merhabalar ekte verdiğim karaktermenüdee eğer bi hata varsa düzeltip atacak varmıdır
karaktermenü sorsunsuz yüklenip çalışıyor fakat oyun içinden modeli seçince herhangi bir model değişikliği olmuyor model aynı kalıyor
karakter menü hk.
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 67
- Kayıt: Çrş Ağu 26, 2020 1:49 pm
- Konum: Makedonya/Üsküp
karakter menü hk.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
karakter menü hk.
Kod: Tümünü seç
cs_set_user_model(id, "model")
==>
rg_set_user_model(id, degisken);
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
#define PLUGIN "Model Menu"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "Anonim"
new const thanos[66] = "models/player/karaktermenu/rooster_cj.mdl";
new const marsmellow[66] = "models/player/karaktermenu/rooster_simpsons.mdl";
new const animaljackets[66] = "models/player/karaktermenu/rooster_steve.mdl";
new const pelly[66] = "models/player/karaktermenu/rooster_cuce.mdl";
public plugin_precache(){
precache_model(thanos),precache_model(marsmellow),precache_model(animaljackets),precache_model(pelly);}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /karaktermenu", "acilis");
}
public acilis(id){
if(get_user_team(id) != 2){
new menu, Menuz[512]
formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\rRoosteR Gaming \yModel Menu")
menu = menu_create(Menuz, "model_handler")
formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\yCarlJohnson Model")
menu_additem(menu, Menuz, "1", 0)
formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\ySimpsons Model")
menu_additem(menu, Menuz, "2", 0)
formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\ySteve Model")
menu_additem(menu, Menuz, "3", 0)
formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\yCuce Model")
menu_additem(menu, Menuz, "4", 0)
formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\rCikis")
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,Menuz)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
}
public model_handler(id,menu,item){
new data[6], iName[64]
new acces, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key){
case 1: rg_set_user_model(id, thanos),client_print_color(id,id,"Model basarili bir sekilde alindi.");
case 2: rg_set_user_model(id, marsmellow),client_print_color(id,id,"Model basarili bir sekilde alindi.");
case 3: rg_set_user_model(id, animaljackets),client_print_color(id,id,"Model basarili bir sekilde alindi.");
case 4: rg_set_user_model(id, pelly),client_print_color(id,id,"Model basarili bir sekilde alindi.");
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 729
- Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm
karakter menü hk.
Daha kolay ayarlanabilir model menusu mevcut ; eklentiler-pluginler/karaktermenu-t46638.html
Link: | |
Linklerini gizle |