Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz
Moderatör: Moderatörler
Konu Sahibi
cbmarksman
Mesajlar: 92 Kayıt: Prş Ağu 20, 2020 11:24 pm
Mesaj
gönderen cbmarksman » Çrş Nis 21, 2021 9:34 am
bestcore yazdı: Sal Nis 20, 2021 11:34 pm
cbmarksman yazdı: Sal Nis 20, 2021 11:29 pm
Yukarıda fotoğraf olarak hata veren kısımlar var, kod şeklinde en erken yarın atabilirim.
Attığınız vakit yardımcı olabilirsem olurum, değişkeni tanımladığınız yeri ve kullandığınz yeri atın.
değişken
Kod: Tümünü seç
RegisterHookChain(RG_PM_Move, "@PM_Move", .post = false);
register_touch("worldspawn", "player", "@Touch_Wall");
tanımlamalar
Kod: Tümünü seç
@Touch_Wall(pTouched, pToucher) {
if(is_user_connected(pToucher)){
if(spiderman[pToucher]){
get_entvar(pToucher, var_origin, g_wallorigin[pToucher]);
}
}
}
@PM_Move(const pPlayer) {
if(is_user_connected(pPlayer) && is_user_alive(pPlayer)){
if(spiderman[pPlayer]){
if(get_pmove(pm_dead) || get_pmove(pm_onground) == 0) {
return;
}
static button;
button = get_entvar(pPlayer, var_button);
if(button & IN_USE) {
static Float:flOrigin[3];
get_pmove(pm_origin, flOrigin);
if(get_distance_f(flOrigin, g_wallorigin[pPlayer]) > 25.0) {
return;
}
if(button & IN_FORWARD) {
static Float:flVelocity[3];
velocity_by_aim(pPlayer, climb_speed, flVelocity);
set_pmove(pm_velocity, flVelocity);
}
else if(button & IN_BACK) {
static Float:flVelocity[3];
velocity_by_aim(pPlayer, -climb_speed, flVelocity);
set_pmove(pm_velocity, flVelocity);
}
}
}
}
}
hangi satırların hata verdiğini görmek için konu başında attığım fotoğraflara ve loglara bakabilirsiniz orada satırlar gözükmekte
bestcore
Mesajlar: 1625 Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun
Mesaj
gönderen bestcore » Çrş Nis 21, 2021 1:07 pm
cbmarksman yazdı: Çrş Nis 21, 2021 9:34 am
değişken
Kod: Tümünü seç
RegisterHookChain(RG_PM_Move, "@PM_Move", .post = false);
register_touch("worldspawn", "player", "@Touch_Wall");
tanımlamalar
Kod: Tümünü seç
@Touch_Wall(pTouched, pToucher) {
if(is_user_connected(pToucher)){
if(spiderman[pToucher]){
get_entvar(pToucher, var_origin, g_wallorigin[pToucher]);
}
}
}
@PM_Move(const pPlayer) {
if(is_user_connected(pPlayer) && is_user_alive(pPlayer)){
if(spiderman[pPlayer]){
if(get_pmove(pm_dead) || get_pmove(pm_onground) == 0) {
return;
}
static button;
button = get_entvar(pPlayer, var_button);
if(button & IN_USE) {
static Float:flOrigin[3];
get_pmove(pm_origin, flOrigin);
if(get_distance_f(flOrigin, g_wallorigin[pPlayer]) > 25.0) {
return;
}
if(button & IN_FORWARD) {
static Float:flVelocity[3];
velocity_by_aim(pPlayer, climb_speed, flVelocity);
set_pmove(pm_velocity, flVelocity);
}
else if(button & IN_BACK) {
static Float:flVelocity[3];
velocity_by_aim(pPlayer, -climb_speed, flVelocity);
set_pmove(pm_velocity, flVelocity);
}
}
}
}
}
hangi satırların hata verdiğini görmek için konu başında attığım fotoğraflara ve loglara bakabilirsiniz orada satırlar gözükmekte
İndexi const olarak tanımladıysanız oyunda olup olmadığının sorgusunu yapmanız gerekmiyor. "is_user_connected" sorgusunu kaldırıp dener misiniz ? Sorun hala devam ediyorsa "is_user_alive" sorgusunuda kaldırıp deneyin. Hata hala devam etmekteyse eklentiyi atmanızı rica edeceğim, eklentiyi görmeden birşey söyleyemem.
Konu Sahibi
cbmarksman
Mesajlar: 92 Kayıt: Prş Ağu 20, 2020 11:24 pm
Mesaj
gönderen cbmarksman » Çrş Nis 21, 2021 3:09 pm
bestcore yazdı: Çrş Nis 21, 2021 1:07 pm
cbmarksman yazdı: Çrş Nis 21, 2021 9:34 am
değişken
Kod: Tümünü seç
RegisterHookChain(RG_PM_Move, "@PM_Move", .post = false);
register_touch("worldspawn", "player", "@Touch_Wall");
tanımlamalar
Kod: Tümünü seç
@Touch_Wall(pTouched, pToucher) {
if(is_user_connected(pToucher)){
if(spiderman[pToucher]){
get_entvar(pToucher, var_origin, g_wallorigin[pToucher]);
}
}
}
@PM_Move(const pPlayer) {
if(is_user_connected(pPlayer) && is_user_alive(pPlayer)){
if(spiderman[pPlayer]){
if(get_pmove(pm_dead) || get_pmove(pm_onground) == 0) {
return;
}
static button;
button = get_entvar(pPlayer, var_button);
if(button & IN_USE) {
static Float:flOrigin[3];
get_pmove(pm_origin, flOrigin);
if(get_distance_f(flOrigin, g_wallorigin[pPlayer]) > 25.0) {
return;
}
if(button & IN_FORWARD) {
static Float:flVelocity[3];
velocity_by_aim(pPlayer, climb_speed, flVelocity);
set_pmove(pm_velocity, flVelocity);
}
else if(button & IN_BACK) {
static Float:flVelocity[3];
velocity_by_aim(pPlayer, -climb_speed, flVelocity);
set_pmove(pm_velocity, flVelocity);
}
}
}
}
}
hangi satırların hata verdiğini görmek için konu başında attığım fotoğraflara ve loglara bakabilirsiniz orada satırlar gözükmekte
İndexi const olarak tanımladıysanız oyunda olup olmadığının sorgusunu yapmanız gerekmiyor. "is_user_connected" sorgusunu kaldırıp dener misiniz ? Sorun hala devam ediyorsa "is_user_alive" sorgusunuda kaldırıp deneyin. Hata hala devam etmekteyse eklentiyi atmanızı rica edeceğim, eklentiyi görmeden birşey söyleyemem.
denedikten sonra dönüş yapacağım