Simple knife warmup plugini, her yeni map geçişlerinde (60 saniye) ilk round başlangıcında sadece bıçak savaşına izin veriyor.
eklenti'de tek eksik olan şey, ölünce (doğma) respawn olayı yok, öldükten sonra oto rev olacak şekilde ayarlayabilir misiniz eklentiyi? @By.Dehset @CSmiLeFaCe
bıçak round / ölüp doğmalı (istek)
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi
Yasaklı Üye - Mesajlar: 134
- Kayıt: Pzr Nis 17, 2016 10:09 pm
- Server Ip/DNS: cs32.csduragi.com
- Clan İsmi: ZEYBEKGaming
bıçak round / ölüp doğmalı (istek)
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1809
- Kayıt: Cmt Nis 30, 2016 2:46 pm
- Konum: Batman
- Clan İsmi: Ke$`h | Gaming
- İletişim:
bıçak round / ölüp doğmalı (istek)
Denermisin ?
Kod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Simple Knife Warump"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
#define TASKID 1234
#define zaman 3
new hudtimer, cvar, hudhandler, mp_freezetime, value
new bool:g_revle = true
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("TextMsg") ,"message_TextMsg")
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")
register_dictionary("simple_warmup.txt")
cvar = register_cvar("warmup_timer", "60")
register_event( "DeathMsg" , "eDeath" , "a" )
hudhandler = CreateHudSyncObj()
}
public eDeath()
{
new victim = read_data(2)
if(g_revle)
{
set_task(zaman.0,"revive",victim)
}
}
public revive(victim)
{
if(!is_user_alive(victim))
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,victim)
}
}
public plugin_cfg()
{
mp_freezetime = get_cvar_pointer("mp_freezetime")
set_task(10.0, "read_vars")
}
public read_vars()
{
value = get_pcvar_num(mp_freezetime)
}
public message_TextMsg(const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity)
{
static message[64]
get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message))
if(equal(message, "#Game_Commencing"))
{
hudtimer = get_pcvar_num(cvar)
if(hudtimer == -1)
return
formatex(message, charsmax(message), "%L", LANG_PLAYER, "WARUMP_START")
set_msg_arg_string(2, message)
set_task(1.0, "restart", TASKID, _, _, "b")
set_pcvar_num(mp_freezetime, 0)
}
if(equal(message, "#Game_will_restart_in"))
{
formatex(message, charsmax(message), "%L", LANG_PLAYER, "WARUMP_END")
set_msg_arg_string(2, message)
}
}
public restart()
{
if(hudtimer <= 0)
{
remove_task(TASKID)
set_cvar_num("sv_restartround", 1)
set_pcvar_num(mp_freezetime, value)
g_revle = false
}
else
{
set_hudmessage(255,255,255,-1.0,0.9,0,6.0,1.0,0.1,0.2)
ShowSyncHudMsg(0, hudhandler, "%L", LANG_PLAYER, "COUNTING", hudtimer)
}
hudtimer--
}
public switchweapon(id)
{
if(task_exists(TASKID))
{
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi
Yasaklı Üye - Mesajlar: 134
- Kayıt: Pzr Nis 17, 2016 10:09 pm
- Server Ip/DNS: cs32.csduragi.com
- Clan İsmi: ZEYBEKGaming