Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

bıçak round / ölüp doğmalı (istek)

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
Uzm4N
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 134
Kayıt: Pzr Nis 17, 2016 10:09 pm
Server Ip/DNS: cs32.csduragi.com
Clan İsmi: ZEYBEKGaming

bıçak round / ölüp doğmalı (istek)

Mesaj gönderen Uzm4N »

Simple knife warmup plugini, her yeni map geçişlerinde (60 saniye) ilk round başlangıcında sadece bıçak savaşına izin veriyor.
eklenti'de tek eksik olan şey, ölünce (doğma) respawn olayı yok, öldükten sonra oto rev olacak şekilde ayarlayabilir misiniz eklentiyi? @By.Dehset @CSmiLeFaCe
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

amad
Mesajlar: 1809
Kayıt: Cmt Nis 30, 2016 2:46 pm
Konum: Batman
Clan İsmi: Ke$`h | Gaming
İletişim:

bıçak round / ölüp doğmalı (istek)

Mesaj gönderen amad »

Denermisin ?

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Simple Knife Warump"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

#define TASKID 1234

#define zaman 3

new hudtimer, cvar, hudhandler, mp_freezetime, value
new bool:g_revle = true

public plugin_init() 
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        
    register_message(get_user_msgid("TextMsg") ,"message_TextMsg")    
    
    register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29") 
    
    register_dictionary("simple_warmup.txt")
    
    cvar = register_cvar("warmup_timer", "60")
    
    register_event( "DeathMsg" , "eDeath" , "a" )
    
    hudhandler = CreateHudSyncObj()
}
public eDeath()
{
    new victim = read_data(2)
    
    if(g_revle)
    {
        set_task(zaman.0,"revive",victim)
    }
}
public revive(victim)
{
    if(!is_user_alive(victim))
    {
        ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,victim)
    }
}

public plugin_cfg() 
{
    mp_freezetime = get_cvar_pointer("mp_freezetime")
    
    set_task(10.0, "read_vars")
}

public read_vars()
{    
    value = get_pcvar_num(mp_freezetime)
}

public message_TextMsg(const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity)
{    
    static message[64]
    get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message))
    
    if(equal(message, "#Game_Commencing"))
    {
        hudtimer = get_pcvar_num(cvar)
        
        if(hudtimer == -1)
            return
        
        formatex(message, charsmax(message), "%L", LANG_PLAYER, "WARUMP_START")    
        set_msg_arg_string(2, message)
        
        set_task(1.0, "restart", TASKID, _, _, "b")        
        set_pcvar_num(mp_freezetime, 0)        
    }
    if(equal(message, "#Game_will_restart_in"))
    {
        formatex(message, charsmax(message), "%L", LANG_PLAYER, "WARUMP_END")    
        set_msg_arg_string(2, message)
    }
}

public restart()
{            
    if(hudtimer <= 0)
    {
        remove_task(TASKID)
        set_cvar_num("sv_restartround", 1)
        set_pcvar_num(mp_freezetime, value)    
        g_revle = false
    } 
    else 
    {
        set_hudmessage(255,255,255,-1.0,0.9,0,6.0,1.0,0.1,0.2)    
        ShowSyncHudMsg(0, hudhandler, "%L", LANG_PLAYER, "COUNTING", hudtimer)
    }    
    hudtimer--
}

public switchweapon(id)
{
    if(task_exists(TASKID)) 
    {
        engclient_cmd(id, "weapon_knife")
    }
}
 

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
Uzm4N
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 134
Kayıt: Pzr Nis 17, 2016 10:09 pm
Server Ip/DNS: cs32.csduragi.com
Clan İsmi: ZEYBEKGaming

bıçak round / ölüp doğmalı (istek)

Mesaj gönderen Uzm4N »

teşekkür ederim, çalışmakta.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla