Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

bıçak hasarı sabitleme

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
ACYOLUBABACIM
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 56
Kayıt: Çrş Ara 02, 2020 6:38 pm

bıçak hasarı sabitleme

Mesaj gönderen ACYOLUBABACIM »

merhaba elinde sabit her taraftan vurulduğunda 55 yada 50 vuran bıçak hasar plugini olan var mı damage kontrolü önermeyin denedim buglu işimi görmüyor sabit 55 vuran bıçak hasarı yapabilecek arkadaşa şimdiden teşekkürler.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

bıçak hasarı sabitleme

Mesaj gönderen bestcore »


Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
ACYOLUBABACIM
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 56
Kayıt: Çrş Ara 02, 2020 6:38 pm

bıçak hasarı sabitleme

Mesaj gönderen ACYOLUBABACIM »

onuda denedim plugin çalışıyor ama bıcak yine 165 vuruyor

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

bıçak hasarı sabitleme

Mesaj gönderen bestcore »

Takedamage kullanmaktan başka çare yok galiba, buyur;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Knife Damage", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "RG_CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false);
}
public RG_CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const id, pevInflictor, pevAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType)
{
	if(id == pevAttacker || !(is_user_connected(pevAttacker) || rg_is_player_can_takedamage(id, pevAttacker)))
	{
		return;
	}

	new pActiveItem = get_member(pevAttacker, m_pActiveItem);
	new WeaponIdType:iWeaponIdType = get_member(pActiveItem, m_iId);

	if(iWeaponIdType != WEAPON_KNIFE)
	{
		return;
	}

	SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, 55.0);
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2895
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

bıçak hasarı sabitleme

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

bestcore yazdı: Prş Ağu 05, 2021 12:14 pm Takedamage kullanmaktan başka çare yok galiba, buyur;

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Knife Damage", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "RG_CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false);
}
public RG_CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const id, pevInflictor, pevAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType)
{
	if(id == pevAttacker || !(is_user_connected(pevAttacker) || rg_is_player_can_takedamage(id, pevAttacker)))
	{
		return;
	}

	new pActiveItem = get_member(pevAttacker, m_pActiveItem);
	new WeaponIdType:iWeaponIdType = get_member(pActiveItem, m_iId);

	if(iWeaponIdType != WEAPON_KNIFE)
	{
		return;
	}

	SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, 55.0);
}
Sorgu kısmında sadece rg_is_player_can_takedamage yeterli değil mi?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bestcore
Mesajlar: 1625
Kayıt: Cmt Eyl 30, 2017 12:44 pm
Konum: Samsun

bıçak hasarı sabitleme

Mesaj gönderen bestcore »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Prş Ağu 05, 2021 4:36 pm Sorgu kısmında sadece rg_is_player_can_takedamage yeterli değil mi?
Ben pek emin değilim, sen söyle Fatih abi.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla