Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

1 komutla herkezi spec atma istek

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
1Adam
Mesajlar: 121
Kayıt: Çrş Kas 04, 2020 1:18 am

1 komutla herkezi spec atma istek

Mesaj gönderen 1Adam »

Arkdaşlarim Acaba bi Komutla Herkezi Spec Atma Nedir Veya sma Varmı ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ulyoS
Mesajlar: 4518
Kayıt: Cum Ara 16, 2016 2:14 pm
Konum: İzmir

1 komutla herkezi spec atma istek

Mesaj gönderen ulyoS »

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Yeni Eklenti"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ulyoS"

const ACCESS_FLAG = ADMIN_BAN;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_clcmd("say !allspec","Herkes")
	register_clcmd("say /allspec","Herkes")
	register_clcmd("say .allspec","Herkes")
}

public Herkes(id, level)
{
	if(access(id,ACCESS_FLAG))
	{
		HerkesSpece()
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public HerkesSpece()
{
	new players[32], inum;
	static Uid;
	get_players(players, inum, "a")
	
	for(new i; i < inum; i++)
	{
		Uid = players[i];
	
		if(get_user_team(Uid) == 2)
		{
			cs_set_user_team(Uid, CS_TEAM_SPECTATOR)
			user_kill(Uid)    
		}
		else if(get_user_team(Uid) == 1)
		{
			cs_set_user_team(Uid, CS_TEAM_SPECTATOR)
			user_kill(Uid)    
		}
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

1 komutla herkezi spec atma istek

Mesaj gönderen Colditz »

Buyur;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define PLUGIN_NAME		"Spece At"
#define PLUGIN_VERS		"1.0"
#define PLUGIN_AUTH		"PurposeLess"

#define SpeceAtacakYetki		ADMIN_RCON

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERS, PLUGIN_AUTH);

	register_clcmd("say /spec", "@clcmd_spec");
}

@clcmd_spec(const id) {
	if(~get_user_flags(id) & SpeceAtacakYetki) {
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	for(new pPlayer = 1; pPlayer <= MaxClients; pPlayer++) {
		if(is_user_connected(pPlayer)) {
			user_kill(pPlayer);
			rg_set_user_team(pPlayer, TEAM_SPECTATOR);
		}
	}

	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ENESIZM
Mesajlar: 2175
Kayıt: Prş Tem 06, 2017 10:44 pm
Konum: Mersin
Server Ip/DNS: MoonDeveloperTeam
İletişim:

1 komutla herkezi spec atma istek

Mesaj gönderen ENESIZM »

Colditz yazdı: Cum Ara 04, 2020 4:56 am Buyur;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define PLUGIN_NAME		"Spece At"
#define PLUGIN_VERS		"1.0"
#define PLUGIN_AUTH		"PurposeLess"

#define SpeceAtacakYetki		ADMIN_RCON

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERS, PLUGIN_AUTH);

	register_clcmd("say /spec", "@clcmd_spec");
}

@clcmd_spec(const id) {
	if(~get_user_flags(id) & SpeceAtacakYetki) {
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	for(new pPlayer = 1; pPlayer <= MaxClients; pPlayer++) {
		if(is_user_connected(pPlayer)) {
			user_kill(pPlayer);
			rg_set_user_team(pPlayer, TEAM_SPECTATOR);
		}
	}

	return PLUGIN_CONTINUE;
}
bu kodlar hakkında 2 sorum olacak:

Kod: Tümünü seç

if(~get_user_flags(id) & SpeceAtacakYetki)
burada ki "~" ne anlama gelmektedir ?

2.

Kod: Tümünü seç

@clcmd_spec(const id)
burada @ kullanmanızın mantığı tam olarak nedir ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

bilalgecer47
Mesajlar: 729
Kayıt: Çrş Ağu 22, 2018 9:20 pm

1 komutla herkezi spec atma istek

Mesaj gönderen bilalgecer47 »

ENESIZM yazdı: Cum Ara 04, 2020 5:48 am
Colditz yazdı: Cum Ara 04, 2020 4:56 am Buyur;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define PLUGIN_NAME		"Spece At"
#define PLUGIN_VERS		"1.0"
#define PLUGIN_AUTH		"PurposeLess"

#define SpeceAtacakYetki		ADMIN_RCON

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERS, PLUGIN_AUTH);

	register_clcmd("say /spec", "@clcmd_spec");
}

@clcmd_spec(const id) {
	if(~get_user_flags(id) & SpeceAtacakYetki) {
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	for(new pPlayer = 1; pPlayer <= MaxClients; pPlayer++) {
		if(is_user_connected(pPlayer)) {
			user_kill(pPlayer);
			rg_set_user_team(pPlayer, TEAM_SPECTATOR);
		}
	}

	return PLUGIN_CONTINUE;
}
bu kodlar hakkında 2 sorum olacak:

Kod: Tümünü seç

if(~get_user_flags(id) & SpeceAtacakYetki)
burada ki "~" ne anlama gelmektedir ?

2.

Kod: Tümünü seç

@clcmd_spec(const id)
burada @ kullanmanızın mantığı tam olarak nedir ?
"~"işaretini bilmiyorumda "@" public ile aynı işlevi görüyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

1 komutla herkezi spec atma istek

Mesaj gönderen Colditz »

~ komutu değil anlamına geliyor burada. Yani oyuncunun yetkisi değilse, return çekiyor. @ işareti de public ile aynı görevi görüyor. Faydası ve zararı yok, el alışkanlığı böyle yazıyorum.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Aconyonn
Mesajlar: 393
Kayıt: Cum Eyl 15, 2017 3:52 pm
İletişim:

1 komutla herkezi spec atma istek

Mesaj gönderen Aconyonn »

Colditz yazdı: Cum Ara 04, 2020 4:56 am Buyur;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define PLUGIN_NAME		"Spece At"
#define PLUGIN_VERS		"1.0"
#define PLUGIN_AUTH		"PurposeLess"

#define SpeceAtacakYetki		ADMIN_RCON

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERS, PLUGIN_AUTH);

	register_clcmd("say /spec", "@clcmd_spec");
}

@clcmd_spec(const id) {
	if(~get_user_flags(id) & SpeceAtacakYetki) {
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	for(new pPlayer = 1; pPlayer <= MaxClients; pPlayer++) {
		if(is_user_connected(pPlayer)) {
			user_kill(pPlayer);
			rg_set_user_team(pPlayer, TEAM_SPECTATOR);
		}
	}

	return PLUGIN_CONTINUE;
}
for döngüsünde kullandığınız "MaxClients" değeri "get_players" ile aynı işlevi mi görmekte? Hangisi daha hızlı çalışır?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

1 komutla herkezi spec atma istek

Mesaj gönderen Colditz »

Bazen get_players yakalayamamakta. Zaman zaman get_players komutunda hata görebilirsin. Bu yüzden for döngüsü kullanıyorum. Pek bir fark yok aralarında, istediğini kullanabilirsin.

Kod: Tümünü seç

/**
 * Maximum number of players the server supports 
 */
public stock const MaxClients; 
https://dev-cs.ru/threads/7389/#post-65705

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Aconyonn
Mesajlar: 393
Kayıt: Cum Eyl 15, 2017 3:52 pm
İletişim:

1 komutla herkezi spec atma istek

Mesaj gönderen Aconyonn »

Colditz yazdı: Cum Ara 04, 2020 4:23 pm Bazen get_players yakalayamamakta. Zaman zaman get_players komutunda hata görebilirsin. Bu yüzden for döngüsü kullanıyorum. Pek bir fark yok aralarında, istediğini kullanabilirsin.

Kod: Tümünü seç

/**
 * Maximum number of players the server supports 
 */
public stock const MaxClients; 
https://dev-cs.ru/threads/7389/#post-65705
Bilgi için teşekkür ederim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla