimse de açmıyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

-OkanBey*.
Mesajlar: 36
Kayıt: Pzr May 31, 2020 11:03 pm
Server Ip/DNS: CS23,CS33
Clan İsmi: CoverYCLaN

Restmenu ve silah Menüsü

Mesaj gönderen -OkanBey*. »

Bana bu silah menüsü geldiğinde bir kaç bugu vs vardi bildiğiniz üzere "cs55.csduragi.com" deathMatch yaptim bende istediğiniz eklenti vs olursa yazabilirsiniz en bugsuz en düzgün çalışan hale getirmek için çalıştım kendinize özgü silah eklemesi vs yapabilirsiniz tekrardan biz boyle kullanıyoruz

Kod: Tümünü seç

/* 


*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "DM Guns Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "akcaliberkk" "OkanBeY*.



new bool:auto[33];
new last_primary[33][32];
new last_secondary[33][32];
new grenades[33];


new const g_weapons[] =
{
	CSW_P228,
	CSW_SCOUT,
	CSW_XM1014,
	CSW_MAC10,
	CSW_AUG,
	CSW_ELITE,
	CSW_FIVESEVEN,
	CSW_UMP45,
	CSW_SG550,
	CSW_GALIL,
	CSW_FAMAS,
	CSW_USP,
	CSW_GLOCK18,
	CSW_AWP,
	CSW_MP5NAVY,
	CSW_M249,
	CSW_M3,
	CSW_M4A1,
	CSW_TMP,
	CSW_G3SG1,
	CSW_DEAGLE,
	CSW_SG552,
	CSW_AK47,
	CSW_P90
}

new const g_max_bp[] =
{
	52,
	90,
	32,
	100,
	90,
	120,
	100,
	100,
	90,
	90,
	90,
	100,
	120,
	30,
	120,
	200,
	32,
	90,
	120,
	90,
	35,
	90,
	90,
	100
}

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "SpawnPost",1)
	
	register_clcmd("say /guns","ActivateMenu")
	register_clcmd("say /guns","ActivateMenu")
	register_clcmd("say /grenades","SwitchGrenades")
	register_clcmd("say /bomba","SwitchGrenades")
}
public SpawnPost(id) {
	if(!is_user_alive(id)) return;
	
	strip_user_weapons(id)
	give_item(id,"weapon_knife")
	if(auto[id]) {
		give_item(id,last_primary[id])
		give_item(id,last_secondary[id])
	}
	else {
		ShowGunsMenu(id)
	}
	if(grenades[id] == 2) {
		give_item(id,"weapon_hegrenade")
		
	}
	
	refill_weapons(id)
}
public ShowGunsMenu(id) {
	
	new menu = menu_create("\r[CoverY CaR Arena] \d-- \ySilah Menu","menu_handler")
		
	menu_additem(menu,"\w[\rYeni Silahlar Al\w]","1")
	
	if(last_primary[id][0] == 0 && last_secondary[id][0] == 0) {
		menu_additem(menu,"\d[\rOnceki Elde Alinan Silahlari Al\d]","9")
		menu_additem(menu,"\d[\rHep Ayni Silahlari Al\d]","9")
	}
	else {
		menu_additem(menu,"\w[\rOnceki Elde Alinan Silahlari Al\w]","2")
		menu_additem(menu,"\w[\rHep Ayni Silahlari Al\w]","3")
	}
        menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"\yIleri")
        menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"\yGeri")
        menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"\dCikis");
        menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	menu_display(id,menu,0)
}
public menu_handler(id,menu,item) {
	new data[6],name[64];
	new access,callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, name, 63, callback)
	switch(str_to_num(data)) {
		case 1:{
			ShowNewGunsMenu(id);
		}
		case 2:{
			give_item(id,last_primary[id])
			give_item(id,last_secondary[id])
			if(grenades[id] == 2) {
				give_item(id,"weapon_hegrenade")
				
			}
			
			refill_weapons(id)
		}
		case 3:{
			give_item(id,last_primary[id])
			give_item(id,last_secondary[id])
			if(grenades[id] == 2) {
				give_item(id,"weapon_hegrenade")
				
			}
			
			refill_weapons(id)
			auto[id] = true;
			client_print(id,print_chat,"[GUNS] Artik size Silah Menusu gosterilmeyecek. Tekrar gosterilmesini isterseniz /guns veya /silah yaziniz.")
		}
		case 9: {
			ShowGunsMenu(id)
		}
		case 4: {
			helpermenu(id)
		}
	}
	menu_destroy(menu)
}
public ShowNewGunsMenu(id) {
	new menu = menu_create("\w[\yDM\w]: \rSilahlar","menu_handler2")
	menu_additem(menu,"\w[\rM4A1\w]","weapon_m4a1")
	menu_additem(menu,"\w[\rAK47\w]","weapon_ak47")
	menu_additem(menu,"\w[\rAwp\w]","weapon_awp")
	menu_additem(menu,"\w[\yMP5\w]","weapon_mp5navy")
	menu_additem(menu,"\w[\yAUG\w]","weapon_aug")
	menu_additem(menu,"\w[\ySG552\w]","weapon_sg552")
	menu_additem(menu,"\w[\yGalil\w]","weapon_galil")
	menu_additem(menu,"\w[\yFamas\w]","weapon_famas")
	menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"\yIleri")
        menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"\yGeri")
        menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"\dCikis");
	menu_display(id,menu,0)
}
public menu_handler2(id,menu,item) {
	if(!is_user_connected(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new data[32],name[64];
	new access,callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 31, name, 63, callback)
	
	give_item(id,data)
	copy(last_primary[id],31,data)
	
	ShowSecondaryMenu(id)
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED
}
public ShowSecondaryMenu(id) {
	new menu = menu_create("\w[\yDM\w]:\rTabancalar","menu_handler3")
	menu_additem(menu,"\w[\rDeagle\w]","weapon_deagle")
	menu_additem(menu,"\w[\rUsp\w]","weapon_usp")
	menu_additem(menu,"\w[\rGlock\w]","weapon_glock18")
        menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"\yIleri")
        menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"\yGeri")
        menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"\dCikis");
	menu_display(id,menu,0)
}
public menu_handler3(id,menu,item) {
	if(!is_user_connected(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new data[32],name[64];
	new access,callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 31, name, 63, callback)
	
	give_item(id,data)
	copy(last_secondary[id],31,data)
	
	if(!grenades[id]) {
		ShowGrenadeMenu(id)
	}
	if(grenades[id] == 2) {
		give_item(id,"weapon_hegrenade")
		
	}
			
	refill_weapons(id)
	menu_destroy(menu)
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public helpermenu(id) {
	static Item[64]

	formatex(Item, charsmax(Item),"\r[DeathMatch] \d-- \yGelismis Yardim Menu")
	new Menu = menu_create(Item, "helpermenu2")

	formatex(Item, charsmax(Item),"\w[\r100 HP\w] \d[100 TL]")
	menu_additem(Menu, Item, "1")

	formatex(Item, charsmax(Item),"\w[\rSinirsiz Armor\w] \d[16000 TL]")
	menu_additem(Menu, Item, "2")

	formatex(Item, charsmax(Item),"\w[\r1000 HP\w] \d[1000 TL]")
	menu_additem(Menu, Item, "3")

	formatex(Item, charsmax(Item),"\w[\rSinirsiz HP\w] \d[16000 TL]")
	menu_additem(Menu, Item, "4")

	menu_setprop(Menu,MPROP_EXITNAME,"Cikis")
	menu_display(id, Menu,0)

}
public helpermenu2(id, menu, item) {
	if( item == MENU_EXIT )
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	new data[6], iName[64];
	new access, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
	new key = str_to_num(data);

	switch(key)
	{
		case 1:{
			if(cs_get_user_money(id) >= 1000)
			{
				cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) - 1000)
				set_user_health(id,get_user_health(id) + 100)
				ChatColor(id,"!teamBasarili Bir Sekilde -> !y[ !g100 HP !y] !teamAldiniz.")
			}
			else {
				ChatColor(id,"!teamYeterli Paran Yok")
			}
		}
		case 2:{
			if(cs_get_user_money(id) >= 16000)
			{
				cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) - 16000)
				set_user_armor(id,get_user_armor(id) + 99999999999)
				ChatColor(id,"!teamBasarili Bir Sekilde -> !y[ !gSinirsiz Armor !y] !teamAldiniz.")
			}
			else {
				ChatColor(id,"!teamYeterli Paran Yok")
			}
		}
		case 3:{
			if(cs_get_user_money(id) >= 10000)
			{
				cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) - 10000)
				set_user_health(id,get_user_health(id) + 1000)
				ChatColor(id,"!teamBasarili Bir Sekilde -> !y[ !g1000 HP !y] !teamAldiniz.")
			}
			else {
				ChatColor(id,"!teamYeterli Paran Yok")
			}
		}
		case 4:{
			if(cs_get_user_money(id) >= 16000)
			{
				cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) - 1000)
				set_user_health(id,get_user_health(id) + 999999999999)
				ChatColor(id,"!teamBasarili Bir Sekilde -> !y[ !gSinirsiz HP !y] !teamAldiniz.")
			}
			else {
				ChatColor(id,"!teamYeterli Paran Yok")
			}
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public ShowGrenadeMenu(id) {
	new menu = menu_create("\rHer El Bomba Almak Ister misiniz ?","menu_handler4")
	menu_additem(menu,"\w[\rBomba Seti\w] \dIstiyorum","1")
	menu_additem(menu,"\w[\rBomba Seti\w] \dIstemiyorum","2")
	menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_NEVER)
	menu_display(id,menu,0)
}
public menu_handler4(id,menu,item) {
	new data[6],name[64];
	new access,callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, name, 63, callback)
	
	switch(str_to_num(data)) {
		case 1:{
			give_item(id,"weapon_hegrenade")
			
			grenades[id] = 2
			client_print(id,print_chat,"[GUNS] Artik size her el bomba verilecek. Bu ayari degistirmek icin /bomba veya /grenades yazin.")
		}
		case 2:{
			grenades[id] = 1
			client_print(id,print_chat,"[GUNS] Artik size hicbir zaman bomba verilmeyecek. Bu ayari degistirmek icin /bomba veya /grenades yazin.")
		}
	}
	
	menu_destroy(menu)
}
public ActivateMenu(id) {
	auto[id] = false;
	client_print(id,print_chat,"[GUNS] Silah menusunu aktif ettiniz. Bir dahaki sefere tekrar yeni silah secebilirsiniz.")
}
public SwitchGrenades(id) {
	client_print(id,print_chat,"[GUNS] Bomba ayarinizi: ^"%s^" olarak degistirdiniz. Artik size %s",grenades[id] == 2 ? "Hicbir Zaman Bomba Verilmesin":"Her El Bomba Verilsin",grenades[id] == 2 ? "bomba verilmeyecek.":"her el bomba verilecek.")
	grenades[id] = grenades[id] == 2 ? 1 : 2;
}
stock refill_weapons(id) {
	new weapons[32],inum;
	get_user_weapons(id,weapons,inum)
	for(new i;i<inum;i++) {
		for(new a;a < sizeof(g_weapons); a++) {
			if(weapons[i] == g_weapons[a]) {
				cs_set_user_bpammo(id,weapons[i],g_max_bp[a])
			}
		}
	}
}
stock ChatColor(const id, const input[], any:...)
{
	new count = 1, players[32];
	static msg[191];
	vformat(msg, 190, input, 3);

	replace_all(msg, 190, "!n", "^x01"); // Default Renk(Sarı)
	replace_all(msg, 190, "!g", "^x04"); // Yeşil Renk
	replace_all(msg, 190, "!team", "^x03"); // Takım Renk( CT mavi , T kırmızı )

	if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
	{
		for (new i = 0; i < count; i++)
	{
	if (is_user_connected(players[i]))
	{
	
		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
		write_byte(players[i]);
		write_string(msg);
		message_end();
			}

		}
	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla