Deathrun Plugin İstek
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 24
- Kayıt: Pzt May 25, 2020 7:18 pm
- Server Ip/DNS: 213.238.173.105
- Clan İsmi: reBHOP
Deathrun Plugin İstek
Selamlar beyler, kendi deathrun sunucumda kullanmak üzere bir plugin istiyorum. Araştırdım ancak bulamadım. Plugin şu şekilde çalışacak terörist eğer silah alırsa aldığı gibi disarm atacak. Ct silah atamama gibi bişey olmuyor çünkü bazı maplerde terorist dışarı çıkıp silah alabiliyor. Bilen veya yazabilen varsa çok makbule geçer şimdiden teşekklürler.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Deathrun Plugin İstek
@enesa
Buyur, Terrorist takımı bıçak haricinde hiçbir silaha sahip olamayacak.
Buyur, Terrorist takımı bıçak haricinde hiçbir silaha sahip olamayacak.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init() {
register_plugin("Block Weapon Pick up for Terrs", "0.0.1", "PurposeLess");
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_CanHavePlayerItem, "@CSGameRules_CanHavePlayerItem_Pre", .post = false);
}
@CSGameRules_CanHavePlayerItem_Pre(const pPlayer, const pEntity) {
if(get_member(pPlayer, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST && get_member(pEntity, m_iId) != WEAPON_KNIFE) {
SetHookChainReturn(ATYPE_INTEGER, false);
return HC_SUPERCEDE;
}
return HC_CONTINUE;
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 24
- Kayıt: Pzt May 25, 2020 7:18 pm
- Server Ip/DNS: 213.238.173.105
- Clan İsmi: reBHOP
Deathrun Plugin İstek
Hocam teşekkürler ilgin için ama eksik bazı şeyler var terörist ctyi öldürüp yere düşen silahını alabiliyor veya ct teröre silah atarsa yine alabiliyor ama weapon verince ve otomatık spawn olan silahlari alamıyor.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Deathrun Plugin İstek
Buyur;
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init() {
register_plugin("Block Weapon Pick up for Terrs", "0.0.1", "PurposeLess");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_AddPlayerItem, "@CBasePlayer_AddPlayerItem_Pre", .post = false);
}
@CBasePlayer_AddPlayerItem_Pre(const pPlayer, const pEntity) {
if(get_member(pPlayer, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST && get_member(pEntity, m_iId) != WEAPON_KNIFE) {
SetHookChainReturn(ATYPE_INTEGER, false);
return HC_SUPERCEDE;
}
return HC_CONTINUE;
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 24
- Kayıt: Pzt May 25, 2020 7:18 pm
- Server Ip/DNS: 213.238.173.105
- Clan İsmi: reBHOP