Ammo verdirmezsen 30 mermili gelir.bilalgecer47 yazdı: Pzr Nis 18, 2021 4:57 pmAk-47 Versiyon.AteSinOqLu yazdı: Pzr Nis 18, 2021 3:28 pmBende ak47 li versiyonunu istiyorum eklenti içersinden weapon_ak47 olarak değiştim ama oyunda eller boş kalıyor ne yazmalıyım ?Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <reapi> new const TAG[] = "CSDuragi" new turbasi,isinma,sv_restart,mp_forcerespawn,sure,gerisay = 10,mesaj[128],mesaj2[128],isinmabasladi,aktif public plugin_init() { register_plugin("Bicak Isinma Turu", "1.1", "emirakpinar & opc") RegisterHookChain(RG_RoundEnd,"@RoundEnd",.post=true); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn,"@PlayerSpawn",.post=true); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_AddPlayerItem,"@AddPlayerItemPre",.post=false); RegisterHookChain(RG_CSGameRules_CheckMapConditions, "@FwdCheckMapConditionsPost",.post=true); bind_pcvar_num(create_cvar("csd_isinmaturu","1",_,_,true,0.0,true,1.0),aktif); bind_pcvar_num(create_cvar("csd_sure","60",_,_,true,10.0,true,300.0),sure); sv_restart = get_cvar_pointer("sv_restart") mp_forcerespawn = get_cvar_pointer("mp_forcerespawn") } @RoundEnd(){ if(aktif) { if(!turbasi){ isinma = true isinmabasladi = true gerisayim() gerisay = 10 formatex(mesaj,charsmax(mesaj)," saniye sonra isinma turu baslayacaktir.^n%s",TAG); formatex(mesaj2,charsmax(mesaj2),"Isinma Turu Basladi!^n%s",TAG); } } } public gerisayim(){ if(gerisay == 0){ if(isinma){ isinmabaslat() } else { isinmabitir() } set_hudmessage(255, 170, 0, -1.0, 0.2, 0, 1.0, 1.0) show_hudmessage(0, "/----------------------------------------------------------\^n%s^n\----------------------------------------------------------/",mesaj2) } else { set_hudmessage(255, 170, 0, -1.0, 0.2, 0, 1.0, 1.0) show_hudmessage(0, "/----------------------------------------------------------\^n%d%s^n\----------------------------------------------------------/",gerisay,mesaj) --gerisay set_task(1.0,"gerisayim") } } public isinmabaslat(){ turbasi = true isinma = false set_pcvar_num(sv_restart,1) set_pcvar_num(mp_forcerespawn,1) formatex(mesaj,charsmax(mesaj)," saniye sonra isinma turu bitecektir.^nBomba kurulamaz ve silah alinamaz.^n%s",TAG); formatex(mesaj2,charsmax(mesaj2),"Isinma Turu Bitti!^n%s",TAG); gerisay = sure set_task(3.0,"gerisayim") client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Bicak isinma turu baslatildi. ^4%d saniye ^1sonra bitecektir.",TAG,sure) client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Bicak isinma turu baslatildi. ^4%d saniye ^1sonra bitecektir.",TAG,sure) client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Bicak isinma turu baslatildi. ^4%d saniye ^1sonra bitecektir.",TAG,sure) } public isinmabitir(){ turbasi = true isinmabasladi = false set_pcvar_num(sv_restart,1) set_pcvar_num(mp_forcerespawn,0) client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Isinma turu bitmistir. Iyi oyunlar dileriz.",TAG) client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Isinma turu bitmistir. Iyi oyunlar dileriz.",TAG) client_print_color(0,0, "^3%s: ^1Isinma turu bitmistir. Iyi oyunlar dileriz.",TAG) } @PlayerSpawn(oyuncu){ if(isinmabasladi){ rg_remove_all_items(oyuncu) rg_give_item(oyuncu, "weapon_knife") rg_give_item(oyuncu, "weapon_ak47") } } @AddPlayerItemPre(const id,const pItem) { new WeaponIdType:wId = get_member(pItem, m_iId); if(wId != WEAPON_KNIFE || wId != WEAPON_AK47 && isinmabasladi ) { SetHookChainReturn(ATYPE_INTEGER); return HC_SUPERCEDE; } return HC_CONTINUE; } @FwdCheckMapConditionsPost() { if(isinmabasladi){ set_member_game(m_bMapHasBuyZone, false); } }
Kod: Tümünü seç
rg_set_user_bpammo(oyuncu,WEAPON_AK47,90);