Ne yapıyorsun! Yardıma ihtiyacım var. Zombie Escape eklentisiyle (ZP 4.3) başlangıçta insanlar ve zombiler için [spawn] anında donan bir eklenti istiyorum (insanlar için "5 saniye" ve zombiler için "20" saniye)
Tıpkı klasik Zombi Kaçış modu gibi Spawn'da donun.
Freeze for [Humans and Zombies] at spawn.
Doğumda donma [Zombie Escape]
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2
- Kayıt: Çrş Nis 07, 2021 11:48 pm
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Doğumda donma [Zombie Escape]
Zm eklentileri ile pek aram yok fakat istediğiniz sadece "CT" ve "TE" takımına el başında belirlediğiniz süre kadar donmasıysa birkaç saate atarım telefondayım.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
Doğumda donma [Zombie Escape]
"CT" ve "TE" takımı için ayrı freeze süresi belirledim, oyun başlayınca donuyorlar, "21." ve "22." satırlardan "CT" ve "TE" takımının freeze bozulma süresini ayarlayabilirsiniz. Denedim bir sorun çıkmadı sorun olursa dönüş yapabilirsiniz, buyur;MaDeinAlGeRiA yazdı: Cmt Nis 24, 2021 1:33 pm Ne yapıyorsun! Yardıma ihtiyacım var. Zombie Escape eklentisiyle (ZP 4.3) başlangıçta insanlar ve zombiler için [spawn] anında donan bir eklenti istiyorum (insanlar için "5 saniye" ve zombiler için "20" saniye)
Tıpkı klasik Zombi Kaçış modu gibi Spawn'da donun.
Freeze for [Humans and Zombies] at spawn.
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
enum (+= 1337){
TASK_UNFREEZE
}
enum _:flenum {
Float:flTEUnFreeze,
Float:flCTUnFreeze
};
new Float:g_float[flenum];
public plugin_init(){
register_plugin("Start Round With Freeze All Team", "0.1", "` BesTCore;");
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "RG_CSGameRules_RestartRound_Post", .post = true);
bind_pcvar_float(create_cvar("UnFreezeTime_TE", "30.0", .description = "TE freeze çözülme süresi, değer virgüllü olmalıdır."), g_float[flTEUnFreeze]);
bind_pcvar_float(create_cvar("UnFreezeTime_CT", "10.0", .description = "CT freeze çözülme süresi, değer virgüllü olmalıdır."), g_float[flCTUnFreeze]);
}
public RG_CSGameRules_RestartRound_Post(){
for(new i = 1; i <= MaxClients; i++){
if(!(is_user_alive(i))){
continue;
}
static iFlags;
iFlags = get_entvar(i, var_flags);
new iTeam = get_member(i, m_iTeam);
if(~iFlags & FL_FROZEN){
set_entvar(i, var_flags, iFlags | FL_FROZEN);
switch(iTeam){
case TEAM_TERRORIST:{
set_task(g_float[flTEUnFreeze], "UnFreeze", i + TASK_UNFREEZE);
//client_print_color(0, 0, "^4TE Unfreezlenme basladi.");
}
case TEAM_CT:{
set_task(g_float[flCTUnFreeze], "UnFreeze", i + TASK_UNFREEZE);
//client_print_color(0, 0, "^4CT Unfreezlenme basladi.");
}
}
break;
}
}
}
public UnFreeze(Taskid){
static id, iFlags;
id = Taskid - TASK_UNFREEZE;
iFlags = get_entvar(id, var_flags);
if(iFlags & FL_FROZEN){
set_entvar(id, var_flags, iFlags & ~FL_FROZEN);
}
remove_task(TASK_UNFREEZE);
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2
- Kayıt: Çrş Nis 07, 2021 11:48 pm
Doğumda donma [Zombie Escape]
Teşekkür ederim. Düzenleyeceğim. (ZP 4.3 -> ZE) kullanıyorum.bestcore yazdı: Cmt Nis 24, 2021 6:24 pm"CT" ve "TE" takımı için ayrı freeze süresi belirledim, oyun başlayınca donuyorlar, "21." ve "22." satırlardan "CT" ve "TE" takımının freeze bozulma süresini ayarlayabilirsiniz. Denedim bir sorun çıkmadı sorun olursa dönüş yapabilirsiniz, buyur;MaDeinAlGeRiA yazdı: Cmt Nis 24, 2021 1:33 pm Ne yapıyorsun! Yardıma ihtiyacım var. Zombie Escape eklentisiyle (ZP 4.3) başlangıçta insanlar ve zombiler için [spawn] anında donan bir eklenti istiyorum (insanlar için "5 saniye" ve zombiler için "20" saniye)
Tıpkı klasik Zombi Kaçış modu gibi Spawn'da donun.
Freeze for [Humans and Zombies] at spawn.Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> enum (+= 1337){ TASK_UNFREEZE } enum _:flenum { Float:flTEUnFreeze, Float:flCTUnFreeze }; new Float:g_float[flenum]; public plugin_init(){ register_plugin("Start Round With Freeze All Team", "0.1", "` BesTCore;"); RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "RG_CSGameRules_RestartRound_Post", .post = true); bind_pcvar_float(create_cvar("UnFreezeTime_TE", "30.0", .description = "TE freeze çözülme süresi, değer virgüllü olmalıdır."), g_float[flTEUnFreeze]); bind_pcvar_float(create_cvar("UnFreezeTime_CT", "10.0", .description = "CT freeze çözülme süresi, değer virgüllü olmalıdır."), g_float[flCTUnFreeze]); } public RG_CSGameRules_RestartRound_Post(){ for(new i = 1; i <= MaxClients; i++){ if(!(is_user_alive(i))){ continue; } static iFlags; iFlags = get_entvar(i, var_flags); new iTeam = get_member(i, m_iTeam); if(~iFlags & FL_FROZEN){ set_entvar(i, var_flags, iFlags | FL_FROZEN); switch(iTeam){ case TEAM_TERRORIST:{ set_task(g_float[flTEUnFreeze], "UnFreeze", i + TASK_UNFREEZE); //client_print_color(0, 0, "^4TE Unfreezlenme basladi."); } case TEAM_CT:{ set_task(g_float[flCTUnFreeze], "UnFreeze", i + TASK_UNFREEZE); //client_print_color(0, 0, "^4CT Unfreezlenme basladi."); } } break; } } } public UnFreeze(Taskid){ static id, iFlags; id = Taskid - TASK_UNFREEZE; iFlags = get_entvar(id, var_flags); if(iFlags & FL_FROZEN){ set_entvar(id, var_flags, iFlags & ~FL_FROZEN); } remove_task(TASK_UNFREEZE); }
Önümüzdeki birkaç gün içinde bir cevapla geri döneceğim.
Link: | |
Linklerini gizle |