evet 3 adet var 2 tane de arka tarafta varillerin yanında var. Topları serverden sildikten sonra round sonu veya ayar sıfırlayarak geri getirme şansımız varsa futbol oyunu adında bir oyun ctmenunun içine koyabilirim. Böylece diğer oyunlar etkilenmez futbol oynanacağı zaman açılır oynanır.Serhat Öndeş yazdı: ↑Çrş Oca 27, 2021 10:20 am Belirtiğiniz haritada sadece 1 adet push entysi var.
Screenshot_77.png
Silince düzeldi gibi ama 1 tane 3 tane varmış.
Screenshot_78.png
Topun bilgileri bu.
{
"model" "*168"
"buoyancy" "20"
"friction" "50"
"size" "3"
"health" "1"
"rendercolor" "0 0 0"
"renderamt" "255"
"classname" "func_pushable"
}
Herhangi bir nesneyi plugin ile kaldırma
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 92
- Kayıt: Prş Ağu 20, 2020 11:24 pm
Herhangi bir nesneyi plugin ile kaldırma
Link: | |
Linklerini gizle |
Herhangi bir nesneyi plugin ile kaldırma
Snake. 'in atmış olduğu eklenti işinize yarayacaktır sadece baktığınız entity'e ait modeli kaldıracaktır haritadan.
Link: | |
Linklerini gizle |
Herhangi bir nesneyi plugin ile kaldırma
Plugin konusunda pek bilgim yok. Sadece topu sildim. Plugin ile geri getirilir mi bilmem ancak pluginci arkadaşlarımız bu konu da yardımcı olur.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 92
- Kayıt: Prş Ağu 20, 2020 11:24 pm
Herhangi bir nesneyi plugin ile kaldırma
Test etmeye vaktim olmadığı için bakamamıştım kusura bakmayın teşekkürler.Snake. yazdı: ↑Çrş Oca 27, 2021 1:03 am https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=74680 nesneye nisan alarak konsola er_remove yazıyorsun ve karşına gelen menüden nesneyi kaldırıyorsun. Bu arada her nesneyi kaldıramaz sadece entityler kaldırılabilir
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
Herhangi bir nesneyi plugin ile kaldırma
Eklentiyi haritada herhangi bir şeyi silmek için kullanabilirsiniz, ini dosyasına yazmanız yeterli olacaktır. Fakat bundan önce entity nin sınıfını ve modelini bulmanız gerekiyor. Bunun içinde eklentiye aiminizi tutuyorsunuz ve /class yazıyorsunuz ( ADMIN_RCON yetkisine bağlıdır) ve doğrudan size bu değerleri veriyor.
Ben jail_buyukisyan_dark haritasında deneme yaptım. Topun değeri
İni dosyasını açtım ve bunları yazdım. [ HARITA ADI SINIF MODEL ]
Eklenti geri kalanını zaten yapacaktır. Aynı haritayı birden çok kez alt alta yazabilirsiniz, herhangi bir sorun teşkil etmeyecektir.
Ben jail_buyukisyan_dark haritasında deneme yaptım. Topun değeri
Kod: Tümünü seç
Classname = func_pushable | Modelname: *100
Kod: Tümünü seç
"jail_buyukisyan_dark" "func_pushable" "*100"
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 92
- Kayıt: Prş Ağu 20, 2020 11:24 pm
Herhangi bir nesneyi plugin ile kaldırma
Teşekkürler bu daha çok işime yarar.Colditz yazdı: ↑Çrş Oca 27, 2021 10:52 am Eklentiyi haritada herhangi bir şeyi silmek için kullanabilirsiniz, ini dosyasına yazmanız yeterli olacaktır. Fakat bundan önce entity nin sınıfını ve modelini bulmanız gerekiyor. Bunun içinde eklentiye aiminizi tutuyorsunuz ve /class yazıyorsunuz ( ADMIN_RCON yetkisine bağlıdır) ve doğrudan size bu değerleri veriyor.
Ben jail_buyukisyan_dark haritasında deneme yaptım. Topun değeriİni dosyasını açtım ve bunları yazdım. [ HARITA ADI SINIF MODEL ]Kod: Tümünü seç
Classname = func_pushable | Modelname: *100
Eklenti geri kalanını zaten yapacaktır. Aynı haritayı birden çok kez alt alta yazabilirsiniz, herhangi bir sorun teşkil etmeyecektir.Kod: Tümünü seç
"jail_buyukisyan_dark" "func_pushable" "*100"
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 33
- Kayıt: Prş Oca 07, 2021 4:35 pm
Herhangi bir nesneyi plugin ile kaldırma
hocam merhabalar bende ayarladım herseyı sayenızde saolun fakat bana jaıl maplarındakı topun kaldırılması ıcın koordınatlar vb lazım alttan yazarmısınız acaba maplar ıse su: (eger sızın baska maplardakı koordınatlar varsa onlarıda yazarsanız makbule gecer)
jail_oyunhavuzu
jail_oyunhavuzu_v2
jail_buyukisyan_csgo
jail_oyunhavuzu
jail_oyunhavuzu_v2
jail_buyukisyan_csgo
Link: | |
Linklerini gizle |