Ekstradan örnek olarak verdiğim kodda ak için birden fazla skin olcak ona göre bi parça lazım.
Kod: Tümünü seç
new sw = get_member(pEntity, m_iId);
switch(sw) {
case WEAPON_AK47: {
SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, akmodelivsvs);
}
case WEAPON_M4A1: {
SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, akmodelivsvs);
}
case WEAPON_AWP: {
SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, akmodelivsvs);
}
case WEAPON_DEAGLE: {
SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, akmodelivsvs);
}
}
viewtopic.php?p=315582#p315582
Bu konudaki menüye benzer bi menü çıkardım işe yararmi.Yoksa tamamen atmakmı gerekiyo fmt tarzı komutları.
Kod: Tümünü seç
@anamenu(const id){
new menu = menu_create(fmt("\d%s \w| \yBoş Menu", tag), "@anamenu_devam");
menu_additem(menu, fmt("\r%s \w| \ySari", tag), "0");
menu_additem(menu, fmt("\r%s \w| \ySari", tag), "1");
menu_additem(menu, fmt("\r%s \w| \ySari", tag), "2");
menu_additem(menu, fmt("\r%s \w| \ySari", tag), "3");
menu_additem(menu, fmt("\r%s \w| \ySari", tag), "4");
menu_additem(menu, fmt("\r%s \w| \ySari", tag), "5");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, fmt("\d%s \w| \yCikis", tag));
menu_display(id, menu);
}
@anamenu_devam(const id, const menu, const item) {
switch(item) {
case MENU_EXIT: {
client_print_color(id,id,"ciktim");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 0: {
client_print_color(id,id,"birinci");
}
case 1: {
client_print_color(id,id,"ikinci");
}
case 2: {
client_print_color(id,id,"ucuncu");
}
case 3: {
client_print_color(id,id,"dorduncu");
}
case 4: {
client_print_color(id,id,"besinci");
}
case 5: {
client_print_color(id,id,"altinci");
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Bununla ilgili RG_CBasePlayer_SetAnimation komutunu buldum ancak nasıl kullanılacağını bulamadım.
Böyle bi açıklama yapılmış.
Right now, SetAnimation (original function) will be called only from anything related to weapon (Reload/Fire), while SetAnimation_part2 will be called only from anything related to player (Duck/Jump/TakeDamage/Killed/PostThink).