merhabalar bana rev eklentisi lazım yardımcı olabilecek olan varmı acaba
adam ölünce revleyip kaldırıyorsunuz onu
merhabalar bana rev eklenti lazım
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2
- Kayıt: Pzr May 04, 2025 6:38 pm
-
- Mesajlar: 895
- Kayıt: Cmt Tem 29, 2017 1:21 pm
- Konum: AngaroS
- Server Ip/DNS: CS65.CSDuragi.COM
- Clan İsmi: Respawn
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 2
- Kayıt: Pzr May 04, 2025 6:38 pm
merhabalar bana rev eklenti lazım
takımdan biri öldümü mesela onu kaldırmak için üzerine gidip e harfi ile kaldırmak istiyorum yani cs8.csdurağındaki gibi mesela
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1761
- Kayıt: Çrş Şub 22, 2017 11:28 pm
- Konum: Istanbul
- Server Ip/DNS: Cs.teknoklan.com
- Clan İsmi: TeknoKlan
- İletişim:
merhabalar bana rev eklenti lazım
Merhabalar,
Eklenti yazmayalı uzun zaman oldu çok sevdiğim bir arkadaşım sizin için yazdı AUTHOR kısmından ismini görebilirsiniz.
Test etmedim ama ben arkadaşıma güveniyorum yani hatta şok oldum bunu bile yapabiliyormuş ilk defa test ettim.
deneyebilirsiniz sonuçları kesinlikle yazın merak ettim 
İyi forumlar.
Eklenti yazmayalı uzun zaman oldu çok sevdiğim bir arkadaşım sizin için yazdı AUTHOR kısmından ismini görebilirsiniz.
Test etmedim ama ben arkadaşıma güveniyorum yani hatta şok oldum bunu bile yapabiliyormuş ilk defa test ettim.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
#include <engine>
#define PLUGIN "Revive Teammate ReAPI"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ChatGPT"
const Float:REVIVE_RADIUS = 100.0
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("fullupdate", "block_fullupdate") // bug önleme
register_touch("player", "player", "player_touch")
}
public block_fullupdate() {
return PLUGIN_HANDLED
}
public client_PreThink(id) {
if (!is_user_alive(id))
return
if (get_entvar(id, var_button) & IN_USE) {
try_revive(id)
}
}
public try_revive(id) {
new Float:origin[3]
get_entvar(id, var_origin, origin)
for (new i = 1; i <= MaxClients; i++) {
if (!is_user_connected(i) || is_user_alive(i) || i == id)
continue
// Aynı takım mı?
if (get_member(id, m_iTeam) != get_member(i, m_iTeam))
continue
new Float:target_origin[3]
get_entvar(i, var_origin, target_origin)
if (vector_distance(origin, target_origin) <= REVIVE_RADIUS) {
// Oyuncuyu dirilt
revive_player(i)
client_print(id, print_center, "Takım arkadaşın diriltildi!")
// İkinci kez diriltmeyi engelle
break
}
}
}
public revive_player(id) {
rg_round_respawn(id) // ReAPI fonksiyonu ile yeniden doğur
set_entvar(id, var_health, 100.0)
rg_give_item(id, "weapon_knife")
rg_give_item(id, "weapon_glock18")
rg_add_account(id, 1000, AS_ADD)
}

İyi forumlar.
Link: | |
Linklerini gizle |