Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

fpsi otomatik 101 yapan

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
efecan31
Mesajlar: 6
Kayıt: Cum Ağu 12, 2022 1:07 pm

fpsi otomatik 101 yapan

Mesaj gönderen efecan31 »

fpsi 101 e çeken otomatik bir plugin varmi (kicklemeyen slaplamayan sadece uyarip 101 e ceken)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

2Adam
Mesajlar: 227
Kayıt: Cmt Tem 09, 2022 4:33 pm

fpsi otomatik 101 yapan

Mesaj gönderen 2Adam »

Buyrun;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx> 
#include <reapi>
@plugin_init() {
    register_plugin("DeagleRemove", "0.0", "2Adam"),RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "sil", .post=true);
}
@sil(ind){console_cmd(ind,"fps_max 101");} 

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
efecan31
Mesajlar: 6
Kayıt: Cum Ağu 12, 2022 1:07 pm

fpsi otomatik 101 yapan

Mesaj gönderen efecan31 »

adamsin saol

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

heaveNN
Mesajlar: 314
Kayıt: Prş Ağu 22, 2019 11:11 pm
Clan İsmi: RedDawn

fpsi otomatik 101 yapan

Mesaj gönderen heaveNN »

Üstteki eklenti sadece oyuncu doğduğunda 101'e sabitleyecektir. Sürekli sabitlenmesini istiyorsan bunu kullan.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:g_blIsPlayerConnectedAndAlive[MAX_CLIENTS + 1];
new g_iFrames[MAX_CLIENTS + 1];
new g_iCvar;

public plugin_init() {
    register_plugin("FPS Sinir", "0.0.1", "Schwarper");

    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "@CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "@CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_PreThink, "@CBasePlayer_PreThink_Pre", .post = false);

    bind_pcvar_num(create_cvar("fps_sinir", "101"), g_iCvar);
}

public client_disconnected(pPlayer) {
    g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pPlayer] = false;
    remove_task(pPlayer);
}

@CBasePlayer_Spawn_Post(const pPlayer) {
	if(get_member(pPlayer, m_bJustConnected)) {
		client_cmd(pPlayer, "fps_max %i;",g_iCvar);
		client_cmd(pPlayer, "fps_modem %i;",g_iCvar);
		return;
	}
	
	g_iFrames[pPlayer] = 0;
	g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pPlayer] = true;
	set_task(1.0, "@CheckFpsPerSec", pPlayer, .flags = "b");
}

@CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim) {
    g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pVictim] = false;
    remove_task(pVictim);
}

@CBasePlayer_PreThink_Pre(const pPlayer) {
    if(!g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pPlayer]) {
        return;
    }

    g_iFrames[pPlayer]++;
}

@CheckFpsPerSec(const pPlayer) {
    if(g_iFrames[pPlayer] >= g_iCvar) {
        client_cmd(pPlayer, "fps_max %i;",g_iCvar);
        client_cmd(pPlayer, "fps_modem %i;",g_iCvar);
        client_print_color(pPlayer, pPlayer, "^4Fps Siniri: ^3%i^1. ^4Fps sinirini gectigin icin Fps'in Sabitlendi.", g_iCvar);
    }
    
    g_iFrames[pPlayer] = 0;
}

Kod: Tümünü seç

amx_cvar fps_sinir "101"

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
efecan31
Mesajlar: 6
Kayıt: Cum Ağu 12, 2022 1:07 pm

fpsi otomatik 101 yapan

Mesaj gönderen efecan31 »

knk chate spamliyip duruyo onu kaldirip atarmisin?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

2Adam
Mesajlar: 227
Kayıt: Cmt Tem 09, 2022 4:33 pm

fpsi otomatik 101 yapan

Mesaj gönderen 2Adam »

efecan31 yazdı: Cum Ağu 12, 2022 4:19 pm knk chate spamliyip duruyo onu kaldirip atarmisin?

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:g_blIsPlayerConnectedAndAlive[MAX_CLIENTS + 1];
new g_iFrames[MAX_CLIENTS + 1];
new g_iCvar;

public plugin_init() {
    register_plugin("FPS Sinir", "0.0.1", "Schwarper");

    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "@CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "@CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_PreThink, "@CBasePlayer_PreThink_Pre", .post = false);

    bind_pcvar_num(create_cvar("fps_sinir", "101"), g_iCvar);
}

public client_disconnected(pPlayer) {
    g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pPlayer] = false;
    remove_task(pPlayer);
}

@CBasePlayer_Spawn_Post(const pPlayer) {
	if(get_member(pPlayer, m_bJustConnected)) {
		client_cmd(pPlayer, "fps_max %i;",g_iCvar);
		client_cmd(pPlayer, "fps_modem %i;",g_iCvar);
		return;
	}
	
	g_iFrames[pPlayer] = 0;
	g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pPlayer] = true;
	set_task(1.0, "@CheckFpsPerSec", pPlayer, .flags = "b");
}

@CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim) {
    g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pVictim] = false;
    remove_task(pVictim);
}

@CBasePlayer_PreThink_Pre(const pPlayer) {
    if(!g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pPlayer]) {
        return;
    }

    g_iFrames[pPlayer]++;
}

@CheckFpsPerSec(const pPlayer) {
    if(g_iFrames[pPlayer] >= g_iCvar) {
        client_cmd(pPlayer, "fps_max %i;",g_iCvar);
        client_cmd(pPlayer, "fps_modem %i;",g_iCvar);
    }
    
    g_iFrames[pPlayer] = 0;
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Asilmert
Mesajlar: 32
Kayıt: Prş Haz 14, 2018 9:59 am

fpsi otomatik 101 yapan

Mesaj gönderen Asilmert »

2Adam yazdı: Cum Ağu 12, 2022 4:24 pm
efecan31 yazdı: Cum Ağu 12, 2022 4:19 pm knk chate spamliyip duruyo onu kaldirip atarmisin?

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:g_blIsPlayerConnectedAndAlive[MAX_CLIENTS + 1];
new g_iFrames[MAX_CLIENTS + 1];
new g_iCvar;

public plugin_init() {
    register_plugin("FPS Sinir", "0.0.1", "Schwarper");

    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "@CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "@CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_PreThink, "@CBasePlayer_PreThink_Pre", .post = false);

    bind_pcvar_num(create_cvar("fps_sinir", "101"), g_iCvar);
}

public client_disconnected(pPlayer) {
    g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pPlayer] = false;
    remove_task(pPlayer);
}

@CBasePlayer_Spawn_Post(const pPlayer) {
	if(get_member(pPlayer, m_bJustConnected)) {
		client_cmd(pPlayer, "fps_max %i;",g_iCvar);
		client_cmd(pPlayer, "fps_modem %i;",g_iCvar);
		return;
	}
	
	g_iFrames[pPlayer] = 0;
	g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pPlayer] = true;
	set_task(1.0, "@CheckFpsPerSec", pPlayer, .flags = "b");
}

@CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim) {
    g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pVictim] = false;
    remove_task(pVictim);
}

@CBasePlayer_PreThink_Pre(const pPlayer) {
    if(!g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pPlayer]) {
        return;
    }

    g_iFrames[pPlayer]++;
}

@CheckFpsPerSec(const pPlayer) {
    if(g_iFrames[pPlayer] >= g_iCvar) {
        client_cmd(pPlayer, "fps_max %i;",g_iCvar);
        client_cmd(pPlayer, "fps_modem %i;",g_iCvar);
    }
    
    g_iFrames[pPlayer] = 0;
}


Elinize sağlık eklenti için,kurdum denedim çalışıyor fakat oyuncunun biri cl_filterstuffcmd 1 yazdığı zaman kilit devre dışı kalıyormuş kendisi söyledi,bende denedim aynı şekilde iptal ediyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

2Adam
Mesajlar: 227
Kayıt: Cmt Tem 09, 2022 4:33 pm

fpsi otomatik 101 yapan

Mesaj gönderen 2Adam »

Asilmert yazdı: Pzt Eki 03, 2022 11:23 pm
2Adam yazdı: Cum Ağu 12, 2022 4:24 pm
efecan31 yazdı: Cum Ağu 12, 2022 4:19 pm knk chate spamliyip duruyo onu kaldirip atarmisin?

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:g_blIsPlayerConnectedAndAlive[MAX_CLIENTS + 1];
new g_iFrames[MAX_CLIENTS + 1];
new g_iCvar;

public plugin_init() {
    register_plugin("FPS Sinir", "0.0.1", "Schwarper");

    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "@CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "@CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_PreThink, "@CBasePlayer_PreThink_Pre", .post = false);

    bind_pcvar_num(create_cvar("fps_sinir", "101"), g_iCvar);
}

public client_disconnected(pPlayer) {
    g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pPlayer] = false;
    remove_task(pPlayer);
}

@CBasePlayer_Spawn_Post(const pPlayer) {
	if(get_member(pPlayer, m_bJustConnected)) {
		client_cmd(pPlayer, "fps_max %i;",g_iCvar);
		client_cmd(pPlayer, "fps_modem %i;",g_iCvar);
		return;
	}
	
	g_iFrames[pPlayer] = 0;
	g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pPlayer] = true;
	set_task(1.0, "@CheckFpsPerSec", pPlayer, .flags = "b");
}

@CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim) {
    g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pVictim] = false;
    remove_task(pVictim);
}

@CBasePlayer_PreThink_Pre(const pPlayer) {
    if(!g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pPlayer]) {
        return;
    }

    g_iFrames[pPlayer]++;
}

@CheckFpsPerSec(const pPlayer) {
    if(g_iFrames[pPlayer] >= g_iCvar) {
        client_cmd(pPlayer, "fps_max %i;",g_iCvar);
        client_cmd(pPlayer, "fps_modem %i;",g_iCvar);
    }
    
    g_iFrames[pPlayer] = 0;
}


Elinize sağlık eklenti için,kurdum denedim çalışıyor fakat oyuncunun biri cl_filterstuffcmd 1 yazdığı zaman kilit devre dışı kalıyormuş kendisi söyledi,bende denedim aynı şekilde iptal ediyor.
Deneyin

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:g_blIsPlayerConnectedAndAlive[MAX_CLIENTS + 1];
new g_iFrames[MAX_CLIENTS + 1];
new g_iCvar;

public plugin_init() {
    register_plugin("FPS Sinir", "0.0.1", "Schwarper");

    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "@CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "@CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_PreThink, "@CBasePlayer_PreThink_Pre", .post = false);

    bind_pcvar_num(create_cvar("fps_sinir", "101"), g_iCvar);
}

public client_disconnected(pPlayer) {
    g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pPlayer] = false;
    remove_task(pPlayer);
}

@CBasePlayer_Spawn_Post(const pPlayer) {
	if(get_member(pPlayer, m_bJustConnected)) {
		client_cmd(pPlayer, "fps_max %i;",g_iCvar);
		client_cmd(pPlayer, "fps_modem %i;",g_iCvar);
		client_cmd(pPlayer, "cl_filterstuffcmd 0;");
		return;
	}
	
	g_iFrames[pPlayer] = 0;
	g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pPlayer] = true;
	set_task(1.0, "@CheckFpsPerSec", pPlayer, .flags = "b");
}

@CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim) {
    g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pVictim] = false;
    remove_task(pVictim);
}

@CBasePlayer_PreThink_Pre(const pPlayer) {
    if(!g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pPlayer]) {
        return;
    }

    g_iFrames[pPlayer]++;
}

@CheckFpsPerSec(const pPlayer) {
    if(g_iFrames[pPlayer] >= g_iCvar) {
        client_cmd(pPlayer, "fps_max %i;",g_iCvar);
        client_cmd(pPlayer, "fps_modem %i;",g_iCvar);
        client_cmd(pPlayer, "cl_filterstuffcmd 0;");
    }
    
    g_iFrames[pPlayer] = 0;
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Asilmert
Mesajlar: 32
Kayıt: Prş Haz 14, 2018 9:59 am

fpsi otomatik 101 yapan

Mesaj gönderen Asilmert »

2Adam yazdı: Pzt Eki 03, 2022 11:47 pm
Asilmert yazdı: Pzt Eki 03, 2022 11:23 pm
2Adam yazdı: Cum Ağu 12, 2022 4:24 pm

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:g_blIsPlayerConnectedAndAlive[MAX_CLIENTS + 1];
new g_iFrames[MAX_CLIENTS + 1];
new g_iCvar;

public plugin_init() {
    register_plugin("FPS Sinir", "0.0.1", "Schwarper");

    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "@CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "@CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_PreThink, "@CBasePlayer_PreThink_Pre", .post = false);

    bind_pcvar_num(create_cvar("fps_sinir", "101"), g_iCvar);
}

public client_disconnected(pPlayer) {
    g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pPlayer] = false;
    remove_task(pPlayer);
}

@CBasePlayer_Spawn_Post(const pPlayer) {
	if(get_member(pPlayer, m_bJustConnected)) {
		client_cmd(pPlayer, "fps_max %i;",g_iCvar);
		client_cmd(pPlayer, "fps_modem %i;",g_iCvar);
		return;
	}
	
	g_iFrames[pPlayer] = 0;
	g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pPlayer] = true;
	set_task(1.0, "@CheckFpsPerSec", pPlayer, .flags = "b");
}

@CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim) {
    g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pVictim] = false;
    remove_task(pVictim);
}

@CBasePlayer_PreThink_Pre(const pPlayer) {
    if(!g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pPlayer]) {
        return;
    }

    g_iFrames[pPlayer]++;
}

@CheckFpsPerSec(const pPlayer) {
    if(g_iFrames[pPlayer] >= g_iCvar) {
        client_cmd(pPlayer, "fps_max %i;",g_iCvar);
        client_cmd(pPlayer, "fps_modem %i;",g_iCvar);
    }
    
    g_iFrames[pPlayer] = 0;
}


Elinize sağlık eklenti için,kurdum denedim çalışıyor fakat oyuncunun biri cl_filterstuffcmd 1 yazdığı zaman kilit devre dışı kalıyormuş kendisi söyledi,bende denedim aynı şekilde iptal ediyor.
Deneyin

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:g_blIsPlayerConnectedAndAlive[MAX_CLIENTS + 1];
new g_iFrames[MAX_CLIENTS + 1];
new g_iCvar;

public plugin_init() {
    register_plugin("FPS Sinir", "0.0.1", "Schwarper");

    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "@CBasePlayer_Spawn_Post", .post = true);
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "@CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_PreThink, "@CBasePlayer_PreThink_Pre", .post = false);

    bind_pcvar_num(create_cvar("fps_sinir", "101"), g_iCvar);
}

public client_disconnected(pPlayer) {
    g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pPlayer] = false;
    remove_task(pPlayer);
}

@CBasePlayer_Spawn_Post(const pPlayer) {
	if(get_member(pPlayer, m_bJustConnected)) {
		client_cmd(pPlayer, "fps_max %i;",g_iCvar);
		client_cmd(pPlayer, "fps_modem %i;",g_iCvar);
		client_cmd(pPlayer, "cl_filterstuffcmd 0;");
		return;
	}
	
	g_iFrames[pPlayer] = 0;
	g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pPlayer] = true;
	set_task(1.0, "@CheckFpsPerSec", pPlayer, .flags = "b");
}

@CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim) {
    g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pVictim] = false;
    remove_task(pVictim);
}

@CBasePlayer_PreThink_Pre(const pPlayer) {
    if(!g_blIsPlayerConnectedAndAlive[pPlayer]) {
        return;
    }

    g_iFrames[pPlayer]++;
}

@CheckFpsPerSec(const pPlayer) {
    if(g_iFrames[pPlayer] >= g_iCvar) {
        client_cmd(pPlayer, "fps_max %i;",g_iCvar);
        client_cmd(pPlayer, "fps_modem %i;",g_iCvar);
        client_cmd(pPlayer, "cl_filterstuffcmd 0;");
    }
    
    g_iFrames[pPlayer] = 0;
}
Teşekkürler
Şimdi deneme fırsatı buldum ama kodu girince fps direk çıkıyor limit aşımı yapıyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla