1 komutla herkezi spec atma istek
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 121
- Kayıt: Çrş Kas 04, 2020 1:18 am
1 komutla herkezi spec atma istek
Arkdaşlarim Acaba bi Komutla Herkezi Spec Atma Nedir Veya sma Varmı ?
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 4518
- Kayıt: Cum Ara 16, 2016 2:14 pm
- Konum: İzmir
1 komutla herkezi spec atma istek
Kod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Yeni Eklenti"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ulyoS"
const ACCESS_FLAG = ADMIN_BAN;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say !allspec","Herkes")
register_clcmd("say /allspec","Herkes")
register_clcmd("say .allspec","Herkes")
}
public Herkes(id, level)
{
if(access(id,ACCESS_FLAG))
{
HerkesSpece()
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public HerkesSpece()
{
new players[32], inum;
static Uid;
get_players(players, inum, "a")
for(new i; i < inum; i++)
{
Uid = players[i];
if(get_user_team(Uid) == 2)
{
cs_set_user_team(Uid, CS_TEAM_SPECTATOR)
user_kill(Uid)
}
else if(get_user_team(Uid) == 1)
{
cs_set_user_team(Uid, CS_TEAM_SPECTATOR)
user_kill(Uid)
}
}
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
1 komutla herkezi spec atma istek
Buyur;
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
#define PLUGIN_NAME "Spece At"
#define PLUGIN_VERS "1.0"
#define PLUGIN_AUTH "PurposeLess"
#define SpeceAtacakYetki ADMIN_RCON
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERS, PLUGIN_AUTH);
register_clcmd("say /spec", "@clcmd_spec");
}
@clcmd_spec(const id) {
if(~get_user_flags(id) & SpeceAtacakYetki) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
for(new pPlayer = 1; pPlayer <= MaxClients; pPlayer++) {
if(is_user_connected(pPlayer)) {
user_kill(pPlayer);
rg_set_user_team(pPlayer, TEAM_SPECTATOR);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2175
- Kayıt: Prş Tem 06, 2017 10:44 pm
- Konum: Mersin
- Server Ip/DNS: MoonDeveloperTeam
- İletişim:
1 komutla herkezi spec atma istek
bu kodlar hakkında 2 sorum olacak:Colditz yazdı: ↑Cum Ara 04, 2020 4:56 am Buyur;
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <reapi> #define PLUGIN_NAME "Spece At" #define PLUGIN_VERS "1.0" #define PLUGIN_AUTH "PurposeLess" #define SpeceAtacakYetki ADMIN_RCON public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERS, PLUGIN_AUTH); register_clcmd("say /spec", "@clcmd_spec"); } @clcmd_spec(const id) { if(~get_user_flags(id) & SpeceAtacakYetki) { return PLUGIN_HANDLED; } for(new pPlayer = 1; pPlayer <= MaxClients; pPlayer++) { if(is_user_connected(pPlayer)) { user_kill(pPlayer); rg_set_user_team(pPlayer, TEAM_SPECTATOR); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
Kod: Tümünü seç
if(~get_user_flags(id) & SpeceAtacakYetki)
2.
Kod: Tümünü seç
@clcmd_spec(const id)
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 729
- Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm
1 komutla herkezi spec atma istek
"~"işaretini bilmiyorumda "@" public ile aynı işlevi görüyor.ENESIZM yazdı: ↑Cum Ara 04, 2020 5:48 ambu kodlar hakkında 2 sorum olacak:Colditz yazdı: ↑Cum Ara 04, 2020 4:56 am Buyur;
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <reapi> #define PLUGIN_NAME "Spece At" #define PLUGIN_VERS "1.0" #define PLUGIN_AUTH "PurposeLess" #define SpeceAtacakYetki ADMIN_RCON public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERS, PLUGIN_AUTH); register_clcmd("say /spec", "@clcmd_spec"); } @clcmd_spec(const id) { if(~get_user_flags(id) & SpeceAtacakYetki) { return PLUGIN_HANDLED; } for(new pPlayer = 1; pPlayer <= MaxClients; pPlayer++) { if(is_user_connected(pPlayer)) { user_kill(pPlayer); rg_set_user_team(pPlayer, TEAM_SPECTATOR); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
burada ki "~" ne anlama gelmektedir ?Kod: Tümünü seç
if(~get_user_flags(id) & SpeceAtacakYetki)
2.burada @ kullanmanızın mantığı tam olarak nedir ?Kod: Tümünü seç
@clcmd_spec(const id)
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
1 komutla herkezi spec atma istek
~ komutu değil anlamına geliyor burada. Yani oyuncunun yetkisi değilse, return çekiyor. @ işareti de public ile aynı görevi görüyor. Faydası ve zararı yok, el alışkanlığı böyle yazıyorum.
Link: | |
Linklerini gizle |
1 komutla herkezi spec atma istek
for döngüsünde kullandığınız "MaxClients" değeri "get_players" ile aynı işlevi mi görmekte? Hangisi daha hızlı çalışır?Colditz yazdı: ↑Cum Ara 04, 2020 4:56 am Buyur;
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx> #include <reapi> #define PLUGIN_NAME "Spece At" #define PLUGIN_VERS "1.0" #define PLUGIN_AUTH "PurposeLess" #define SpeceAtacakYetki ADMIN_RCON public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERS, PLUGIN_AUTH); register_clcmd("say /spec", "@clcmd_spec"); } @clcmd_spec(const id) { if(~get_user_flags(id) & SpeceAtacakYetki) { return PLUGIN_HANDLED; } for(new pPlayer = 1; pPlayer <= MaxClients; pPlayer++) { if(is_user_connected(pPlayer)) { user_kill(pPlayer); rg_set_user_team(pPlayer, TEAM_SPECTATOR); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
Link: | |
Linklerini gizle |
-
- Mesajlar: 2574
- Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm
1 komutla herkezi spec atma istek
Bazen get_players yakalayamamakta. Zaman zaman get_players komutunda hata görebilirsin. Bu yüzden for döngüsü kullanıyorum. Pek bir fark yok aralarında, istediğini kullanabilirsin.
https://dev-cs.ru/threads/7389/#post-65705
Kod: Tümünü seç
/**
* Maximum number of players the server supports
*/
public stock const MaxClients;
Link: | |
Linklerini gizle |
1 komutla herkezi spec atma istek
Bilgi için teşekkür ederim.Colditz yazdı: ↑Cum Ara 04, 2020 4:23 pm Bazen get_players yakalayamamakta. Zaman zaman get_players komutunda hata görebilirsin. Bu yüzden for döngüsü kullanıyorum. Pek bir fark yok aralarında, istediğini kullanabilirsin.
https://dev-cs.ru/threads/7389/#post-65705Kod: Tümünü seç
/** * Maximum number of players the server supports */ public stock const MaxClients;
Link: | |
Linklerini gizle |