Modeller Yukleme Hk.
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1402
- Kayıt: Sal Oca 29, 2019 11:28 pm
- Clan İsmi: MoonGaming
Modeller Yukleme Hk.
Kodladığım bir menüde hata var nasıl çözebileceğimi anlatabilir misiniz?
Hata şöyle servere girerken modelleri yüklüyor ancak girdiğimde modeli seçe bastığımda model aktif olmuyor bunun nedeni nedir ve nasil çözülür?
Hata şöyle servere girerken modelleri yüklüyor ancak girdiğimde modeli seçe bastığımda model aktif olmuyor bunun nedeni nedir ve nasil çözülür?
Link: | |
Linklerini gizle |
Modeller Yukleme Hk.
Olaya geniş açıdan bakman lazım ve yazdığın eklentileri öncelik ile test sunucusunda tek halinde denemen lazım.
1-) Bu eklenti tek başına sorunsuz çalışıyor mu? Öncelik ile bakman gereken nokta bu. Bu sebep ile hlds test sunucusu şart.
2-) Tek başına çalışmıyor ise hata loglarına baktın mı? Orada illa ki bir şey yazar. Eğer tek başına çalışıyor ise hangi eklenti ile çakışıyor onu bulman lazım.
3-) Tek başına çalışmıyor, hata da gözükmüyor. Kod bloğunu foruma gönderiyorsun bakıyoruz.
1-) Bu eklenti tek başına sorunsuz çalışıyor mu? Öncelik ile bakman gereken nokta bu. Bu sebep ile hlds test sunucusu şart.
2-) Tek başına çalışmıyor ise hata loglarına baktın mı? Orada illa ki bir şey yazar. Eğer tek başına çalışıyor ise hangi eklenti ile çakışıyor onu bulman lazım.
3-) Tek başına çalışmıyor, hata da gözükmüyor. Kod bloğunu foruma gönderiyorsun bakıyoruz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1402
- Kayıt: Sal Oca 29, 2019 11:28 pm
- Clan İsmi: MoonGaming
Modeller Yukleme Hk.
Eklenti şu şekilde çalışıyor, diğer menüler sorunsuz çalışıyor ancak model menüsünde sıkıntı var modelleri seçiyorsun, ancak aktif olmuyor. ReHLDS sunucusunda denendi.
Link: | |
Linklerini gizle |
Modeller Yukleme Hk.
"denendi"? Nasıl denendi, hangi eklentiler ile denendi? Denendi de sorunsuz muydu? İstediğim cevapları veremiyorsunuz. Bana hala boş boş eklentiyi anlatıyorsun.Yek'-ta yazdı: Sal Mar 24, 2020 12:15 am Olaya geniş açıdan bakman lazım ve yazdığın eklentileri öncelik ile test sunucusunda tek halinde denemen lazım.
1-) Bu eklenti tek başına sorunsuz çalışıyor mu? Öncelik ile bakman gereken nokta bu. Bu sebep ile hlds test sunucusu şart.
2-) Tek başına çalışmıyor ise hata loglarına baktın mı? Orada illa ki bir şey yazar. Eğer tek başına çalışıyor ise hangi eklenti ile çakışıyor onu bulman lazım.
3-) Tek başına çalışmıyor, hata da gözükmüyor. Kod bloğunu foruma gönderiyorsun bakıyoruz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1402
- Kayıt: Sal Oca 29, 2019 11:28 pm
- Clan İsmi: MoonGaming
Modeller Yukleme Hk.
1 -) Hlds test sunucusunda tek başına denendi tek model kısmı çalışmıyor.
2 -) Loglarda birşey gözükmüyor.
2 -) Loglarda birşey gözükmüyor.
Link: | |
Linklerini gizle |
Modeller Yukleme Hk.
Ilgili menüdeki seçenek karşılığını buraya code bloğu olarak yapıştırır mısın?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1402
- Kayıt: Sal Oca 29, 2019 11:28 pm
- Clan İsmi: MoonGaming
Modeller Yukleme Hk.
Kod: Tümünü seç
public silahyonlendirscout(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
new key = str_to_num(data);
new adminismi[32]
get_user_name(id,adminismi,31)
switch(key)
{
case 1: {
ScoutKitle[id] = true;
Scout1[id] = true;
CurentWeapon(id);
client_print_color(id,id,"^1[ ^3%s ] ^1Scout1'i ^4Sectiniz",TAG)
}
case 2: {
ScoutKitle[id] = true;
Scout2[id] = true;
CurentWeapon(id);
client_print_color(id,id,"^1[ !3%s ] ^1Scout2'yi ^4Sectiniz",TAG)
}
case 3: {
ScoutKitle[id] = true;
Scout3[id] = true;
CurentWeapon(id);
client_print_color(id,id, "^1[ ^3%s ] ^1Scout3'u ^4Sectiniz",TAG)
}
case 4: {
ScoutKitle[id] = true;
Scout4[id] = true;
CurentWeapon(id);
client_print_color(id,id, "^1[ ^3%s ] ^1Scout4'u ^4Sectiniz",TAG)
}
case 5: {
ScoutKitle[id] = true;
Scout5[id] = true;
CurentWeapon(id);
client_print_color(id,id, "^1[ ^3%s ] ^1Scout5'i ^4Sectiniz",TAG)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Link: | |
Linklerini gizle |
Modeller Yukleme Hk.
CurentWeapon publicinde model dağılım nasıl? Birde plugin_init altında register_event("CurWeapon", "CurentWeapon", "be", "1=1"); var mı?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 1402
- Kayıt: Sal Oca 29, 2019 11:28 pm
- Clan İsmi: MoonGaming
Modeller Yukleme Hk.
Kod: Tümünü seç
public CurentWeapon(id) {
if(get_user_weapon(id) == CSW_SCOUT) {
if(Scout1[id])
set_pev(id, pev_viewmodel2, Scout1Model);
if(Scout2[id])
set_pev(id, pev_viewmodel2, Scout2Model);
if(Scout3[id])
set_pev(id, pev_viewmodel2, Scout3Model);
if(Scout4[id])
set_pev(id, pev_viewmodel2, Scout4Model);
if(Scout5[id])
set_pev(id, pev_viewmodel2, Scout5Model);
if(Deagle1[id])
set_pev(id, pev_viewmodel2, Deagle1Model);
if(Deagle2[id])
set_pev(id, pev_viewmodel2, Deagle2Model);
if(Deagle3[id])
set_pev(id, pev_viewmodel2, Deagle3Model);
if(Deagle4[id])
set_pev(id, pev_viewmodel2, Deagle4Model);
if(Deagle5[id])
set_pev(id, pev_viewmodel2, Deagle5Model);
}
}
Kod: Tümünü seç
register_event("CurWeapon", "CurentWeapon", "be", "1=1");
Link: | |
Linklerini gizle |
Modeller Yukleme Hk.
Hata almanız çok normal.
Menüden scout1'i seçtiğiniz vakit oke, ama 2. bir seçeneği seçtiğiniz vakit scout1 false olmayacağından uygun olan en sonuncu değeri kabul eder. Aslında bu eklenti şu hali ile sunucuya aşırı derecede yük bindirir.
1 tane değişken oluşturun, bool yerine int olarak kullanın. 1 değeri 1. model, 2 değeri 2. model... diye devam edin.
2. olarak CSW_SCOUT sorgulatıp altında deagle modeli verdirmişsiniz. O da bir hata.
Menüden scout1'i seçtiğiniz vakit oke, ama 2. bir seçeneği seçtiğiniz vakit scout1 false olmayacağından uygun olan en sonuncu değeri kabul eder. Aslında bu eklenti şu hali ile sunucuya aşırı derecede yük bindirir.
1 tane değişken oluşturun, bool yerine int olarak kullanın. 1 değeri 1. model, 2 değeri 2. model... diye devam edin.
2. olarak CSW_SCOUT sorgulatıp altında deagle modeli verdirmişsiniz. O da bir hata.
Link: | |
Linklerini gizle |