Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Bicak Menu

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
ilkayBeyYoutuber
Mesajlar: 570
Kayıt: Cmt Kas 17, 2018 11:20 pm

Bicak Menu

Mesaj gönderen ilkayBeyYoutuber »

Arkadaşlar Ben Bi Serverde Gördüm o bicak menuyu yapa bilirmisiniz adminlere ve userlere özel
Ekran Alıntısı.PNG
Ekran Alıntısı1.PNG
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Darkness Berry
Mesajlar: 376
Kayıt: Pzt Tem 15, 2019 8:14 pm

Bicak Menu

Mesaj gönderen Darkness Berry »

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <hlsdk_const>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>

#define PLUGIN "Knifee Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "bRaLN"
#define TAG "CSDURAGI"
#define YETKIAYARI ADMIN_IMMUNITY //VIP YETKISINI BURDAN AYARLAYIN

new bicak_bowie[33],bicak_karambit[33],bicak_bayonet[33],bicak_shdwdggrs[33],bicak_butterfly[33],bicak_karambittggr[33],bicak_bayonetfade[33],bicak_hunstman[33];

new V_BICAK_BOWIE[]    	= "models/BicakMenu/v_knife.mdl"  
new V_BICAK_KARAMBIT[]    = "models/BicakMenu/v_knife.mdl"  
new V_BICAK_BAYONET[]    = "models/BicakMenu/v_knife.mdl"  
new V_BICAK_SHDWDGGRS[]    = "models/BicakMenu/v_knife.mdl"  
new V_BICAK_BUTTERFLY[]    = "models/BicakMenu/v_knife.mdl"  
new V_BICAK_KARAMBITTGGR[]    	= "models/BicakMenu/v_knife.mdl" 
new V_BICAK_BAYONETFADE[]    	= "models/BicakMenu/v_knife.mdl" 
new V_BICAK_HUNSTMAN[]    	= "models/BicakMenu/v_knife.mdl" 


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /bicak","bicakkontrol")
	
	register_event("CurWeapon", 	"weapon_degsitir", "be", "1=1")
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, 		"player", "dogunc",	1)
}
public plugin_precache() {
  precache_model(V_BICAK_BOWIE)
  precache_model(V_BICAK_KARAMBIT)
  precache_model(V_BICAK_BAYONET)
  precache_model(V_BICAK_SHDWDGGRS)
  precache_model(V_BICAK_BUTTERFLY)
  precache_model(V_BICAK_KARAMBITTGGR)
  precache_model(V_BICAK_BAYONETFADE)
  precache_model(V_BICAK_HUNSTMAN)
  
}
public dogunc(id) {
 	bicak_bowie[id] = 0
	bicak_karambit[id] = 0
	bicak_bayonet[id] = 0
	bicak_shdwdggrs[id] = 0
	bicak_butterfly[id] = 0
	bicak_karambittggr[id] = 0
	bicak_bayonetfade[id] = 0
	bicak_hunstman[id] = 0
}
public client_connect(id)
{
 	bicak_bowie[id] = 0
	bicak_karambit[id] = 0
	bicak_bayonet[id] = 0
	bicak_shdwdggrs[id] = 0
	bicak_butterfly[id] = 0
	bicak_karambittggr[id] = 0
	bicak_bayonetfade[id] = 0
	bicak_hunstman[id] = 0
}
public weapon_degsitir(id)
{
	new weaponID = read_data(2) 
	switch (get_user_team(id))
	{
		case 1: {
			if(weaponID == CSW_KNIFE) {
				if(bicak_bowie[id]) {
					set_pev(id, pev_viewmodel2, V_BICAK_BOWIE)
				}
				if(bicak_karambit[id]) {
					set_pev(id, pev_viewmodel2, V_BICAK_KARAMBIT)
				}
				if(bicak_bayonet[id]) {
					set_pev(id, pev_viewmodel2, V_BICAK_BAYONET)
				}
				if(bicak_shdwdggrs[id]) {
					set_pev(id, pev_viewmodel2, V_BICAK_SHDWDGGRS)
				}
				if(bicak_butterfly[id]) {
					set_pev(id, pev_viewmodel2, V_BICAK_BUTTERFLY)
				}
				if(bicak_karambittggr[id]) {
					set_pev(id, pev_viewmodel2, V_BICAK_KARAMBITTGGR)
				}
				if(bicak_bayonetfade[id]) {
					set_pev(id, pev_viewmodel2, V_BICAK_BAYONETFADE)
				}
				if(bicak_hunstman[id]) {
					set_pev(id, pev_viewmodel2, V_BICAK_HUNSTMAN)
				}
				
			
			}
		}
		case 2: {
			//
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE 
}
public bicakkontrol(id) {
	static Item[128]

	formatex(Item, charsmax(Item),"\d| --- \y%s \d--- | \r--\w> \yGiris Alani",TAG)
	new Menu = menu_create(Item, "bicakkontrol_devam")

	formatex(Item, charsmax(Item),"\w| - \y%s \w- | \r--\w> \wOyuncu Bicaklari",TAG)
	menu_additem(Menu, Item, "1")

	formatex(Item, charsmax(Item),"\w| - \y%s \w- | \r--\w> \wVIP Bicaklari",TAG)
	menu_additem(Menu, Item, "2")

	menu_setprop(Menu,MPROP_EXITNAME,"\wCikis")
	menu_display(id, Menu,0)

}
public bicakkontrol_devam(id, menu, item) {
	if( item == MENU_EXIT )
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	new data[6], iName[64];
	new access, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
	new key = str_to_num(data);

	switch(key)
	{
		case 1:{
			oyuncubicaklari(id)
		}
		case 2:{
			vipbicaklari(id)
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
public vipbicaklari(id) {
	if(get_user_flags(id) && YETKIAYARI)
	{
		static Menuz[64]
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\wVIP Bicaklari")
		new Menu = menu_create(Menuz, "vipbicaklari_devam")
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\rButterfly")
		menu_additem(Menu, Menuz, "1", 0)
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\rKarambit Tigger Tooth")
		menu_additem(Menu, Menuz, "2", 0)
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\rBayonet Fade")
		menu_additem(Menu, Menuz, "3", 0)
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\rHunstman")
		menu_additem(Menu, Menuz, "4", 0)	
	
		menu_setprop(Menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
		menu_display(id,Menu,0)
	}
	else
	{
		bicakkontrol(id)
		braln_yazi(id, "!g[!t %s !g] !nBu Menuye Sadece !t[!g VIPler !t] !nGirebilir!", TAG)
	}
}
public vipbicaklari_devam(id, Menu, item) {
	if(item == MENU_EXIT) {
		menu_destroy(Menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new data [6], szName [64];
	new access, callback;
	menu_item_getinfo (Menu, item, access, data,charsmax (data), szName,charsmax (szName), callback);
	new bed = str_to_num(data)
	switch(bed) {
		case 1: {
			ham_strip_weapon(id, "weapon_knife")
			bicak_bowie[id] = 0
			bicak_karambit[id] = 0
			bicak_bayonet[id] = 0
			bicak_shdwdggrs[id] = 0
			bicak_butterfly[id] = 1
			bicak_karambittggr[id] = 0
			bicak_bayonetfade[id] = 0
			bicak_hunstman[id] = 0
			give_item(id, "weapon_knife")
			braln_yazi(id, "!g[!t %s !g] !nBasarili Bir Sekilde !t[!g Butterfly !t] !nAldin", TAG)
		}
		case 2: {
			ham_strip_weapon(id, "weapon_knife")
			bicak_bowie[id] = 0
			bicak_karambit[id] = 0
			bicak_bayonet[id] = 0
			bicak_shdwdggrs[id] = 0
			bicak_butterfly[id] = 0
			bicak_karambittggr[id] = 1
			bicak_bayonetfade[id] = 0
			bicak_hunstman[id] = 0
			give_item(id, "weapon_knife")
			braln_yazi(id, "!g[!t %s !g] !nBasarili Bir Sekilde !t[!g Karambit Tigger Tooth !t] !nAldin", TAG)		  
		}
		case 3: {
			ham_strip_weapon(id, "weapon_knife")
			bicak_bowie[id] = 0
			bicak_karambit[id] = 0
			bicak_bayonet[id] = 0
			bicak_shdwdggrs[id] = 0
			bicak_butterfly[id] = 0
			bicak_karambittggr[id] = 0
			bicak_bayonetfade[id] = 1
			bicak_hunstman[id] = 0
			give_item(id, "weapon_knife")
			braln_yazi(id, "!g[!t %s !g] !nBasarili Bir Sekilde !t[!g Bayonet Fade !t] !nAldin", TAG)		  
		}
		case 4: {
			ham_strip_weapon(id, "weapon_knife")
			bicak_bowie[id] = 0
			bicak_karambit[id] = 0
			bicak_bayonet[id] = 0
			bicak_shdwdggrs[id] = 0
			bicak_butterfly[id] = 0
			bicak_karambittggr[id] = 0
			bicak_bayonetfade[id] = 0
			bicak_hunstman[id] = 1
			give_item(id, "weapon_knife")
			braln_yazi(id, "!g[!t %s !g] !nBasarili Bir Sekilde !t[!g Hunstman !t] !nAldin", TAG)	  
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
} 
public oyuncubicaklari(id) {
	if(get_user_flags(id) && ADMIN_USER)
	{
		static Menuz[64]
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\wOyuncu Bicaklari")
		new Menu = menu_create(Menuz, "oyuncubicaklari_devam")
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\rBowie")
		menu_additem(Menu, Menuz, "1", 0)
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\rKarambit")
		menu_additem(Menu, Menuz, "2", 0)
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\rBayonet")
		menu_additem(Menu, Menuz, "3", 0)
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\rShadow Diggers")
		menu_additem(Menu, Menuz, "4", 0)	
	
		menu_setprop(Menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
		menu_display(id,Menu,0)
	}
	else
	{
		bicakkontrol(id)
		braln_yazi(id, "!g[!t %s !g] !nBu Menuye Sadece !t[!g Userler !t] !nGirebilir!", TAG)
	}
}
public oyuncubicaklari_devam(id, Menu, item) {
	if(item == MENU_EXIT) {
		menu_destroy(Menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new data [6], szName [64];
	new access, callback;
	menu_item_getinfo (Menu, item, access, data,charsmax (data), szName,charsmax (szName), callback);
	new bed = str_to_num(data)
	switch(bed) {
		case 1: {
			ham_strip_weapon(id, "weapon_knife")
			bicak_bowie[id] = 1
			bicak_karambit[id] = 0
			bicak_bayonet[id] = 0
			bicak_shdwdggrs[id] = 0
			bicak_butterfly[id] = 0
			bicak_karambittggr[id] = 0
			bicak_bayonetfade[id] = 0
			bicak_hunstman[id] = 0
			give_item(id, "weapon_knife")
			braln_yazi(id, "!g[!t %s !g] !nBasarili Bir Sekilde !t[!g Bowie !t] !nAldin", TAG)
		}
		case 2: {
			ham_strip_weapon(id, "weapon_knife")
			bicak_bowie[id] = 0
			bicak_karambit[id] = 1
			bicak_bayonet[id] = 0
			bicak_shdwdggrs[id] = 0
			bicak_butterfly[id] = 0
			bicak_karambittggr[id] = 0
			bicak_bayonetfade[id] = 0
			bicak_hunstman[id] = 0
			give_item(id, "weapon_knife")
			braln_yazi(id, "!g[!t %s !g] !nBasarili Bir Sekilde !t[!g Karambit !t] !nAldin", TAG)		  
		}
		case 3: {
			ham_strip_weapon(id, "weapon_knife")
			bicak_bowie[id] = 0
			bicak_karambit[id] = 0
			bicak_bayonet[id] = 1
			bicak_shdwdggrs[id] = 0
			bicak_butterfly[id] = 0
			bicak_karambittggr[id] = 0
			bicak_bayonetfade[id] = 0
			bicak_hunstman[id] = 0
			give_item(id, "weapon_knife")
			braln_yazi(id, "!g[!t %s !g] !nBasarili Bir Sekilde !t[!g Bayonet !t] !nAldin", TAG)		  
		}
		case 4: {
			ham_strip_weapon(id, "weapon_knife")
			bicak_bowie[id] = 0
			bicak_karambit[id] = 0
			bicak_bayonet[id] = 0
			bicak_shdwdggrs[id] = 1
			bicak_butterfly[id] = 0
			bicak_karambittggr[id] = 0
			bicak_bayonetfade[id] = 0
			bicak_hunstman[id] = 0
			give_item(id, "weapon_knife")
			braln_yazi(id, "!g[!t %s !g] !nBasarili Bir Sekilde !t[!g Shadow Diggers !t] !nAldin", TAG)		  
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
} 
stock braln_yazi(const id, const input[], any:...) 
{
	new count = 1, players[32]; 
	static msg[191]; 
	vformat(msg, sizeof(msg) - 1, input, 3) 
	
	replace_all(msg, sizeof(msg) - 1, "!n", "^x01")
	replace_all(msg, sizeof(msg) - 1, "!g", "^x04") 	
	replace_all(msg, sizeof(msg) - 1, "!t", "^x03")
	
	if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch"); { 
		for (new i = 0; i < count; i++) 
		{ 
			if (is_user_connected(players[i])) 
			{ 
				message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]) 
				write_byte(players[i]) 
				write_string(msg) 
				message_end() 
			} 
		} 
	}
}
stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
{
if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;

new wId = get_weaponid(weapon);
if(!wId) return 0;

new wEnt;
while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0;

if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);

if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0;
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);

set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));

return 1;
}
modelleri kafana göre ayarlarsın.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
ilkayBeyYoutuber
Mesajlar: 570
Kayıt: Cmt Kas 17, 2018 11:20 pm

Bicak Menu

Mesaj gönderen ilkayBeyYoutuber »

braln_yazi(id, "!g[!t %s !g] !nBu Menuye Sadece !t[!g Userler !t] !nGirebilir!", TAG) bu ve bu yazı olmicak braln_yazi(id, "!g[!t %s !g] !nBu Menuye Sadece !t[!g VIPler !t] !nGirebilir!", TAG)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
ilkayBeyYoutuber
Mesajlar: 570
Kayıt: Cmt Kas 17, 2018 11:20 pm

Bicak Menu

Mesaj gönderen ilkayBeyYoutuber »

Bicak sectigindeki yazılarda olmicak

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Darkness Berry
Mesajlar: 376
Kayıt: Pzt Tem 15, 2019 8:14 pm

Bicak Menu

Mesaj gönderen Darkness Berry »

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <hlsdk_const>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>

#define PLUGIN "Knifee Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "bRaLN"
#define TAG "CSDURAGI"
#define YETKIAYARI ADMIN_IMMUNITY //VIP YETKISINI BURDAN AYARLAYIN

new bicak_bowie[33],bicak_karambit[33],bicak_bayonet[33],bicak_shdwdggrs[33],bicak_butterfly[33],bicak_karambittggr[33],bicak_bayonetfade[33],bicak_hunstman[33];

new V_BICAK_BOWIE[]    	= "models/BicakMenu/v_knife.mdl"  
new V_BICAK_KARAMBIT[]    = "models/BicakMenu/v_knife.mdl"  
new V_BICAK_BAYONET[]    = "models/BicakMenu/v_knife.mdl"  
new V_BICAK_SHDWDGGRS[]    = "models/BicakMenu/v_knife.mdl"  
new V_BICAK_BUTTERFLY[]    = "models/BicakMenu/v_knife.mdl"  
new V_BICAK_KARAMBITTGGR[]    	= "models/BicakMenu/v_knife.mdl" 
new V_BICAK_BAYONETFADE[]    	= "models/BicakMenu/v_knife.mdl" 
new V_BICAK_HUNSTMAN[]    	= "models/BicakMenu/v_knife.mdl" 


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /bicak","bicakkontrol")
	
	register_event("CurWeapon", 	"weapon_degsitir", "be", "1=1")
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, 		"player", "dogunc",	1)
}
public plugin_precache() {
  precache_model(V_BICAK_BOWIE)
  precache_model(V_BICAK_KARAMBIT)
  precache_model(V_BICAK_BAYONET)
  precache_model(V_BICAK_SHDWDGGRS)
  precache_model(V_BICAK_BUTTERFLY)
  precache_model(V_BICAK_KARAMBITTGGR)
  precache_model(V_BICAK_BAYONETFADE)
  precache_model(V_BICAK_HUNSTMAN)
  
}
public dogunc(id) {
 	bicak_bowie[id] = 0
	bicak_karambit[id] = 0
	bicak_bayonet[id] = 0
	bicak_shdwdggrs[id] = 0
	bicak_butterfly[id] = 0
	bicak_karambittggr[id] = 0
	bicak_bayonetfade[id] = 0
	bicak_hunstman[id] = 0
}
public client_connect(id)
{
 	bicak_bowie[id] = 0
	bicak_karambit[id] = 0
	bicak_bayonet[id] = 0
	bicak_shdwdggrs[id] = 0
	bicak_butterfly[id] = 0
	bicak_karambittggr[id] = 0
	bicak_bayonetfade[id] = 0
	bicak_hunstman[id] = 0
}
public weapon_degsitir(id)
{
	new weaponID = read_data(2) 
	switch (get_user_team(id))
	{
		case 1: {
			if(weaponID == CSW_KNIFE) {
				if(bicak_bowie[id]) {
					set_pev(id, pev_viewmodel2, V_BICAK_BOWIE)
				}
				if(bicak_karambit[id]) {
					set_pev(id, pev_viewmodel2, V_BICAK_KARAMBIT)
				}
				if(bicak_bayonet[id]) {
					set_pev(id, pev_viewmodel2, V_BICAK_BAYONET)
				}
				if(bicak_shdwdggrs[id]) {
					set_pev(id, pev_viewmodel2, V_BICAK_SHDWDGGRS)
				}
				if(bicak_butterfly[id]) {
					set_pev(id, pev_viewmodel2, V_BICAK_BUTTERFLY)
				}
				if(bicak_karambittggr[id]) {
					set_pev(id, pev_viewmodel2, V_BICAK_KARAMBITTGGR)
				}
				if(bicak_bayonetfade[id]) {
					set_pev(id, pev_viewmodel2, V_BICAK_BAYONETFADE)
				}
				if(bicak_hunstman[id]) {
					set_pev(id, pev_viewmodel2, V_BICAK_HUNSTMAN)
				}
				
			
			}
		}
		case 2: {
			//
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE 
}
public bicakkontrol(id) {
	static Item[128]

	formatex(Item, charsmax(Item),"\d| --- \y%s \d--- | \r--\w> \yGiris Alani",TAG)
	new Menu = menu_create(Item, "bicakkontrol_devam")

	formatex(Item, charsmax(Item),"\w| - \y%s \w- | \r--\w> \wOyuncu Bicaklari",TAG)
	menu_additem(Menu, Item, "1")

	formatex(Item, charsmax(Item),"\w| - \y%s \w- | \r--\w> \wVIP Bicaklari",TAG)
	menu_additem(Menu, Item, "2")

	menu_setprop(Menu,MPROP_EXITNAME,"\wCikis")
	menu_display(id, Menu,0)

}
public bicakkontrol_devam(id, menu, item) {
	if( item == MENU_EXIT )
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	new data[6], iName[64];
	new access, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
	new key = str_to_num(data);

	switch(key)
	{
		case 1:{
			oyuncubicaklari(id)
		}
		case 2:{
			vipbicaklari(id)
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
public vipbicaklari(id) {
	if(get_user_flags(id) && YETKIAYARI)
	{
		static Menuz[64]
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\wVIP Bicaklari")
		new Menu = menu_create(Menuz, "vipbicaklari_devam")
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\rButterfly")
		menu_additem(Menu, Menuz, "1", 0)
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\rKarambit Tigger Tooth")
		menu_additem(Menu, Menuz, "2", 0)
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\rBayonet Fade")
		menu_additem(Menu, Menuz, "3", 0)
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\rHunstman")
		menu_additem(Menu, Menuz, "4", 0)	
	
		menu_setprop(Menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
		menu_display(id,Menu,0)
	}
	else
	{
		bicakkontrol(id)
	}
}
public vipbicaklari_devam(id, Menu, item) {
	if(item == MENU_EXIT) {
		menu_destroy(Menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new data [6], szName [64];
	new access, callback;
	menu_item_getinfo (Menu, item, access, data,charsmax (data), szName,charsmax (szName), callback);
	new bed = str_to_num(data)
	switch(bed) {
		case 1: {
			ham_strip_weapon(id, "weapon_knife")
			bicak_bowie[id] = 0
			bicak_karambit[id] = 0
			bicak_bayonet[id] = 0
			bicak_shdwdggrs[id] = 0
			bicak_butterfly[id] = 1
			bicak_karambittggr[id] = 0
			bicak_bayonetfade[id] = 0
			bicak_hunstman[id] = 0
			give_item(id, "weapon_knife")
			braln_yazi(id, "!g[!t %s !g] !nBasarili Bir Sekilde !t[!g Butterfly !t] !nAldin", TAG)
		}
		case 2: {
			ham_strip_weapon(id, "weapon_knife")
			bicak_bowie[id] = 0
			bicak_karambit[id] = 0
			bicak_bayonet[id] = 0
			bicak_shdwdggrs[id] = 0
			bicak_butterfly[id] = 0
			bicak_karambittggr[id] = 1
			bicak_bayonetfade[id] = 0
			bicak_hunstman[id] = 0
			give_item(id, "weapon_knife")
			braln_yazi(id, "!g[!t %s !g] !nBasarili Bir Sekilde !t[!g Karambit Tigger Tooth !t] !nAldin", TAG)		  
		}
		case 3: {
			ham_strip_weapon(id, "weapon_knife")
			bicak_bowie[id] = 0
			bicak_karambit[id] = 0
			bicak_bayonet[id] = 0
			bicak_shdwdggrs[id] = 0
			bicak_butterfly[id] = 0
			bicak_karambittggr[id] = 0
			bicak_bayonetfade[id] = 1
			bicak_hunstman[id] = 0
			give_item(id, "weapon_knife")
			braln_yazi(id, "!g[!t %s !g] !nBasarili Bir Sekilde !t[!g Bayonet Fade !t] !nAldin", TAG)		  
		}
		case 4: {
			ham_strip_weapon(id, "weapon_knife")
			bicak_bowie[id] = 0
			bicak_karambit[id] = 0
			bicak_bayonet[id] = 0
			bicak_shdwdggrs[id] = 0
			bicak_butterfly[id] = 0
			bicak_karambittggr[id] = 0
			bicak_bayonetfade[id] = 0
			bicak_hunstman[id] = 1
			give_item(id, "weapon_knife")
			braln_yazi(id, "!g[!t %s !g] !nBasarili Bir Sekilde !t[!g Hunstman !t] !nAldin", TAG)	  
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
} 
public oyuncubicaklari(id) {
		static Menuz[64]
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\wOyuncu Bicaklari")
		new Menu = menu_create(Menuz, "oyuncubicaklari_devam")
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\rBowie")
		menu_additem(Menu, Menuz, "1", 0)
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\rKarambit")
		menu_additem(Menu, Menuz, "2", 0)
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\rBayonet")
		menu_additem(Menu, Menuz, "3", 0)
		formatex(Menuz, charsmax(Menuz), "\rShadow Diggers")
		menu_additem(Menu, Menuz, "4", 0)	
	
		menu_setprop(Menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
		menu_display(id,Menu,0)
	}
	else
	{
		bicakkontrol(id)
	}
}
public oyuncubicaklari_devam(id, Menu, item) {
	if(item == MENU_EXIT) {
		menu_destroy(Menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new data [6], szName [64];
	new access, callback;
	menu_item_getinfo (Menu, item, access, data,charsmax (data), szName,charsmax (szName), callback);
	new bed = str_to_num(data)
	switch(bed) {
		case 1: {
			ham_strip_weapon(id, "weapon_knife")
			bicak_bowie[id] = 1
			bicak_karambit[id] = 0
			bicak_bayonet[id] = 0
			bicak_shdwdggrs[id] = 0
			bicak_butterfly[id] = 0
			bicak_karambittggr[id] = 0
			bicak_bayonetfade[id] = 0
			bicak_hunstman[id] = 0
			give_item(id, "weapon_knife")
			braln_yazi(id, "!g[!t %s !g] !nBasarili Bir Sekilde !t[!g Bowie !t] !nAldin", TAG)
		}
		case 2: {
			ham_strip_weapon(id, "weapon_knife")
			bicak_bowie[id] = 0
			bicak_karambit[id] = 1
			bicak_bayonet[id] = 0
			bicak_shdwdggrs[id] = 0
			bicak_butterfly[id] = 0
			bicak_karambittggr[id] = 0
			bicak_bayonetfade[id] = 0
			bicak_hunstman[id] = 0
			give_item(id, "weapon_knife")
			braln_yazi(id, "!g[!t %s !g] !nBasarili Bir Sekilde !t[!g Karambit !t] !nAldin", TAG)		  
		}
		case 3: {
			ham_strip_weapon(id, "weapon_knife")
			bicak_bowie[id] = 0
			bicak_karambit[id] = 0
			bicak_bayonet[id] = 1
			bicak_shdwdggrs[id] = 0
			bicak_butterfly[id] = 0
			bicak_karambittggr[id] = 0
			bicak_bayonetfade[id] = 0
			bicak_hunstman[id] = 0
			give_item(id, "weapon_knife")
			braln_yazi(id, "!g[!t %s !g] !nBasarili Bir Sekilde !t[!g Bayonet !t] !nAldin", TAG)		  
		}
		case 4: {
			ham_strip_weapon(id, "weapon_knife")
			bicak_bowie[id] = 0
			bicak_karambit[id] = 0
			bicak_bayonet[id] = 0
			bicak_shdwdggrs[id] = 1
			bicak_butterfly[id] = 0
			bicak_karambittggr[id] = 0
			bicak_bayonetfade[id] = 0
			bicak_hunstman[id] = 0
			give_item(id, "weapon_knife")
			braln_yazi(id, "!g[!t %s !g] !nBasarili Bir Sekilde !t[!g Shadow Diggers !t] !nAldin", TAG)		  
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
} 
stock braln_yazi(const id, const input[], any:...) 
{
	new count = 1, players[32]; 
	static msg[191]; 
	vformat(msg, sizeof(msg) - 1, input, 3) 
	
	replace_all(msg, sizeof(msg) - 1, "!n", "^x01")
	replace_all(msg, sizeof(msg) - 1, "!g", "^x04") 	
	replace_all(msg, sizeof(msg) - 1, "!t", "^x03")
	
	if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch"); { 
		for (new i = 0; i < count; i++) 
		{ 
			if (is_user_connected(players[i])) 
			{ 
				message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]) 
				write_byte(players[i]) 
				write_string(msg) 
				message_end() 
			} 
		} 
	}
}
stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
{
if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;

new wId = get_weaponid(weapon);
if(!wId) return 0;

new wEnt;
while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0;

if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);

if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0;
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);

set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));

return 1;
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
ilkayBeyYoutuber
Mesajlar: 570
Kayıt: Cmt Kas 17, 2018 11:20 pm

Bicak Menu

Mesaj gönderen ilkayBeyYoutuber »

braln_yazi(id, "!g[!t %s !g] !nBasarili Bir Sekilde !t[!g Bayonet Fade !t] !nAldin", TAG) bunları niye kaldırmadın ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla