Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

X Silahinin hasarini değiştirme

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

X Silahinin hasarini değiştirme

Mesaj gönderen bestcore »

Arkadaşlar silahlar veya bombaların hasarlarını nasıl değiştireceğimi söyler misiniz ? Örnek bir eklentide atabilirsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

heaveNN
Mesajlar: 314
Kayıt: Prş Ağu 22, 2019 11:11 pm
Clan İsmi: RedDawn

X Silahinin hasarini değiştirme

Mesaj gönderen heaveNN »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define PLUGIN	"Hasar Degistirme"
#define VERSION	"1.0"
#define AUTHOR	"heaveNN"

new Float:akhasar;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "Hasar_Alinca", .post=true);

	bind_pcvar_float(create_cvar("ak47_hasar","50"),akhasar); // silahin hasarini belirledik
}

public Hasar_Alinca(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits) {
	if(is_user_connected(attacker) && is_user_connected(victim) && victim != attacker) {
		new weapon = get_user_weapon(attacker); // silahini ogrendik
		switch(weapon) {
			case CSW_AK47: {
				SetHookChainArg(4,ATYPE_FLOAT,akhasar); // eger oyuncunun silahi ak47 ise hasari akhasar adli cvar olarak ayarladik
			}
		}
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

X Silahinin hasarini değiştirme

Mesaj gönderen bestcore »

heaveNN yazdı: Cum Kas 13, 2020 11:32 pm

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define PLUGIN	"Hasar Degistirme"
#define VERSION	"1.0"
#define AUTHOR	"heaveNN"

new Float:akhasar;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "Hasar_Alinca", .post=true);

	bind_pcvar_float(create_cvar("ak47_hasar","50"),akhasar); // silahin hasarini belirledik
}

public Hasar_Alinca(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits) {
	if(is_user_connected(attacker) && is_user_connected(victim) && victim != attacker) {
		new weapon = get_user_weapon(attacker); // silahini ogrendik
		switch(weapon) {
			case CSW_AK47: {
				SetHookChainArg(4,ATYPE_FLOAT,akhasar); // eger oyuncunun silahi ak47 ise hasari akhasar adli cvar olarak ayarladik
			}
		}
	}
}
Teşekkürler.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla