bıçak hasarı sabitleme
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi
Yasaklı Üye
- Mesajlar: 56
- Kayıt: Çrş Ara 02, 2020 6:38 pm
bıçak hasarı sabitleme
merhaba elinde sabit her taraftan vurulduğunda 55 yada 50 vuran bıçak hasar plugini olan var mı damage kontrolü önermeyin denedim buglu işimi görmüyor sabit 55 vuran bıçak hasarı yapabilecek arkadaşa şimdiden teşekkürler.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
-
Konu Sahibi
Yasaklı Üye
- Mesajlar: 56
- Kayıt: Çrş Ara 02, 2020 6:38 pm
bıçak hasarı sabitleme
onuda denedim plugin çalışıyor ama bıcak yine 165 vuruyor
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
bıçak hasarı sabitleme
Takedamage kullanmaktan başka çare yok galiba, buyur;
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init()
{
register_plugin("Knife Damage", "0.1", "` BesTCore;");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "RG_CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false);
}
public RG_CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const id, pevInflictor, pevAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType)
{
if(id == pevAttacker || !(is_user_connected(pevAttacker) || rg_is_player_can_takedamage(id, pevAttacker)))
{
return;
}
new pActiveItem = get_member(pevAttacker, m_pActiveItem);
new WeaponIdType:iWeaponIdType = get_member(pActiveItem, m_iId);
if(iWeaponIdType != WEAPON_KNIFE)
{
return;
}
SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, 55.0);
}
Link: | |
Linklerini gizle |
bıçak hasarı sabitleme
Sorgu kısmında sadece rg_is_player_can_takedamage yeterli değil mi?bestcore yazdı: ↑Prş Ağu 05, 2021 12:14 pm Takedamage kullanmaktan başka çare yok galiba, buyur;Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1 #include <amxmodx> #include <reapi> public plugin_init() { register_plugin("Knife Damage", "0.1", "` BesTCore;"); RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "RG_CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false); } public RG_CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const id, pevInflictor, pevAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType) { if(id == pevAttacker || !(is_user_connected(pevAttacker) || rg_is_player_can_takedamage(id, pevAttacker))) { return; } new pActiveItem = get_member(pevAttacker, m_pActiveItem); new WeaponIdType:iWeaponIdType = get_member(pActiveItem, m_iId); if(iWeaponIdType != WEAPON_KNIFE) { return; } SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, 55.0); }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 1625
- Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
- Konum: Samsun
bıçak hasarı sabitleme
Ben pek emin değilim, sen söyle Fatih abi.Fatih ~ EjderYa yazdı: ↑Prş Ağu 05, 2021 4:36 pm Sorgu kısmında sadece rg_is_player_can_takedamage yeterli değil mi?
Link: | |
Linklerini gizle |